Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
R
Rene S.
Opmerking: 1 van 5
ABSOLUTE CATASTROFE, WANNEER EEN FRANS BEDRIJF ZO DILETTANTISCH PROBEERT KLEDING IN DUITSLAND TE VERKOPEN! DE 33 ALS VOORKEUR NUMMER IS AFWEZIG EN ZELFS ALS JE HET KIEST, KOMT "GEEN AANSLUITING..." E-MAIL WORDT AFGEWEZEN VANWEGE FOUTIEF FORMULAIR...JA, HET IS HET DUITSE FORMULAIR MET .DE OF .NET, ETC.! LAAT JE NIET BLENDEN DOOR DE GOEDKOPE PRIJZEN! BEWERTING: HET LIEFST 2 MINUS-STERREN, OMDAT HET MIJN TIJDVERSWENDING IS!!! Update 8.4.24: DIT IS HET TEL.-NR., DAT U OPGEGEVEN HEBT: Klantenservice (33) 0549814694 Wij doen het volgende: Iedereen die dit leest, kan dit Franse nummer bellen, WANT ER GEBEURT NIKS, BEHALVE DAT HET KLINKT "GEEN AANSLUITING ONDER DIT NR." IEDEREEN DIE DAT DAN HOORT, GEEFT EEN LIKE...DANK JE HET PROBLEEM: WANNEER JE HET DAN PER E-MAIL PROBEERT, WORDT HET E-MAIL-FORMULAIR AFGEWEZEN !!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedemorgen, we hebben net om uw beoordeling gevraagd, omdat we onder deze naam geen klanten hebben. We verkopen in Frankrijk en vele andere landen, inclusief Duitsland, zonder zorgen. We communiceren per e-mail als we informatie of andere gegevens nodig hebben. We begrijpen uw mening helemaal niet!!!! Goedendag, wij denken echt dat dit een beoordeling is die onze naam schaadt, wij hebben geen klant met deze naam en deze uitspraken zijn onjuist, het telefoonnummer is goed en dat is al jaren zo, idem voor ons e-mailadres.
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Vertraging in levering, 3 weken later en de bestelling is nog steeds niet geleverd... terwijl het 7 dagen na de bestelling verzonden moest worden... De service weigert de bestelling te annuleren of de levertijden te respecteren....slechte ervaring en zeer slechte communicatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw bericht, we zijn sorry voor dit gebrek aan begrip. U heeft op zondag 14/01 een artikel besteld dat op maat is aangegeven, dus gestart in productie bij de bestelling. We geven dus een termijn van 15 dagen/3 weken op het betreffende productblad. Het pakket is voorbereid en op woensdag 31/01 bij het postkantoor afgegeven, we hebben dus de aangegeven termijn gerespecteerd. We hopen dat het product u zal bevallen en u weer vertrouwen in ons bedrijf zal geven. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente S.
Opmerking: 2 van 5
De kleur komt helemaal niet overeen met de foto! De broek is roodoranje en niet bruin.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als de broek u niet bevalt qua kleur. Het is echter wel de whisky kleur die dus eerder roestkleurig is zoals op de foto en niet bruin. We nodigen u uit om deze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet
E
Eric P.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben teleurgesteld, ik heb onlangs een zwarte leren donsjack gekocht met een mooi effect en een niet minder mooie oranje voering, maar deze lijkt niet van goede kwaliteit en begint te slijten, want je ziet het onder de gesloten donsjack verschijnen!! Dit is echt niet het niveau dat je van zo'n huis verwacht!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als het product niet aan uw verwachtingen voldoet en in dat geval moet u het niet aarzelen om het terug te sturen voor een terugbetaling. U heeft de DARYL donsjack in de aanbieding gekocht voor 269 € in plaats van 349 €, het heeft altijd deze iets sportieve voering gehad. Afhankelijk van de collecties, stijlen, zijn de voeringen verschillend maar van geen slechte kwaliteit en zoals u zegt, ze zijn niet zichtbaar. Met vriendelijke groet.
N
Nicole B.
