Klantenbeoordelingen van CALICOSY

Vertrouwenscertificaat
8,7 /10
Algemene beoordeling: 8,7 van 10
Gebaseerd op 2 849 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

CALICOSY levert gezagsvol snelle verzending en levering, waarbij klanten aangeven dat meubels netjes en conform de beschrijving aankomen en gemakkelijk te monteren zijn, met duidelijke instructies en zorgvuldige verpakking. De service blijkt actief en klantgericht, met snelle, proactieve communicatie en commerciële gestes die gewaardeerd worden, wat bijdraagt aan een positieve ervaring. De meubelkwaliteit komt naar voren als solide en esthetisch, met mooie afwerkingen en tijdloze ontwerpen die aan de verwachtingen voldoen en indruk maken. Klanten noemen ook betrouwbare opvolging van leveringen en herhaalde positieve ervaringen bij vervolgbestellingen.

Alle beoordelingen

A
Anne Marie H.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/02/2024
Goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u volledig tevreden bent We blijven tot uw beschikking Met vriendelijke groet
S
Sylvie N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/02/2024
levering met meer dan 15 dagen vertraging. Communicatie niet-bestaande en onmogelijk, ik raad deze site niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden Echter, er is het nodige gedaan voor u na deze teleurstelling. We blijven naar u luisteren Met vriendelijke groet
V
Véronique L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/02/2024
Gemakkelijke zoektocht
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij te horen dat u tevreden bent. We blijven naar u luisteren. Met vriendelijke groet.
N
Nathalie S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/01/2024
Bestelling meer dan een maand gewacht en ontvangen in 2 pakketten van verschillende kleuren, een deel licht eiken en de lades donker eiken. Ik zal niet meer op deze site bestellen, ik wacht op hun antwoord om te zien hoe verder te gaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons oprecht, we hebben de voorgestelde terugbetaling uitgevoerd. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet.
L
Lucie J.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/01/2024
Leveringstermijn iets te lang en pakket iets beschadigd aangekomen. Het product voldoet aan onze verwachtingen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, bedankt voor uw opmerking. We zijn sorry te horen over dit ongemak. We nodigen u uit om contact op te nemen met ons klantenserviceteam op [email protected]. We blijven naar u luisteren. Met vriendelijke groet.
M
Miriam P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/02/2024
Fantastisch
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
M
Marion R.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/02/2024
Probleem bij verzending: het pakket is nooit aangekomen, maar de klantenservice heeft de vernieuwing van mijn bestelling verzekerd (snel aangekomen!)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw bestelling We zijn blij dat we aan uw verzoek hebben kunnen voldoen ondanks de tegenvaller die we hebben ondervonden We blijven tot uw beschikking Met vriendelijke groet
B
Bernard K.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/02/2024
te cool
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij te horen dat u volledig tevreden bent. We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag.
J
Jacques R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/02/2024
Site die een grote keuze biedt en gemakkelijk te navigeren is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u volledig tevreden bent over onze producten en diensten We blijven tot uw beschikking Met vriendelijke groet Ludivine - Klantenservice Calicosy www.calicosy.com ![](https://www.calicosy.com/img/eracles-logo-1569242674.jpg) 7 Chemin du Château d'Eau, 59700 MARCQ EN BAROEUL, Frankrijk Telefoon: 03 74 09 85 33 Klantenservice geopend van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 16u Onze Instagram Onze Facebook Aarzel niet om uw mening achter te laten op Truspilot
L
Leila R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/01/2024
Super site en zeer mooie meubels
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij uw opmerking te lezen en te horen dat u volledig tevreden bent We blijven tot uw beschikking Met vriendelijke groet
M
Melissa P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/01/2024
Absoluut vermijden! Vertragingen, beschadigd pakket, geen telefonische contact of e-mailreactie binnen redelijke termijnen. Ik ben echter terugbetaald.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons voor het ongemak. We hebben uw bestelling volledig terugbetaald. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet.
R
Renée D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/02/2024
gemakkelijke navigatie. Geen probleem.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
P
Patrick D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/02/2024
Perfect. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Snelle verzending.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles goed voor u is verlopen We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
E
Elsa G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/02/2024
Eerste bestelling op de site, een teleurstelling. De levering is meerdere keren opnieuw gepland, de vervoerder is niet verschenen... Ik was dus genoodzaakt om op mijn werkplek te laten leveren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn oprecht sorry om te horen over deze ongemakken Maar we zijn blij dat alles weer in orde is We blijven tot uw beschikking Met vriendelijke groet
R
Regis A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/02/2024
1 unieke bestelling van 2 nachtkastjes, maar 1 eerste levering (1 kastje) en 1 tweede levering 2 weken later, na mijn klacht per e-mail en telefoongesprekken met Calicosy en de vervoerder. Jammer...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Het spijt ons voor het ongemak dat is veroorzaakt tijdens de levering. We zijn echter blij dat alles weer in orde is. We blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag.
C
Christiane S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 31/01/2024
Goed geleverd. Meubels in goede staat. Voldoet aan mijn verwachtingen. CS
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles goed voor u is verlopen en dat het ontvangen product aan uw verwachtingen voldoet We blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag
M
Mikaella L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/01/2024
De site is duidelijk en goed gemaakt...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij dat onze site u volledig tevreden stelt. We blijven naar u luisteren. Met vriendelijke groet.
Y
Youcef K.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/01/2024
Uitstekende site
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u helemaal tevreden bent We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
P
Patricia V.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/12/2023
Levertijd niet gerespecteerd. Je moet schrijven om er nieuws over te krijgen. Ik raad deze site niet aan. Ik raad niet aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Alexandre T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/01/2024
Vertraging en bestelling niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn sorry te horen over dit ongemak. We hebben echter uw bestelling terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt bij de aankoop. We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag.
F
Florence A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/01/2024
Vreemde organisatie van levering: bestelling bij Calicosy die u het trackingnummer moet sturen, maar die niets stuurt. U ontvangt een leveringsbericht van een ander bedrijf zonder enige link met Calicosy. Pas als u uw pakket ontvangt, begrijpt u de link tussen de twee.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Dank u voor uw opmerking We zijn sorry te horen over dit ongemak Het lijkt erop dat uw bestelling goed is afgeleverd We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
P
Pascale N.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/01/2024
De site is aangenaam en nauwkeurig. De levertijden zijn zeer bevredigend. De montage-instructies en de presentatie van het gereedschap zijn perfect.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Dank u voor uw opmerking Wij zijn blij te horen dat u volledig tevreden bent over onze producten en diensten Wij staan uiteraard tot uw beschikking Met vriendelijke groet
M
Maxime C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/01/2024
Perfect product, super snelle levering, niets op aan te merken, ik hou ervan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles perfect voor u is verlopen, zowel wat betreft het product als onze diensten We blijven uiteraard tot uw beschikking en wensen u een fijne dag
M
Marine C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/01/2024
De onderdelen van het meubel waren volledig in de war in de doos, ze zijn zeer beschadigd (krassen, deuken...). Op een zwart meubel is dat goed zichtbaar (de zwarte laag is zeer dun en daaronder is het houtkleur). Het meubel is onbruikbaar en ze kunnen het niet ruilen. Zeer teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hebben de volledige terugbetaling van uw product uitgevoerd na het probleem dat is opgetreden. We blijven naar u luisteren. Met vriendelijke groet.
B
Brigitte M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/01/2024
Heel goed, ik ben helaas op een beschadigd meubel gestoten. Maar ik heb een overeenkomst met de site gevonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht sorry voor het ongemak, maar we zijn blij dat we aan uw verzoek hebben kunnen voldoen na het probleem dat zich heeft voorgedaan. We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag.
A
Anne-Sophie B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/01/2024
Zeer teleurgesteld over het product, maar ik wil toch de kwaliteit van de klantenservice benadrukken waarmee we een regeling hebben kunnen treffen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking, We zijn blij dat we uw probleem hebben kunnen oplossen en aan uw verzoek hebben kunnen voldoen. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet
M
Marc P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/01/2024
Kwaliteit van het nachtkastje gemiddeld maar toch praktisch. De levering was echter moeizaam met deze vervoerder. Het is dringend nodig om te veranderen!
