9.4/10
★★★★★
op 2922 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Deze keer was mijn discrete verpakking geen nette kartonnen doos maar vol met zwart plakband dat meerdere keren om het pakket was gewikkeld!! Het is te moeilijk om uit te pakken als je een PMR bent! :-/ Pff... Ik hoop dat dit niet meer zal gebeuren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw opmerking met ons heeft gedeeld. We hebben het doorgegeven aan de betreffende fabrikant. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Goede ergonomische producten en goed ondersteund door mijn dochter die deze luiers 24/24 uur draagt gebrek aan communicatie voor de levering die in tweeën is gesplitst zonder dat ik hiervan op de hoogte was (door een voorraadtekort)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Onze excuses voor het ongemak, we hebben uw opmerking doorgegeven aan ons team zodat zij deze informatie in de toekomst duidelijker met u kunnen communiceren. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Goedemorgen Het is gewoon niet oké als een klantenservice geen Nederlands of Engels begrijpt/praat. Verder werd er te laat op mijn e-mail geantwoord. Wanneer er een technische fout gebeurt via jullie betalingssysteem moeten wij als klant niet achter jullie aan zitten en zouden wij prioritair behandeld moeten worden in het NEDERLANDS.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij zullen onderzoeken wat er met uw bestelling is gebeurd, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Snelheid, gemak. Maar twijfels bij de ontvangst van de bestelling. Het zou beter zijn om op de doos het bestelde product aan te geven of helemaal niets te vermelden in plaats van een product zonder verband met de bestelling te plaatsen. Daarom moet je de doos openen om de inhoud te controleren in de huidige context.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zullen uw opmerking doorgeven aan ons logistiek team. Wanneer ons team een doos zonder verband met uw bestelling gebruikt, wordt normaal gesproken het merk op de doos doorgestreept. We zullen kijken of dit goed is gedaan of niet. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

U zou uw pakketten rechtstreeks naar het adres van de klant kunnen sturen of zich richten tot een bezorgdienst met meer afhaalpunten: ik had moeite om mijn pakket op te halen, dat op een ver adres was afgeleverd terwijl ik *** ben.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo meneer, Wij bieden verschillende leveringsmethoden aan: - Thuislevering (via DPD) - Levering op een afhaalpunt (via DPD of Mondial Relay) Wij hopen binnenkort een nieuwe vervoerder toe te voegen voor thuisleveringen en leveringen op afhaalpunten. We zien dat u voor uw bestelling heeft gekozen voor levering op een afhaalpunt. U kunt echter ook kiezen voor thuislevering. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Hallo, we zijn sorry dat u een probleem heeft ondervonden met onze diensten. We zien dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Eerste bestelling gedaan in een spoed. Snelle reactie en verzending van België incontinentie. Ontvangst van mijn artikelen in een discreet pakket. Perfect! Ik zal de volgende keer opnieuw bestellen.
2 /5
★★☆☆☆

Te veel vertraging bij de laatste bestelling

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, inderdaad heeft uw bestelling een lichte vertraging opgelopen door een voorraadbreuk bij de fabrikant. Onze excuses voor het ongemak, we zullen de nodige maatregelen nemen zodat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

DE LEVERINGSTIJD EN VOLGORDEN VAN LEVERING IS GOED. DISCRETE DOOS NIET (GROOTTE EN AANTAL BESCHERMING). MISSCHIEN BRUINE PLAKBAND BOVENOP DOEN. BEZORGER MAKEN GEEN TEKEN. WACHT NIET ALTJD EN LEGGEN DE DOZEN OP DE BRIEVENBUS, DE DOOS IS IN HET OOG VAN IEDEREEN (IK WOON IN EEN GEBOUW MET EEN LIFT EN BEN HANDICAPTE), GEEF DE TIJD OM NAAR BENEDEN TE GAAN...BEDANKT.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Voor uw informatie, het is mogelijk om een discrete verpakking aan te vragen op onze website. Deze optie vindt u in uw winkelwagentje voordat u uw bestelling bevestigt. Sinds de Covid-pandemie tekenen bezorgers inderdaad niet meer uit voorzorg. Dit is een beslissing van de vervoerder en niet van ons. Bij de bevestiging van uw bestelling heeft u de mogelijkheid om een bericht voor de bezorger toe te voegen. Aarzel niet om te vermelden dat u in een handicap situatie verkeert en dat er enige tijd nodig is voordat u zich kunt verplaatsen om uw pakket op te halen. Wij zullen deze informatie aan de bezorger doorgeven zodat het nodige kan worden gedaan. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