Opmerking: 1 van 5
Toen ik de broek aantrok, kwam de riem los van de broek, een overschot van 20 centimeter, ik moest het aan mijn kleermaker geven om het te repareren en dat kostte me heel veel. Slechte fabricage
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening genoteerd, we zijn sorry voor dit voorval. In dergelijke gevallen moet u contact met ons opnemen in de winkel in Mauléon op 05.49.81.46.94 of per e-mail. We hadden u een retourticket kunnen sturen en het artikel gratis kunnen repareren of ruilen. We blijven beschikbaar voor onze klanten wanneer er een probleem of iets anders is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is. Met vriendelijke groet.
J
Judith
Opmerking: 2 van 5
Mooi product met een mooie esthetiek maar een beetje teleurgesteld over de kwaliteit. Eerste gebruik voor mijn bishop jack, helaas heb ik dit jack gedragen onder een bui nadat ik het had geïmpregneerd zoals aanbevolen. Echter, er zijn vlekken op de schouders verschenen na het drogen aan de lucht op een hanger... Ik had meer kwaliteit verwacht en maak me zorgen over de levensduur van mijn jack
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. We hebben u een retourbon gestuurd om het jack (gratis) terug te sturen zodat we het nodige kunnen doen en het op onze kosten naar u kunnen terugsturen. We blijven altijd luisteren naar de behoeften van onze klanten. U kunt contact met ons opnemen in de winkel in Mauléon op 05.49.81.46.94 of via onze e-mail: [email protected] Met vriendelijke groet
N
Nathalie C.
Opmerking: 1 van 5
We hebben maat L besteld en het is maat M die is geleverd, dus te klein. Maat L niet beschikbaar, dus 3 weken wachten! + de retourkosten zijn voor onze rekening. Dit is teleurstellend!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn behoorlijk verrast door uw bericht, u heeft de cockpit USA in maat L (40) besteld en dat is inderdaad de maat die u heeft ontvangen na uw bestelling. U heeft het pakket inderdaad teruggestuurd omdat het te klein was, de retourkosten zijn voor uw rekening zoals aangegeven in onze voorwaarden voor een ruil. We hebben de maat niet meer op voorraad, u bent geïnformeerd dat we deze in productie hadden, dus u moest een paar weken wachten als u dat wilde. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Een van de 2 mouwen heeft de binnennaad bij de plooi, je ziet het bij de pols, is dat normaal? Ik geloof het niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening in overweging genomen. We hebben een klantenservice voor defecten of andere problemen (u hoeft ons alleen maar te contacteren in de winkel van Mauléon) en we doen het nodige. We zien dat uw bestelling is terugbetaald zodra we uw artikel hebben ontvangen. U had ons moeten contacteren bij de ontvangst van uw bestelling, we zouden samen een oplossing voor dit probleem hebben gevonden. We blijven naar onze klanten luisteren, wat er ook gebeurt. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Kwaliteit van het leer is echt niet top.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen, we zijn echt sorry als uw aankoop niet naar wens is. U spreekt over een blauwe leren riem, het is van kalfsleer met kleine fantasierivets. Als het product echter niet geschikt is en nieuw en niet gedragen is, moet het worden geretourneerd voor een ruil of terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
D
Desforges
Opmerking: 1 van 5
Twee dagen vertraging voor de aangekondigde levering op de 7e, ik vertrek vandaag zonder mijn cadeaus, dat is slecht. Zeer teleurgesteld en boos. Ik wacht op een correcte commerciële geste. Bedankt Yves DSFORGES
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht ontvangen en zijn echt sorry. We hebben het pakket op 5/12 bij het postkantoor afgegeven, het is aangekomen op de site van het gekozen afhaalpunt dat het pakket heeft geweigerd omdat het vol was. Helaas zijn we daar niet verantwoordelijk voor, in deze periode moet je rekening houden met vertragingen bij leveringen of problemen met afhaalpunten. Volgens de tracking is uw pakket bij het postkantoor afgeleverd. Met vriendelijke groet.
M
Maria F.
Opmerking: 1 van 5
Ik stuur u deze beoordeling, zoals gevraagd op 06/12/2023, terwijl ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen! Colissimo geeft aan dat de levering was gepland op 30/11/2023 maar dat: "De levering van uw pakket is vertraagd. Onze excuses voor dit ongemak. We doen ons best om u snel te leveren."
