De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. dus mijn mening is voorlopig niet definitief, echter heb ik nooit een leverdatum gehad?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 1 november een paar cowboylaarzen besteld, een feestdag (+ de dag voor het weekend), we hebben deze op maandag 4 november in behandeling genomen. Zoals aangegeven op onze site moet u rekening houden met 15 dagen / 3 weken voor de levering hiervan. De bestelling is dus pas een week in behandeling en we geven u aan dat deze vandaag of morgen uiterlijk wordt voorbereid voor verzending. We sturen u het trackingnummer per e-mail om de verzending van uw pakket te volgen. En we hopen dat de laarzen u zullen bevallen bij het passen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Hebben we het pakket nog steeds niet ontvangen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, zoals aangegeven op de site, is de levertijd 15 dagen tot 3 weken, tenzij het op voorraad is in een van onze winkels. Het pakket is onderweg en u heeft meldingen ontvangen via de post colissimo. U zou uw bestelling halverwege of aan het einde van de week moeten ontvangen. U wordt door de post geïnformeerd over de aankomst. U kunt ook de verzending van uw bestelling volgen met het trackingnummer dat bij de verzending is gegeven. Als u problemen of andere vragen heeft, kunt u ook contact met ons opnemen via telefoon of e-mail naar de winkel in Mauléon, een team staat altijd voor u klaar om u te informeren. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooi huis maar teleurgesteld over mijn laatste bestelling, doos half open gelukkig was het jasje nog binnen en ik was teleurgesteld dat ik de hanger niet meer had, maar blij dat ze mooie leren hebben
Vertaalde beoordelingen
A
Ambre
Opmerking: 1 van 5
Het artikel dat ik had gekocht was niet meer beschikbaar. Ik had een maand gewacht om te beslissen. Gelukkig heb ik via PayPal betaald, want hun berichten kwamen in de spam. Ik werd dus geïnformeerd door PayPal. Ik vond dezelfde jas op een andere site, 50 € goedkoper.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed ontvangen, we zijn oprecht sorry, dit product is inderdaad stopgezet en van de collectie van vorig jaar, dus er is geen herbevoorrading mogelijk. Daarom heeft u deze jas op een andere site in de uitverkoop gevonden. Wat betreft de berichten, daar kunnen we helaas niets aan doen, we hebben u geïnformeerd zoals het hoort, we kunnen niet voorzien dat uw mailbox de e-mails als spam beschouwt, we hebben het volledige bedrag op uw PayPal-account terugbetaald. We zijn sorry voor het verloop van deze bestelling en voor uw mening. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Aline
Opmerking: 3 van 5
Zeer goede kwaliteit van het product. Snelheid van verzending. Jammer dat de maten van de tassen niet vermeld zijn, moeilijk om alleen een mening te hebben op basis van een afbeelding.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, wij danken u voor uw beoordeling. Het spijt ons dat de Phoenix rugzak u niet beviel. Wat betreft de afmetingen, deze zijn goed aangegeven op de productpagina, lengte, hoogte, diepte om u zo goed mogelijk te begeleiden. Fijne dag, ETS GUIGNARD
B
Ben
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn schoenen nog steeds niet ontvangen!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling net in overweging genomen. We hebben u vanmiddag gecontacteerd om u te informeren dat uw pakket tegen handtekening aan uw portier is overhandigd. Er zijn meldingen naar u verzonden om u te informeren over de verzending van uw bestelling en de goede ontvangst van het pakket (handtekening + berichten ter ondersteuning). Voor alle verzoeken kunt u contact met ons opnemen in de winkel van Mauléon op 05.49.81.46.94. We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet.
S
Shaila B.