De bestelling is goed uitgevoerd en op tijd verzonden, maar toen ik vroeg om de vervoerder te informeren dat ik problemen had met de bel en hen vroeg om de bezorger te laten bellen of een sms te sturen bij aankomst op mijn adres, kreeg ik te horen dat dit onmogelijk was. Dezelfde vervoerder moest dezelfde dag een bestelling van *** bij mij afleveren, waarvoor ik dezelfde vraag had gesteld - gelukkig hebben zij geen onmogelijkheid ingeroepen, hebben het bericht doorgegeven en kon ik beide pakketten ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, het is mogelijk om informatie voor de bezorger te verstrekken wanneer u uw bestelling bevestigt. Wij geven deze informatie dan aan de bezorger door. Ik zie dat er geen informatie aan ons is doorgegeven. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Hallo, ik ben tevreden over de producten, maar voor de levering van mijn bestelling voor de tweede keer echt ontevreden. Ik heb je mijn gsm-nummer gestuurd als je mijn adres niet kunt vinden, en de bezorger kan de doodlopende straat in om de bestelling te leveren. Dank je voor je medewerking.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat je je mening met ons hebt gedeeld. We zijn sorry voor het probleem dat je ondervindt met de vervoerder. We zullen hen de informatie doorgeven zodat het nodige kan worden gedaan bij een volgende levering.
2 /5
★★☆☆☆

De levering was prima, alleen de uitleg van de verzendtijd klopte niet helemaal. In de kop wordt gezegd korte termijn (met coronatoestanden heb ik alle begrip voor langere termijn) maar het moet duidelijk zijn dat bepaalde leveringen langer duren

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Dank u voor uw mening. Inderdaad, de producten die u heeft besteld zijn de enige producten met een langere verzendtijd, namelijk 15 dagen. Deze informatie is beschikbaar op de productfiche 'Verzonden binnen 15 dagen' en tijdens de bevestiging van uw bestelling. Met vriendelijke groeten
3 /5
★★★☆☆

Het bestelde product was niet op voorraad, wat de levertijd aanzienlijk heeft verlengd. Het zou goed zijn om bij het plaatsen van de bestelling aan te geven of het product op voorraad is, maar ik erken dat het met de pandemie niet altijd gemakkelijk moet zijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt voor uw mening. Inderdaad, u had sneller op de hoogte moeten worden gesteld van deze tijdelijke voorraadbreuk van de fabrikant. Onze excuses en we danken u voor uw begrip van de huidige situatie met betrekking tot de Covid-19 pandemie. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Langzame transport. Geen e-mail van dpd die waarschuwt voor de dag en het uur van levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We constateren inderdaad dat de vervoerder vertraging heeft gehad bij het afleveren van uw pakket, wat abnormaal is. We zullen uw mening zeker in overweging nemen en u in de toekomst andere oplossingen voorstellen die, daar zijn we zeker van, beter aan uw verwachtingen op het gebied van levering zullen voldoen. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Ik geef drie sterren voor de totale diensten aangeboden door Incontinence België en zijn bezorger DPD. In detail zou dit respectievelijk 5 sterren en 1 ster geven. De ernst en professionaliteit van uw bedrijf worden verpest door een leveringsservice DPD waarmee ik geen geluk heb gehad, dat is het minste wat je kunt zeggen, het heeft twee weken geduurd om mijn pakket te ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor het delen van uw mening. Inderdaad, de levering van uw pakket heeft een aanzienlijke vertraging opgelopen door verschillende leveringsproblemen, zoals per e-mail uitgewisseld. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit incident zich in de toekomst niet meer herhaalt en we danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Ik moest bellen omdat men me een leverdatum had gegeven, maar ik had nog steeds niets ontvangen, de vriendelijke dame aan de telefoon vertelde me dat er een artikel ontbrak en dat ze vergeten waren me een e-mail te sturen, maar ze zei me dat het artikel op voorraad was en dat ik het binnenkort zou ontvangen en natuurlijk, 2 dagen later had ik mijn pakket, maar het heeft wel 10 dagen geduurd. Ik was een beetje geïrriteerd omdat ik het echt nodig had, ik was op het punt om terug te keren naar mijn gebruikelijke winkel. Maar ik zou opnieuw bestellen in de hoop het pakket op tijd te ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor het delen van uw mening. We zijn jammer dat uw ervaring met onze service tegenstrijdig is. We zullen uw mening uiteraard in overweging nemen om de kwaliteit van onze service verder te verbeteren. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Goede service, goed product jammer slechte vervoerder...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We hebben uw feedback genoteerd om onze diensten te verbeteren, met name op het gebied van de vervoerder. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Te lange levertijden, maar commercieel gebaar.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor uw mening. Onze excuses voor de lichte vertraging die we hebben ervaren, een van de bestelde producten was niet op voorraad bij de fabrikant, we wachtten dus op de ontvangst daarvan. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

