9.4/10
★★★★★
op 2808 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Beste, Wij verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering van uw bestelling, hoewel het buiten onze controle lag. Uw bestelling is verzonden binnen 24 uur nadat u deze geplaatst had. Helaas was de vervoerder in deze tijd van het jaar een beetje laat met het bezorgen van uw bestelling. Met vriendelijke groeten,
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Als de site goed is opgebouwd, de levering snel is, uw adviseurs vriendelijk zijn, is de terugbetaling na weigering van een pakket overdreven LANG: retour op 11/12 bevestigd door uw zorg en nog steeds niet uitgevoerd op 31/12!
3 /5
★★★☆☆
Sinds de laatste 2 bestellingen kan ik de factuur online niet betalen, verkeerde handeling? DE BANK CREDIT AGRICOLE vraagt om een RIB van uw kant. Voor de rest is het perfect.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, U moet contact opnemen met uw bank, want er is geen RIB nodig voor elke bestelling. Onze klantenservice heeft echter contact met u opgenomen om u van de nodige informatie te voorzien. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Uw website zou moeten kunnen informeren over de voorraadstatus op het moment van bestellen. Dit zou het mogelijk maken om een ander artikel te kiezen als het gewenste artikel niet op voorraad is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, U zult binnenkort op de hoogte worden gesteld van de beschikbaarheid van onze voorraden en van meer nauwkeurige levertijden. Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Geen opvolging in de stappen van voorbereiding / verzending / transporttijd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn verrast door deze omdat we onze klanten regelmatig informeren over de verschillende stappen (bestelling ontvangen, voorbereiding, verzending van het pakket) en de vervoerder vervolgens verantwoordelijk is voor het aangeven van de levertijd. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Beste, ik heb een bestelling geplaatst ORDERNUMMER**** en het resultaat is een beetje verwarrend. Op de website met de lijst van bestellingen krijg ik de melding 'Je bestelling is verzonden.' als ik nu op de bestelling zelf klik krijg ik de melding 'Artikel in afwachting van ontvangst'. ***
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, dank u voor uw feedback. De status 'Artikel in afwachting van ontvangst' was een fout van onze kant aangezien uw bestelling al verzonden was. Wij verontschuldigen ons voor de verwarring. Met vriendelijke groeten,
3 /5
★★★☆☆
Alles is goed verlopen - het enige wat ik betreur, is het gebrek aan discretie in de communicatie: een e-mailadres '[email protected]' is allesbehalve discreet!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw ervaring op onze site. De kwaliteit van onze diensten en uw tevredenheid zijn voor ons het belangrijkst, het spijt ons dat u onze e-mailadres niet correct vond. Echter, weet dat dit een e-mailadres is dat aan onze site is gekoppeld (domeinnaam) en dat het helaas niet mogelijk is om dit te wijzigen. Desondanks hechten we ook veel belang aan discretie. Daarom bieden we discrete verpakkingen aan, maar anonimiseren we ook onze verzendlabels en betalingsinformatie. We hopen desondanks dat dit in de toekomst geen belemmering voor u zal zijn en dat we u weer op onze site zullen zien. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Moeilijkheden voor de juiste maat. De heup is niet de billen. Bestellen zou eerder geleverd worden. Post.nl is elke dag in de straat.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, dank u voor uw feedback, die wij in aanmerking hebben genomen. U kunt uw bestelling nu ook door PostNL laten bezorgen. Wij hopen dat u hiermee volledig tevreden zult zijn. Met vriendelijke groeten,
2 /5
★★☆☆☆
Hier is meer dan ***€ aan aankopen die ik bij u heb gedaan en ik heb nooit een relevante promotie ontvangen in verband met mijn aankopen, ook de levertijd laat soms te wensen over. Uw marketingteam moet effectiever zijn voor zijn vaste klanten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. Onze teams werken momenteel aan de verbetering van onze diensten en zullen zeker rekening houden met uw opmerkingen. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆
Wat de producten betreft, niets te zeggen, maar de levertijd is te lang en er ontbreekt communicatie over de verlenging van deze termijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, uw bestelling bevatte producten waarvan de verzendtijd 15 dagen was, zoals aangegeven op de productpagina en tijdens uw orderbevestiging. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Tevreden over de afhandeling van mijn bestellingen, maar toch enkele opmerkingen: *website: springt steeds van NL naar FR, of je krijgt een NL pagina maar de menu's zijn in het FR. * levering door DPD gebeurt op tijd, maar hun track-systeem werkt niet altijd. Indien niet thuis (of niet snel genoeg aan de voordeur) wordt het pakket gewoon voor de deur op de stoep achtergelaten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, dank u voor uw feedback, we hebben het doorgegeven aan de relevante teams om de problemen aan te pakken. Met vriendelijke groeten,
