Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
F
Francois
Opmerking: 1 van 5
Hallo, Voor de levering super. Maar na het dragen van de riem, probleem!!! De gesp komt voortdurend los op het punt waar de riem knelt... Dus zeer ontevreden over het product. Wat denkt u te doen!!!? Met vriendelijke groet,
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zullen uiteraard doen wat nodig is, maar daarvoor moeten we al op de hoogte zijn. U moet contact opnemen met de winkel via e-mail of telefoon, hier is het om publiekelijk uw mening over uw aankoop te geven. Kunt u ons foto's sturen naar [email protected], dan kunnen we het probleem vaststellen en kijken naar een ruil of reparatie, met vriendelijke groet.
M
Monsieur K.
Opmerking: 1 van 5
Zeer tevreden. Bedankt voor uw kwaliteit van werk en uw leveringsmethoden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft een positieve beoordeling gegeven en een ster gegeven, we denken dat er een fout is, bovendien merken we op dat u een andere beoordeling met 5 sterren heeft geplaatst, bedankt.
D
Dams
Opmerking: 3 van 5
Enkele defecten op het leer, met name bij de naden op verschillende plaatsen. Gezien de prijs van de jas is dat jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen, het spijt ons echt als het product inderdaad kleine problemen met de naden heeft. En in dat geval, aarzel niet om contact met ons op te nemen per e-mail voor een retour! Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Geen tracking van de bestelling, ik weet niet wanneer mijn pakket aankomt en ik heb geen bevestiging van de bestelling per e-mail ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bestelling goed ontvangen en de verzending van de bevestigingsmail is geautomatiseerd. Als u uw e-mailadres correct heeft ingevoerd, heeft u deze ontvangen, u heeft ook uw betalingsbewijs ontvangen. U heeft vervolgens op het bestelde product de levertijd opgemerkt, die 15 dagen / 3 weken is voor deze laarzen. U zult vervolgens op de hoogte worden gehouden van de voorbereiding van het pakket en de verzending, altijd via uw e-mail, op voorwaarde dat deze correct is of dat deze niet in uw spam is beland. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Marie L.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het jasje nog niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen. U heeft op 10/01/2023 besteld, zoals aangegeven op de site, er is een levertijd van 15 dagen tot 3 weken omdat het om een op maat gemaakt jasje gaat. Het jasje is in productie in onze werkplaats. We zullen u per e-mail informeren over de verzending van het pakket met het colissimo-nummer. Met vriendelijke groet.
R
Régis
Opmerking: 3 van 5
Het jasje dat ik heb ontvangen komt overeen met wat ik heb besteld. Niets te zeggen over het product. Maar ik heb een klein gevoel dat ik net aan een oplichting ben ontsnapt... Vandaar de 3 sterren. Na een eerste bestelling heb ik gevraagd om het jasje terug te sturen dat te groot maar te kort was. Ik heb dit alles volgens de regels gedaan door om een tegoedbon te vragen om een ander jasje te kopen. Een week later, zonder nieuws, neem ik contact op met Guignard om te vragen of het pakket was aangekomen. Men zegt me van niet en vraagt me om het trackingnummer. Uit een teveel aan eerlijkheid heb ik hen verteld dat ik het verkeerde bewijs van verzending bij de post had ontvangen en dat ik dus het trackingnummer niet kende. (Wat elke traceerbaarheid belemmert) Een week later wordt me nog steeds verteld dat mijn pakket niet is aangekomen. Waarschijnlijk verloren door de post... Dus heb ik me tot de post gewend zonder veel hoop, aangezien de voorwaarde voor elke vergoeding door de verzekering van het pakket is om het bewijs van verzending te hebben. Na talloze pogingen bij verschillende gesprekspartners en de steun van de