★★★★★
op 2922 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Deze keer was mijn discrete verpakking geen nette kartonnen doos maar vol met zwart plakband dat meerdere keren om het pakket was gewikkeld!! Het is te moeilijk om uit te pakken als je een PMR bent! :-/ Pff... Ik hoop dat dit niet meer zal gebeuren.
Goede ergonomische producten en goed ondersteund door mijn dochter die deze luiers 24/24 uur draagt gebrek aan communicatie voor de levering die in tweeën is gesplitst zonder dat ik hiervan op de hoogte was (door een voorraadtekort)
Goedemorgen Het is gewoon niet oké als een klantenservice geen Nederlands of Engels begrijpt/praat. Verder werd er te laat op mijn e-mail geantwoord. Wanneer er een technische fout gebeurt via jullie betalingssysteem moeten wij als klant niet achter jullie aan zitten en zouden wij prioritair behandeld moeten worden in het NEDERLANDS.
Snelheid, gemak. Maar twijfels bij de ontvangst van de bestelling. Het zou beter zijn om op de doos het bestelde product aan te geven of helemaal niets te vermelden in plaats van een product zonder verband met de bestelling te plaatsen. Daarom moet je de doos openen om de inhoud te controleren in de huidige context.
U zou uw pakketten rechtstreeks naar het adres van de klant kunnen sturen of zich richten tot een bezorgdienst met meer afhaalpunten: ik had moeite om mijn pakket op te halen, dat op een ver adres was afgeleverd terwijl ik *** ben.
Hallo, we zijn sorry dat u een probleem heeft ondervonden met onze diensten. We zien dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet,
Te veel vertraging bij de laatste bestelling
DE LEVERINGSTIJD EN VOLGORDEN VAN LEVERING IS GOED. DISCRETE DOOS NIET (GROOTTE EN AANTAL BESCHERMING). MISSCHIEN BRUINE PLAKBAND BOVENOP DOEN. BEZORGER MAKEN GEEN TEKEN. WACHT NIET ALTJD EN LEGGEN DE DOZEN OP DE BRIEVENBUS, DE DOOS IS IN HET OOG VAN IEDEREEN (IK WOON IN EEN GEBOUW MET EEN LIFT EN BEN HANDICAPTE), GEEF DE TIJD OM NAAR BENEDEN TE GAAN...BEDANKT.
De bestelling is goed uitgevoerd en op tijd verzonden, maar toen ik vroeg om de vervoerder te informeren dat ik problemen had met de bel en hen vroeg om de bezorger te laten bellen of een sms te sturen bij aankomst op mijn adres, kreeg ik te horen dat dit onmogelijk was. Dezelfde vervoerder moest dezelfde dag een bestelling van *** bij mij afleveren, waarvoor ik dezelfde vraag had gesteld - gelukkig hebben zij geen onmogelijkheid ingeroepen, hebben het bericht doorgegeven en kon ik beide pakketten ontvangen.
Hallo, ik ben tevreden over de producten, maar voor de levering van mijn bestelling voor de tweede keer echt ontevreden. Ik heb je mijn gsm-nummer gestuurd als je mijn adres niet kunt vinden, en de bezorger kan de doodlopende straat in om de bestelling te leveren. Dank je voor je medewerking.
De levering was prima, alleen de uitleg van de verzendtijd klopte niet helemaal. In de kop wordt gezegd korte termijn (met coronatoestanden heb ik alle begrip voor langere termijn) maar het moet duidelijk zijn dat bepaalde leveringen langer duren
Het bestelde product was niet op voorraad, wat de levertijd aanzienlijk heeft verlengd. Het zou goed zijn om bij het plaatsen van de bestelling aan te geven of het product op voorraad is, maar ik erken dat het met de pandemie niet altijd gemakkelijk moet zijn.
Langzame transport. Geen e-mail van dpd die waarschuwt voor de dag en het uur van levering
Ik geef drie sterren voor de totale diensten aangeboden door Incontinence België en zijn bezorger DPD. In detail zou dit respectievelijk 5 sterren en 1 ster geven. De ernst en professionaliteit van uw bedrijf worden verpest door een leveringsservice DPD waarmee ik geen geluk heb gehad, dat is het minste wat je kunt zeggen, het heeft twee weken geduurd om mijn pakket te ontvangen.
Ik moest bellen omdat men me een leverdatum had gegeven, maar ik had nog steeds niets ontvangen, de vriendelijke dame aan de telefoon vertelde me dat er een artikel ontbrak en dat ze vergeten waren me een e-mail te sturen, maar ze zei me dat het artikel op voorraad was en dat ik het binnenkort zou ontvangen en natuurlijk, 2 dagen later had ik mijn pakket, maar het heeft wel 10 dagen geduurd. Ik was een beetje geïrriteerd omdat ik het echt nodig had, ik was op het punt om terug te keren naar mijn gebruikelijke winkel. Maar ik zou opnieuw bestellen in de hoop het pakket op tijd te ontvangen.
