★★★★★
op 645 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb mijn op 2/8 bestelde pakket nog niet ontvangen.
Zeer chic, zoals ik het verwachtte!
Pakket is nooit aangekomen...
Slechtste ondersteuning. Niet alles wat besteld was, is gedaan.
Ik heb een beschadigd badpak ontvangen en ze zeggen dat er geen retouren zijn en dat ik iemand nodig heb om dit te vervangen. Het is een badpak van $150 dat ik niet kan dragen.
Het retourbeleid is niet klantgericht.
Hallo, ik heb niet ontvangen wat ik besteld had 🙁 Ik bestelde SILK NIGHTY SPLENDEUR SOIE, donkerblauwe kleur, Referentie: ALC1080-marine, maar ik heb de zwarte en een ander model ontvangen. Ik wil deze terugsturen en ik wil ontvangen wat ik besteld heb (Referentie: ALC1080-marine) hoe kan ik dat doen? En ik wacht ongeveer 18 dagen op mijn bestelling, een te lange levertijd.
Alles is perfect
Erg lange levering! eigenlijk is mijn bestelling nog niet verzonden naar mijn adres((()
Non ho ricevuto il pacco. Il numero della spedizione risulta non valido. potete verificare? Dank u
Je pakket wordt maandag 5 juli bezorgd door de transporteur.
Ik hoop dat je blij bent met je bestelling.
Nog een fijne dag
Diane
.
Product onbruikbaar en pijnlijk Erg duur
Slechte ervaring omdat het artikel op de website niet op voorraad was.
Ik heb het alleen over de levering. Tot op heden is mijn pakket nog steeds niet geleverd. Bestelling geplaatst op 18/03/2023 en het is nu 28/03/2023. Dus MINIMAAL 10 dagen en tellende
Chez Mademoiselle gaf me onjuiste informatie. Ik bestelde een artikel en kreeg te horen dat ze het alleen in een andere kleur hadden. Toen ik vroeg wanneer dat artikel weer op voorraad zou zijn, kreeg ik te horen dat het bedrijf gestopt was met de productie ervan. Op basis daarvan bestelde ik de andere kleur. Later nam ik contact op met het bedrijf dat het artikel produceert en hoorde ik dat het bedrijf het nog steeds produceert. Ik werd ook achterdochtig over Chez-Mademoiselle toen ik de recensies over Colissimo, het leveringsbedrijf dat door Chez Mademoiselle wordt gebruikt, controleerde en ontdekte dat er veel klachten waren over fraude of hoge kosten om het pakket uiteindelijk te krijgen. Op basis van de valse informatie over het ene product en de berichten over Colissimo, heb ik de bestelling geannuleerd. In plaats van de bestelling te annuleren, stortte Chez Mademoiselle een deel van het geld terug en verstuurde snel de rest van de bestelling. Ik heb de goederen nog niet ontvangen en kan dus nog geen commentaar geven over Colissimo of over de vraag of ik de goederen wel zal ontvangen.
Ik ben erg teleurgesteld dat ik het pakket niet heb ontvangen en u vraagt mij naar mijn mening???
.
IK HEB MIJN PAKKET NOG STEEDS NIET ONTVANGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
Er is nog niets aangekomen. Zelfs geen bericht.
Ik had gekozen voor expreslevering (binnen 1 werkdag) tegen extra kosten, maar het duurde 6 dagen voordat het aankwam! Bovendien vallen ze me lastig met veel reclameboodschappen en het is niet mogelijk om me af te melden van de site!
Nog steeds niets ontvangen Bestelling gedateerd twee meer dan 15 dagen geleden
Het is perfect!
Je hebt niet wat ik heb gekozen. Je moet niet iets verkopen wat je niet hebt.
Ik snapte het niet!!!
Ik heb de verkeerde maat ontvangen! 85 a in plaats van 95 a! Helaas realiseerde ik me dat te laat, na het passen. Ik kreeg ook te horen dat de maat 95a niet bestond, dus ik had op zijn minst de 90a nodig gehad!
Levering op tijd maar MINDER verpakking waardig van een dweil!
Hallo, geen info over levering, nog steeds niets ontvangen na een week bestellen.