dame aan de balie, slaagde de post erin het betreffende nummer te vinden. En daar, verrassing: het pakket was al een week bij Guignard aangekomen... Ik neem dus opnieuw contact op met Guignard per e-mail om hen te laten weten dat de post de levering bevestigt. En daar, binnen een minuut, krijg ik te horen dat ja, inderdaad, het pakket is aangekomen en dat ze me de tegoedbon zullen geven... Zonder uitleg, zonder excuses... Guignard is geen Amazon-depot, ik betwijfel of een pakket van deze grootte onopgemerkt kan blijven wanneer het in hun winkel aankomt. Misschien heb ik het mis en heb ik gewoon te maken gehad met de meest luie persoon van dit land, tot het punt dat ze niet eens de kracht had om haar hoofd te draaien om het pakket naast haar bureau te zien liggen... Ik ben bereid me te laten overtuigen door een zinvolle uitleg. UPDATE: Ik wijzig de conclusie van mijn beoordeling omdat ik zojuist een antwoord heb ontvangen en zoals ik al zei: ik ben bereid me te laten overtuigen... Ik heb ook de 2 weken in 1 week gecorrigeerd. Ik laat echter de 3 sterren staan omdat u uiteindelijk liever insinueert dat ik de oneerlijke ben in plaats van simpelweg toe te geven dat het voor de koper (mij) altijd verdacht is... Het is tenslotte een flink bedrag en precies in de week van Kerstmis...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we danken u voor uw beoordeling van het product. Gewoon een beetje, of zelfs heel teleurgesteld, door uw opmerkingen, oplichter, lui... Uw commentaar is echter heel hard en ongegrond. U heeft op onze site gekocht op 10.12.22, voor twee artikelen, die u op 14.12.22 heeft ontvangen. U heeft ons geïnformeerd over een retour voor een tegoedbon voor een van de twee producten, het pakket is op zaterdag 17.12.22 in de winkel afgeleverd, echter, wij zijn een winkel en retourpakketten worden op zaterdag niet in behandeling genomen. De retour is pas de maandag daarop, dus 19.12, in behandeling genomen. U heeft op 21.12 per e-mail contact opgenomen om te vragen of we het retourpakket hadden ontvangen, een collega heeft geantwoord dat dit niet het geval was, op dit punt zijn we het erover eens dat hij niet goed heeft gezocht, want het pakket was inderdaad ontvangen, maar de week van Kerstmis is niet de rustigste week voor aankopen en retouren, klanten willen allemaal hun pakketten voor de 24e. We behandelen retouren niet noodzakelijkerwijs zo snel als in andere weken en zijn daar echt heel spijtig over. Zoals u zo goed opmerkt, zijn we geen Amazon en doen we ons best om alles zo goed mogelijk te beheren. We hebben uw tegoedbon op 23.12 geregistreerd, u heeft dezelfde dag uw nieuwe bestelling geplaatst. Dus wanneer u opmerkt dat we de jas meer dan 2 weken hebben gehouden zonder u op de hoogte te stellen, is dat toch meer dan overdreven, want we hebben deze pas in handen gekregen op maandag 19.12 en hebben uw tegoedbon op 23.12 gemaakt, dus binnen 4 dagen!!! We zouden uw pakket op geen enkele manier opzettelijk zijn vergeten zoals u opmerkt en al helemaal niet om u te beroven voor een kerstbonus... Dit soort opmerkingen is meer dan ongepast en schaadt onze reputatie en ons personeel.
T
Talbot
Opmerking: 1 van 5
Product van middelmatige kwaliteit, te glanzende kleur, binnenkant van fluweel!!!! ... Teleurgesteld over deze aankoop, ik zal nooit meer een product via internet bestellen....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht. U heeft op 09/12 een bestelling geplaatst voor een klassieke Hexagona tas ref 111943 bruin, we verkopen dit product al jaren zonder opmerkingen. Het is een zeer goed product, van kalfsleer, de binnenkant is van leer! We hebben geen retourverzoek van u ontvangen voor ruil of terugbetaling, dus als het product u niet bevalt, waarom zou u het dan houden? Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Christine P.