2 /5
★★☆☆☆
Bestelservice 5***** Leveringsservice is slecht, omdat ik vroeg om thuis te leveren omdat het pakket zwaar en omvangrijk is, resultaat: het pakket is in een afhaalpunt achtergelaten terwijl ik de volgende dag expres thuis bleef, een buurman bracht me het bewijs dat er niemand op het adres was! Terwijl ik het juiste adres had gegeven en bovendien al een pakket van u had ontvangen zonder problemen, dus teleurgesteld moest ik het pakket met de auto ophalen op een plek waar je niet gemakkelijk kunt parkeren en dus moeilijk om deze zware doos op te halen #128530- #128530- #128530-
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn erg sorry om te horen over uw probleem met de vervoerder, vooral omdat u eerder altijd normaal werd geleverd. We nemen contact met hen op om hen op de hoogte te stellen van deze situatie om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
DE OPVOLGING VAN DE BESTELLING. NIET TEVREDEN 1) GEEN HANDTEKENING GEVRAAGD BIJ DE ONTVANGST VAN HET PAKKET! 2) GEEFT GEEN TIJD OM TE REAGEREN OP DE DEURBEL (HANDICAP). 3) GEEFT MIJN PAKKET AAN IEMAND DIE DE RESIDENTIE BINNENKWAM... 4) WEER ONVERBORGEN INSCHRIJVING VAN DE MAAT ENZ.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn erg sorry voor uw gemengde ervaring met de vervoerder. De handtekening bij ontvangst van het pakket is normaal gesproken een verplichte service die door de vervoerder wordt aangeboden, helaas is deze handtekening tijdelijk verwijderd sinds de Coronavirus-pandemie om de bezorgers en klanten te beschermen. Wist u dat het mogelijk was om ons een bericht voor de bezorger te geven zodat we een bericht op het pakket kunnen aanbrengen dat voor hem bestemd is? U kunt hem dan laten weten dat, vanwege een handicap, uw reactietijd langer is. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Het is perfect
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Alles mooi verpakt en erg netjes geleverd. Kwaliteitsvolle incontinentieproducten, ben er erg blij mee. De levertijd was echter te lang, meer dan een week, ik heb zelfs een belletje moeten doen om alles op een redelijke termijn geleverd te krijgen, op andere websites zoals zorgland bijvoorbeeld, levert men just in time (voor 17.00 besteld betekent in 80 procent van de gevallen 1 leverdag, uitzonderlijk 2 dagen). Zorgland is een Nederlandse website en levert dus supersnel. Belgische websites leveren over het algemeen veel trager dan Nederlandse websites, ook de Belgische website van Tena (ook incontinentiemateriaal), hanteert dezelfde termijnen als jullie website. Dit is duidelijk alleen een ernstig Belgisch probleem. Ik zou deze logistieke problemen trachten te verbeteren, zoniet zullen deze Nederlandse websites de Belgische markt veroveren, het is toch niet normaal te noemen dat zelfs producten uit Noord Nederland sneller geleverd worden dan bijvoorbeeld een Belgisch product op slechts 20 à 30 km afstand van je huis, dit alles ter informatie en nogmaals de kwaliteit van jullie producten staat niet ter discussie en is prima, m.v.g. *****
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Dank u voor uw feedback. Wij leveren 95% van onze producten binnen 24 uur zoals u al zei. Sommige producten van specifieke merken zoals Suprima hebben een langere restocking tijd (3 tot 5 dagen), vandaar de vertraging in uw levering. Deze informatie is beschikbaar op de productfiche en wanneer u uw bestelling plaatst. Onze termijnen zijn dus nageleefd zoals gepland. Niettemin werken wij steeds aan de verbetering van onze diensten en houden wij rekening met uw mening om deze te verbeteren. Als u Tena producten bestelt, zoals u zei, wordt u zonder zorgen binnen 24 uur geleverd. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
De bestelling zou perfect zijn geweest als er een kleefstrip aan had gezeten. De persoon kan zichzelf gedeeltelijk helpen. Met dank.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Fout op het verzonden product… 🙁
