CALICOSY levert gezagsvol snelle verzending en levering, waarbij klanten aangeven dat meubels netjes en conform de beschrijving aankomen en gemakkelijk te monteren zijn, met duidelijke instructies en zorgvuldige verpakking. De service blijkt actief en klantgericht, met snelle, proactieve communicatie en commerciële gestes die gewaardeerd worden, wat bijdraagt aan een positieve ervaring. De meubelkwaliteit komt naar voren als solide en esthetisch, met mooie afwerkingen en tijdloze ontwerpen die aan de verwachtingen voldoen en indruk maken. Klanten noemen ook betrouwbare opvolging van leveringen en herhaalde positieve ervaringen bij vervolgbestellingen.
Alle beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 01/07/2023
Er waren problemen met de kwaliteit van de meubels om te monteren die tijdens het transport hebben geleden, er is een minnelijke schikking gevonden zonder enig probleem. Zeer reactieve klantenservice en luisterend naar de klant.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/06/2023
Perfect.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/07/2023
Zeer tevreden met mijn aankoop, die overeenkomt met de beschrijving en de foto.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze producten :) We staan klaar voor al uw andere verzoeken We wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/06/2023
De bestelling werd echt heel snel geleverd en was goed verpakt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling We staan tot uw beschikking voor al uw verzoeken en wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/07/2023
Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling We staan voor u klaar en wensen u een fijne dag :)
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/07/2023
Een van de bestelde meubels heeft gebreken en het ophalen van het pakket met DPD was gecompliceerd!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn sorry te horen over dit ongemak Om het nodige te doen, neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op via [email protected] In feite hebben we tot op heden geen verzoeken ontvangen bij onze klantenservice, waardoor we niet in staat zijn geweest om het nodige te doen We blijven naar u luisteren Met vriendelijke groet
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/06/2023
Goed product, trouw aan de beschrijving.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling, ook dat het product u bevalt :) We blijven tot uw beschikking. We wensen u een fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/06/2023
Snelle verzending en product conform de beschrijving. Ik beveel aan!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze producten en leveringen We danken u ook voor uw aanbeveling :) We staan tot uw beschikking indien nodig Een fijne dag verder.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/06/2023
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. En zeer goede klantenservice (er ontbrak een onderdeel) antwoord binnen 24 uur en onmiddellijke verzending. Ik raad deze site aan. Het enige punt is de levering: via colissimo voor 50 euro naar Corsica...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij dat we de nodige stappen hebben kunnen ondernemen na dit ongemak, onze excuses hiervoor. Inderdaad, ons belangrijkste beleid is om snel aan de vraag van onze klanten te voldoen en we zijn blij dat we snel voor u hebben kunnen reageren. Wat betreft de tarieven voor Corsica, er is helaas een toeslag (die u rechtstreeks op onze website kunt vinden voor toekomstige aankopen) U kunt ook contact met ons opnemen voordat u een bestelling plaatst om alle specifieke informatie over een toekomstige levering te krijgen We blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/06/2023
Slecht product besteld, maar de bestelling arriveerde goed verpakt en op tijd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/06/2023
De online bestelling is goed verlopen, maar ik had problemen met de levering die op een andere dag en tijd plaatsvond dan gepland. Het pakket werd bij mijn buren afgeleverd terwijl ik daartegen was. Ik heb twee dagen naar mijn pakket gezocht. Ik heb de site per e-mail gecontacteerd om mijn problemen te melden, maar ik heb nooit een reactie ontvangen. Het is jammer... Gelukkig heb ik zelf een oplossing gevonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons oprecht te horen over het ongemak met de levering van uw bestelling. Na controle in onze systemen hebben we helaas geen e-mails van uw kant ontvangen, waardoor we niet in staat waren om de nodige stappen te ondernemen. Het spijt ons hiervoor. We zijn echter blij, ondanks deze tegenslag, te horen dat u uw bestelling goed heeft ontvangen. We blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 31/05/2023
Bed van goede kwaliteit. We zijn niet teleurgesteld. Enige minpuntje betreft de montage, het mist duidelijkheid, een nummering van de planken zou de leesbaarheid verbeteren. Kleine fout (of gebrek aan precisie?) wanneer je een lattenbodem van 190 gebruikt en niet 200.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/06/2023
Conforme verzending, bedankt!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij dat alles goed is verlopen We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/06/2023
Het pakket was te groot om in een afhaalpunt te worden geleverd, dus calicosy heeft alles in het werk gesteld om het op tijd bij mij thuis te leveren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij dat we ervoor hebben kunnen zorgen dat u uw product op tijd heeft ontvangen. We blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/06/2023
Artikel ontvangen beschadigd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn oprecht sorry voor de slechte ervaring met uw product Om het nodige te doen, hebben we u een e-mail gestuurd, aarzel niet om uw SPAM te controleren We wachten op uw reactie We wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/06/2023
De bestelling arriveerde eerder dan verwacht, wat goed is, maar de staat waarin het meubel arriveerde! Het is een ramp, aangezien het een houten meubel is, zijn alle hoeken gebroken en beschadigd aangekomen. Het is echt een slechte ervaring. Dus ja, de service is snel, maar als het meubel in deze staat geleverd wordt, kun je beter de tijd nemen en een betere leverancier kiezen. Zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht sorry voor de slechte ervaring met uw product. Om het nodige te doen, hebben we u een e-mail gestuurd, aarzel niet om uw SPAM te controleren. We wachten op uw reactie. We wensen u een fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/06/2023
Heel gemakkelijk om te bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij dat alles goed is verlopen. We blijven tot uw beschikking en wensen u een zeer fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/05/2023
Slechte verzending, extreem lange levertijden, meubel van zeer slechte kwaliteit, veel fabricagefouten, moeilijke montage en het meubel is uiteindelijk overal wankel. Ik raad het af.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn oprecht sorry voor de slechte ervaring met uw product Om het nodige te doen, hebben we u een e-mail gestuurd, aarzel niet om uw SPAM te controleren We wachten op uw reactie We wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/06/2023
Praktische en duidelijke site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles soepel voor u is verlopen We blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag Met vriendelijke groet Ludivine
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/06/2023
Blij met onze aankoop. Ultra snelle levering en efficiënte klantenservice. Ik raad deze site aan!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking. We zijn blij te horen dat alles perfect voor u is verlopen, zowel wat betreft het product als het transport :) We staan klaar voor al uw verzoeken. We wensen u een fijne dag toe. Ludivine
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 04/06/2023
Vlotte site, respect voor de levertijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze producten en diensten We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag Ludivine
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/05/2023
Een vertraging bij de levering van een artikel, maar niets al te ergs. Ik beveel aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn oprecht sorry voor deze vertraging in de levering We zijn echter blij te horen dat u onze producten en diensten aanbeveelt :) We blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag Met vriendelijke groet Ludivine
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/05/2023
Dropshipping site, de bestelling wordt verzonden vanuit Duitsland en de prijs is opgeblazen in vergelijking met de prijs die op de site van de verzender staat. Ik merkte het op het moment van de communicatie van de bezorger die een andere verzender dan calicosy.com noemde. De tracking van het pakket is niet aanwezig, calicosy.com heeft me de verzending van het pakket aangegeven terwijl ik het al had ontvangen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons oprecht te horen dat uw ervaring op onze site u niet volledig tevreden heeft gesteld. Uw bestelling is rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. De verzending van de trackinglink gebeurt automatisch, maar we delen deze ook met u zodra we deze in ons bezit hebben. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u meer verduidelijking wenst. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Ludivine
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/05/2023
Tafel Made in France, heel mooi en op tijd aangekomen! Ik beveel aan!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen, we zijn ook erg blij te horen van uw tevredenheid over onze diensten en producten. We blijven tot uw beschikking als dat nodig is. We wensen u een fijne dag. Ludivine
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/05/2023
Perfect! Zeer snelle levering! Ik beveel aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/05/2023