Opmerking: 3 van 5
De klantenservice is goed, maar ze spreken geen talen zoals Spaans.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bedankt voor je bericht. We zijn inderdaad Fransen, maar we hebben een van onze collega's die Spaans of Engels kan spreken indien nodig. Fijne dag verder ETS GUIGNARD
C
Clément
Opmerking: 1 van 5
Ik vraag om terugbetaling van mijn aankoop omdat mij was verzekerd dat er een maat zou worden geleverd na bezoek en retour van het product in de winkel in Mauléon, die ik blijkbaar niet voor september kan krijgen. Ik heb een procedure ingediend bij een consumentenvereniging.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we begrijpen uw bericht niet en zijn meer dan verrast. We hebben u inderdaad geïnformeerd dat we het product niet meer op voorraad hadden en dat we het voor de rentrée in september zouden hebben. We hebben u voorgesteld om de bestelling onmiddellijk te annuleren en u terug te betalen en u heeft geweigerd en gezegd dat u zou wachten. En nu noteert u dat we u niet willen terugbetalen????? en dat u een klacht wilt indienen bij een vereniging, we begrijpen uw reactie helemaal niet en waarom u dat noteert... We annuleren onmiddellijk uw bestelling en betalen u terug, dat heeft onze voorkeur. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Delphine N.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling geplaatst op 25 april 2024. Mijn betaling is dezelfde dag geaccepteerd en sindsdien heb ik geen nieuwe informatie. Ik weet niet of en wanneer mijn pakket is vertrokken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft inderdaad een bestelling geplaatst in de avond van 25/04 voor een artikel dat een verzendtijd van 10 dagen aangeeft. De bestelling is op 26/04 gevalideerd en van uw rekening afgeschreven, dat is normaal en logisch met betalingen per creditcard. U heeft de bevestiging van de bestelling ontvangen en gisteren een e-mail om u te informeren over de voorbereiding, de levering is gepland voor het einde van de week of begin volgende week uiterlijk. U zult per e-mail worden geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
G
Gilles H.
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds het product van mijn bestelling niet ontvangen!!!!! Na de e-mail van de POSTE COLISSIMO SINDS MEER DAN EEN WEEK. Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 16/04/2024 besteld, uw pakket is op 17/04/2024 verzonden, het pakket is in distributie bij het afhaalpunt dat u heeft gekozen. Helaas zijn we afhankelijk van de post en hebben we het pakket zonder fouten binnen de gestelde tijd verzonden. Daarna heeft u meldingen ontvangen over de levering van uw pakket. Helaas kunnen we niets doen aan de levering en de termijn die door de post is vastgesteld. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
De broek is in 501 snit gepresenteerd. Let op, ik heb een 501 jeans in maat 44 die me iets te groot is en nu heb ik maat 46 voor de leren broek moeten nemen. Dit gezegd hebbende, goede kwaliteit, mooie snit en zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
J
Jumel C.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn bestelling van 11/04 nog steeds niet ontvangen, ondanks een herinnering aan de klantenservice die me verzekerde dat het pakket uiterlijk op 20/04 zou worden geleverd. Ik zal niet meer op deze site bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening in overweging genomen. Helaas zijn we afhankelijk van de post en hebben we het pakket op tijd verzonden zoals u kunt zien (het pakket is op 18 april verzonden en op 22 april beschikbaar in het door u gekozen afhaalpunt). We zijn sorry voor dit ongewilde voorval van onze kant. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Gemiddeld, ik heb een jas geretourneerd om deze te ruilen, het is nu een week geleden en nog steeds geen retour....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht, we hebben uw retourpakket vanmorgen ontvangen. Het is afgelopen donderdag geleverd, we weten niet op welke dag u het heeft afgegeven voor retour, maar we verzekeren u voor 100% dat het geen week geleden is. Het pakket is vanmorgen geleverd en we hebben dezelfde dag de ruil verwerkt. Inderdaad, we hebben u vanmorgen een e-mail gestuurd met het volgnummer van uw ruil. Met vriendelijke groet.
M
Malingrey S.
Opmerking: 3 van 5
De producten komen niet overeen met de producten, vooral wat betreft de kleuren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening over de rode Ziya-jack en de groene Vienna-tas ter kennis. Het spijt ons echt als u vindt dat de kleuren niet overeenkomen, het is waar dat afhankelijk van de schermresoluties en de bewerkte foto's er een lichte kleurafwijking kan zijn. Als dat niet naar uw zin is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of terugbetaling. Fijne dag, ETS GUIGNARD
C
Client V.