Opmerking: 1 van 5
De tas die op de site als beschikbaar werd aangegeven toen ik de bestelling plaatste, was dat niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Inderdaad, in deze periode aan het einde van het jaar komen er soms fouten voor in de voorraad. We hebben meteen een e-mail gestuurd om u te informeren over de uitputting van de voorraad van deze tas in deze specifieke kleur en of u een vervanging met een ander product of een terugbetaling wilde. Zonder antwoord van uw kant hebben we de bestelling geannuleerd en de terugbetaling op uw bankrekening uitgevoerd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Super kwaliteit, helaas zeer slecht geknipt voor mij bij de armsgaten.
Vertaalde beoordelingen
C
Cedrick
Opmerking: 1 van 5
Slecht product, ook klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed genoteerd. U heeft uw artikel besteld op 10/11/2022 en u heeft uw bestelling ontvangen op 14/11/2022. We begrijpen niet waarom u niet de beslissing heeft genomen om ons per e-mail of telefoon te contacteren om uw ontevredenheid te melden, we hadden u kunnen voorstellen, zoals we doen voor al onze klanten, een ruil, een tegoedbon of een volledige terugbetaling van uw bestelling, want weet dat we naar onze klanten luisteren en bovendien is het toch al iets meer dan een maand geleden. U heeft een product van het merk Schott gekozen, dat net als al hun producten van kwaliteit is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien nodig. Met vriendelijke groet.
M
Marianne
Opmerking: 3 van 5
Het probleem met dit bedrijf is dat je bestelt, de bestelling verloopt goed en daarna hoor je niets meer over de opvolging. Je wordt niet op de hoogte gehouden van de levertijden. Ik ben klant bij hen en heb deze opmerking al gemaakt, maar blijkbaar is er geen verbetering op dit punt. Verder is het leer van goede kwaliteit. Bestelling nr. 00051728 van 22/12/2022 Transactie nr. 1638265355 Met vriendelijke groet, Marianne Colin
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, kunt u ons meer preciseringen geven, we hebben geen bestelling of informatie over u. Weet dat wanneer een klant een bestelling plaatst, hij zijn bestelbon, zijn betalingsbewijs ontvangt, dan gewoon een e-mail voor de voorbereiding van het pakket en de verzending met de colissimo-link en tenslotte van de post, dat het pakket is afgeleverd en de dag voor de levering. Voor ons vinden we dat er voldoende informatie is over de verwerking van de bestelling. De termijn is aangegeven op het productblad, als er meer vertraging of andere zaken zijn, wordt de klant gewaarschuwd, maar als het pakket binnen 2/3 dagen wordt voorbereid, is er inderdaad alleen de verzendmail. Kleine update sinds uw aanwijzingen, bestelnummer, naam enz., u heeft inderdaad een bestelling geplaatst voor een op maat gemaakt product, zoals aangegeven op het productblad en we informeren over een termijn van 15 dagen / 3 weken, u had alle informatie, wat meer te noteren of te zeggen, Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Jammer dat er geen halve maten zijn.. Een voet sterker dan de andere voor mij, dus verplicht om ze door een schoenmaker te laten aanpassen voor de rechtervoet.. Rechtervoet te groot.. Ah, naar mijn smaak mooie cowboylaarzen, mooie afwerking, goed leer, maar niet comfortabel, afwachten met de tijd.. verplicht om binnenin zolen te plaatsen
Vertaalde beoordelingen
A
Ait A.
