★★★★★
op 625 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Een van de bestelde sokken werd beschadigd door de zeer strakke bevestiging van de verpakking (plastic naald) bij het openen. Ik heb dit onmiddellijk gemeld aan de klantenservice. Dat was begin mei! De kwaliteit van de sokken is geweldig en ik had graag een herbestelling geplaatst. Maar bij zo'n klantenservice was dit de eerste en laatste keer.
Op hun website schrijven ze dat de levering naar Zwitserland tussen de 3-5 dagen is, na 7 dagen was het pakket er nog steeds niet. Wat een teleurstelling voor een verjaardag. Nooit meer voor mij.
Ik ontving mijn bestelling met een fout in de maat op een van de twee paar sokken die ik kocht. Na controle bleek de fout niet bij mij te zitten. Ik heb een e-mail gestuurd om omruiling te vragen, maar ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Naar mijn mening toont het niet beantwoorden van klanten een gebrek aan respect. Ondanks de kwaliteit van uw producten, heeft deze ervaring mij ertoe aangezet om elders te kijken.
Kledingstuk was te klein. Hoewel een terugbetaling werd gegeven, is dit niet mogelijk. Niemand reageert op e-mails. Telefoonnummers zijn onbereikbaar. Typisch Chinees nepbedrijf.
Goederen niet ontvangen leveringsdatum niet aangekondigd
Let op: Na mijn retourzending werd de terugbetaling niet gedaan. Geen reactie op mijn berichten. Paypal conflictoplossing heeft het bedrag uiteindelijk teruggestort. Zeker geen aanrader!
Zeer slechte kwaliteit. De sokken hebben helemaal geen verwarmend effect, nooit meer. Kan niet worden aanbevolen.
Verkeerde levering en het bedrijf reageert niet op het verzoek om een gratis retourlabel te sturen.
Ik wilde op uw site sokken van zuivere alpaca kopen om een paar nachtsokken te vernieuwen, maar ik las het verkeerd, waardoor ik uiteindelijk 3 paar kreeg die te duur en onbruikbaar waren voor wat ik wilde. U verkoopt kleding in alpacawolmix, wat niet hetzelfde is als gespecialiseerde alpaca.
Ik heb de bestelde sokken nog niet ontvangen.
Mijn bestelling is niet aangekomenBesteld op 19.11.23, vandaag is het 6.12.23
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Ik heb de verkeerde kleur sok ontvangen. Ik heb nog geen antwoord op mijn e-mail ontvangen. Wil de sokken graag retourneren!!!
Het product was niet de maat die op de website stond aangegeven. Ik heb contact opgenomen met Bellepaga via hun contactpagina, maar kreeg geen antwoord.
De kleur is niet wit, maar beige en ik kan het niet dragen bij een trouwjurk, kleur past niet, teleurgesteld omdat het op uw site wit is.
J ai commandé des chaussettes. Elles m ont été livrées avec la mauvaise pointure. Je les ai renvoyées et on a refusé de me rembourser car soit disant l article était chiffonné…on parle de chaussettes jamais portées…j ai finalement reçu un avoir que j ai utilisé pour racheté le produit à la bonne taille mais j ai dû repayer les frais de livraison qui ne m ont jamais été remboursés. Je viens de récupéré le produit. Pas encore essayé mais peu importe je ne recommanderai plus
Meerdere keren moeten vragen om mijn bestelling te leveren. Uiteindelijk dat t ik 4 keer telefonisch contact gehad waarbij de toezegging werd gedaan om mijn bestelling volledig te leveren kreeg ik de door mij bestelde sokken na 4 weken.
Sokken houden niet warm en waren binnen de kortste keren kapot. Muts en handschoenen zijn niet geschikt voor temperaturen onder nul!
Er was geen reactie op mijn twee verzoeken om teruggave.
Na bestelling geplaatst te hebben zeer snel geleverd en naar tevredenheid
Goederen OK, rampzalige service, geen reactie op mail, telefoon of via PayPal. Ik zou daarom niets meer bestellen.
Met deze sokken altijd koude voeten.
Slechte service!
Slechte communicatie bestelling niet compleet
De kousen zijn duur en na korte tijd kapot!!! Absolute ramp!!!!