Klantenbeoordelingen van CALICOSY

Vertrouwenscertificaat
8,7 /10
Algemene beoordeling: 8,7 van 10
Gebaseerd op 2 849 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

CALICOSY levert gezagsvol snelle verzending en levering, waarbij klanten aangeven dat meubels netjes en conform de beschrijving aankomen en gemakkelijk te monteren zijn, met duidelijke instructies en zorgvuldige verpakking. De service blijkt actief en klantgericht, met snelle, proactieve communicatie en commerciële gestes die gewaardeerd worden, wat bijdraagt aan een positieve ervaring. De meubelkwaliteit komt naar voren als solide en esthetisch, met mooie afwerkingen en tijdloze ontwerpen die aan de verwachtingen voldoen en indruk maken. Klanten noemen ook betrouwbare opvolging van leveringen en herhaalde positieve ervaringen bij vervolgbestellingen.

Alle beoordelingen

A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/05/2020
Zeer duidelijk
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw opmerking! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/05/2020
Ik heb 3 schoenenhoezen besteld. Ik ben zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw tevredenheid! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/05/2020
Producten komen overeen met de foto, goede kwaliteit gezien de prijs. Zeer snelle verzending, perfecte levering. Blij met mijn aankoop
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, wij danken u voor uw zeer positieve beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten! Tot snel, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/05/2020
RAS super snelle levering, serieuze verkoper!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw tevredenheid! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 15/05/2020
Bij het monteren van de stoelpoten realiseren we ons dat de kwaliteit niet zo belangrijk is als we denken. Maar het resultaat is toch best goed. Aan de andere kant stinken de stoelen heel erg! Het is nu 4 dagen geleden dat ik ze uit de doos heb gehaald en de geur gaat niet weg, integendeel. Ik hoop dat het uiteindelijk zal verdwijnen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw opmerking en nemen uw opmerkingen in overweging om onze producten en diensten te verbeteren. Tot snel op onze website! Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/05/2020
zeer duidelijke site, gemakkelijke navigatie, klantendienst is luisterend, kwaliteitsproduct, ik raad aan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, wij danken u voor uw beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten! Tot snel, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/05/2020
perfecte ontvangst
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw opmerking! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/05/2020
de meubels zijn niet voldoende beschermd voor transport, dus 1 meubel beschadigd. Aan de andere kant had 1 meubel een defect in een paneel tijdens de fabricage
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij verontschuldigen ons opnieuw voor het ongemak veroorzaakt door dit beschadigde product. Onze Klantenservice behandelt uw verzoek en de verzending van een vervangend meubel. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 01/05/2020
Impeccabele levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw positieve opmerking, we hopen u binnenkort weer op onze site te zien! Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 01/05/2020
Niets te zeggen top
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw tevredenheid! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/05/2020
Zeer goed. Snelle levering zelfs in deze moeilijke periode. Ik raad het aan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw opmerking. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/05/2020
zeer goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw opmerking! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/05/2020
Gemakkelijke navigatie, levering niets op aan te merken maar een meubel had beschadigde hoeken, gemiddelde kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Het is mogelijk dat onze producten beschadigd zijn tijdens het transport, daarom raden we u aan om direct na ontvangst contact op te nemen met onze Klantenservice zodat we samen een oplossing voor het probleem kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/04/2020
PERFECT. BEDANKT.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw positieve opmerking, we hopen u binnenkort weer op onze site te zien! Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/04/2020
Volg en levering OK, hoewel de plank goed verpakt was, waren er 2 kleine deukjes op het wit geverfde hout, dus gemakkelijk te verbergen met een beetje verf. Er moet meer aandacht worden besteed aan de verpakking bij de leverancier. Anders, zeer tevreden met mijn nieuwe meubel. Ik zocht al een tijdje naar zoiets. Bedankt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw opmerking en nemen uw opmerkingen in overweging om onze diensten te verbeteren. Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice zodra u uw pakket ontvangt als het beschadigd is geleverd. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/04/2020
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.... Ik ben het zat om deze e-mailuitwisselingen te hebben die absoluut niets opleveren. Ik raad het helemaal niet aan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij verontschuldigen ons opnieuw voor het ongemak veroorzaakt door deze situatie. We hebben uw dossier gevolgd vanaf uw eerste contact, maar we moesten de vervoerder, onze partner, meerdere keren herinneren en lang wachten om de benodigde informatie te verkrijgen om deze aan u door te geven. De huidige sanitaire situatie en de lockdown hebben de voortgang van uw dossier niet vergemakkelijkt. Zoals we u hebben aangegeven, is er een nieuw pakket onderweg, we wachten gewoon tot het trackingnummer aan ons wordt doorgegeven zodat we het u kunnen doorgeven. Uw bestelling zal dus binnenkort worden geleverd. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/05/2020
Snelle levering, termijn gerespecteerd, goed op tijd gewaarschuwd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw tevredenheid! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/05/2020
Termijn van levering gerespecteerd, navigatie op de site soepel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw opmerking! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/05/2020
Levering binnen de termijn en perfect conform
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw tevredenheid! Tot snel op onze site. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/05/2020
Zeer goed. product conform aan mijn verwachtingen (zie stevigheid bij gebruik) Behandeling van de bestelling en ultra snelle levering. Ik raad het aan!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, we bedanken u voor uw zeer positieve beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten! Tot snel, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/05/2020
Zeer tevreden met mijn bestelling. Behalve de kleine fout maar vergeven vanwege de sanitaire crisis. Ik had me vergist in de kleur van een artikel, ik had 2 e-mails naar de klantenservice gestuurd om mijn fout aan te geven en de wijziging te maken. Zij hadden me verzekerd dat het nodige was gedaan. Blij, wacht ik, en bij de ontvangst van mijn bestelling zie ik dat dit niet het geval was. Jammer. Anders tevreden met mijn aankopen. Conform de beschrijvingen, kwaliteit en kleuren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Onze excuses voor deze fout, we hebben de aanvraag voor de kleurverandering goed doorgegeven aan ons magazijn, maar door een misverstand is de verandering uiteindelijk niet doorgevoerd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice zodat we de ruil van de producten kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 01/05/2020
Conform de site
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw opmerking! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/05/2020
Levering zoals gepland, top, perfect design, ik hou ervan, kwaliteit top, montage in 5 min super praktisch. De wieltjes zijn super ingenieus. Ik hou ervan!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, we bedanken u voor uw zeer positieve beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten! Tot snel, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/05/2020
Kwaliteitsservice, levering binnen de termijn
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw tevredenheid! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/04/2020
duidelijk en effectief
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw tevredenheid. Tot snel, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/04/2020
snelle levering en zonder problemen, het product: een plank heeft een kleine fout
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Het spijt ons te horen dat ons product u niet volledig tevreden heeft gesteld. Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice zodat we een oplossing voor het probleem kunnen bieden. Met vriendelijke groet, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/04/2020
leuk artikel maar in slechte staat aangekomen door een onbeduidende verpakking.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn sorry te horen dat uw pakket beschadigd is afgeleverd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice zodat we samen een oplossing kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/04/2020
Levering op tijd ondanks de lockdown. Product conform mijn bestelling. Bedankt!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw zeer positieve opmerking, we hopen u binnenkort weer op onze site te zien! Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/04/2020
Product conform, zeer snelle levering, ik beveel het ten zeerste aan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, bedankt voor uw beoordeling en we zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten! Tot snel, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/04/2020
Fout in de voorbereiding van de bestelling: twee grote witte dozen in plaats van twee DVD-formaat dozen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij zijn sorry te horen dat het verkeerde product naar u is verzonden. Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice die in staat zal zijn om een oplossing voor uw probleem te bieden. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/04/2020
Artikel 48 uur na ontvangst teruggestuurd, slechte kwaliteit, wacht op terugbetaling.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/04/2020
De site is goed gemaakt, duidelijk. We kunnen de producten zien evenals elke kleur en weten of het beschikbaar is of niet. De levering is zeer snel tot mijn grote tevredenheid. Enige minpuntje, de strepen op een deur. Gelukkig is het de binnenkant. De pakketten zijn goed verpakt en omdat ik twee identieke pakketten had, waren ze samen vastgeplakt. Bovendien ontvangen we per sms een nummer per pakket dat we aan de bezorger moeten geven, zodat je het pakket van iemand anders niet per ongeluk ontvangt en vice versa.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, we bedanken u voor uw beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten! Tot snel, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/04/2020
Product conform en snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We bedanken u voor uw tevredenheid! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/04/2020
Mooie en praktische manden. Zeer snelle levering. De manden komen al gemonteerd aan en zijn zeer goed verpakt. Blij met mijn aankoop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, we bedanken u voor uw mening en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten! Tot snel, het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 03/04/2020
Tevreden over het product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw opmerking! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/04/2020
Product van goede kwaliteit, handleiding een beetje summier (een vergrootbeeld van de montage van de kleine onderdelen zou een pluspunt zijn) maar we komen er wel ;) en perfecte verpakking. Snelle levering zelfs in deze periode van lockdown.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw opmerking en uw opmerkingen die we in overweging zullen nemen om onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/04/2020
Het bureau lijkt op de foto steviger dan in het echt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn sorry te horen dat ons product u niet volledig heeft overtuigd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice om samen een oplossing voor het probleem te vinden. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/04/2020
Product conform de beschrijving, goed verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw tevredenheid! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/04/2020
Nauwkeurige informatie; stiptheid
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw opmerking! Tot snel op onze site, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/04/2020
Mijn ervaring was vrij chaotisch. Tot het plaatsen van de bestelling en het ontvangen van de bevestigingsmail ging alles goed. Maar na het ontvangen van de mail over de verzending werkte de link voor het volgen van het pakket niet. De volgende dag werkte het nog steeds niet. De klantenservice antwoordde de volgende dag op mijn mail en zei dat ze zich vergist hadden in de link en het pakketnummer. Dus ik ontving een nieuwe link die wel werkte. Na een week, omdat ik het pakket niet zag in de leveringsstappen, nam ik contact op met de klantenservice die ook snel antwoordde dat ze contact opnamen met de vervoerder. Bijna een week later, na enkele herinneringen, kreeg ik eindelijk nieuws. Mijn pakket was aan een andere klant geleverd. Fout van de vervoerder. Ik werd geïnformeerd dat ze mijn pakket opnieuw zouden verzenden. 48 uur later ontving ik eindelijk mijn salontafels. Maar wat een teleurstelling om te zien dat een tafel beschadigd is. Diepe krassen. Terwijl de tafels van goede kwaliteit zijn. Ik hoop dat ik contact zal worden opgenomen om het te vervangen omdat ik deze tafels erg leuk vind.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Zoals we u hebben uitgelegd tijdens onze uitwisselingen, wisten we pas na een week van communicatie met de vervoerder en het verzendmagazijn waar uw pakket zich bevond en hebben we u geïnformeerd over de locatie zodra we de informatie hadden verkregen. We hebben ons best gedaan om uw pakket te lokaliseren en het zo snel mogelijk opnieuw te verzenden, ondanks de huidige lockdown en de moeilijkheden die dit met zich meebrengt. We hebben u bovendien al geïnformeerd dat we ons best zullen doen om de tafel met krassen te vervangen en dat we snel bij u terugkomen over dit onderwerp. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team