9.4/10
★★★★★
op 2922 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Levertijd iets te lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Hallo, ik ben altijd tevreden geweest tot vandaag, de luiers die u me heeft gestuurd zijn niet dezelfde als die eerder zijn verzonden (te klein) we hebben slechts een van de vier pakketten geopend en weten niet wat we met de anderen moeten doen. Met vriendelijke groet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De verpakking is echt niet discreet! De levering is gedaan in een TENA-doos. De levering vond plaats voor verschillende mensen die zich op het postkantoor bevonden en ik moest terug naar mijn auto die op een parkeerplaats op een honderdtal meter van het postkantoor stond. Ik vond deze situatie helemaal niet prettig.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo, ik ben tevreden over de producten, over alles BEHALVE dat er echt te veel verpakking is!! Zodanig dat ik aarzel om nog een bestelling te plaatsen. De verschillende pakketten zijn samen in een nieuwe kartonnen doos gestopt met plastic bubbels en het geheel is weer volledig bedekt met plastic.. dat is echt niet nodig!!! Kunt u dit alstublieft veranderen? Dank u!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Omdat ik op vrijdag met visa had betaald en me realiseerde dat jullie de bestelling hadden gevalideerd maar dat deze niet was betaald terwijl ik al op mijn pakket wachtte. Dus heb ik onmiddellijk betaald maar de bestelling ging pas op dinsdag weg en ik moest dringend naar een apotheek gaan, proberen geschikte luiers te vinden, na 2 apotheken vond ik ze tegen een hoge prijs en de volgende dag werd ik geleverd. Ik ben een trouwe en eerlijke klant, moeder van een klein gehandicapt meisje is zeer moeilijk en ik heb uw hulp nodig wanneer ik bestel, het is 'dringend' Groetjes

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Super bedankt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Vertraging bij de voorbereiding van het pakket.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer goede bestelling, altijd goed ontvangen, de bestelling is zeer snel ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het pakket is goed aangekomen, alleen heb ik maat M ontvangen in plaats van L voor de Tena-luiers. Ik heb het niet teruggestuurd omdat ik ze gebruik, maar ze zijn een beetje kort voor mijn maat.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat er een fout is opgetreden bij het voorbereiden van uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Problemen met de taal van de website. Verandert regelmatig van NL naar FR. Zeer onaangenaam. Als je inlogt: zelfde probleem.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, bedankt om dit probleem onder onze aandacht te brengen. Ons team werkt aan de implementatie van een nieuwe site waarbij dit probleem zich niet meer zal voordoen. Met vriendelijke groeten,
2 /5
★★☆☆☆

Goederen conform zoals bij elke levering. Ik wil echter opmerken dat ik niet in één keer ben geleverd vanwege een voorraadprobleem, wat voor mij duidelijk een probleem van jullie diensten is; een commerciële geste zou gewaardeerd zijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn sorry dat uw bestelling in twee delen moest worden geleverd vanwege een voorraadbreuk van een van uw producten. We doen ons best om deze breuken te voorkomen. Aarzel niet om in de toekomst contact op te nemen met onze klantenservice om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Tevreden tot de verandering van productie. De onderbroeken zijn smaller en bedekken veel minder op het gebied van de billen. Ze scheuren sneller en zijn veel minder comfortabel. Dit is echt zeer problematisch!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt voor uw feedback. We hebben uw opmerking doorgegeven aan de fabrikant. Zodra we hun reactie ontvangen, zullen we u op de hoogte houden. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Snellere levering zou handig zijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Onze leveringen vinden plaats binnen 24 tot 48 werkuren, het is moeilijk om sneller dan dat te leveren. Met vriendelijke groeten,
2 /5
★★☆☆☆

Bravo, bestelling geplaatst op 10/06 voor 10 uur en geleverd op 20/06 door een fout in het adres dat ik bij DPD moest corrigeren en daarna een fout in hun magazijn. We zijn ver van de 48 uur levertijd! ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn erg sorry te horen dat u problemen heeft gehad met de vervoerder DPD. Als u een slechte ervaring met hun service heeft, kunnen we u alleen maar aanraden een andere vervoerder te gebruiken die wij aanbieden, namelijk bpost, PostNL of Mondial Relay. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Duidelijke website, makkelijk bestellen, en afrekenen. Groot aanbod, met betrekking tot producten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Dank u voor uw mening! Met Vriendelijke Groeten,
3 /5
★★★☆☆

De verpakking was een karton, toch! Discrete verzending?