Opmerking: 3 van 5
Over het algemeen tevreden over de communicatie van de verkoper met mij en de kwaliteit van het aangekochte artikel (Schott). Maar voordat ik bestelde, heb ik de moeite genomen om de verkoper al mijn maatwaarden door te geven die hij vroeg, met daarnaast, uit eigen initiatief, het schema (voorzijde-achterkant-mouw) van een jas die me qua maat heel goed paste met de zeer precieze afmetingen. Hij heeft me naar een XL geleid... Vertrouwend op hem heb ik deze aanbevolen maat besteld die uiteindelijk te klein voor me was... Dus retour op mijn kosten: ruil voor de grotere maat...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw opmerkingen goed genoteerd, we hebben inderdaad geprobeerd om de maat die bij u paste zo goed mogelijk te beoordelen en volgens alle informatie was de XL voldoende, helaas zit u er niet comfortabel in, het spijt ons echt. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden via telefoon, e-mail, enz., maar het kan zijn dat het niet goed is omdat sommige mensen het prettig vinden om zeer comfortabel in hun kleding te zitten, terwijl anderen juist een strakke pasvorm willen... Dus het kan zijn dat we ons vergissen, we zijn oprecht spijtig en hopen toch dat u tevreden bent met uw jas, met onze diensten, enz. Fijne dag.
C
Cliente S.
Opmerking: 1 van 5
Fout met het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw mening goed genoteerd en we zijn echt sorry. We hebben inderdaad na verzending gemerkt dat we twee bestellingen met dezelfde stof, kleur, maat maar niet referentie hebben verwisseld, we hebben u per e-mail geïnformeerd voor de levering. We hebben u een retourlabel gestuurd voor het terugsturen van het pakket op onze kosten en we wachten op uw retourpakket om u het juiste artikel terug te sturen! We zijn oprecht sorry en hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren en onze fout te corrigeren, helaas kan dit iedereen overkomen het belangrijkste is om je excuses aan te bieden en te corrigeren. Fijne dag
R
Rene S.
Opmerking: 1 van 5
ABSOLUTE CATASTROFE, WANNEER EEN FRANS BEDRIJF ZO DILETTANTISCH PROBEERT KLEDING IN DUITSLAND TE VERKOPEN! DE 33 ALS VOORKEUR NUMMER IS AFWEZIG EN ZELFS ALS JE HET KIEST, KOMT "GEEN AANSLUITING..." E-MAIL WORDT AFGEWEZEN VANWEGE FOUTIEF FORMULAIR...JA, HET IS HET DUITSE FORMULAIR MET .DE OF .NET, ETC.! LAAT JE NIET BLENDEN DOOR DE GOEDKOPE PRIJZEN! BEWERTING: HET LIEFST 2 MINUS-STERREN, OMDAT HET MIJN TIJDVERSWENDING IS!!! Update 8.4.24: DIT IS HET TEL.-NR., DAT U OPGEGEVEN HEBT: Klantenservice (33) 0549814694 Wij doen het volgende: Iedereen die dit leest, kan dit Franse nummer bellen, WANT ER GEBEURT NIKS, BEHALVE DAT HET KLINKT "GEEN AANSLUITING ONDER DIT NR." IEDEREEN DIE DAT DAN HOORT, GEEFT EEN LIKE...DANK JE HET PROBLEEM: WANNEER JE HET DAN PER E-MAIL PROBEERT, WORDT HET E-MAIL-FORMULAIR AFGEWEZEN !!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedemorgen, we hebben net om uw beoordeling gevraagd, omdat we onder deze naam geen klanten hebben. We verkopen in Frankrijk en vele andere landen, inclusief Duitsland, zonder zorgen. We communiceren per e-mail als we informatie of andere gegevens nodig hebben. We begrijpen uw mening helemaal niet!!!! Goedendag, wij denken echt dat dit een beoordeling is die onze naam schaadt, wij hebben geen klant met deze naam en deze uitspraken zijn onjuist, het telefoonnummer is goed en dat is al jaren zo, idem voor ons e-mailadres.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Serieus bedrijf. Product komt overeen met de beschrijving, snel verzonden. Echter, een groot minpunt betreft de RETOURKOSTEN van ongeveer 13 euro (afschrikkend voor een pasbeurt als het product niet geschikt is). Een deel van de concurrenten doet het beter door gratis retouren aan te bieden...