Opmerking: 1 van 5
Goedenavond, mijn colin is niet persoonlijk overhandigd, uw pakket is aan de deur van Sonné afgeleverd en heeft gevraagd. Ik kom van de 8e verdieping om mijn ketting op te halen en normaal bellen andere bezorgers op de intercom en komen naar boven om het pakket af te geven en geven de code. Ik ben een zeer goede klant bij jullie, maar als dit zich herhaalt, ga ik ergens anders. Dank u.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw opmerking over de levering van uw pakket. Al onze pakketten worden per post geleverd via colissimo, zoals u heeft opgemerkt bij uw eerdere bestellingen. Het spijt ons als de bezorger niet de 8 verdiepingen wilde oplopen om het aan u af te geven, we weten niet hoe de bezorgers in uw gebied werken, het enige dat gevraagd wordt is een persoonlijke overhandiging en u geeft duidelijk aan dat de bezorger heeft aangebeld en u heeft gevraagd om het pakket beneden in het gebouw op te halen, dus voor een persoonlijke overhandiging. Het spijt ons echt als de levering u niet volledig tevreden heeft gesteld, fijne dag. ETS GUIGNARD
C
Customer
Opmerking: 3 van 5
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus dit is geen opmerking over uw producten. Ik ben blij om een productrecensie te doen zodra ik mijn bestelling ontvang. Mijn besteldatum is 31 augustus. Mijn bestelling was pas op 9 september voorbereid. En vandaag, een week nadat het was voorbereid en 16 dagen na mijn besteldatum, is mijn bestelling verzonden. Ik heb sinds ik mijn bestelling heb geplaatst 2 beoordelingsverzoeken ontvangen, dus ik geef de feedback. Nog steeds erg enthousiast over mijn bestelling. Maar verzending 16 dagen na mijn besteldatum is erg lang. En ik weet nog steeds niet wanneer de levering wordt verwacht, hopend dat de leverdatum binnenkort ook beschikbaar zal zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Inderdaad, uw bestelling is geplaatst op 31/08 voor drie artikelen een tas verzonden binnen 10 dagen een jas verzonden binnen 2 dagen en een paar laarzen verzonden binnen 15 dagen / 3 weken. Uw afleveradres is in de Verenigde Staten, dus we hebben u per e-mail gewaarschuwd dat we de 3 artikelen groeperen, uw pakket is daarom in zijn geheel verzonden op vrijdag 16 september, uw pakket wordt momenteel afgeleverd, dus we wachten nu op uw mening over de producten. Dank u ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
lang om voor te bereiden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking in overweging, u heeft een bestelling geplaatst op onze site voor een leren hexagona tas, we gaven een verzendtijd van 10 werkdagen aan, uw pakket is binnen 6 dagen verzonden, we hebben dus onze verplichtingen ruim nagekomen. Sorry dat u deze termijn te lang vindt, we hopen dat het product u bevalt en dat we u binnenkort weer op onze site zien voor een andere aankoop, fijne dag ETS GUIGNARD
N
Norm S.
Opmerking: 3 van 5
De service van Cuirs Guignard was oké, hoewel ze me aanvankelijk het verkeerde trackingnummer gaven. Het item duurde ongeveer twee weken van het plaatsen van de bestelling tot het ontvangen hier in Australië, wat oké was. Helaas hadden de Sendra Boots die ik bestelde een fout. Niet volgens de gebruikelijke standaard van Sendra. Erg teleurstellend, maar niet de moeite waard om het hier in Australië terug te sturen. Ze hadden door Cuirs Guingnard gecontroleerd moeten worden voordat ze naar mij werden verzonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons zeer als het product niet geschikt is, Sendra-producten zijn van zeer goede kwaliteit en afwerking, wat is er aan de hand? We hebben geen e-mails ontvangen om ons te laten weten, we zouden hebben gekeken naar een ruil of een terugbetaling. Wat betreft het trackingnummer bij verzending per e-mail, er was inderdaad een fout van één cijfer, na uw bericht hebben we het onmiddellijk gecorrigeerd, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
M
Mouly A.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb het jasje ontvangen, het is te klein ondanks de opgegeven maten die overeenkwamen. Bij mijn verzoek om retour en terugbetaling was er geen voorstel voor een ruil in een grotere maat.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry dat het product niet in de juiste maat is. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te adviseren met de informatie die u ons kunt geven, maar een fout is mogelijk. In dit geval is het inderdaad mogelijk om de jas terug te sturen, hetzij voor een omruiling, hetzij voor een terugbetaling. Voor uw bestelling heeft u ons een retourverzoek voor terugbetaling gestuurd, we hebben uw verzoek gevolgd, anders zouden we u een omruiling hebben aangeboden. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
S
Stephane J.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling niet ontvangen omdat de leverancier gesloten is tot 28 augustus, dus 3 tot 4 weken wachten, bestelling gedaan op 15 augustus, dus in totaal anderhalve maand wachten denk ik.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, inderdaad kunnen de levertijden in de maand augustus iets langer zijn dan verwacht, maar maak je geen zorgen, we doen ons best. Het bewijs is dat je pakket vandaag is verzonden. We gaven een levertijd van 15 dagen / 3 weken aan, we hebben zelfs minder tijd genomen! We wensen je een goede ontvangst, met vriendelijke groet.