Snelle levering. Artikel zeer goed beschermd in de doos. Instructies goed uitgelegd met elk onderdeel van het meubel perfect genummerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling en dat u volledig tevreden bent met uw product Uw tevredenheid is onze prioriteit We blijven naar u luisteren Een uitstekende dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/05/2023
Snelle en probleemloze levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen tijdens uw levering We blijven tot uw beschikking We wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/05/2023
Klantenservice bereikbaar via e-mail. Probleem met vertraging bij de verzending in vergelijking met wat er tijdens mijn bestelling werd weergegeven. Maar opgelost na mijn verzoek aan de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij, ondanks deze teleurstelling, dat we aan uw verzoek hebben kunnen voldoen en naar u hebben kunnen luisteren Met vriendelijke groet
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/05/2023
Zeer goed gepresenteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw bestelling :) We blijven tot uw beschikking We wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/04/2023
Het product werd snel geleverd, goed verpakt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw bestelling We blijven naar u luisteren We wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/04/2023
Bedden made in France van goede kwaliteit, ik raad ten zeerste aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/05/2023
Product aangekomen zoals beschreven en zonder problemen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking, We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen met uw bestelling :) We staan voor u klaar als u ons nodig heeft We wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/04/2023
Perfect.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling. De tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag. Sophie & Het Calicosy Team Sophie - Klantenservice Manager Het Calicosy Team www.calicosy.com  7 Chemin du Château d'Eau, 59700 MARCQ EN BAROEUL, Frankrijk Telefoon: 03 74 09 85 33 Klantenservice geopend van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 16u Onze Instagram Onze Facebook Aarzel niet om uw mening achter te laten op Truspilot
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/05/2023
Snelle levering, producten komen overeen met de beschrijving. Zeer goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Wij danken u voor uw positieve beoordeling, deze is voor ons erg belangrijk om de tevredenheid van onze klanten altijd te verbeteren. We wensen u een fijne dag. Sophie & Het Calicosy Team Sophie - Klantenservice Manager Het Calicosy Team www.calicosy.com  7 Chemin du Château d'Eau, 59700 MARCQ EN BAROEUL, Frankrijk Telefoon: 03 74 09 85 33 Klantenservice geopend van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 16u Onze Instagram Onze Facebook Aarzel niet om uw mening achter te laten op Truspilot
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/05/2023
Bestelling snel ontvangen, zeer tevreden over het product. Ik raad ten zeerste aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw positieve opmerking, we zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten. We wensen u een fijne dag en blijven tot uw beschikking. Sophie & Het Calicosy Team Sophie - Klantenservice Manager Het Calicosy Team www.calicosy.com  7 Chemin du Château d'Eau, 59700 MARCQ EN BAROEUL, Frankrijk Telefoon: 03 74 09 85 33 Klantenservice geopend van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 16u Onze Instagram Onze Facebook Aarzel niet om uw mening achter te laten op Truspilot
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/05/2023
Zeer vloeiende site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling We blijven tot uw beschikking Een fijne dag verder
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/05/2023
De wandplank is prachtig. Ik heb mijn planten erop gezet en het resultaat is nog beter dan ik had verwacht! Ik raad ten zeerste aan :-)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Mevrouw, Wij danken u voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw wandplank en dat deze goed past in uw interieur. We staan tot uw beschikking voor eventuele vragen of verzoeken en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Ludivine
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 03/05/2023
Tafel met een goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering maar pakket licht beschadigd en gerepareerd met garantiebanden (!), tafelblad ook licht aangetast.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/04/2023
Het - Langere levertijd dan die op de website werd aangekondigd. Het + Voldoet aan de verwachtingen (grootte, stevigheid, uiterlijk). Bedankt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn erg sorry dat de levertijden zijn verlengd. We vragen u nogmaals om ons hiervoor te verontschuldigen We zijn echter blij met uw volledige tevredenheid over uw product We wensen u een fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/04/2023
Zeer mooi meubel, snel ontvangen. Zeer goede klantenservice. Ik ben zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.