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Hallo, de jas is erg mooi, maar ik heb een L besteld en de maat is erg klein.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We hebben uw mening en het maatprobleem goed genoteerd. We hadden echter geen maten (borstomtrek, tailleomtrek, uw lengte + gewicht) zoals aangegeven op de site tijdens uw bestelling om u beter te begeleiden bij het kiezen van uw maat. We staan altijd klaar voor vragen of andere zaken, hetzij per e-mail of telefonisch in de winkel van Mauléon op 05.49.81.46.94. We hadden ons kunnen aanpassen aan uw verzoek voor een eventuele ruil of andere zaken. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Vertraging in levering, 3 weken later en de bestelling is nog steeds niet geleverd... terwijl het 7 dagen na de bestelling verzonden moest worden... De service weigert de bestelling te annuleren of de levertijden te respecteren....slechte ervaring en zeer slechte communicatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw bericht, we zijn sorry voor dit gebrek aan begrip. U heeft op zondag 14/01 een artikel besteld dat op maat is aangegeven, dus gestart in productie bij de bestelling. We geven dus een termijn van 15 dagen/3 weken op het betreffende productblad. Het pakket is voorbereid en op woensdag 31/01 bij het postkantoor afgegeven, we hebben dus de aangegeven termijn gerespecteerd. We hopen dat het product u zal bevallen en u weer vertrouwen in ons bedrijf zal geven. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cathy B.
Opmerking: 3 van 5
Snelle verwerking van de bestelling, het leer is veel dikker dan op de foto, maar de jas is mooi.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons als u de bomber te dik vindt. Inderdaad, het schaap is zwaarder en warmer dan leer met een katoen- of polyester voering. Toch blijft het vrij aangenaam en niet stijf. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
N
Nicole B.
Opmerking: 1 van 5
Toen ik de broek aantrok, kwam de riem los van de broek, een overschot van 20 centimeter, ik moest het aan mijn kleermaker geven om het te repareren en dat kostte me heel veel. Slechte fabricage
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening genoteerd, we zijn sorry voor dit voorval. In dergelijke gevallen moet u contact met ons opnemen in de winkel in Mauléon op 05.49.81.46.94 of per e-mail. We hadden u een retourticket kunnen sturen en het artikel gratis kunnen repareren of ruilen. We blijven beschikbaar voor onze klanten wanneer er een probleem of iets anders is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is. Met vriendelijke groet.
N
Nathalie C.
Opmerking: 1 van 5
We hebben maat L besteld en het is maat M die is geleverd, dus te klein. Maat L niet beschikbaar, dus 3 weken wachten! + de retourkosten zijn voor onze rekening. Dit is teleurstellend!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn behoorlijk verrast door uw bericht, u heeft de cockpit USA in maat L (40) besteld en dat is inderdaad de maat die u heeft ontvangen na uw bestelling. U heeft het pakket inderdaad teruggestuurd omdat het te klein was, de retourkosten zijn voor uw rekening zoals aangegeven in onze voorwaarden voor een ruil. We hebben de maat niet meer op voorraad, u bent geïnformeerd dat we deze in productie hadden, dus u moest een paar weken wachten als u dat wilde. Met vriendelijke groet.
N
Nr
Opmerking: 3 van 5
Het ontvangen model was niet helemaal wat ik had besteld... gelukkig was mevrouw desondanks blij met haar cadeau.