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Na een eerste communicatie waarbij ik een contactpersoon had, zou deze persoon me de procedure voor een ruil moeten sturen. Ik heb deze e-mail niet ontvangen en heb sindsdien nooit meer iemand kunnen bereiken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Dank u voor uw beoordeling. We zijn verrast door uw opmerking. We zijn zonder problemen bereikbaar via e-mail en/of telefoon. Bovendien hebben we volgens onze e-mails u de procedure goed gestuurd. Kunt u controleren in uw ongewenste e-mails of de e-mail daar niet tussen staat? Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Ik zou graag meer keuze willen in merken van complete luiers om meer te kiezen op het gebied van plastic luiers. zeer snelle service, een beter overzicht op de site met betrekking tot de luiers, niet alleen tekeningen om mijn luiers te visualiseren zou een pluspunt zijn om het product beter te visualiseren, bijv. dikte en materiaal..... meer keuze in merken die we niet per se zien zou top zijn, dat is het.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, we geven uw opmerking door aan de betrokken dienst. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆
Mijn twee laatste bestellingen zijn in twee keer geleverd, vanwege gebrek aan voorraad van hetzelfde product. Maar geen info, niets, nada. Geen link om het pakket te volgen, geleverd door DPD. Zet je in de schoenen van de klant, de rest van de bestelling, een vergeten of een fout van uw kant, pakket verloren door de bezorger of afgeleverd op een verkeerd adres, geen info. Bovendien is het erg moeilijk om u telefonisch te bereiken voor informatie....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. De kwaliteit van onze service en uw tevredenheid zijn voor ons van het grootste belang. We hebben uw opmerking doorgegeven aan ons betrokken team, zodat zij in de toekomst beter met u kunnen communiceren. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆
Impeccabele service
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Als moeder van een jonge autist van 10 jaar vond ik geen luiers meer in haar maat, bedankt voor uw assortiment en uw snelle levering
3 /5
★★★☆☆
Deze keer was mijn discrete verpakking geen nette kartonnen doos maar vol met zwart plakband dat meerdere keren om het pakket was gewikkeld!! Het is te moeilijk om uit te pakken als je een PMR bent! :-/ Pff... Ik hoop dat dit niet meer zal gebeuren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw opmerking met ons heeft gedeeld. We hebben het doorgegeven aan de betreffende fabrikant. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Goede ergonomische producten en goed ondersteund door mijn dochter die deze luiers 24/24 uur draagt gebrek aan communicatie voor de levering die in tweeën is gesplitst zonder dat ik hiervan op de hoogte was (door een voorraadtekort)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Onze excuses voor het ongemak, we hebben uw opmerking doorgegeven aan ons team zodat zij deze informatie in de toekomst duidelijker met u kunnen communiceren. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆
Goedemorgen Het is gewoon niet oké als een klantenservice geen Nederlands of Engels begrijpt/praat. Verder werd er te laat op mijn e-mail geantwoord. Wanneer er een technische fout gebeurt via jullie betalingssysteem moeten wij als klant niet achter jullie aan zitten en zouden wij prioritair behandeld moeten worden in het NEDERLANDS.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij zullen onderzoeken wat er met uw bestelling is gebeurd, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Snelheid, gemak. Maar twijfels bij de ontvangst van de bestelling. Het zou beter zijn om op de doos het bestelde product aan te geven of helemaal niets te vermelden in plaats van een product zonder verband met de bestelling te plaatsen. Daarom moet je de doos openen om de inhoud te controleren in de huidige context.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zullen uw opmerking doorgeven aan ons logistiek team. Wanneer ons team een doos zonder verband met uw bestelling gebruikt, wordt normaal gesproken het merk op de doos doorgestreept. We zullen kijken of dit goed is gedaan of niet. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
U zou uw pakketten rechtstreeks naar het adres van de klant kunnen sturen of zich richten tot een bezorgdienst met meer afhaalpunten: ik had moeite om mijn pakket op te halen, dat op een ver adres was afgeleverd terwijl ik *** ben.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo meneer, Wij bieden verschillende leveringsmethoden aan: - Thuislevering (via DPD) - Levering op een afhaalpunt (via DPD of Mondial Relay) Wij hopen binnenkort een nieuwe vervoerder toe te voegen voor thuisleveringen en leveringen op afhaalpunten. We zien dat u voor uw bestelling heeft gekozen voor levering op een afhaalpunt. U kunt echter ook kiezen voor thuislevering. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, we zijn sorry dat u een probleem heeft ondervonden met onze diensten. We zien dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet,
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Eerste bestelling gedaan in een spoed. Snelle reactie en verzending van België incontinentie. Ontvangst van mijn artikelen in een discreet pakket. Perfect! Ik zal de volgende keer opnieuw bestellen.