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw bericht ontvangen en controleren uw follow-up, het pakket is nog steeds in distributie. We hebben een klacht bij de post ingediend, we zorgen ervoor dat we zien wat er aan de hand is. We hebben momenteel vertragingen in de levering door de feestdagen, meer pakketten, verzendpunten overbelast ... We proberen ons best te doen. Fijne dag
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Moeilijk om de voet erin te krijgen.. naar een schoenmaker gegaan om het leer bij de wreef te verbreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bij de eerste pasbeurten is het inderdaad altijd vrij moeilijk om aan en uit te trekken, maar het mag niet pijnlijk zijn. Aarzel niet om het met een plastic zak te proberen, de voet glijdt veel beter dan met sokken. Als het echter echt te krap is, aarzel dan niet om het terug te sturen voor een ruil zonder iets bij een schoenmaker te doen ... fijne dag
A
Arnaud
Opmerking: 2 van 5
Het pakket dat door Colissimo werd verzonden, was genoteerd op 1,850 kg. Ik ben naar het postkantoor gegaan en ze hebben het gewogen op 2,400 kg. Ik heb 17 euro betaald en 21 met garantie. Bij 1,850 was het 9,75€. Ik zou willen dat er retourformulieren zijn en dat de verzendkosten van het terugbetaalde bedrag worden afgetrokken om de retour te vergemakkelijken en dit soort problemen te voorkomen. Het feit dat het gewicht niet hetzelfde is, heeft mijn vertrouwen in de leverancier niet versterkt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft een leren redskins jas besteld, eenmaal ontvangen heeft u contact met ons opgenomen voor een terugbetalingsverzoek. Zoals aangegeven in de algemene verkoopvoorwaarden zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Uw bestelling is geannuleerd en terugbetaald op uw bankrekening. Wat betreft het gewicht, dit is automatisch op onze verzendlabels met een gemiddeld gewicht van 1.85, de aanpassing wordt binnen de post op onze facturen gedaan, we begrijpen dus helemaal niet uw gebrek aan vertrouwen, u heeft uw pakket goed geopend, de kwaliteit van de jas gecontroleerd, enz.... Bovendien hebben we net op onze postsoftware gecontroleerd en voor een pakket dat in colissimo wordt verzonden met handtekening voor 2.4 kg, is het tarief 11.51€ en niet 21 euro. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
F
Fernandez C.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het pakket niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling en uw bericht goed ontvangen. We hebben gereageerd op uw e-mail. Het pakket is beschikbaar zoals u wenste. De postdienst voert zijn werk uit, het is momenteel in het postkantoor (bewijs geleverd in uw e-mail). We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet
P
Patrick W.
Opmerking: 1 van 5
het hielgedeelte is veel te strak, het is erg moeilijk om de laarzen uit te trekken ondanks een maat groter, na telefonisch gesprek en retour op mijn kosten, geen ruil mogelijk omdat ze 1/2 dag zijn gedragen, eerste en laatste keer bij jullie
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Een ramp... Een bestelling geplaatst op het web en vervolgens een voorstel om naar de winkel te gaan om de producten te proberen en in de winkel zijn het niet dezelfde producten. Kortom, uiteindelijk geen bestelling...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht, we hadden u aan de telefoon. U had inderdaad online besteld en u gaf de voorkeur om naar de winkel te gaan voor een fitting, we hebben de bestelling dus onmiddellijk geannuleerd. U moest naar onze winkel in Nantes gaan. We hebben niet veel keuze in herenbroeken en het zijn dezelfde als in de winkel als op de site, we zijn sorry dat u uw geluk niet heeft gevonden.... Met vriendelijke groet.
P
Patrick W.