S
Stephane J.
Opmerking: 3 van 5
Na een klein probleem met mijn bestelling was de reactietijd van de site Cuir Guignard onmiddellijk, bedankt voor dit professionalisme.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en uw teleurstelling. Weet dat we ons best doen voor onze klanten. We hebben u een e-mail gestuurd naar uw persoonlijke adres om u een schadevergoeding aan te bieden. Met vriendelijke groet.
P
Pigeon
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over mijn aankoop, de standaardmaten moeten Koreaans zijn, let op, de retourkosten zijn voor uw rekening, kies minstens twee maten groter om de post niet te verrijken. Ik raad aan om in de winkel te kopen na te hebben gepast. Ik heb maat XL in jassen en T-shirts in alle merken, om mijn maat te zijn had ik misschien 3XL nodig. Ik stop met de kosten, al te koop op Vinted.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons echt dat het product niet past ondanks uw ruil. We zijn altijd bereikbaar per telefoon of per e-mail om u zo goed mogelijk te adviseren over de keuze van de maat aan de hand van de maten. U heeft een maat XXL gevraagd in ruil voor de XL, deze jas is nauwsluitend maar past redelijk goed, we werken hier al een tijdje mee en hebben ervaring in de winkel. Mocht het echter niet passen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of een terugbetaling, echt sorry. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Bedankt voor uw antwoord, ik begrijp het heel goed. Ik vind alleen dat er een verschil is tussen de foto-preview en het ontvangen product. Ik zie het aspect 'echt verouderd' niet goed op uw foto. Deze laarzen blijven erg mooi, we zullen het met de tijd zien. Tot snel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen en zijn zeer verrast. We verkopen geen tweedehands laarzen, al gedragen en al helemaal niet opnieuw gemaakt zoals u insinueert. Alle laarzen zijn nieuw! Zoals te zien op de site, heeft de laars echt een verouderde, gemarkeerde uitstraling, u heeft een mengsel van kalfsleer en python. We verkopen deze laarzen al meerdere collecties en hebben nooit problemen gehad en dit soort opmerkingen. ETS GUIGNARD
P
Pascal G.
Opmerking: 3 van 5
Onberispelijke service en reactietijd. Het is jammer dat de aangegeven maten voor de laarzen absoluut niet realistisch zijn, 44 in plaats van 42!!! Maar de kwaliteit van de producten doet de problemen met het ruilen van producten vergeten...