De luiers laten een beetje los. Ze scheuren aan de achterkant van de luier.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Het spijt ons dat het bestelde product niet aan uw verwachtingen voldoet, dit is de eerste keer dat we zo'n opmerking ontvangen. We hebben uw opmerking doorgegeven aan de fabrikant om te kijken wat mogelijk is. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Er is meer dan een week verstreken tussen mijn bestelling en de beschikbaarheid voor de vervoerder. De laatste heeft echter de levering binnen 24 uur uitgevoerd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, zoals aangegeven in de levertijden die zijn verstrekt tijdens het plaatsen van uw bestelling en in onze leveringsvoorwaarden https://www.belgique-incontinence.be/livraisons.htm, is de levering via de vervoerder Mondial Relay langer en vereist een termijn van 4 tot 7 dagen. Als u binnen 24 uur wilt worden geleverd (als de bestelling voor 8 uur is geplaatst en betaald, behalve in het weekend en op feestdagen), kunt u kiezen voor levering via de vervoerder DPD (thuis of bij een afhaalpunt). Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van luiers die niet geschikt zijn. Bestelling van 24/7 E-mail ontvangen op 8/8 Nog steeds geen terugbetaling Het duurt een beetje lang, probleem met de boekhouding? ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Ik zie dat uw terugbetaling goed is uitgevoerd, kunt u uw rekening controleren? Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Een probleem met de vervoerder (betaald door mijn kosten) heeft de beloofde termijn van 24 uur naar maximaal 48 uur veranderd naar meer dan een week. Ondanks mijn herhaalde klachten bij het bedrijf, is er geen commerciële geste van hun kant gedaan. Voor een leverancier waarvan de snelheid essentieel lijkt voor het merkimago, vind ik dit toch wel licht.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn sorry voor uw tegenstrijdige ervaring met de vervoerder. We hebben uw opmerking goed genoteerd en er is een onderzoek geopend bij de vervoerder. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

De laatste levering is niet goed verlopen. Het pakket dat bij mijn schoonmoeder thuis op straat *** moest worden afgeleverd, is zonder kennisgeving op straat *** afgeleverd!!! Mijn schoonmoeder is 97 jaar oud. Met vriendelijke groet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Het spijt ons dat de laatste levering niet goed is verlopen met onze vervoerder. We hebben deze informatie doorgegeven zodat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

De snelheid van levering is snel. Ik ben er zeer tevreden mee. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik uw vuilnisbak ben!!! De pakketten zijn altijd te groot en gevuld met uw oude plastic verpakkingen. Ik aarzel om van leverancier te veranderen alleen om deze reden!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. De grootte van het pakket hangt af van uw bestelling, het is mogelijk dat in sommige gevallen de doos groter is dan de inhoud van uw bestelling. We moeten het pakket dan verplicht vullen met speciaal daarvoor bestemde plastics (het zijn geen oude verpakkingen maar bubbeltjesplastic). Deze verplichting komt rechtstreeks van de vervoerders om te voorkomen dat de producten binnenin een pakket beschadigd raken tijdens het transport. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Gewoon dat ik op de site heb besteld die in het Frans was, u antwoordt me ook per e-mail in het Frans. Maar wanneer ik mijn apparaat ontvang in de doos, is er een boekje dat de werking uitlegt, het is goed, het is in veel verschillende talen uitgelegd, maar er is geen uitleg in het Frans!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Termijnen niet gerespecteerd Niet zoals aangekondigd bij de bestelling, op voorraad volgens de site en niet op voorraad na mijn telefoontje. Met vriendelijke groet. ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Onze excuses voor de tegenstrijdige ervaring met onze diensten. Het artikel dat u had besteld was inderdaad uitzonderlijk niet op voorraad, de fabrikant had vertraging opgelopen bij de productie ervan als gevolg van de Covid-19-pandemie. Normaal gesproken gebeurt dit zeer zelden en we hebben een grote hoeveelheid op voorraad voor deze producten. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Lange levertijd, gebrek aan communicatie. Op de site staat dat levering de volgende dag is als je voor 16.00 uur bestelt. Dat heb ik op een maandag gedaan. Ik ontving de bestelling de maandag daarop. Toen ik op donderdag de klantenservice belde, hoorde ik dat er een artikel ontbrak. Waarom wordt de klant niet gewaarschuwd dat de levertijd niet wordt gerespecteerd?!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. De levering de volgende dag wordt aangeboden als uw bestelling voor 8.00 uur 's ochtends is geplaatst en niet voor 16.00 uur. Een van uw artikelen was inderdaad uitzonderlijk niet op voorraad, de fabrikant had vertraging opgelopen bij de productie daarvan als gevolg van de Covid-19-pandemie. Normaal gesproken komt dit zeer zelden voor. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Hallo, + De kwaliteit van de producten - Duurdere producten - NOOIT gewaarschuwd over de dag en het uur van levering. Met vriendelijke groet.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening over de kwaliteit van onze diensten en producten met ons heeft gedeeld. Uw tevredenheid is onze prioriteit, we hebben uw verschillende opmerkingen goed genoteerd. We doen ons best om een concurrerende prijs voor al onze producten aan te bieden, we zullen uw opmerking over onze prijzen dus zeker analyseren om deze indien nodig aan te passen. Wat betreft de levering, uw pakket wordt 48 uur na verzending van uw bestelling geleverd. Een geschatte leverdatum wordt u aangeboden wanneer u uw bestelling bevestigt. De vervoerder kan u helaas geen levertijd geven, omdat deze afhankelijk is van de route van de bezorger die elke dag verandert. Met vriendelijke groet.
3 /5
★★★☆☆