Opmerking: 1 van 5
Het hielgedeelte is veel te strak, het is erg moeilijk om de laarzen uit te trekken ondanks een maat groter, na een telefoongesprek en retour op mijn kosten, geen ruil mogelijk omdat ze 1/2 dag zijn gedragen, eerste en laatste keer bij jullie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening over de laarzen 1920V goed genoteerd. Het is een model van hoge cowboylaarzen, smal, het kan zijn dat u ze in het begin te strak vindt, het leer moet zich vormen. Als het echter echt pijnlijk is, niet aangenaam, dan is de maat niet goed en moet er een ruil plaatsvinden. Hiervoor moet u het retourformulier online invullen en het nodige zal gedaan worden bij ontvangst van uw pakket. Voor alle vragen of andere zijn we altijd bereikbaar per e-mail of telefoon op 0549814694. We hopen echter dat u tevreden bent geweest over uw navigatie op de site, het plaatsen van uw bestelling, de levering van uw pakket en onze klantenservice. We wensen u een fijne dag. ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Het bedrijf DPD dat het pakket moest leveren, heeft niet eens de moeite genomen om aan te bellen. Ze hebben het pakket meteen in een afhaalpunt neergelegd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn sorry voor uw levering, we werken met de post in colissimo met handtekening, maar voor uw verzending naar België neemt DPD het over. We hebben gecontroleerd en inderdaad, uw pakket is afgeleverd bij een afhaalpunt dicht bij u met aangepaste openingstijden van 11.00 tot 20.00 uur. We zijn echt sorry voor dit ongemak, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
F
Francois
Opmerking: 1 van 5
Hallo, Voor de levering super. Maar na het dragen van de riem, probleem!!! De gesp komt voortdurend los op het punt waar de riem knelt... Dus zeer ontevreden over het product. Wat denkt u te doen!!!? Met vriendelijke groet,
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zullen uiteraard doen wat nodig is, maar daarvoor moeten we al op de hoogte zijn. U moet contact opnemen met de winkel via e-mail of telefoon, hier is het om publiekelijk uw mening over uw aankoop te geven. Kunt u ons foto's sturen naar [email protected], dan kunnen we het probleem vaststellen en kijken naar een ruil of reparatie, met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een broek betaald van 241€. De dag na ontvangst is de naad van de tailleband losgekomen. Ik stuur de broek terug. Daar word ik uitgescholden omdat de broek vuil is. Men belooft me een reparatie zonder omruiling (ik heb 241€ uitgegeven), geen terugkoppeling sinds 1 week....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer Page, we hebben uw bericht over uw beoordeling op Truspilot in behandeling genomen. We hebben de reparatie gratis uitgevoerd zoals door u gevraagd (overlegd met u via de telefoon). We adviseren u om uw broek niet aan de lussen te trekken, maar meer bij de taille om ze niet te verzwakken. Wat betreft de staat van de broek, het spijt ons, maar we oordelen dat deze gedragen is, inderdaad toen we uw pakket ontvingen en openden, was de broek aan de voorkant en achterkant bevlekt zoals spetters, daarom konden we deze niet omruilen. Uw broek is gisteren uit de werkplaats gekomen en onmiddellijk verzonden voor ontvangst bij u binnen 48 of maximaal 72 uur (retour op onze kosten). We blijven uiteraard tot uw beschikking zoals voor al onze klanten per e-mail of telefoon als u informatie of andere behoeften heeft. We wensen u een uitstekende dag. Met vriendelijke groet.
M
Monsieur K.
Opmerking: 1 van 5
Zeer tevreden. Bedankt voor uw kwaliteit van werk en uw leveringsmethoden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft een positieve beoordeling gegeven en een ster gegeven, we denken dat er een fout is, bovendien merken we op dat u een andere beoordeling met 5 sterren heeft geplaatst, bedankt.
C
Clienteloyez
Opmerking: 2 van 5
Een levertijd die niet acceptabel is en niemand waarschuwt voor de vertraging
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op onze site besteld op 28/02 voor een artikel dat een levertijd van 15 dagen / 3 weken aangaf, goed benadrukt op de productfiche en opnieuw vermeld voor de betaling! We hebben u per e-mail geïnformeerd over de termijn en aangegeven dat het pakket in week 12 zou vertrekken, dat is volgende week, en we hebben het pakket eerder verzonden, het is vanmorgen vertrokken. We hebben u per e-mail geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link, u zou het binnen 48 uur moeten ontvangen. We hebben dus het kledingstuk verzonden binnen de oorspronkelijk voorziene termijn, de termijn is goed gerespecteerd. We hopen dat het product u zal bevallen, Met vriendelijke groet.