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Niets te zeggen over de kwaliteit van het product, maar de levertijden zijn belachelijk!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij nemen uw mening ter kennis, u heeft een bestelling geplaatst op onze site voor een paar cowboylaarzen. We benadrukken dat de levertijd 15 dagen / 3 weken is, de laarzen worden in Spanje gemaakt, tijd voor productie, transport, levering. Het spijt ons echt dat u dit punt niet opmerkte voordat u uw bestelling bevestigde. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Did
Opmerking: 3 van 5
De verzendkosten zijn niet gratis, zelfs niet boven een bepaald bedrag, bijvoorbeeld vanaf 50,00 € of 100,00 €. Bovendien zijn de terugbetalingen traag, je moet een week wachten om terugbetaald te worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, De verzendkosten zijn inderdaad niet gratis, dat is ons beleid en staat duidelijk op de site vermeld. Wat betreft de terugbetalingstermijn, zijn we het er niet mee eens, we doen nooit een week over het uitvoeren van een terugbetaling, we wachten altijd op het retourpakket en de terugbetaling wordt op dezelfde dag gedaan! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Marigolpacomsa C.
Opmerking: 1 van 5
De naad van de tas aan de onderkant is niet goed gedaan en er zijn ook twee krasjes op dezelfde kant. Mijn schouderband heeft zelfs een stuk leer minder en de gespen zijn al een beetje geoxideerd. Ik ben teleurgesteld voor de prijs, ik had een hogere kwaliteit verwacht. Ik heb één ster gegeven voor de soepelheid van het leer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij zijn echt sorry als er zoveel problemen zijn met de tas, dat is niet normaal. We zullen u een retourlabel sturen naar uw e-mail en een ruil regelen, onze excuses. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ontvangen in de verkeerde maat en ik heb geen zin om de verzendkosten te betalen voor een ruil zonder te weten of de volgende maat de juiste zal zijn...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw maatprobleem goed genoteerd, het is inderdaad niet altijd gemakkelijk om geen fouten te maken. We hebben de gewenste maat verzonden, als u echter een ruil wilt doen, hebben we een retourlabel aan uw e-mail toegevoegd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
S
S.c
Opmerking: 3 van 5
Mooie tas die goed overeenkomt met de presentatie op de foto en dus met wat ik verwachtte. De teleurstelling komt van de geur die aanhoudt, zelfs nadat hij een week buiten en onder een afdak is geplaatst: is het leer slecht gelooid? Hoe dan ook, dit defect is bijzonder vervelend wanneer er geen oplossing in zicht is!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry als de geur echt zo storend is. Het is een tas van het merk Hexagona waar we al een tijdje mee werken, het is een van de vlaggenschipproducten en we hebben geen opmerkingen ontvangen. U kunt het gerust naar ons terugsturen voor een omruiling of een terugbetaling. Na verloop van tijd heeft leer altijd een geur, u zult het veel minder ruiken dan wanneer het product nieuw is, maar het is geen onaangename geur. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Gebrek aan communicatie over de pakketstatus.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking ter kennis, we sturen alleen de belangrijke informatie, bevestiging van de bestelling, voorbereiding, verzendnummer, misschien moeten we iets meer informatie geven... Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client B.
Opmerking: 3 van 5
Bij het uitpakken van mijn jas viel een metalen onderdeel uit zijn plaats...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij zijn niet op de hoogte van deze ongemakken, kunt u contact met ons opnemen om ons uit te leggen wat er aan de hand is. We zullen een ruil of een terugbetaling met een vergoeding regelen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
T
Thierry A.
Opmerking: 3 van 5
Dank u voor uw antwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo U heeft op onze site besteld op 27/11 voor een op maat gemaakt product, dus een levertijd van 15 dagen tot 3 weken. We hebben de producten meteen in productie genomen en hebben in week 49 een e-mail gestuurd waarin we u informeerden dat de kleding klaar zou zijn, we hadden dus veel vooruitgang geboekt ten opzichte van de op de site aangegeven termijn. Helaas hebben we zoals vaak in deze periode een beetje vertraging opgelopen, we hebben u geïnformeerd dat u het pakket volgende week zult ontvangen. We houden ons dus aan de aangegeven termijn, maar we hebben u misleid in onze e-mail. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Christine
Opmerking: 3 van 5
Kwaliteit van het leer is een beetje teleurstellend, evenals de afwerking.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd, als de handtas u niet bevalt, aarzel dan niet om deze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Dominique M.