Vertaalde beoordelingen
O
Olivier D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/01/2024
snel, conform.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles goed voor u is verlopen :) We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
W
Wendie K.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 16/01/2024
Niets te melden, correcte site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze site We blijven tot uw beschikking Met vriendelijke groet
A
Anne T.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/01/2024
SNELLE VERZENDING - GOEDEN KLIJKEN - GEMAK VAN AANKOOP.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen tijdens de levering en ontvangst van uw product We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
C
Charline R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/01/2024
Super site, veel keuze, geen buitensporige prijzen en een super snelle verzending!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten :) We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag.
A
Anne M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/01/2024
SNELLE LEVERING.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen voor u We blijven naar u luisteren en wensen u een fijne dag
F
Francoise M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/01/2024
Zeer mooi effect, maar niet leuk om in elkaar te zetten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent over ons product We blijven tot uw beschikking Met vriendelijke groet
J
Jean Michel P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/01/2024
Snelle levering en het object komt overeen met de beschrijving.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We zijn blij te horen dat u tevreden bent over het ontvangen product :) We staan voor u klaar en wensen u een fijne dag
A
Annie D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/01/2024
Snelle verzending, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw positieve opmerking, we zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten. We zijn blij u te kunnen helpen met uw bestelling. We wensen u een fijne dag en blijven tot uw beschikking. Het Calicosy-team
M
Michael D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/11/2023
Levertijd niet gerespecteerd (8 weken in plaats van 5 weken). Bovendien heeft het leveringsbedrijf Schenker me 3 dagen achtereen zijn komst aangekondigd, om uiteindelijk op de derde dag te leveren (zeer praktisch als je werkt en dagen verloopt voor de levering). Toen ik de klantenservice 2 keer vroeg om een levertijd aan te geven, kreeg ik bij de tweede e-mail gewoon de antwoordmail van mijn eerste verzoek teruggestuurd. Nul punten. Wat betreft de kwaliteit, dat is afwachten, een van de meubels arriveerde met een deuk en een gebrek aan materiaal op een hoek... Ik raad deze site niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking We hebben u gisteren (29/01) een e-mail gestuurd om het probleem op te lossen We wachten op uw reactie Blijft u ons horen Met vriendelijke groet Ludivine - Klantenservice Calicosy www.calicosy.com ![](https://www.calicosy.com/img/eracles-logo-1569242674.jpg) 7 Chemin du Château d'Eau, 59700 MARCQ EN BAROEUL, Frankrijk Telefoon: 03 74 09 85 33 Klantenservice geopend van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 16u Onze Instagram Onze Facebook Aarzel niet om uw mening achter te laten op Truspilot
S
Sophie B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/12/2023
Bestelling zeer snel ontvangen en kwaliteitsproducten. De bestelling voldoet aan mijn verwachtingen, en de klantenservice heeft me veel geholpen voor mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, Bedankt voor uw positieve opmerking, we zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten. We zijn blij u te kunnen helpen met uw bestelling, want de tevredenheid van onze klanten is essentieel. We wensen u een fijne dag en blijven tot uw beschikking. Het Calicosy-team
M
Marine D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/10/2023
Onbegrip over de levertijden en impact op het product bij aankomst.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Bedankt voor uw opmerking, Het spijt ons te horen van dit ongemak. We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via [email protected] zodat we het nodige kunnen doen. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Het Calicosy-team
D
David V.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/12/2023
Product komt overeen met de beschrijving... Maar geleverd in twee delen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo, heel erg bedankt voor uw opmerking. We zijn blij dat alles goed is verlopen voor u. Het is inderdaad mogelijk dat de vervoerder de levering in meerdere delen heeft uitgevoerd en daar zijn we sorry voor. We blijven naar u luisteren. Met vriendelijke groet.
J
Julie Et Johann L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/10/2023
Verzending zoals aangekondigd, artikel conform, klantenservice vrij reactief (ontbrak een handleiding)
Vertaalde beoordelingen