M
Marie L.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het jasje nog niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen. U heeft op 10/01/2023 besteld, zoals aangegeven op de site, er is een levertijd van 15 dagen tot 3 weken omdat het om een op maat gemaakt jasje gaat. Het jasje is in productie in onze werkplaats. We zullen u per e-mail informeren over de verzending van het pakket met het colissimo-nummer. Met vriendelijke groet.
J
Jessica M.
Opmerking: 2 van 5
Het product is correct, behalve een klein defect door iets scherps op de bovenkant van het leer. De jas komt helemaal niet overeen met de foto, de kleur is donkerder en een detail van de beschrijving is ook niet op de jas. Kleine opmerking: de factuur zit in een envelop. Maar toch teleurgesteld omdat ik me had gebaseerd op de foto.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening over uw aankoop van 11/12 voor een DUSTIN-jack van het merk Daytona in overweging, dat een van de belangrijkste producten is sinds verschillende collecties. Als het product een defect heeft, aarzel dan niet om het ons te laten weten voor een omruiling op onze kosten, natuurlijk. We zijn sorry als de visuele weergave niet overeenkomt met het model, want het is wel hetzelfde product, wat betreft de kleur is het inderdaad niet eenvoudig afhankelijk van de baden, en vooral de foto- en schermverlichting. Met vriendelijke groet
T
Talbot
Opmerking: 1 van 5
Product van middelmatige kwaliteit, te glanzende kleur, binnenkant van fluweel!!!! ... Teleurgesteld over deze aankoop, ik zal nooit meer een product via internet bestellen....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht. U heeft op 09/12 een bestelling geplaatst voor een klassieke Hexagona tas ref 111943 bruin, we verkopen dit product al jaren zonder opmerkingen. Het is een zeer goed product, van kalfsleer, de binnenkant is van leer! We hebben geen retourverzoek van u ontvangen voor ruil of terugbetaling, dus als het product u niet bevalt, waarom zou u het dan houden? Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Christine P.
Opmerking: 1 van 5
De tas die op de site als beschikbaar werd aangegeven toen ik de bestelling plaatste, was dat niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Inderdaad, in deze periode aan het einde van het jaar komen er soms fouten voor in de voorraad. We hebben meteen een e-mail gestuurd om u te informeren over de uitputting van de voorraad van deze tas in deze specifieke kleur en of u een vervanging met een ander product of een terugbetaling wilde. Zonder antwoord van uw kant hebben we de bestelling geannuleerd en de terugbetaling op uw bankrekening uitgevoerd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Cedrick
Opmerking: 1 van 5
Slecht product, ook klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed genoteerd. U heeft uw artikel besteld op 10/11/2022 en u heeft uw bestelling ontvangen op 14/11/2022. We begrijpen niet waarom u niet de beslissing heeft genomen om ons per e-mail of telefoon te contacteren om uw ontevredenheid te melden, we hadden u kunnen voorstellen, zoals we doen voor al onze klanten, een ruil, een tegoedbon of een volledige terugbetaling van uw bestelling, want weet dat we naar onze klanten luisteren en bovendien is het toch al iets meer dan een maand geleden. U heeft een product van het merk Schott gekozen, dat net als al hun producten van kwaliteit is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien nodig. Met vriendelijke groet.
H
Hadar N.