Als gevolg van covid19 en naar aanleiding van mijn telefoontje, bleek dat de beschermingen die ik had besteld ontbraken... wat de levering met een goede week heeft vertraagd. Het zou wenselijk zijn geweest dat ik hierover per e-mail of telefoon was geïnformeerd, zodat ik naar een vervangend artikel kon uitkijken en niet hoefde te rennen om me ergens anders te voorzien... Ik geef toch 3 * omdat ik tot nu toe altijd tevreden ben geweest.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Dank u voor het delen van uw mening. Inderdaad, als gevolg van Covid-19 ontbrak uw product. We hebben uw opmerking echter goed genoteerd. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

De service is perfect, de levering snel, het probleem is dat uw prijzen aanzienlijk hoger zijn dan de concurrentie voor dezelfde bestelling (tena discreet 12 pakketten)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. De kwaliteit van onze diensten is van het grootste belang, net als onze prijzen. We streven ernaar om altijd concurrerende prijzen voor onze klanten aan te bieden. Daarom zullen we uw mening zeker analyseren. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

De snelheid van levering van de onderbroeken of, op zijn minst, een idee geven van de levertijd bij de aankoop

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo meneer, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn er verdrietig over dat uw ervaring niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. Echter, een schatting van de leverdatum wordt u aangeboden bij uw keuze van de leveringsmethode. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie over de verschillende producten en leveringsmodaliteiten bij uw volgende bestelling.
3 /5
★★★☆☆

Levering verloopt minder goed. Geen e-mail ontvangen met de traceercode, dus ik wist niet wanneer er geleverd zou worden. Dpd laat zelfs geen briefje achter dat ze aan de deur zijn geweest. Dus communicatie kan beter. Wel tevreden over de prijs en direct antwoord gekregen op mijn e-mail over de levering.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De producten zijn heel goed, maar de maten zijn niet gemakkelijk te kiezen. En de verzendkosten voor ruilen zijn voor onze rekening.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Bestelling conform, snelle levering. Aan de andere kant, het volstoppen van de bestellingen van klanten met verpakkingsplastic en andere (om je eigen afval te beperken?), is zeer onaangenaam en doet me aarzelen om door te gaan met bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De levering is niet in orde.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, het afhaalpunt waar u geleverd wilde worden was gesloten aan het einde van het jaar, dus het pakket is doorgestuurd naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
3 /5
★★★☆☆

Het zou fijn zijn als op de website zichtbaar zou zijn of het artikel op voorraad is. 3/4 van mijn bestelling was dat blijkbaar niet en ik wacht nu al meer dan 3 weken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Goedendag, sommige producten hebben langere verzendtijden en deze worden altijd op het blad vermeld. De producten die u heeft besteld hebben een maximale levertijd van 15 dagen. De wachttijd is dus normaal.
2 /5
★★☆☆☆

De maten van de broekjes vielen wel erg klein uit. Het kleinste broekje (L) ging na het aandoen meteen kapot. De andere (XL) is te krap, vooral bij de benen. Ik ben niet van plan om vaker bij België te kopen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Goedendag, de producten die u heeft besteld zijn de maten S en M, dus het is normaal dat ze niet overeenkomen met de L en XL maten die u nodig heeft. Een maattabel is beschikbaar in de productbeschrijving.