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, wij danken u voor het achterlaten van uw mening. Als u dat wenst, heeft u de mogelijkheid om discreet te winkelen zodat u uw artikelen in een neutrale verpakking ontvangt. Hopelijk is dit nuttig voor u. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

De complete luiers zijn heel goed, ik gebruik de reguliere slips maat M niveau 9 voor de dag en de complete luiers reguliere slips maat 10 voor de nacht. Jammer dat ze niet meer in PVC bestaan, ik vond ze geweldig.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, aarzel niet om contact op te nemen met de fabrikant om de exacte redenen te achterhalen. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Goed maar vrij lange wachttijd voor levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, wij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze controle ligt. Uw bestelling is binnen 24 uur na uw bestelling verzonden. Helaas heeft de vervoerder enige vertraging opgelopen bij de levering. Er is een onderzoek geopend bij hen. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Hallo, Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die zijn veroorzaakt en uw tegenstrijdige ervaring met onze diensten. U zult zeer binnenkort op de hoogte worden gesteld van de beschikbaarheid van onze voorraden en van meer nauwkeurige levertijden. We hebben ook het probleem doorgegeven aan de betrokken dienst omdat u op de hoogte had moeten worden gesteld van deze vertraging per e-mail. We zullen ervoor zorgen dat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Snel en efficiënt. Interessante prijzen
3 /5
★★★☆☆

Hallo, Dank u voor het delen van uw mening. We zullen deze informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat onze processen verbeterd en sneller worden. Met vriendelijke groet,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
ik ben teleurgesteld over mijn laatste bestelling ik moest de verzendkosten betalen terwijl ik recht had op gratis verzending vanwege de waarde van mijn bestelling.
3 /5
★★★☆☆

Beste, Wij verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering van uw bestelling, hoewel het buiten onze controle lag. Uw bestelling is verzonden binnen 24 uur nadat u deze geplaatst had. Helaas was de vervoerder in deze tijd van het jaar een beetje laat met het bezorgen van uw bestelling. Met vriendelijke groeten,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Als de site goed is opgebouwd, de levering snel is, uw adviseurs vriendelijk zijn, is de terugbetaling na weigering van een pakket overdreven LANG: retour op 11/12 bevestigd door uw zorg en nog steeds niet uitgevoerd op 31/12!
3 /5
★★★☆☆

Sinds de laatste 2 bestellingen kan ik de factuur online niet betalen, verkeerde handeling? DE BANK CREDIT AGRICOLE vraagt om een RIB van uw kant. Voor de rest is het perfect.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, U moet contact opnemen met uw bank, want er is geen RIB nodig voor elke bestelling. Onze klantenservice heeft echter contact met u opgenomen om u van de nodige informatie te voorzien. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Uw website zou moeten kunnen informeren over de voorraadstatus op het moment van bestellen. Dit zou het mogelijk maken om een ander artikel te kiezen als het gewenste artikel niet op voorraad is.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, U zult binnenkort op de hoogte worden gesteld van de beschikbaarheid van onze voorraden en van meer nauwkeurige levertijden. Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Geen opvolging in de stappen van voorbereiding / verzending / transporttijd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn verrast door deze omdat we onze klanten regelmatig informeren over de verschillende stappen (bestelling ontvangen, voorbereiding, verzending van het pakket) en de vervoerder vervolgens verantwoordelijk is voor het aangeven van de levertijd. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Beste, ik heb een bestelling geplaatst ORDERNUMMER**** en het resultaat is een beetje verwarrend. Op de website met de lijst van bestellingen krijg ik de melding 'Je bestelling is verzonden.' als ik nu op de bestelling zelf klik krijg ik de melding 'Artikel in afwachting van ontvangst'. ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, dank u voor uw feedback. De status 'Artikel in afwachting van ontvangst' was een fout van onze kant aangezien uw bestelling al verzonden was. Wij verontschuldigen ons voor de verwarring. Met vriendelijke groeten,
3 /5
★★★☆☆

Alles is goed verlopen - het enige wat ik betreur, is het gebrek aan discretie in de communicatie: een e-mailadres '[email protected]' is allesbehalve discreet!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw ervaring op onze site. De kwaliteit van onze diensten en uw tevredenheid zijn voor ons het belangrijkst, het spijt ons dat u onze e-mailadres niet correct vond. Echter, weet dat dit een e-mailadres is dat aan onze site is gekoppeld (domeinnaam) en dat het helaas niet mogelijk is om dit te wijzigen. Desondanks hechten we ook veel belang aan discretie. Daarom bieden we discrete verpakkingen aan, maar anonimiseren we ook onze verzendlabels en betalingsinformatie. We hopen desondanks dat dit in de toekomst geen belemmering voor u zal zijn en dat we u weer op onze site zullen zien. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Moeilijkheden voor de juiste maat. De heup is niet de billen. Bestellen zou eerder geleverd worden. Post.nl is elke dag in de straat.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, dank u voor uw feedback, die wij in aanmerking hebben genomen. U kunt uw bestelling nu ook door PostNL laten bezorgen. Wij hopen dat u hiermee volledig tevreden zult zijn. Met vriendelijke groeten,
2 /5
★★☆☆☆

Hier is meer dan ***€ aan aankopen die ik bij u heb gedaan en ik heb nooit een relevante promotie ontvangen in verband met mijn aankopen, ook de levertijd laat soms te wensen over. Uw marketingteam moet effectiever zijn voor zijn vaste klanten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. Onze teams werken momenteel aan de verbetering van onze diensten en zullen zeker rekening houden met uw opmerkingen. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Wat de producten betreft, niets te zeggen, maar de levertijd is te lang en er ontbreekt communicatie over de verlenging van deze termijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, uw bestelling bevatte producten waarvan de verzendtijd 15 dagen was, zoals aangegeven op de productpagina en tijdens uw orderbevestiging. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Tevreden over de afhandeling van mijn bestellingen, maar toch enkele opmerkingen: *website: springt steeds van NL naar FR, of je krijgt een NL pagina maar de menu's zijn in het FR. * levering door DPD gebeurt op tijd, maar hun track-systeem werkt niet altijd. Indien niet thuis (of niet snel genoeg aan de voordeur) wordt het pakket gewoon voor de deur op de stoep achtergelaten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, dank u voor uw feedback, we hebben het doorgegeven aan de relevante teams om de problemen aan te pakken. Met vriendelijke groeten,
2 /5
★★☆☆☆

Bestelservice 5***** Leveringsservice is slecht, omdat ik vroeg om thuis te leveren omdat het pakket zwaar en omvangrijk is, resultaat: het pakket is in een afhaalpunt achtergelaten terwijl ik de volgende dag expres thuis bleef, een buurman bracht me het bewijs dat er niemand op het adres was! Terwijl ik het juiste adres had gegeven en bovendien al een pakket van u had ontvangen zonder problemen, dus teleurgesteld moest ik het pakket met de auto ophalen op een plek waar je niet gemakkelijk kunt parkeren en dus moeilijk om deze zware doos op te halen #128530- #128530- #128530-

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn erg sorry om te horen over uw probleem met de vervoerder, vooral omdat u eerder altijd normaal werd geleverd. We nemen contact met hen op om hen op de hoogte te stellen van deze situatie om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

DE OPVOLGING VAN DE BESTELLING. NIET TEVREDEN 1) GEEN HANDTEKENING GEVRAAGD BIJ DE ONTVANGST VAN HET PAKKET! 2) GEEFT GEEN TIJD OM TE REAGEREN OP DE DEURBEL (HANDICAP). 3) GEEFT MIJN PAKKET AAN IEMAND DIE DE RESIDENTIE BINNENKWAM... 4) WEER ONVERBORGEN INSCHRIJVING VAN DE MAAT ENZ.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn erg sorry voor uw gemengde ervaring met de vervoerder. De handtekening bij ontvangst van het pakket is normaal gesproken een verplichte service die door de vervoerder wordt aangeboden, helaas is deze handtekening tijdelijk verwijderd sinds de Coronavirus-pandemie om de bezorgers en klanten te beschermen. Wist u dat het mogelijk was om ons een bericht voor de bezorger te geven zodat we een bericht op het pakket kunnen aanbrengen dat voor hem bestemd is? U kunt hem dan laten weten dat, vanwege een handicap, uw reactietijd langer is. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Het is perfect

