9.4/10
★★★★★
op 2922 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Uw vervoerder heeft niet de moeite genomen om aan te bellen en ik moest een taxi betalen om mijn pakket op te halen bij een afhaalpunt dat bovendien niet het dichtstbijzijnde afhaalpunt is!!

User icon
Isabelle M.
Op
na aankoop van 23/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo,

Het spijt ons te horen van uw ontevredenheid, die we volledig begrijpen.

Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.

We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.

Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.

Met vriendelijke groet,
België Incontinentie.
1 /5
★☆☆☆☆

Nog altijd niets ontvangen. Ook geen antwoord met een reden gekregen

User icon
Amanda J.
Op
na aankoop van 14/07/2025
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo,

Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.

Wij zullen opnieuw contact opnemen met de vervoerder om te vragen naar uw pakket.

Als uw pakket door de vervoerder als verloren wordt opgegeven, zullen wij het onmiddellijk opnieuw naar u verzenden.

Onze excuses voor het ongemak, ook al ligt dit buiten onze macht.

Met vriendelijke groet,
Belgique Incontinence
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik ben helemaal niet tevreden. Ik heb de bestelling op 09/02 geplaatst en deze op 15/02 ontvangen. Ik heb 2 e-mails gestuurd om te vragen waar het was. Als u dit probleem niet oplost, zal ik niet meer bij u bestellen.

User icon
El Hachmi O.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, We zijn erg sorry om uw ontevredenheid te horen. We hebben op uw laatste e-mail geantwoord met de vraag of u de herleveringsopties van de vervoerder had ontvangen, maar u heeft ons niet geantwoord. Wat betreft uw bestelling, de vervoerder geeft aan dat uw twee pakketten op 15/02 zijn geleverd met een bewijs van levering. Aarzel niet om ons per e-mail te contacteren indien nodig. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
1 /5
★☆☆☆☆

Het is nu 1 maand geleden dat mijn bestelling nog steeds niet is aangekomen

User icon
Marie Rose L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen. Een klacht is ingediend bij de vervoerder op 20/01, hij heeft ons laten weten dat uw bestelling vandaag in behandeling is genomen en dat deze zo snel mogelijk bij u zal worden afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
1 /5
★☆☆☆☆

Nog steeds niet ontvangen!!!

User icon
Maggie P.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Wij danken u voor uw bestelling. Naar aanleiding van ons telefoongesprek hebben we een nieuw pakket verzonden met BPOST omdat uw pakket met DPD niet kon worden geleverd. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Betaald op 2/12, op 27/12 nog niets ontvangen. Al veel contact met de klantenservice, er worden geen oplossingen geboden. Ondertussen op 23/12 besteld bij een ander bedrijf en vandaag geleverd. Onze maandelijkse bestelling zijn jullie kwijt.

User icon
Lien L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste klant Het spijt ons dat u uw bestellingen niet hebt ontvangen. We hebben ze op tijd verzonden, maar helaas is de vervoerder ze allebei kwijtgeraakt. Onze boekhoudafdeling heeft uw bestelling terugbetaald. Bedankt voor uw begrip, België Incontinentie
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer vertraagde levering, ik ben teleurgesteld en heb om een terugbetaling moeten vragen.

User icon
El Hachmi O.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Het spijt ons dat u uw pakket niet heeft ontvangen en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt. De vervoerder heeft helaas uw pakket verloren en we hebben ondertussen een terugbetaling geregeld. We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Er wordt ook geen hulp geboden.

User icon
Lien L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Onze excuses voor het ongemak. We hebben contact opgenomen met de vervoerder om uit te zoeken wat er met uw pakket was gebeurd. Zodra uw pakket bij ons was teruggekomen, hebben we uw bestelling volledig terugbetaald, zoals u had gevraagd. Bedankt voor uw begrip, België Incontinentie
1 /5
★☆☆☆☆

Test

User icon
Mayssa B.
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Nooit aangekomen, gewoon terugbetaald.

User icon
Sandrine D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo mevrouw, Inderdaad, bpost heeft gemeld dat uw adres volgens hen onvolledig of onjuist was en heeft het pakket daarom automatisch teruggestuurd, vandaar de terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, België Incontinentie.
1 /5
★☆☆☆☆

Terug in het Frans--West-Vlaanderen.

User icon
Sandra C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, kunt u ons meer vertellen? Met vriendelijke groeten, België Incontinentie.
1 /5
★☆☆☆☆

O auto verandert volledig droog bij het binnenkomen in het zwembad, het houdt niets vast, dus het vult in 2 minuten met zwembadwater.

User icon
Robert V.
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

West-Vlaanderen, toch blijven die mails in het Frans.

User icon
Sandra C.
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Terug alles in het Frans, kan geen Frans, WEST-VLAANDEREN.

User icon
Sandra C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Kunt u ons vertellen welke informatie u in het Frans hebt ontvangen? Aangezien uw account in het Nederlands is, zou u deze in uw eigen taal moeten hebben ontvangen. Met vriendelijke groeten, Uw België Incontinentie team.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling van meer dan 300 € (voor banale beschermingsartikelen) geplaatst op 25 april en ontvangen na een herinneringsbelletje van mijn kant op 7 mei. In feite! als ik het goed begrijp, als er een artikel ontbreekt, blokkeren ze de bestelling en wachten ze op hun leverancier en dat alles om te voorkomen dat ze betaalde verzendingen doen. Nu! zal ik vaker en kleinere bestellingen plaatsen.

User icon
Eddy G.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. U had normaal gesproken nooit deze vertraging moeten ervaren, het betreft producten met doorgaans een zeer grote voorraad. Helaas hebben we een bevoorradingsprobleem ondervonden met een van de bestelde referenties. Ondertussen hebben we alle maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat deze onderbreking zich niet meer voordoet en hebben we onze diensten herinnerd dat een gedeeltelijke verzending van uw bestelling had kunnen worden uitgevoerd. Met vriendelijke groeten, België Incontinentie.
1 /5
★☆☆☆☆

Communicatiedienst zoekt geen oplossingen voor een probleem.

User icon
Cartelle C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, We zijn erg sorry om dit te horen. Kunt u ons meer vertellen over het probleem dat u heeft ondervonden? Onze prioriteit is uw tevredenheid, wees er zeker van dat we alles doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Met vriendelijke groeten, België Incontinentie.
1 /5
★☆☆☆☆

Levering: niets ontvangen sinds meer dan 7 dagen en geen commerciële geste.

User icon
Cartelle C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn bedroefd te horen dat u problemen heeft ondervonden met de levering van uw bestelling. Zoals per e-mail uitgelegd, verlengt de eindejaarsperiode soms de levertijden vanwege de werkdruk en bepaalde vakanties. Met vriendelijke groet, Uw team België Incontinentie
1 /5
★☆☆☆☆

Ik had luiers besteld voor zware incontinentie en we kregen andere opgestuurd, kleinere, ik mailde en zogezegd wisten ze er niet van... controleren zij hun binnengekomen voorraad niet bij aankomst. Er was geen sprake van tegemoetkoming. We hadden 8 pakken besteld, ik vermeldde dat ik niet meer bij hem zou bestellen en toen zeiden ze als tegemoetkoming dat we ze terug mochten opsturen. Weer alles in dozen steken en een grote doos terug opsturen, ik kon ze zelf alleen niet dragen... ik bestel hier nooit meer!!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket verzonden in een duidelijke doos met groot geschreven dat het luiers waren en met mijn naam

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, dat op 22 augustus naar u is teruggestuurd (bpost). Ik wacht nog steeds op mijn geld terug. Ik heb net een van uw medewerkers gesproken die me vertelde dat de retouren binnen de maand worden behandeld. Schandalig!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