Goede service, goed product jammer slechte vervoerder...
Te lange levertijden, maar commercieel gebaar.
De luiers laten een beetje los. Ze scheuren aan de achterkant van de luier.
Er is meer dan een week verstreken tussen mijn bestelling en de beschikbaarheid voor de vervoerder. De laatste heeft echter de levering binnen 24 uur uitgevoerd.
Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van luiers die niet geschikt zijn. Bestelling van 24/7 E-mail ontvangen op 8/8 Nog steeds geen terugbetaling Het duurt een beetje lang, probleem met de boekhouding? ***
Een probleem met de vervoerder (betaald door mijn kosten) heeft de beloofde termijn van 24 uur naar maximaal 48 uur veranderd naar meer dan een week. Ondanks mijn herhaalde klachten bij het bedrijf, is er geen commerciële geste van hun kant gedaan. Voor een leverancier waarvan de snelheid essentieel lijkt voor het merkimago, vind ik dit toch wel licht.
De laatste levering is niet goed verlopen. Het pakket dat bij mijn schoonmoeder thuis op straat *** moest worden afgeleverd, is zonder kennisgeving op straat *** afgeleverd!!! Mijn schoonmoeder is 97 jaar oud. Met vriendelijke groet
De snelheid van levering is snel. Ik ben er zeer tevreden mee. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik uw vuilnisbak ben!!! De pakketten zijn altijd te groot en gevuld met uw oude plastic verpakkingen. Ik aarzel om van leverancier te veranderen alleen om deze reden!
Gewoon dat ik op de site heb besteld die in het Frans was, u antwoordt me ook per e-mail in het Frans. Maar wanneer ik mijn apparaat ontvang in de doos, is er een boekje dat de werking uitlegt, het is goed, het is in veel verschillende talen uitgelegd, maar er is geen uitleg in het Frans!!!!
Termijnen niet gerespecteerd Niet zoals aangekondigd bij de bestelling, op voorraad volgens de site en niet op voorraad na mijn telefoontje. Met vriendelijke groet. ***
Lange levertijd, gebrek aan communicatie. Op de site staat dat levering de volgende dag is als je voor 16.00 uur bestelt. Dat heb ik op een maandag gedaan. Ik ontving de bestelling de maandag daarop. Toen ik op donderdag de klantenservice belde, hoorde ik dat er een artikel ontbrak. Waarom wordt de klant niet gewaarschuwd dat de levertijd niet wordt gerespecteerd?!
Hallo, + De kwaliteit van de producten - Duurdere producten - NOOIT gewaarschuwd over de dag en het uur van levering. Met vriendelijke groet.
Als gevolg van covid19 en naar aanleiding van mijn telefoontje, bleek dat de beschermingen die ik had besteld ontbraken... wat de levering met een goede week heeft vertraagd. Het zou wenselijk zijn geweest dat ik hierover per e-mail of telefoon was geïnformeerd, zodat ik naar een vervangend artikel kon uitkijken en niet hoefde te rennen om me ergens anders te voorzien... Ik geef toch 3 * omdat ik tot nu toe altijd tevreden ben geweest.
De service is perfect, de levering snel, het probleem is dat uw prijzen aanzienlijk hoger zijn dan de concurrentie voor dezelfde bestelling (tena discreet 12 pakketten)
De snelheid van levering van de onderbroeken of, op zijn minst, een idee geven van de levertijd bij de aankoop
Levering verloopt minder goed. Geen e-mail ontvangen met de traceercode, dus ik wist niet wanneer er geleverd zou worden. Dpd laat zelfs geen briefje achter dat ze aan de deur zijn geweest. Dus communicatie kan beter. Wel tevreden over de prijs en direct antwoord gekregen op mijn e-mail over de levering.
De producten zijn heel goed, maar de maten zijn niet gemakkelijk te kiezen. En de verzendkosten voor ruilen zijn voor onze rekening.
Bestelling conform, snelle levering. Aan de andere kant, het volstoppen van de bestellingen van klanten met verpakkingsplastic en andere (om je eigen afval te beperken?), is zeer onaangenaam en doet me aarzelen om door te gaan met bestellen.
De levering is niet in orde.
Het zou fijn zijn als op de website zichtbaar zou zijn of het artikel op voorraad is. 3/4 van mijn bestelling was dat blijkbaar niet en ik wacht nu al meer dan 3 weken.
De maten van de broekjes vielen wel erg klein uit. Het kleinste broekje (L) ging na het aandoen meteen kapot. De andere (XL) is te krap, vooral bij de benen. Ik ben niet van plan om vaker bij België te kopen.