2 /5
★★☆☆☆
Te veel vertraging bij de laatste bestelling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, inderdaad heeft uw bestelling een lichte vertraging opgelopen door een voorraadbreuk bij de fabrikant. Onze excuses voor het ongemak, we zullen de nodige maatregelen nemen zodat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
DE LEVERINGSTIJD EN VOLGORDEN VAN LEVERING IS GOED. DISCRETE DOOS NIET (GROOTTE EN AANTAL BESCHERMING). MISSCHIEN BRUINE PLAKBAND BOVENOP DOEN. BEZORGER MAKEN GEEN TEKEN. WACHT NIET ALTJD EN LEGGEN DE DOZEN OP DE BRIEVENBUS, DE DOOS IS IN HET OOG VAN IEDEREEN (IK WOON IN EEN GEBOUW MET EEN LIFT EN BEN HANDICAPTE), GEEF DE TIJD OM NAAR BENEDEN TE GAAN...BEDANKT.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Voor uw informatie, het is mogelijk om een discrete verpakking aan te vragen op onze website. Deze optie vindt u in uw winkelwagentje voordat u uw bestelling bevestigt. Sinds de Covid-pandemie tekenen bezorgers inderdaad niet meer uit voorzorg. Dit is een beslissing van de vervoerder en niet van ons. Bij de bevestiging van uw bestelling heeft u de mogelijkheid om een bericht voor de bezorger toe te voegen. Aarzel niet om te vermelden dat u in een handicap situatie verkeert en dat er enige tijd nodig is voordat u zich kunt verplaatsen om uw pakket op te halen. Wij zullen deze informatie aan de bezorger doorgeven zodat het nodige kan worden gedaan. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
De bestelling is goed uitgevoerd en op tijd verzonden, maar toen ik vroeg om de vervoerder te informeren dat ik problemen had met de bel en hen vroeg om de bezorger te laten bellen of een sms te sturen bij aankomst op mijn adres, kreeg ik te horen dat dit onmogelijk was. Dezelfde vervoerder moest dezelfde dag een bestelling van *** bij mij afleveren, waarvoor ik dezelfde vraag had gesteld - gelukkig hebben zij geen onmogelijkheid ingeroepen, hebben het bericht doorgegeven en kon ik beide pakketten ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, het is mogelijk om informatie voor de bezorger te verstrekken wanneer u uw bestelling bevestigt. Wij geven deze informatie dan aan de bezorger door. Ik zie dat er geen informatie aan ons is doorgegeven. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆
Hallo, ik ben tevreden over de producten, maar voor de levering van mijn bestelling voor de tweede keer echt ontevreden. Ik heb je mijn gsm-nummer gestuurd als je mijn adres niet kunt vinden, en de bezorger kan de doodlopende straat in om de bestelling te leveren. Dank je voor je medewerking.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat je je mening met ons hebt gedeeld. We zijn sorry voor het probleem dat je ondervindt met de vervoerder. We zullen hen de informatie doorgeven zodat het nodige kan worden gedaan bij een volgende levering.