Opmerking: 2 van 5
Update II: Bedankt voor het hier tonen, maar ik heb het niet in mijn e-mail ontvangen. Misschien is het een technische misverstand, maar zelf proberen het uit te zoeken was vermoeiend zonder uw e-mails te zien (ik heb er elke dag naar gezocht), misschien zullen betere chatopties helpen, maar het is uw beslissing om te maken, ik had een slechte ervaring totdat ik hier een recensie achterliet en uw antwoord kreeg. Update: Ik heb een terugbetaling ontvangen op 13 december, ik wist niet waarom ik het kreeg totdat ik uw antwoord hier zag. Ik weet niet wat er met uw e-mails is gebeurd, maar ze hebben me niet bereikt, alles wat ik van u kreeg was een tracker op de 23e van november, daarna een e-mail om uw product te beoordelen. Ik heb een tas een maand geleden besteld. Ze hebben niet gereageerd op de e-mail die ik een week geleden heb gestuurd, ik weet niet eens hoe ik een manier kan vinden om een terugbetaling of het item via hen te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
update, de bestelling is terugbetaald en het pakket is eindelijk gevonden, vertrokken uit Frankrijk op 24/11 en aangekomen in Israël op 18/12, het moet worden opgehaald tegen belasting lun. - 05:55 19/12/22 Aangekomen op de distributiesite Israël - zon. - 10:57 18/12/22 Douaneoperatie voltooid Pakket is uit de douane, zal worden geleverd tegen betaling van een douanebelasting. Israël - zon. - 08:0518/12/22 In behandeling bij de douane - Israël - zon. - 08:04 18/12/22 In transit Pakket is aangekomen in het land van bestemming. Israël - do. - 15:27 24/11/22 In transit Pakket is het land van oorsprong verlaten Postcentrum 93 - 93 Hallo, uw bericht is misleidend, we hebben uw verzoeken goed ontvangen en op elk van uw e-mails geantwoord. We hebben uw pakket binnen 2/3 dagen verzonden, het is afgegeven bij het postkantoor, heeft Frankrijk verlaten en er zijn geen sporen meer sinds .... We hebben een klacht ingediend bij de post, het pakket is verloren, we hebben uw bestelling geannuleerd en een terugbetaling op uw bankrekening uitgevoerd. U heeft de terugbetaling en ons antwoord al een tijdje ontvangen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
E
Emmanuelle
Opmerking: 2 van 5
Bestelling geplaatst anderhalve week geleden en nog steeds geen informatie over de verzending...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Inderdaad, u heeft een bestelling geplaatst voor een paar laarzen die binnen 15 dagen / 3 weken geleverd zouden worden, daarom is uw bestelling in behandeling, we komen zo snel mogelijk bij u terug. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Morbihan
Opmerking: 2 van 5
Schoenen van hoge kwaliteit, maar hoewel ik een maat groter heb genomen dan mijn gebruikelijke maat, kon ik mijn voeten niet in de laarzen krijgen. Let op: retourkosten (20 euro): niet correct! De retour zou gratis moeten zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Bedankt voor uw bericht, onze laarzen zijn inderdaad van kwaliteit, het spijt ons echt. Het komt voor dat de voet te breed is en dat het moeilijk is om in de laarzen te komen, we raden aan om de pasvorm met een plastic zak te proberen om de maat te bepalen. Wat betreft de retour, we vermelden duidelijk op onze site dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, de retour wordt gedaan met een eenvoudige colissimo en afhankelijk van het gewicht dus gemiddeld tussen de 10 en 15 euro. Maar u heeft in uw beoordeling vergeten te vermelden dat we de 12 € verzendkosten op uw bankrekening hebben terugbetaald! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Mainoldi
Opmerking: 2 van 5
Teleurgesteld over de kwaliteit en het uiterlijk. Verouderd leer is niet top, jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bedankt voor uw beoordeling, u heeft de leren jas redskins fray besteld, deze komt goed overeen met de foto's die op de site zijn gepresenteerd. We houden juist van de verweerde uitstraling van het leer, als dit niet aan uw verwachtingen voldoet, moet u het terugsturen voor een terugbetaling, we hebben geen verzoeken van uw kant ontvangen? Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Marie B.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een eerste bestelling geplaatst, broek te klein. Perfecte adviezen, snelle ruil. Blij dat ik een rok wilde kopen. Evenzo, te klein, komt absoluut niet overeen met wat ik verwachtte. Ik concludeer dus dat de artikelen echt klein vallen. Daarom heb ik het teruggestuurd, ik wacht op een terugbetaling. Ik overweeg niet meer om bij Cuirs Guignard te bestellen. Jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Bedankt voor deze terugkoppeling, het spijt ons echt dat de rok niet past, we hebben de retour op vrijdag ontvangen en de terugbetaling is dezelfde dag verwerkt. Voor de bestelling van de broek, naar aanleiding van onze e-mailuitwisselingen, hebben we een ruil gedaan en was je blij met deze aankoop, daarom heb je een nieuwe bestelling geplaatst! Elk product is anders afhankelijk van de snit, inderdaad, leer valt klein, we geven dit aan en proberen zo goed mogelijk te helpen als we de juiste informatie hebben, fijne dag ETS GUIGNARD
A
Ait A.
Opmerking: 1 van 5
Goedenavond, mijn colin is niet persoonlijk overhandigd, uw pakket is aan de deur van Sonné afgeleverd en heeft gevraagd. Ik kom van de 8e verdieping om mijn ketting op te halen en normaal bellen andere bezorgers op de intercom en komen naar boven om het pakket af te geven en geven de code. Ik ben een zeer goede klant bij jullie, maar als dit zich herhaalt, ga ik ergens anders. Dank u.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw opmerking over de levering van uw pakket. Al onze pakketten worden per post geleverd via colissimo, zoals u heeft opgemerkt bij uw eerdere bestellingen. Het spijt ons als de bezorger niet de 8 verdiepingen wilde oplopen om het aan u af te geven, we weten niet hoe de bezorgers in uw gebied werken, het enige dat gevraagd wordt is een persoonlijke overhandiging en u geeft duidelijk aan dat de bezorger heeft aangebeld en u heeft gevraagd om het pakket beneden in het gebouw op te halen, dus voor een persoonlijke overhandiging. Het spijt ons echt als de levering u niet volledig tevreden heeft gesteld, fijne dag. ETS GUIGNARD
M
Marianne
Opmerking: 2 van 5
Ik heb 9 dagen geleden een damesjas besteld, het bedrag van 191€ is afgeschreven en sindsdien geen nieuws meer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry, we nemen uw opmerking ter harte. Weet dat voor betalingen met een creditcard, u inderdaad op de dag van aankoop wordt gedebiteerd, ongeacht de verzendtijd van de goederen. U heeft een artikel besteld dat binnen 10 werkdagen wordt verzonden, dit is op tijd verzonden. U bent per e-mail geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link voor de leveringstracering. Maar u heeft de link ontvangen om uw mening over onze site te geven voordat u uw pakket ontving, we begrijpen dus .... Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Daniel
Opmerking: 2 van 5
Goede middag, ik wilde jullie bedanken voor al het werk dat is verricht, het product arriveerde in perfecte staat en in goede conditie, maar we zijn erg teleurgesteld over de jas die ik voor mijn vrouw had besteld, omdat de binnenvoering niet hetzelfde is (het is erg dun) net als de buitenkant (het is erg dun, lijkt nep en heeft niet de dikte om een beetje of niets te beschermen) het is als sigarettenpapier, daarom zijn we ontevreden, het heeft niet dezelfde dikte en authentieke uitstraling als de damesjas in vergelijking met de herenjas.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedemorgen, we hebben uw ontevredenheid over de damesjas in overweging genomen, omdat het een schapenleer is en dus flexibeler en dunner. We hebben artikelen die dichter bij het herenmodel staan, zoals het model "OLIVERA" of "102005". We kunnen de damesjas altijd ruilen of terugbetalen. We staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet
M
Max N.
Opmerking: 2 van 5
Gebrek aan opvolging van de lopende bestelling! Ik moest bellen om de beschikbaarheid, de termijn en de geschatte leverdatum (15 dagen) te weten, afschrijving van de betaling zelfs vóór de levering!? Ontvangst van het pakket, de kleur van de laarzen komt niet overeen met de foto op de site!? Tamelijk teleurstellend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij nemen kennis van uw bericht, we willen verduidelijken dat u een bestelling heeft geplaatst voor mayura boots, het is duidelijk aangegeven dat er een levertijd van 15 dagen / 3 weken moet worden gerekend. U heeft de bestelling geplaatst op donderdag 19/05 en het pakket is verzonden op dinsdag 31/05, dus ruim op tijd. We hebben u een e-mail gestuurd bij het plaatsen van de bestelling met de betalingsbewijs, u heeft betaald met een creditcard, dus ja, de afschrijving gebeurt op dezelfde dag! Wat betreft de boots, het spijt ons echt als deze u niet volledig tevreden stellen, in dat geval, als ze echt nieuw en ongebruikt zijn, aarzel dan niet om ze naar ons terug te sturen voor een ruil of terugbetaling. De boots zijn echt blauw azul in een gepatineerd, verouderd leer, ze zijn zelfs nog mooier in het echt dan op de foto, het is waar dat ze donkerder marine zijn dan jeans! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Pigeon
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over mijn aankoop, de standaardmaten moeten Koreaans zijn, let op, de retourkosten zijn voor uw rekening, kies minstens twee maten groter om de post niet te verrijken. Ik raad aan om in de winkel te kopen na te hebben gepast. Ik heb maat XL in jassen en T-shirts in alle merken, om mijn maat te zijn had ik misschien 3XL nodig. Ik stop met de kosten, al te koop op Vinted.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons echt dat het product niet past ondanks uw ruil. We zijn altijd bereikbaar per telefoon of per e-mail om u zo goed mogelijk te adviseren over de keuze van de maat aan de hand van de maten. U heeft een maat XXL gevraagd in ruil voor de XL, deze jas is nauwsluitend maar past redelijk goed, we werken hier al een tijdje mee en hebben ervaring in de winkel. Mocht het echter niet passen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of een terugbetaling, echt sorry. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Morchipont B.
Opmerking: 2 van 5
Ik had de instructies en de maten gevolgd om een leren jasje te bestellen en uiteindelijk is de XXL te groot. Zeker, mijn maten waren net iets boven de XL.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry dat het product niet geschikt is, u heeft de mogelijkheid om het terug te sturen voor een omruiling of een terugbetaling. Het is niet altijd gemakkelijk om de juiste maat te vinden, daarom zijn we ook beschikbaar per e-mail of telefoon, met uw informatie, maten, gewoonten, hoe u het draagt, enz. proberen we u zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van de maat. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
L
Lydia
Opmerking: 2 van 5
Mooie jas maar te klein en toch heb ik mijn maat besteld, jammer dat ik hem niet kan dragen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. Het leer valt niet groot en afhankelijk van de snits kunnen ze variëren. Een telefonische ontvangst is beschikbaar in de winkel van Mauléon bij twijfel of als u een of meerdere informatie wilt om u te begeleiden bij het kiezen van een maat, een model of andere zaken. Helaas was dit jasje een promotie en was dit de enige die nog beschikbaar was. Met vriendelijke groet.
F
Franck G.
Opmerking: 2 van 5
Hallo allemaal. Ik heb een paar Mayura boots model sadale 206 besteld die ik erg mooi vond op de site. De levering vond plaats binnen de afgesproken tijd zonder problemen. Echter, ik was in eerste instantie erg teleurgesteld bij het openen van het pakket door de kleur en het uiterlijk van het leer. Ik verwachtte laarzen in suède kleur zoals op de foto en ze zijn chocolade kleur. Het leer is gemarkeerd met niet zo mooie vlekken. Na deze eerste teleurstelling besloot ik, op advies van mijn vrouw, ze te houden. Ik heb ze de volgende dag een uur in de stad gedragen en dat was genoeg om de Mayura-inscripties onder de zolen te vervagen en deze zo te slijten dat ik me afvroeg of de stiksels in de tijd zouden blijven zitten. Voor de zekerheid ga ik ze bij een schoenmaker laten opnieuw zolen voordat het te laat is. Over het geheel genomen teleurstellend voor schoenen in deze prijsklasse.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen, het spijt ons dat de kleur niet geschikt is, maar zoals op de foto zijn het verouderde bruintinten en geen suede zoals u opmerkt! Het leer is niet geverfd, er zullen zeker vlekken en sporen zijn, maar dat verandert niets aan de kwaliteit van de laarzen. Wat betreft de zool onderaan, deze is volledig van leer, je moet ze twee of drie keer dragen en dan laten zolen, dat is verplicht, zodat je de laarzen en de onderliggende stiksels niet beschadigt, dit punt is duidelijk vermeld op onze website en geldt voor alle leren cowboylaarzen van goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD