Klantenbeoordelingen van CALICOSY

Vertrouwenscertificaat
8,7 /10
Algemene beoordeling: 8,7 van 10
Gebaseerd op 2 849 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

CALICOSY levert gezagsvol snelle verzending en levering, waarbij klanten aangeven dat meubels netjes en conform de beschrijving aankomen en gemakkelijk te monteren zijn, met duidelijke instructies en zorgvuldige verpakking. De service blijkt actief en klantgericht, met snelle, proactieve communicatie en commerciële gestes die gewaardeerd worden, wat bijdraagt aan een positieve ervaring. De meubelkwaliteit komt naar voren als solide en esthetisch, met mooie afwerkingen en tijdloze ontwerpen die aan de verwachtingen voldoen en indruk maken. Klanten noemen ook betrouwbare opvolging van leveringen en herhaalde positieve ervaringen bij vervolgbestellingen.

Alle beoordelingen

A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/09/2022
snel en efficiënt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze snelheid en efficiëntie. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/09/2022
Uitstekende opvolging. Uitstekende klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/09/2022
Het ontvangen meubel was niet wat ik had besteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn sorry om te horen over de problemen met de levering van uw pakket. We nemen uw opmerking ter harte omdat we voortdurend proberen onze diensten en producten te verbeteren. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 16/09/2022
Enkele lichte defecten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw opmerking. We nemen uw opmerking ter harte omdat we voortdurend onze diensten en producten willen verbeteren. Met vriendelijke groet. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/07/2022
Zeer tevreden, een verbeterpunt zou een iets duidelijkere montagehandleiding zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, wij danken u voor uw beoordeling en nemen uw opmerking ter harte, omdat we voortdurend proberen onze diensten en producten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/09/2022
Artikel komt overeen met de beschrijving. Leveringstermijn gerespecteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn blij te horen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/09/2022
Naar aanleiding van de niet-conforme bestelling was de klantenservice zeer reactief en efficiënt, ze heeft alles in het werk gesteld om de vertraging in de levering te compenseren. Bravo!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw zeer positieve beoordeling en uw gewaardeerde feedback over onze klantenservice. Uw tevredenheid is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/09/2022
Bestelling geleverd met ontbrekende schroeven en tweede levering niet nagekomen in de overeenkomst. Eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/09/2022
Snelle levering, zonder problemen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We bedanken u voor uw beoordeling en zijn blij dat u tevreden bent. We blijven tot uw beschikking, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/08/2022
Ik ben ontevreden over uw diensten omdat de levering met 3 weken vertraging is gedaan. Ik heb meerdere keren uw diensten moeten benaderen voor een exacte termijn. En mijn levering is incompleet aangekomen, ik heb één pakket ontvangen in plaats van twee. Ik moet nog een maand wachten om het tweede pakket te ontvangen. En wanneer ik om een compensatie vraag, wordt me een korting van 5% op een volgende aankoop aangeboden, terwijl ik helemaal geen zin heb om opnieuw bij u te kopen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met uw diensten per telefoon, maar het is onmogelijk om u te bereiken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/07/2022
Bestelling geplaatst op 30/7, ontvangen op 19/9... Gezien de prijs van het meubel, verwachtte ik een minimum aan kwaliteit (soort grote Zweedse keten): ik heb me goed vergist. De kwaliteit is vergelijkbaar met die van een meubel gekocht bij een discountwinkel. Bovendien geen montageplan in de doos maar getekend op de doos en vol met etiketten van de bezorger (onleesbaar). Eerste en laatste keer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/09/2022
Product conform de beschrijving.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent. We blijven tot uw beschikking, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/09/2022
Ik ontving mijn bestelling zeer snel (2/3 dagen) - het meubel was beschadigd, maar de klantenservice was super responsief en kon me een oplossing bieden die perfect voor me was, dus een zeer eerlijke onderneming die ik met gesloten ogen aanbeveel!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw zeer positieve beoordeling en uw gewaardeerde feedback over onze klantenservice. Uw tevredenheid is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/09/2022
Snelle levering, artikel conform de beschrijving. Tevreden met mijn aankopen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn blij te horen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/09/2022
Bestelling zeer snel ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling, deze is voor ons erg belangrijk om de tevredenheid van onze klanten altijd te verbeteren. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/09/2022
Kwaliteit zeer gemiddeld, super teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/09/2022
Geen probleem, product conform de beschrijving, op tijd ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling, deze is voor ons erg belangrijk om de tevredenheid van onze klanten altijd te verbeteren. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/09/2022
Slechte ervaring, ze hebben mijn nooit geleverde bestelling terugbetaald, maar geen commerciële geste voor het wachten, de tijdsverlies en de 7 dagen om me te waarschuwen dat er een probleem was.... Ik raad het niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We hebben contact met u opgenomen zodra we wisten dat uw bestelling niet door de vervoerder was geleverd en hebben u onmiddellijk terugbetaald. We doen alles wat we kunnen om ervoor te zorgen dat uw bestelling binnen 48 uur na verzending wordt geleverd, maar het kan voorkomen dat onze vervoerder niet in staat is om u zoals gepland te leveren - dit is volledig onafhankelijk van onze wil en we doen ons uiterste best zodra we hiervan op de hoogte zijn om de levering te ontgrendelen, uw bestelling terug te betalen of deze opnieuw te verzenden. Het spijt ons dat u in deze situatie bent beland. Onze klantenservice is beschikbaar van maandag tot vrijdag, aarzel niet om contact met hen op te nemen als uw bestelling niet op de verwachte datum arriveert, want zij hadden deze wachttijd kunnen verkorten als ze eerder door u op de hoogte waren gesteld. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/08/2022
Super producten, correcte prijs. Enige minpunt, een week na mijn aankoop waren de producten in de aanbieding, maar dat is niet de schuld van de site, gewoon een slechte timing van mijn kant.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/08/2022
Zeer slechte ervaring! Bestelling van 21 augustus, die binnen 2-3 dagen na verzending zou aankomen. Eerste verzending van de verzender, verloren door de vervoerder (volgens Calicosy). Tweede verzending van de verzender, 1 pakket ontvangen van de 2, zonder uitleg, het antwoord van de verzender is om me te vragen welk pakket ik heb ontvangen, ik vraag me af hoe het tracking systeem van de verzender of de vervoerder werkt als ze niet in staat zijn om te weten welk pakket ik heb ontvangen. Geen contact van de verzender om me te informeren over de status van mijn bestelling, alleen in reactie op mijn berichten. Geen antwoord op mijn formele klachten. Dit is de slechtste bezorgservice die ik ooit heb gehad. Tot op heden, een maand na mijn bestelling, heb ik 1/2 pakket ontvangen, dat onbruikbaar is, omdat het de helft van een meubel is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We verontschuldigen ons voor de bezorgproblemen die u ondervindt. We merken op dat u al contact heeft met onze klantenservice om uw probleem op te lossen. Ter informatie, het tweede deel van uw bestelling is momenteel onderweg naar u. We blijven tot uw beschikking, Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/09/2022
Goed product, snel verzonden maar probleem met het bezorgbedrijf dat de levering goed heeft vertraagd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn sorry te horen over de problemen met de levering van uw pakket. We nemen uw opmerking ter harte omdat we voortdurend onze diensten en producten willen verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/09/2022
Zeer goed voor perfecte opslag.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling, deze is voor ons erg belangrijk om de tevredenheid van onze klanten altijd te verbeteren. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/09/2022
Verschrikkelijke levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw opmerking. We nemen uw opmerking ter harte omdat we voortdurend onze diensten en producten willen verbeteren. Met vriendelijke groet. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 31/08/2022
Snelle en stevige levering. Kwaliteitsproduct dat gemakkelijk te monteren is. Ik zocht een entreeconsole van maximaal 20 cm diep, wat vrij zeldzaam is, ik ben blij dat ik het op deze site heb gevonden. Ik raad Calicosy aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling, deze is voor ons erg belangrijk om de tevredenheid van onze klanten en de kwaliteit van onze producten voortdurend te verbeteren. Wij wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 15/08/2022
Het gekochte bureau is van goede kwaliteit. De levering duurt lang en er is geen zicht op de data. Toen ik de bestelling plaatste, had ik niet de informatie dat het 4 weken zou duren om geleverd te worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons voor de verwarring over de verzendtijden van uw artikel. De verzendtijden zijn aangegeven op elke productpagina op onze site. We staan tot uw beschikking voor eventuele vragen, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/08/2022
Producten volledig conform de bestelling en van goede kwaliteit. Snelle levering. Zeer tevreden. Dank u Calicosy.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn blij te horen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/08/2022
Mediocre artikel, aangekomen beschadigd, nooit meer!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/08/2022
Ik ben een beetje teleurgesteld over mijn aankoop omdat sommige gaten niet goed zijn gemaakt, het was ook moeilijk om op zijn minst drie keer de schroeven erin te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn erg sorry te horen dat uw bestelling u niet volledig tevreden heeft gesteld. Helaas hebben we geen melding van dit probleem ontvangen, anders hadden we de beste oplossing kunnen vinden. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/08/2022
Super responsief, zeer professionele commerciële team ondanks een klein transportprobleem, probleem onmiddellijk opgelost. Ik raad het ten zeerste aan!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We bedanken u voor uw positieve beoordeling. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/08/2022
Het product is snel verzonden, maar ze hebben de bestelde kleur niet gestuurd. Na onze klachten hebben ze ons vriendelijk een terugbetaling van 50% van de prijs aangeboden. We hebben dit geaccepteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling en bieden opnieuw onze excuses aan voor het ongemak. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/08/2022
Snel en conform
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn blij te horen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/08/2022
Ontdekt tijdens een Google-zoekopdracht. Snelle levering! Ik heb een klein stuk bank gekocht voor een onverslaanbare prijs!!! En de kwaliteit is behoorlijk goed! Blij met deze aankoop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn blij te horen dat alles goed is gegaan met uw bestelling. Fijne dag en tot snel op onze site! Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 21/08/2022
Bestelling snel verzonden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/08/2022
De site is geweldig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/08/2022
Waarom me meerdere keren e-mails sturen dat het product niet kan worden verzonden terwijl ik het al meer dan een week heb ontvangen!!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, U had twee identieke bestellingen bij ons geplaatst, waarvan er één in afwachting is geplaatst en vervolgens op uw verzoek is geannuleerd. Het bericht dat de levering niet mogelijk is, betreft dus de bestelling die is geannuleerd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als er een probleem is met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/08/2022
Bestelling snel verzonden, artikelen conform, klein cadeautje erbij in het pakket... Wat nog meer?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij bedanken u hartelijk voor deze zeer positieve beoordeling! We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/08/2022
Serieuze onderneming. Interessante producten tegen aantrekkelijke prijzen. Dit is de tweede keer dat ik op deze site bestel en ik raad het zonder aarzeling aan. De levering is top.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn blij te horen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 01/08/2022
Ik zal opnieuw bestellen zonder probleem
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/07/2022
De slechtste klantenservice-ervaring van mijn leven: de site biedt een meubelmontageservice aan, maar als je de algemene voorwaarden niet leest, ontdek je bij de levering dat de levering van het meubel in eerste instantie beneden bij je huis plaatsvindt. De montage zal later plaatsvinden. De klantenservice spreekt voortdurend over extra kosten als je niet reageert op hun vervoerder (bereikbaar via vaste lijn, die je elke 3 dagen 1 keer belt maar niet op je oproepen reageert). Aangezien ik vond dat het magazijn het meubel te lang bewaarde, sprak de klantenservice over het opnieuw in rekening brengen van de opslagkosten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling geannuleerd, (de retourkosten van het magazijn naar hun winkel worden mij in rekening gebracht). Toen ik hen vertelde dat ik een negatieve beoordeling zou achterlaten, kreeg ik dit antwoord: "Ter informatie, volgens artikel 312-10 van het strafwetboek is het denigreren op internet en sociale media strafbaar met 5 jaar gevangenisstraf en 75.000 euro boete." Deze klantenservice-ervaring is gewoon schandalig en ongelooflijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn verdrietig te horen dat uw bestelling u niet volledig tevreden heeft gesteld. We nemen uw opmerking in overweging. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/08/2022
Perfect. Maar er ontbreekt een dop onder één poot. Ik heb de 4 vervangen (3€ bij casto ..)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw artikel! In het geval van een defect of ontbrekend onderdeel raden we onze klanten aan om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice om een passende oplossing te vinden. We wensen u een fijne dag, Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team