Opmerking: 1 van 5
Jas nog niet ontvangen tot op heden! ...
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Kwaliteitsproduct. De prijs lijkt me een beetje duur.
Vertaalde beoordelingen
C
Cottais B.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een bericht gestuurd om te zeggen dat ik vanaf 11 uur niet meer thuis was. Ik heb geen antwoord gekregen en ben vertrokken zonder te worden geleverd. Ik weet niet hoe ik mijn levering ga ophalen ??? Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Met vriendelijke groet, Bernard COTTAIS
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U moet het hebben over de levering en de vervoerder, helaas hebben wij daar geen invloed op. We zijn echt heel erg sorry, we hebben uw bestelling, verzendtijd enz. gerespecteerd. Als u echter de levering heeft gemist, moet het pakket worden opgehaald bij uw postkantoor. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
F
Flo
Opmerking: 3 van 5
De bestelde jas was teleurstellend, te klein bij de schouders en de armen, zeer strak ondanks de maat boven mijn gebruikelijke maat en de afmetingen die ik had opgegeven. De advertentie had moeten vermelden dat het artikel zeer klein viel. Daarom vond ik de retour op mijn kosten matig, vooral omdat het de laatste beschikbare maat was. Aan de andere kant was de terugbetaling zeer snel en zonder moeilijkheden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry dat het product niet geschikt is. We geven aan dat leer de neiging heeft om klein te vallen in het algemeen. Inderdaad, de retourkosten zijn voor uw rekening, maar we hebben u de jas en de verzendkosten terugbetaald! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
J
Jérôme
Opmerking: 3 van 5
De snit van mijn leer is perfect, alleen heb ik de kleur cognacbruin ontvangen terwijl ik de kleur notenbruin had besteld.
Vertaalde beoordelingen
R
Roger E.
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over de maat.. we hebben een 40 ontvangen die te groot was, en een 39 teruggestuurd die te klein was. Groot probleem als je kijkt dat 40 gelijk staat aan 42 en 39 aan 36. Dus geen schoenen, maar wel retourkosten van 17€ .. en dus geen oplossing. Ik denk dat de fabrikant de maten van de cowboylaarzen moet herzien....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we zijn erg sorry voor dit voorval met uw bestelling. We hebben u oplossingen aangeboden (ruil, tegoedbon of terugbetaling...) We konden u ook een retourticket sturen zodat u geen retourkosten heeft. We blijven echter tot uw beschikking voor meer informatie. Weet dat we altijd klaarstaan voor al onze klanten. Met vriendelijke groet.
F
Francki D.
Opmerking: 3 van 5
Moest een leren jas terugsturen omdat de maat niet overeenkwam met de opgegeven maten. Tweede leren jas van vrij grove kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad twee kledingstukken besteld, waarvan er één niet goed was in maat. We hebben de nodige stappen ondernomen door de retourkosten te regelen en u terug te betalen. De tweede jas, aan de telefoon zei u dat deze goed was, het is een tussenjas van soepel lamsleer met een goede pasvorm. Met vriendelijke groet, ETS Guignard.
I
Imbert P.
Opmerking: 3 van 5
Voor de keuze van de maten is uw site helemaal niet perfect. Ik heb 3XL besteld voor een mouwloze leren jas en ik denk dat 1 of 2 XL ruim voldoende zou zijn geweest. Toch vraagt u om de maten voor een controle van de keuze in de bestelling. Te verbeteren. Maar topkwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
F
Fart P.
Opmerking: 1 van 5
Maat te klein en strak en breedte van de benen te groot, ik stuur het product terug... sorry Patrick Wilfart 0769705944.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw retourverzoek voor terugbetaling goed ontvangen, we hebben u per e-mail geïnformeerd dat dit zal worden uitgevoerd op uw rekening zodra het pakket is ontvangen. We zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD