Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
M
Marigolpacomsa C.
Opmerking: 1 van 5
De naad van de tas aan de onderkant is niet goed gedaan en er zijn ook twee krasjes op dezelfde kant. Mijn schouderband heeft zelfs een stuk leer minder en de gespen zijn al een beetje geoxideerd. Ik ben teleurgesteld voor de prijs, ik had een hogere kwaliteit verwacht. Ik heb één ster gegeven voor de soepelheid van het leer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij zijn echt sorry als er zoveel problemen zijn met de tas, dat is niet normaal. We zullen u een retourlabel sturen naar uw e-mail en een ruil regelen, onze excuses. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ontvangen in de verkeerde maat en ik heb geen zin om de verzendkosten te betalen voor een ruil zonder te weten of de volgende maat de juiste zal zijn...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw maatprobleem goed genoteerd, het is inderdaad niet altijd gemakkelijk om geen fouten te maken. We hebben de gewenste maat verzonden, als u echter een ruil wilt doen, hebben we een retourlabel aan uw e-mail toegevoegd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Ik ben 56 jaar... Ik loop al 44 jaar in 'laarzen'.... Dus ik wilde een paar laarzen van het merk Amarillo proberen... En het is de eerste keer dat ik een paar laarzen van de goede maat heb, waarin het onmogelijk is om te komen, het ontwerp van de schacht is zo smal dat het onmogelijk is om de voet erin te krijgen! Ik heb de ervaring met een andere persoon geprobeerd... Conclusie, ook voor hem is het onmogelijk om in een laars te komen... Ik stop dus onmiddellijk met de ervaring... Jammer, ik ben dus niet in staat om
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw beoordeling goed ontvangen, u heeft een paar laarzen van het merk Mayura besteld op onze site. We zijn niet geïnformeerd over eventuele problemen met de maat of andere zaken. Mocht het product u echter niet bevallen, aarzel dan niet om het naar ons terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling. Met vriendelijke groet, ets guignard
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Bestelling nog steeds niet ontvangen! Colissimo aangekondigd voor 29 december, dus na kerst...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op onze site besteld op 11/12 in de avond voor een paar boots. Zoals vermeld op de site, moet je rekening houden met 15 dagen / 3 weken, dus het is al erg kort om het op 24 december te hebben. We hebben ons best gedaan en uw pakket vandaag in colissimo verzonden, afgeleverd tegen handtekening, geleverd binnen 48 uur in Frankrijk, er is iets meer vertraging voor Corsica, maar we weten niet waarom colissimo levering op 29 aangeeft, wat ons vrij lang lijkt. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Maten van de artikelen niet logisch, een jas van hetzelfde merk in dezelfde maat en snit moet in 2 maten kleiner worden genomen (een in XXL, de andere in L) met bovendien 16,50 euro retourkosten voor mijn rekening. Op geen enkele andere site heb ik dit gezien!!! Ik koop voor 500 euro aan jassen en moet de retourkosten betalen terwijl het voor een ruil is en niet voor een terugbetaling!! Absoluut niet klantvriendelijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry, maar we hebben normaal gesproken geen maatproblemen met hetzelfde merk, vooral niet dat de ene in XXL en de andere in L is. We benadrukken dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, we zijn sorry. Neem contact met ons op via e-mail, we zullen een commerciële regeling treffen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Snelle levering en zeer mooie tas, bedankt
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Te klein, helemaal niet praktisch.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw feedback over uw aankoop van een portemonnee goed ontvangen, de afmetingen staan op de site. Als deze niet geschikt is, moet u deze naar ons terugsturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
B
Bruno
Opmerking: 2 van 5
Ondanks dat ik mijn maten heb doorgegeven, ben ik niet gecontacteerd om me te waarschuwen dat het teddy-jasje te klein was, ik heb het uiteindelijk gehouden en aan mijn zoon gegeven. Maar verder een super jasje.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Fout in mijn bestelling, ik heb de verkeerde kleur tas ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen en willen u uitleggen dat er een fout is in de naam van het product. We hebben inderdaad de donkerblauwe kleur gestuurd terwijl u de petroleumkleur wilde. We zijn echt sorry voor dit ongemak, we hebben u zojuist een voorafbetaald retourlabel gestuurd en zullen de juiste kleur verzenden bij ontvangst. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
O
Olivia C.
Opmerking: 2 van 5
Ik dacht dat de maat goed zou zijn... maar dat was niet zo. De jas is zeer mooi en van uitstekende kwaliteit. Ik stuur het terug met een zwaar hart omdat het de laatste beschikbare maat was. Maar het is slechts uitstel, want de producten zijn prachtig bij Cuirs Guignard!!
Vertaalde beoordelingen
D
Dominique M.
Opmerking: 1 van 5
Jas nog niet ontvangen tot op heden! ...
Vertaalde beoordelingen
S
Sylvie A.
Opmerking: 2 van 5
Het artikel was niet beschikbaar en toch kon ik het bestellen en betalen. Erg jammer. Zet het niet te koop als je het niet hebt. Maar verder geen probleem om terugbetaald te worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn inderdaad sorry voor dit ongemak, maar tussen onze 3 winkels en de website komt het voor dat we een voorraadfout hebben, totdat het van de site is verwijderd, vooral voor eenheidsstukken. Zodra dit gebeurt, bieden we altijd een oplossing aan met een ruil voor een ander artikel en een commerciële korting of terugbetaling op dezelfde dag, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD.
C
Cottais B.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een bericht gestuurd om te zeggen dat ik vanaf 11 uur niet meer thuis was. Ik heb geen antwoord gekregen en ben vertrokken zonder te worden geleverd. Ik weet niet hoe ik mijn levering ga ophalen ??? Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Met vriendelijke groet, Bernard COTTAIS
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U moet het hebben over de levering en de vervoerder, helaas hebben wij daar geen invloed op. We zijn echt heel erg sorry, we hebben uw bestelling, verzendtijd enz. gerespecteerd. Als u echter de levering heeft gemist, moet het pakket worden opgehaald bij uw postkantoor. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
R
Roger E.
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over de maat.. we hebben een 40 ontvangen die te groot was, en een 39 teruggestuurd die te klein was. Groot probleem als je kijkt dat 40 gelijk staat aan 42 en 39 aan 36. Dus geen schoenen, maar wel retourkosten van 17€ .. en dus geen oplossing. Ik denk dat de fabrikant de maten van de cowboylaarzen moet herzien....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we zijn erg sorry voor dit voorval met uw bestelling. We hebben u oplossingen aangeboden (ruil, tegoedbon of terugbetaling...) We konden u ook een retourticket sturen zodat u geen retourkosten heeft. We blijven echter tot uw beschikking voor meer informatie. Weet dat we altijd klaarstaan voor al onze klanten. Met vriendelijke groet.
F
Fart P.
Opmerking: 1 van 5
Maat te klein en strak en breedte van de benen te groot, ik stuur het product terug... sorry Patrick Wilfart 0769705944.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw retourverzoek voor terugbetaling goed ontvangen, we hebben u per e-mail geïnformeerd dat dit zal worden uitgevoerd op uw rekening zodra het pakket is ontvangen. We zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Teleurstelling producten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen kennis van uw bericht, we zijn echt sorry dat we u teleurgesteld hebben. We hebben uw retourpakket ontvangen en uw bestelling geannuleerd. We bieden dit product al meerdere seizoenen aan, het is een klassieker in onze collectie, het is echter van zeer goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Snelle verzending en goed beschermd. Mooi kwaliteitsjack. Goede ervaring die ik zal herhalen en aan mijn omgeving zal aanbevelen. Een minpunt voor de levering, pakket werd thuis afgeleverd na presentatie van de QR-code, dus verplicht aanwezig zijn en de post die zijn belofte niet nakomt. Een hele dag bij mij geblokkeerd en levering de volgende middag zonder dat ik hierover geïnformeerd was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw, we hebben uw mening in overweging genomen. Alle bestellingen worden vanuit onze winkel verzonden tegen handtekening om de ontvangst van de pakketten te beveiligen. We zijn sorry voor dit ongemak veroorzaakt door de post, we zijn blij dat het product u bevalt, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik heb maat 45, ik heb maat 46 besteld. Onbruikbare laarzen! Overal te strak. Oplichting! Voor deze prijs? Het is schandalig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw teleurstelling over de maat van de laarzen in overweging, we zijn echt sorry dat ze niet passen. Misschien heeft u een hoge wreef, deze laarzen hebben geen rits, geen elastische ruimte en kunnen dus problemen opleveren voor sommige mensen. We werken al vele jaren samen met dit erkende merk, erkende kwaliteit. Als u, zoals u opmerkt, ze niet kunt dragen, kunt u het pakket naar ons terugsturen voor een terugbetaling, stuur ons een retourverzoek per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
B
Bets
Opmerking: 2 van 5
De leveringsdeadline is gerespecteerd, echter komt het product niet overeen met de beschrijving op de site waar het als lamsleer wordt aangeduid terwijl het schapenleer is, het uiterlijk is helemaal niet hetzelfde. Dus teleurgesteld. De afwerking van lam en schaap is niet hetzelfde, lam is veel gladder. Oakwood vermeldt goed op zijn site schapenleer en niet lamsleer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben net uw beoordeling over uw aankoop van 26/04 voor een leren damesjack van het merk Oakwood ref 62065 gezien. Het is een vlaggenschipproduct van de collectie, we hebben helemaal geen ontevreden terugkoppeling hierover. Wat betreft de huid, zoals u weet, is lam en schaap hetzelfde dier, het merk Oakwood vermeldt altijd schapenleer op zijn labels en maakt geen onderscheid. Terwijl wij aan onze kant het onderscheid maken tussen omgekeerde schapen met zichtbare schapenwol en lamsvellen die voor jacks worden gebruikt. We hebben in geen geval gelogen in de beschrijving! Mocht u echter echt teleurgesteld zijn over het product, bewaar het dan vooral niet, stuur het ons terug, we zullen het terugbetalen. Fijne dag, ETS GUIGNARD
C
Client C.
Opmerking: 2 van 5
ik heb een leren vest maat L in het rood besteld, mijn vriendin heeft het gepast, het leek een beetje krap, maakt niet uit, ik ruil het voor maat XL. Eerste probleem, het is niet beschikbaar in het rood maar in het zwart, goed laten we dat maar gaan. De retour en de ruil verlopen goed, een weekje... En daar grote teleurstelling, de maat XL na het passen is kleiner dan de maat L in het rood.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry, inderdaad heeft u een rode vest in maat L besteld, de maat XL was op dat moment al niet beschikbaar op de site. U heeft contact met ons opgenomen omdat deze te krap was, en omdat we het rood niet hadden, hebben we u ofwel de terugbetaling ofwel de ruil met het zwart aangeboden, u heeft geaccepteerd. We hebben de ruil goed gedaan met de maat XL, gewoon een maat groter, we zijn echt sorry dat deze nog steeds niet past. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor een retour voor terugbetaling. Fijne dag, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Hallo, de bestelde laarzen zijn van zeer goede kwaliteit maar de maat komt niet overeen met wat ik had besteld. Een maat 39 (zoals aangegeven op de doos) maar de laarzen zijn maat 40. Ik heb ze een dag gedragen voordat ik het merkte. Welke oplossing heeft u? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Isabelle Demulder
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Goedenavond, ik heb u al een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren... Ik vind het ongepast dat een moderne online winkel aankondigt, ik citeer: "3 tot 4 weken levering, BEHALVE als op voorraad" en tegelijkertijd rekent u 12€ verzendkosten (wat overeenkomt met de kosten van een Chronopost en niet met een colissimo), en bovendien incasseert u ONMIDDELLIJK de prijs van het bestelde artikel. Ofwel is het op voorraad, wat het meest logisch zou zijn en dus leverbaar in 48/72 uur en iedereen is tevreden; ofwel is het dat niet. Maar in dat geval zou eerlijkheid vereisen dat we daar duidelijk over worden geïnformeerd voordat we de bestelling registreren en niet erna. Dit voorkomt tijdverlies!!! Nu, als u klanten heeft die bereid zijn u te financieren gedurende 3 of 4 weken terwijl u het artikel druppelsgewijs van uw leverancier laat komen, des te beter voor u. Maar ik zal niet tot diegenen behoren. Iedereen weet dat voorraden duur zijn voor een bedrijf, maar u kunt dan niet op alle fronten winst maken... Voor de goede verstaander. Met vriendelijke groet, CG
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben inderdaad een e-mail van u ontvangen om uw bestelling te annuleren omdat u onze werking niet begreep, die echter op onze site wordt weergegeven en benadrukt voordat de klant zijn bestelling bevestigt. U heeft op onze site besteld op zaterdagavond 3/04 om 23.00 uur en weet dat uw laarzen ref 211 in 42 beschikbaar waren voor verzending vanaf zaterdagmorgen 10/04, wetende dat maandag een feestdag was, dus toch relatief snel! We hebben enorm veel referenties op voorraad, maar werken ook op deze manier met onze leverancier om zo een maximale keuze in maten en kleuren te hebben, terwijl we binnen een zeer snelle termijn blijven! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
L
Libbrecht J.
Opmerking: 2 van 5
Hallo, de rug is niet in één stuk, de kleur en het uiterlijk komen niet precies overeen, de huid aanvoelt vet aan, met vriendelijke groet, Jean.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling over het ontvangen jasje gelezen, u merkt op dat de rug niet in één stuk is, inderdaad, in leer is dat echt heel zeldzaam en het was zichtbaar op de productpresentatiefoto's. Het is een jasje van verouderd varkensleer, we zijn sorry dat het product u niet bevalt, in dat geval hoeft u het product niet terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
M
Med
Opmerking: 1 van 5
Goed gemaakte site, snelle verzending van het pakket via Colissimo met 12€ verzendkosten. Tot nu toe geen probleem, behalve dat het pakket nooit bij mij is aangekomen. De post zegt dat het in herlevering is, ik heb een kennisgeving in de brievenbus gehad, maar het pakket is nergens te bekennen. Ik heb een klacht ingediend bij de Post, maar er gebeurt niets. Gezien de prijs van de bestelling, wacht ik snel op een antwoord. Wat te doen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen en zijn echt heel erg sorry. We hebben zojuist een klacht ingediend bij de post, omdat we niet op de hoogte waren, konden we de zaken niet in beweging krijgen. We komen zo snel mogelijk bij u terug met details over de levering van uw pakket. Fijne dag ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Bij het openen van het pakket vreemd geen etiketten op de jas en als je beter kijkt zijn er enkele vlekken op het leer van de mouwen is het al gedragen? De retour is voor mijn rekening en de oppervlakkige vlekken we blijven zo maar slechte ervaring.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we hebben uw mening goed ontvangen. Het bestelde model is van het merk Daytona zoals vermeld op onze site. Het is een verouderd leer, dus het is mogelijk dat het gemarkeerd is door huidimperfecties (vandaar het bewijs van de authenticiteit van het leer en niet van imitatie). We kunnen u een retourticket sturen om terugbetaald te worden als u een imperfectie of ontevredenheid constateert. We blijven uiteraard beschikbaar voor onze klanten bij problemen of andere op het volgende telefoonnummer 05.49.81.46.94 (winkel in Mauléon) of per e-mail ([email protected]). We wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Defect artikel, ik neem aan dat de controle voor verzending niet is gedaan, moet ik het op mijn kosten terugsturen? In afwachting van antwoord per e-mail verzonden vandaag. De sluiting is gebroken. Ik zou nooit meer aanbevelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben net uw bericht gelezen en zijn er erg sorry om. We zijn niet op de hoogte gesteld van dit voorval, hetzij per e-mail of per telefoon. Anders zou het nodige onmiddellijk zijn gedaan, het is normaal dat als het product defect is, wij de retourkosten voor onze rekening nemen. Maar hoe te doen als we er niet van op de hoogte zijn! Het product wordt gecontroleerd voor vertrek, maar wie maakt geen fouten ... U kunt contact met ons opnemen om ons te informeren over de retour en samen een ruil te regelen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
De foto's van het product op de site komen helemaal niet overeen met het ontvangen product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd, we hebben u hierover telefonisch gesproken. U dacht dat de laarzen blauw waren terwijl op de site bruin stond, zowel in de titel als in de beschrijving. Maar het is waar dat sommige afbeeldingen bij inzoomen een lichte blauwe glans hadden, maar we merkten toch op dat dit niet de kleur is, gewoon een glans. We hebben de visuals aangepast na uw opmerking. We wachten nog steeds op uw retour om uw bestelling te annuleren en u terug te betalen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Zeer teleurgesteld omdat ik maat 42 heb, soms 43 afhankelijk van de modellen. Om geen risico te nemen, heb ik gekozen voor het model in 43, zelfs als ik er een zool in moet doen. Grote verrassing: het was onmogelijk om de laarzen aan te trekken, mijn hiel paste er niet in... ik begrijp het niet omdat ik een vrij smalle voet en enkel heb, dus ik denk dat het ontwerp van het model niet geschikt is... vandaar mijn retour. Voor een eerste aankoop en voor deze prijs ben ik zeer teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht goed ontvangen en het spijt ons echt dat het product niet geschikt is. U heeft referentie 2944 van Sendra gekocht, stijl motorlaarzen, dus ronde neus, breder dan de santiag. Dit product valt goed en we hebben geen problemen met het ontwerp, dit product is al jaren een vlaggenschip van het merk. We hebben uw retour goed ontvangen en uw bestelling geannuleerd en terugbetaald. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Clientomasi V.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn laarzen besteld op 7 januari 2021 en het is 30 januari en ik heb mijn laarzen nog steeds niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn sorry voor deze lange wachttijd, inderdaad, de gemiddelde levertijd voor laarzen is 15 dagen / 3 weken, uw laarzen zijn niet meer op voorraad, het kost tijd om te fabriceren en te verzenden. U zult per e-mail op de hoogte worden gesteld van de verzending met de colissimo-link. We zijn echt sorry voor deze wachttijd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Pascale
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een leren jack maat M besteld, het blijkt dat dit jack echt klein was (maat S of minder en geen grotere maat beschikbaar) ik heb het op mijn kosten teruggestuurd (15€) dus ik heb ervoor gekozen om het niet te ruilen voor een ander model omdat als de maat weer verkeerd was, ik opnieuw voor de retour had moeten betalen, wat elke keer de prijs van het jack verhoogt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Inderdaad, dit product is vrij strak en kort, echt top voor de lente/zomer. Maat M komt overeen met maat 38, zoals vermeld op onze site. Wat betreft de retouren, we geven duidelijk aan in onze voorwaarden dat de retouren voor rekening van de klant zijn. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van de maat, wanneer ze contact met ons opnemen met hun maten, controleren we het product en vermijden zo heen en weer te sturen. Uw bestelling is geannuleerd en terugbetaald op uw bankrekening (jack + verzendkosten van 12€). Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik ben verontwaardigd dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn als het product niet geschikt is !!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen. We willen u erop wijzen dat de retourvoorwaarden op de site zijn aangegeven. U kunt deze lezen en goedkeuren of niet voordat u uw bestelling plaatst. We blijven echter open en tot uw beschikking als u vragen heeft of als u meer informatie wilt. We wensen u fijne feestdagen van de Ets Guignard uit Mauléon. Met vriendelijke groet.