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Alles mooi verpakt en erg netjes geleverd. Kwaliteitsvolle incontinentieproducten, ben er erg blij mee. De levertijd was echter te lang, meer dan een week, ik heb zelfs een belletje moeten doen om alles op een redelijke termijn geleverd te krijgen, op andere websites zoals zorgland bijvoorbeeld, levert men just in time (voor 17.00 besteld betekent in 80 procent van de gevallen 1 leverdag, uitzonderlijk 2 dagen). Zorgland is een Nederlandse website en levert dus supersnel. Belgische websites leveren over het algemeen veel trager dan Nederlandse websites, ook de Belgische website van Tena (ook incontinentiemateriaal), hanteert dezelfde termijnen als jullie website. Dit is duidelijk alleen een ernstig Belgisch probleem. Ik zou deze logistieke problemen trachten te verbeteren, zoniet zullen deze Nederlandse websites de Belgische markt veroveren, het is toch niet normaal te noemen dat zelfs producten uit Noord Nederland sneller geleverd worden dan bijvoorbeeld een Belgisch product op slechts 20 à 30 km afstand van je huis, dit alles ter informatie en nogmaals de kwaliteit van jullie producten staat niet ter discussie en is prima, m.v.g. *****

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Dank u voor uw feedback. Wij leveren 95% van onze producten binnen 24 uur zoals u al zei. Sommige producten van specifieke merken zoals Suprima hebben een langere restocking tijd (3 tot 5 dagen), vandaar de vertraging in uw levering. Deze informatie is beschikbaar op de productfiche en wanneer u uw bestelling plaatst. Onze termijnen zijn dus nageleefd zoals gepland. Niettemin werken wij steeds aan de verbetering van onze diensten en houden wij rekening met uw mening om deze te verbeteren. Als u Tena producten bestelt, zoals u zei, wordt u zonder zorgen binnen 24 uur geleverd. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

De bestelling zou perfect zijn geweest als er een kleefstrip aan had gezeten. De persoon kan zichzelf gedeeltelijk helpen. Met dank.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Fout op het verzonden product… 🙁

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Na een eerste communicatie waarbij ik een contactpersoon had, zou deze persoon me de procedure voor een ruil moeten sturen. Ik heb deze e-mail niet ontvangen en heb sindsdien nooit meer iemand kunnen bereiken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Dank u voor uw beoordeling. We zijn verrast door uw opmerking. We zijn zonder problemen bereikbaar via e-mail en/of telefoon. Bovendien hebben we volgens onze e-mails u de procedure goed gestuurd. Kunt u controleren in uw ongewenste e-mails of de e-mail daar niet tussen staat? Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Ik zou graag meer keuze willen in merken van complete luiers om meer te kiezen op het gebied van plastic luiers. zeer snelle service, een beter overzicht op de site met betrekking tot de luiers, niet alleen tekeningen om mijn luiers te visualiseren zou een pluspunt zijn om het product beter te visualiseren, bijv. dikte en materiaal..... meer keuze in merken die we niet per se zien zou top zijn, dat is het.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, we geven uw opmerking door aan de betrokken dienst. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Mijn twee laatste bestellingen zijn in twee keer geleverd, vanwege gebrek aan voorraad van hetzelfde product. Maar geen info, niets, nada. Geen link om het pakket te volgen, geleverd door DPD. Zet je in de schoenen van de klant, de rest van de bestelling, een vergeten of een fout van uw kant, pakket verloren door de bezorger of afgeleverd op een verkeerd adres, geen info. Bovendien is het erg moeilijk om u telefonisch te bereiken voor informatie....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. De kwaliteit van onze service en uw tevredenheid zijn voor ons van het grootste belang. We hebben uw opmerking doorgegeven aan ons betrokken team, zodat zij in de toekomst beter met u kunnen communiceren. Met vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Impeccabele service

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Als moeder van een jonge autist van 10 jaar vond ik geen luiers meer in haar maat, bedankt voor uw assortiment en uw snelle levering