0 voor de levering. Nu weet het hele dorp dat ik TENA gebruik. Uw logo staat op de hele rand van de verzenddoos. Wat betreft discretie: het is waardeloos. Nooit meer zal ik een aankoop doen bij uw bedrijf.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een doos van 6 pakken 'Super Seni Trio - XL' (à 1,05 € per stuk) besteld, de verpleegsters melden me dat het een ramp is!!! Een echte zeef!! Onmogelijk om ze te gebruiken! RESULTAAT: 114,84 € IN DE PRUL!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo meneer, we zijn verdrietig te horen dat het product dat u had besteld niet aan uw verwachtingen voldoet. Er zijn veel merken en verschillende producten. We kunnen samen met u het product bekijken dat het meest geschikt zou zijn voor uw situatie en u het beste adviseren op basis van uw behoeften. Neem gerust contact met ons op via e-mail. Wat betreft de onbruikbare producten, neem ook gerust contact met ons op via e-mail, want we kunnen de ongeopende pakketten terugnemen en u daarvoor terugbetalen. Met vriendelijke groet, Uw team België Incontinentie.
1 /5
★☆☆☆☆

De bestelling is niet aangekomen. Ik heb een e-mail gestuurd en ze hebben niet gereageerd. Ze negeren de klanten en de gevolgen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo mevrouw, volgens de tracking van de vervoerder BPOST is uw bestelling op 03/05/2023 geleverd. Volgens uw e-mail van 04/05/2023 om 21:30 meldt u dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Onze klantenservice heeft u op 05/05/2023 om 8:45 en vervolgens om 11:15 geantwoord dat er een onderzoek was geopend bij BPOST om meer informatie te verkrijgen over de levering van uw pakket. Op 09/05/2023 om 15:52 heeft onze klantenservice u opnieuw benaderd om te melden dat de levering van het pakket niet kon worden bevestigd door BPOST en dat het nodig was om een document van 'niet-ontvangst' in te vullen zodat we uw bestelling opnieuw kunnen verzenden of u kunnen terugbetalen, afhankelijk van uw voorkeur. Sinds 09/05/2023 wachten we op een reactie van uw kant... Met vriendelijke groet, Uw team België Incontinentie.
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo mevrouw, we hebben uw bestelling terugbetaald na de retour. Met vriendelijke groet, België Incontinentie

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
gebruiksvriendelijke site en betrouwbaar kwaliteitsproduct.
1 /5
★☆☆☆☆

Gebruik neutrale verpakking en niet die van de fabrikant van urinebescherming.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, de discrete verpakking is een optie die u moet selecteren wanneer u uw bestelling plaatst. Als u deze optie niet kiest, kan het zijn dat uw bestelling inderdaad in specifieke merkdozen wordt verzonden. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, de aankomst van het pakket was gepland voor 10/01/2022 (via DPD) Leveringsadres: *** Ik heb geen e-mail ontvangen die de aankomst van het pakket bevestigde, ik ben de volgende dag (11/01/2022) toch gegaan om te horen dat er niets was. En tot op heden, geen nieuws ... QUID ??? Met vriendelijke groet. ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, wij bieden onze oprechte excuses aan voor het probleem bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze controle ligt. We hebben een onderzoek geopend bij de vervoerder omdat deze u een kennisgeving van passage had moeten geven en u per e-mail had moeten informeren over de status van uw bestelling. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

16 dagen om het pakket te ontvangen. Heel slecht

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, wij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze controle ligt. Uw bestelling is binnen 24 uur na uw bestelling verzonden. Helaas heeft de vervoerder in deze periode van het jaar enige vertraging opgelopen bij de levering. Er is een onderzoek geopend bij hen. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en het volledige product vervangen. Met vriendelijke groet,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Zeer aangenaam aan de telefoon
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het probleem bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze controle lag. We hebben een onderzoek geopend bij de vervoerder omdat deze u een kennisgeving van passage had moeten geven en u per e-mail had moeten informeren over de status van uw pakket. Met vriendelijke groet,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
snelle levering en het pakket voldoet aan mijn verwachtingen
1 /5
★☆☆☆☆