N
Nouchet
Opmerking: 2 van 5
Snelle levering, enige positieve punt, kleding van bont ontvangen met een muffe geur, geur van een koude kelder, bont ontvangen met een gat in de mazen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening in overweging, we zijn echt sorry als u een geur aan het product vindt. We hebben geen bijzondere opmerkingen gehad over onze konijnenbont poncho's die vrij snel vertrekken. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
E
Edwige
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het verkeerde artikel niet ontvangen. Kerstcadeau voor mijn man, zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking in overweging, maar we hebben de jas 100233 cognac verzonden zoals vermeld op de bestelbon. Het spijt ons echt als het product niet naar wens is en in dat geval hoeft u het niet te aarzelen om het terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Niet hetzelfde artikel als op de site, op de foto zeer teleurgesteld, nu wacht ik om het cadeau te geven met kerst om te zien of het geschikt is voor de persoon. Maar ik denk niet dat ik nog bij Cuirs Guichard zal bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft een bestelling geplaatst op onze site voor het Schott LCW 8600 jasje, dat we al jaren verkopen, de visuals zijn goed, trouwens geleverd door het merk. Het is de originele perfecto van het merk Schott, we begrijpen uw mening en opmerking dus helemaal niet! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
K
K R.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, bestelling geplaatst op 6 december voor een mantel en nog steeds in afwachting van de levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben geen details over uw bestelling, kunt u ons het referentienummer geven, om te zien of het gaat om laarzen die een levertijd van 15 dagen hebben of om een op maat gemaakte schapenvacht die binnen 3 weken wordt aangegeven, of dat het pakket inderdaad is verzonden maar dat er vertraging is bij de post. Dankzij uw informatie kunnen we zien waarom de bestelling niet is verzonden of geleverd, want op dit moment heeft u een melding achtergelaten zonder een link te volgen die aangeeft dat u een bestelling bij ons heeft geplaatst. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
De ontvangen jas is mooi maar valt te klein. De retour om de maat te veranderen is voor mijn rekening (10 euro met colissimo)!!!! Dit is een eerste en laatste keer voor mij...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking ter kennis en zijn daarover verontschuldigd, maar dit punt is goed aangegeven in onze algemene verkoopvoorwaarden. De klant is op de hoogte voordat hij zijn bestelling bevestigt en de meeste nemen contact met ons op via e-mail, telefoon, met zoveel mogelijk informatie om juist te voorkomen dat ze de verkeerde maat kiezen en kosten voor hun rekening krijgen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Ik kende het product al omdat ik het in een andere kleur heb. Maar het heeft een vreselijke geur. Ik laat het luchten sinds ontvangst maar het is nog steeds hetzelfde. Ik weet niet eens of ik het artikel ooit kan dragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij hebben uw bericht over een geur ontvangen, we zijn erg verrast omdat we hierover geen feedback hebben gekregen over een van onze vlaggenschipproducten uit de collectie, de kleine konijnenponcho. Als deze niet geschikt is, neem dan contact op met onze klantenservice om een retour voor een omruiling of terugbetaling te regelen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik heb nog steeds niets ontvangen, ik kan alleen maar ontevreden zijn over een bestelling die op 27/11 is geplaatst
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We begrijpen uw mening niet helemaal, u geeft aan ontevreden te zijn omdat u uw pakket niet heeft ontvangen terwijl het gisterenmorgen is afgeleverd. Momenteel is de levertijd bij de post vrij lang voor leveringen naar Corsica. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Bestelling verwerkt 5 dagen na betaling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw mening, u heeft op onze site besteld op vrijdag 4/12 in het midden van de middag en het pakket is op dinsdag 8/12 verzonden, dus toch zeer snel, omdat er een weekend was. Op de site staat dat het binnen 7 dagen wordt verzonden, we hebben onze verplichting meer dan gerespecteerd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Het bestelde leer komt niet overeen met de foto die op de website Cuirs Guinard is gepubliceerd. De kleur kwam absoluut niet overeen. De textuur van het leer was van zeer slechte kwaliteit, niet uniform, met veel imperfecties zoals kreukels, evenals de manier waarop de naden waren afgewerkt. De dikte van het leer leek meer op sigarettenpapier dan op lam zoals gespecificeerd op de pagina. Kortom, in verhouding tot de gevraagde prijs, 239,10 voor een damesjack, zou je kunnen zeggen dat er sprake is van misleiding van de goederen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij nemen uw mening ter kennis en het spijt ons dat we u zo teleurgesteld hebben. We bedriegen de klant in geen geval, verkopen dit product al meerdere jaren en deze kwaliteit zonder problemen, het is echt lamsleer! Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD