★★★★★
op 2922 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Uw vervoerder heeft niet de moeite genomen om aan te bellen en ik moest een taxi betalen om mijn pakket op te halen bij een afhaalpunt dat bovendien niet het dichtstbijzijnde afhaalpunt is!!
Het spijt ons te horen van uw ontevredenheid, die we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
België Incontinentie.
Nog altijd niets ontvangen. Ook geen antwoord met een reden gekregen
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Wij zullen opnieuw contact opnemen met de vervoerder om te vragen naar uw pakket.
Als uw pakket door de vervoerder als verloren wordt opgegeven, zullen wij het onmiddellijk opnieuw naar u verzenden.
Onze excuses voor het ongemak, ook al ligt dit buiten onze macht.
Met vriendelijke groet,
Belgique Incontinence
Hallo, ik ben helemaal niet tevreden. Ik heb de bestelling op 09/02 geplaatst en deze op 15/02 ontvangen. Ik heb 2 e-mails gestuurd om te vragen waar het was. Als u dit probleem niet oplost, zal ik niet meer bij u bestellen.
Het is nu 1 maand geleden dat mijn bestelling nog steeds niet is aangekomen
Nog steeds niet ontvangen!!!
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Betaald op 2/12, op 27/12 nog niets ontvangen. Al veel contact met de klantenservice, er worden geen oplossingen geboden. Ondertussen op 23/12 besteld bij een ander bedrijf en vandaag geleverd. Onze maandelijkse bestelling zijn jullie kwijt.
Zeer vertraagde levering, ik ben teleurgesteld en heb om een terugbetaling moeten vragen.
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Er wordt ook geen hulp geboden.
Test
Nooit aangekomen, gewoon terugbetaald.
Terug in het Frans--West-Vlaanderen.
O auto verandert volledig droog bij het binnenkomen in het zwembad, het houdt niets vast, dus het vult in 2 minuten met zwembadwater.
West-Vlaanderen, toch blijven die mails in het Frans.
Terug alles in het Frans, kan geen Frans, WEST-VLAANDEREN.
Bestelling van meer dan 300 € (voor banale beschermingsartikelen) geplaatst op 25 april en ontvangen na een herinneringsbelletje van mijn kant op 7 mei. In feite! als ik het goed begrijp, als er een artikel ontbreekt, blokkeren ze de bestelling en wachten ze op hun leverancier en dat alles om te voorkomen dat ze betaalde verzendingen doen. Nu! zal ik vaker en kleinere bestellingen plaatsen.
Communicatiedienst zoekt geen oplossingen voor een probleem.
Levering: niets ontvangen sinds meer dan 7 dagen en geen commerciële geste.
Ik had luiers besteld voor zware incontinentie en we kregen andere opgestuurd, kleinere, ik mailde en zogezegd wisten ze er niet van... controleren zij hun binnengekomen voorraad niet bij aankomst. Er was geen sprake van tegemoetkoming. We hadden 8 pakken besteld, ik vermeldde dat ik niet meer bij hem zou bestellen en toen zeiden ze als tegemoetkoming dat we ze terug mochten opsturen. Weer alles in dozen steken en een grote doos terug opsturen, ik kon ze zelf alleen niet dragen... ik bestel hier nooit meer!!!!!
Pakket verzonden in een duidelijke doos met groot geschreven dat het luiers waren en met mijn naam
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, dat op 22 augustus naar u is teruggestuurd (bpost). Ik wacht nog steeds op mijn geld terug. Ik heb net een van uw medewerkers gesproken die me vertelde dat de retouren binnen de maand worden behandeld. Schandalig!
0 voor de levering. Nu weet het hele dorp dat ik TENA gebruik. Uw logo staat op de hele rand van de verzenddoos. Wat betreft discretie: het is waardeloos. Nooit meer zal ik een aankoop doen bij uw bedrijf.
Ik heb een doos van 6 pakken 'Super Seni Trio - XL' (à 1,05 € per stuk) besteld, de verpleegsters melden me dat het een ramp is!!! Een echte zeef!! Onmogelijk om ze te gebruiken! RESULTAAT: 114,84 € IN DE PRUL!
De bestelling is niet aangekomen. Ik heb een e-mail gestuurd en ze hebben niet gereageerd. Ze negeren de klanten en de gevolgen.
Hallo mevrouw, we hebben uw bestelling terugbetaald na de retour. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
Gebruik neutrale verpakking en niet die van de fabrikant van urinebescherming.
Hallo, de aankomst van het pakket was gepland voor 10/01/2022 (via DPD) Leveringsadres: *** Ik heb geen e-mail ontvangen die de aankomst van het pakket bevestigde, ik ben de volgende dag (11/01/2022) toch gegaan om te horen dat er niets was. En tot op heden, geen nieuws ... QUID ??? Met vriendelijke groet. ***
16 dagen om het pakket te ontvangen. Heel slecht
Hallo, Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en het volledige product vervangen. Met vriendelijke groet,
Hallo, Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het probleem bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze controle lag. We hebben een onderzoek geopend bij de vervoerder omdat deze u een kennisgeving van passage had moeten geven en u per e-mail had moeten informeren over de status van uw pakket. Met vriendelijke groet,
Foutieve beschikbaarheid van producten en verzendfouten leiden tot een altijd onvolledige levering een maand na bestelling. De beschikbaarheid van de producten die op de site worden aangekondigd, moet worden bijgewerkt en de assemblage van de bestellingen beter worden gecontroleerd. Tenminste, de klantenservice reageert op klachten.
Geen bericht gekregen van levering - pakket is weer terug naar het magazijn gestuurd zonder verwittiging. Geen contactgegevens om nieuwe levering te krijgen.
Bijna 2 weken voor een bestelling!
Hallo, dit artikel is gemiddeld effectief, hoewel ik er twee heb gekocht en we ze blijven gebruiken. Ik heb telefonisch om uitleg gevraagd over het drogen van de pyjama na het wassen. Dit is een essentiële informatie, en ik was verrast dat ik geen antwoord heb gekregen. Ik heb gevraagd om gebeld te worden om dit antwoord te geven, maar ik heb geen contact gehad. Dat is erg jammer.
Beste, ik heb nog altijd niks ontvangen. Ik kan dus nog geen mening geven Groet ****
Verkeerd merk geleverd.
Nog niet ontvangen de bestelling
Ik ben helemaal niet tevreden, levertijd overschreden, bijna 2 weken, ik moest luiers en onderleggers in de apotheek kopen met een klein pensioen !!!!! ik had niets meer, eenmaal gevraagd om terugbetaling, vreemd genoeg kwam het pakket 5 dagen na de bestelling aan
Mijn pakket is nooit aangekomen.
Helemaal niet tevreden! Ik heb een e-mail gestuurd voor informatie over complete ID-wissels, na verschillende uitgewisselde e-mails heb ik mijn bestelling geplaatst maar ik heb de wissels die u me had beloofd niet ontvangen... Bovendien heb ik een nieuwe e-mail gestuurd maar geen antwoord meer gekregen...
Beste, als het relaispunt tijdelijk gesloten is, moet u een andere kiezen om te leveren. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet,
- 1
- 2