Vertaalde beoordelingen
S
Stephanie
Opmerking: 3 van 5
Hallo. Zeer mooie kwaliteit van het leer, maar een klein minpuntje van afwerking op het paar half santiags dat ik heb gekocht, een lichte helling op een van de hakken naar achteren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn blij dat het product u bevalt, echter, als u vindt dat de laars een probleem heeft met de hak, neem dan contact met ons op via telefoon op 05 46 41 43 99, onze specialist zal uw klacht in overweging nemen en aan uw verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Product voldoet aan mijn verwachtingen. Pakket ontvangen in Nieuw-Caledonië met enige vertraging, vermoedelijk door de feestdagen. Aan te raden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we willen graag meer precisie geven aan uw bericht, u heeft uw bestelling op onze site geplaatst op 28/11 en we hebben uw bestelling dezelfde dag verwerkt. De post heeft het pakket op 28/11 in ontvangst genomen, het is bestemd voor Nouméa, er zijn moeilijkheden voor deze bestemming en daar zijn we helaas niet verantwoordelijk voor. Het pakket wacht dus nog steeds op levering. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Bombardier losgekomen op een deel van de jas onder de rits. Niet erg, zelf weer geplakt. Toch positief.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We zijn echt sorry om dit kleine probleem te horen, aarzel niet om contact met ons op te nemen als er iets is. Met vriendelijke groet.
D
Desforges
Opmerking: 1 van 5
Twee dagen vertraging voor de aangekondigde levering op de 7e, ik vertrek vandaag zonder mijn cadeaus, dat is slecht. Zeer teleurgesteld en boos. Ik wacht op een correcte commerciële geste. Bedankt Yves DSFORGES
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht ontvangen en zijn echt sorry. We hebben het pakket op 5/12 bij het postkantoor afgegeven, het is aangekomen op de site van het gekozen afhaalpunt dat het pakket heeft geweigerd omdat het vol was. Helaas zijn we daar niet verantwoordelijk voor, in deze periode moet je rekening houden met vertragingen bij leveringen of problemen met afhaalpunten. Volgens de tracking is uw pakket bij het postkantoor afgeleverd. Met vriendelijke groet.
M
Maria F.
Opmerking: 1 van 5
Ik stuur u deze beoordeling, zoals gevraagd op 06/12/2023, terwijl ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen! Colissimo geeft aan dat de levering was gepland op 30/11/2023 maar dat: "De levering van uw pakket is vertraagd. Onze excuses voor dit ongemak. We doen ons best om u snel te leveren."
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw bericht ontvangen en controleren uw follow-up, het pakket is nog steeds in distributie. We hebben een klacht bij de post ingediend, we zorgen ervoor dat we zien wat er aan de hand is. We hebben momenteel vertragingen in de levering door de feestdagen, meer pakketten, verzendpunten overbelast ... We proberen ons best te doen. Fijne dag
L
Lindy
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een paar laarzen besteld die nog steeds niet zijn aangekomen. Ik heb alle kosten op de website betaald. Ik heb nu een brief ontvangen van een bezorgbedrijf waarin staat dat ik een enorme £102 aan douane- en accijnzen moet betalen om het pakket te ontvangen. Hier wordt niets over vermeld in de transactie. Ik wacht op iemand die contact met me opneemt. Ik zou de laarzen nooit hebben besteld als ik dit had geweten. Update: Cuirs Guignard heeft gereageerd en heeft geholpen met de kosten van de douanerechten en de inklaringbelasting die ik in rekening kreeg, ik heb de btw betaald. Dus ik ben zeer dankbaar voor hun reactie. Dank je, goede klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht goed ontvangen, we willen benadrukken dat het duidelijk op de site staat dat u exclusief btw (btw-vrijstelling) heeft gekocht. Het is voor een verzending naar Engeland, de paar laarzen zijn geregeld voor 249,17 € exclusief btw in plaats van 299 € inclusief btw, het is verplicht om vervolgens de douanekosten te betalen om het pakket te ontvangen, net als bij elke aankoop van Frankrijk naar Engeland. We informeren naar het bedrag dat in uw bericht is vermeld, dat ons niet logisch lijkt! Fijne dag.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Levering voor de verwachte datum, goed punt. Loyaliteitsgeschenk goed punt, 3e bestelling. Kwaliteit van het product (laars) afwerking zeer teleurstellend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, allereerst bedankt voor uw loyaliteit, we zijn echt sorry als de laars u niet bevalt, u heeft al eerder twee bestellingen geplaatst zonder ooit teleurgesteld te zijn in het merk en de producten, dus aarzel vooral niet om ze terug te sturen voor ruil of terugbetaling! Vriendelijk
B
Broussoux
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een documenthouder besteld met de vermelding van de kleur oranje, behalve dat hij niet echt oranje is, ik zou eerder zeggen heel lichtbruin! Afgezien daarvan ben ik blij, hij is zeer functioneel en van goede kwaliteit! Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
F
Fernandez C.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het pakket niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling en uw bericht goed ontvangen. We hebben gereageerd op uw e-mail. Het pakket is beschikbaar zoals u wenste. De postdienst voert zijn werk uit, het is momenteel in het postkantoor (bewijs geleverd in uw e-mail). We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet
P
Patrick W.