Foutieve beschikbaarheid van producten en verzendfouten leiden tot een altijd onvolledige levering een maand na bestelling. De beschikbaarheid van de producten die op de site worden aangekondigd, moet worden bijgewerkt en de assemblage van de bestellingen beter worden gecontroleerd. Tenminste, de klantenservice reageert op klachten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, U zult binnenkort op de hoogte worden gesteld van de beschikbaarheid van onze voorraden en van meer nauwkeurige levertijden. Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Geen bericht gekregen van levering - pakket is weer terug naar het magazijn gestuurd zonder verwittiging. Geen contactgegevens om nieuwe levering te krijgen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Het spijt ons te horen dat u een gemengde ervaring met onze diensten heeft gehad. Wij zullen samen met de vervoerder nagaan wat de oorzaak van deze storing is, zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆

Bijna 2 weken voor een bestelling!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, We zijn sorry voor uw gemengde ervaring met onze diensten. We merken inderdaad een lichte vertraging in de levering van uw pakket, aangezien de bezorger het in 72 uur heeft geleverd in plaats van 24 uur. We zullen een onderzoek openen bij de vervoerder zodat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, dit artikel is gemiddeld effectief, hoewel ik er twee heb gekocht en we ze blijven gebruiken. Ik heb telefonisch om uitleg gevraagd over het drogen van de pyjama na het wassen. Dit is een essentiële informatie, en ik was verrast dat ik geen antwoord heb gekregen. Ik heb gevraagd om gebeld te worden om dit antwoord te geven, maar ik heb geen contact gehad. Dat is erg jammer.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo mevrouw, we zijn erg sorry voor uw gemengde ervaring met onze diensten, wees er zeker van dat we uw opmerking ter harte nemen om onze diensten te verbeteren. Ik constateer echter dat onze klantenservice sinds uw beoordeling goed contact met u heeft opgenomen om u de nodige informatie te geven. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Beste, ik heb nog altijd niks ontvangen. Ik kan dus nog geen mening geven Groet ****

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Het afleveradres dat u ons gaf was onjuist (u gaf geen huisnummer op), dus de bezorger kon niet bezorgen. Onze klantenservice heeft onmiddellijk contact met u opgenomen en wij wachten op uw feedback over het juiste afleveradres. Met vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆

Verkeerd merk geleverd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Dank u voor uw beoordeling, we hebben het gecontroleerd en u heeft het merk ontvangen dat u besteld heeft, namelijk Abri Man Formula 2. Met vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆

Nog niet ontvangen de bestelling

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, uw bestelling van vrijdag 7 mei 2021 is op maandag 10 mei 2021 geleverd, de eerste werkdag na uw bestelling. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben helemaal niet tevreden, levertijd overschreden, bijna 2 weken, ik moest luiers en onderleggers in de apotheek kopen met een klein pensioen !!!!! ik had niets meer, eenmaal gevraagd om terugbetaling, vreemd genoeg kwam het pakket 5 dagen na de bestelling aan

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn erg sorry voor uw gemengde ervaring met onze service. We zullen analyseren wat er is gebeurd om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn pakket is nooit aangekomen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo mevrouw, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We hebben net met de vervoerder gecontroleerd en uw bestelling van 07/03/2021 is op 08/03/2021 verzonden en op 09/03/2021 bij u thuis afgeleverd. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Helemaal niet tevreden! Ik heb een e-mail gestuurd voor informatie over complete ID-wissels, na verschillende uitgewisselde e-mails heb ik mijn bestelling geplaatst maar ik heb de wissels die u me had beloofd niet ontvangen... Bovendien heb ik een nieuwe e-mail gestuurd maar geen antwoord meer gekregen...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Na het lezen van uw correspondentie met onze klantenservice, zien we dat we contact hebben opgenomen met de fabrikant om de gevraagde informatie te verkrijgen voordat u uw bestelling plaatst. We werken niet met het product dat u wenste, het lijkt erop dat er verwarring is over de referenties aan uw kant. Onze excuses en we zullen contact met u opnemen om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Beste, als het relaispunt tijdelijk gesloten is, moet u een andere kiezen om te leveren. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Gemak van bestellen en snelheid van levering. Geen incidenten te melden tot nu toe.