Opmerking: 1 van 5
het hielgedeelte is veel te strak, het is erg moeilijk om de laarzen uit te trekken ondanks een maat groter, na telefonisch gesprek en retour op mijn kosten, geen ruil mogelijk omdat ze 1/2 dag zijn gedragen, eerste en laatste keer bij jullie
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Geen aangekondigde leverdatum. Tracking systeem is meer dan summier.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft een bestelling geplaatst op onze site voor een paar cowboylaarzen, het staat aangegeven dat het binnen 15 dagen / 3 weken verzonden wordt. Het is pas 10 dagen geleden dat de bestelling is geplaatst, bovendien is deze geplaatst op 14 juli, een feestdag en een weekend. U zult per e-mail geïnformeerd worden over de voorbereiding van het pakket en de verzending met het trackingnummer om uw levering te volgen. Dus wanneer u zegt dat het tracking systeem meer dan summier is, begrijpen we het niet, u heeft het nog niet ontvangen!!! Dank u.
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Een ramp... Een bestelling geplaatst op het web en vervolgens een voorstel om naar de winkel te gaan om de producten te proberen en in de winkel zijn het niet dezelfde producten. Kortom, uiteindelijk geen bestelling...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht, we hadden u aan de telefoon. U had inderdaad online besteld en u gaf de voorkeur om naar de winkel te gaan voor een fitting, we hebben de bestelling dus onmiddellijk geannuleerd. U moest naar onze winkel in Nantes gaan. We hebben niet veel keuze in herenbroeken en het zijn dezelfde als in de winkel als op de site, we zijn sorry dat u uw geluk niet heeft gevonden.... Met vriendelijke groet.
P
Patrick W.
Opmerking: 1 van 5
Het hielgedeelte is veel te strak, het is erg moeilijk om de laarzen uit te trekken ondanks een maat groter, na een telefoongesprek en retour op mijn kosten, geen ruil mogelijk omdat ze 1/2 dag zijn gedragen, eerste en laatste keer bij jullie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening over de laarzen 1920V goed genoteerd. Het is een model van hoge cowboylaarzen, smal, het kan zijn dat u ze in het begin te strak vindt, het leer moet zich vormen. Als het echter echt pijnlijk is, niet aangenaam, dan is de maat niet goed en moet er een ruil plaatsvinden. Hiervoor moet u het retourformulier online invullen en het nodige zal gedaan worden bij ontvangst van uw pakket. Voor alle vragen of andere zijn we altijd bereikbaar per e-mail of telefoon op 0549814694. We hopen echter dat u tevreden bent geweest over uw navigatie op de site, het plaatsen van uw bestelling, de levering van uw pakket en onze klantenservice. We wensen u een fijne dag. ETS GUIGNARD
Y
Yann E.
Opmerking: 3 van 5
Zeer goede kwaliteit en een goede ontvangst. Bedankt, en tot ziens
Vertaalde beoordelingen
M
Mirella
Opmerking: 3 van 5
Het leer van de tas is zeer aangenaam, ik was verrast en teleurgesteld door de rits die maar een tiental centimeters in het midden van de tas zat.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Het bedrijf DPD dat het pakket moest leveren, heeft niet eens de moeite genomen om aan te bellen. Ze hebben het pakket meteen in een afhaalpunt neergelegd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn sorry voor uw levering, we werken met de post in colissimo met handtekening, maar voor uw verzending naar België neemt DPD het over. We hebben gecontroleerd en inderdaad, uw pakket is afgeleverd bij een afhaalpunt dicht bij u met aangepaste openingstijden van 11.00 tot 20.00 uur. We zijn echt sorry voor dit ongemak, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.