★★★★★
op 2922 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Levertijd iets te lang.
Hallo, ik ben altijd tevreden geweest tot vandaag, de luiers die u me heeft gestuurd zijn niet dezelfde als die eerder zijn verzonden (te klein) we hebben slechts een van de vier pakketten geopend en weten niet wat we met de anderen moeten doen. Met vriendelijke groet
De verpakking is echt niet discreet! De levering is gedaan in een TENA-doos. De levering vond plaats voor verschillende mensen die zich op het postkantoor bevonden en ik moest terug naar mijn auto die op een parkeerplaats op een honderdtal meter van het postkantoor stond. Ik vond deze situatie helemaal niet prettig.
Hallo, ik ben tevreden over de producten, over alles BEHALVE dat er echt te veel verpakking is!! Zodanig dat ik aarzel om nog een bestelling te plaatsen. De verschillende pakketten zijn samen in een nieuwe kartonnen doos gestopt met plastic bubbels en het geheel is weer volledig bedekt met plastic.. dat is echt niet nodig!!! Kunt u dit alstublieft veranderen? Dank u!
Omdat ik op vrijdag met visa had betaald en me realiseerde dat jullie de bestelling hadden gevalideerd maar dat deze niet was betaald terwijl ik al op mijn pakket wachtte. Dus heb ik onmiddellijk betaald maar de bestelling ging pas op dinsdag weg en ik moest dringend naar een apotheek gaan, proberen geschikte luiers te vinden, na 2 apotheken vond ik ze tegen een hoge prijs en de volgende dag werd ik geleverd. Ik ben een trouwe en eerlijke klant, moeder van een klein gehandicapt meisje is zeer moeilijk en ik heb uw hulp nodig wanneer ik bestel, het is 'dringend' Groetjes
Super bedankt
Vertraging bij de voorbereiding van het pakket.
Zeer goede bestelling, altijd goed ontvangen, de bestelling is zeer snel ontvangen
Het pakket is goed aangekomen, alleen heb ik maat M ontvangen in plaats van L voor de Tena-luiers. Ik heb het niet teruggestuurd omdat ik ze gebruik, maar ze zijn een beetje kort voor mijn maat.
Problemen met de taal van de website. Verandert regelmatig van NL naar FR. Zeer onaangenaam. Als je inlogt: zelfde probleem.
Goederen conform zoals bij elke levering. Ik wil echter opmerken dat ik niet in één keer ben geleverd vanwege een voorraadprobleem, wat voor mij duidelijk een probleem van jullie diensten is; een commerciële geste zou gewaardeerd zijn.
Tevreden tot de verandering van productie. De onderbroeken zijn smaller en bedekken veel minder op het gebied van de billen. Ze scheuren sneller en zijn veel minder comfortabel. Dit is echt zeer problematisch!!!!
Snellere levering zou handig zijn.
Bravo, bestelling geplaatst op 10/06 voor 10 uur en geleverd op 20/06 door een fout in het adres dat ik bij DPD moest corrigeren en daarna een fout in hun magazijn. We zijn ver van de 48 uur levertijd! ***
Duidelijke website, makkelijk bestellen, en afrekenen. Groot aanbod, met betrekking tot producten.
De verpakking was een karton, toch! Discrete verzending?
De complete luiers zijn heel goed, ik gebruik de reguliere slips maat M niveau 9 voor de dag en de complete luiers reguliere slips maat 10 voor de nacht. Jammer dat ze niet meer in PVC bestaan, ik vond ze geweldig.
Goed maar vrij lange wachttijd voor levering
Hallo, Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die zijn veroorzaakt en uw tegenstrijdige ervaring met onze diensten. U zult zeer binnenkort op de hoogte worden gesteld van de beschikbaarheid van onze voorraden en van meer nauwkeurige levertijden. We hebben ook het probleem doorgegeven aan de betrokken dienst omdat u op de hoogte had moeten worden gesteld van deze vertraging per e-mail. We zullen ervoor zorgen dat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet,
Hallo, Dank u voor het delen van uw mening. We zullen deze informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat onze processen verbeterd en sneller worden. Met vriendelijke groet,
Beste, Wij verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering van uw bestelling, hoewel het buiten onze controle lag. Uw bestelling is verzonden binnen 24 uur nadat u deze geplaatst had. Helaas was de vervoerder in deze tijd van het jaar een beetje laat met het bezorgen van uw bestelling. Met vriendelijke groeten,
Sinds de laatste 2 bestellingen kan ik de factuur online niet betalen, verkeerde handeling? DE BANK CREDIT AGRICOLE vraagt om een RIB van uw kant. Voor de rest is het perfect.
Uw website zou moeten kunnen informeren over de voorraadstatus op het moment van bestellen. Dit zou het mogelijk maken om een ander artikel te kiezen als het gewenste artikel niet op voorraad is.
Geen opvolging in de stappen van voorbereiding / verzending / transporttijd.
Beste, ik heb een bestelling geplaatst ORDERNUMMER**** en het resultaat is een beetje verwarrend. Op de website met de lijst van bestellingen krijg ik de melding 'Je bestelling is verzonden.' als ik nu op de bestelling zelf klik krijg ik de melding 'Artikel in afwachting van ontvangst'. ***
Alles is goed verlopen - het enige wat ik betreur, is het gebrek aan discretie in de communicatie: een e-mailadres '[email protected]' is allesbehalve discreet!!!
Moeilijkheden voor de juiste maat. De heup is niet de billen. Bestellen zou eerder geleverd worden. Post.nl is elke dag in de straat.
Hier is meer dan ***€ aan aankopen die ik bij u heb gedaan en ik heb nooit een relevante promotie ontvangen in verband met mijn aankopen, ook de levertijd laat soms te wensen over. Uw marketingteam moet effectiever zijn voor zijn vaste klanten.
Wat de producten betreft, niets te zeggen, maar de levertijd is te lang en er ontbreekt communicatie over de verlenging van deze termijn.
Tevreden over de afhandeling van mijn bestellingen, maar toch enkele opmerkingen: *website: springt steeds van NL naar FR, of je krijgt een NL pagina maar de menu's zijn in het FR. * levering door DPD gebeurt op tijd, maar hun track-systeem werkt niet altijd. Indien niet thuis (of niet snel genoeg aan de voordeur) wordt het pakket gewoon voor de deur op de stoep achtergelaten.
Bestelservice 5***** Leveringsservice is slecht, omdat ik vroeg om thuis te leveren omdat het pakket zwaar en omvangrijk is, resultaat: het pakket is in een afhaalpunt achtergelaten terwijl ik de volgende dag expres thuis bleef, een buurman bracht me het bewijs dat er niemand op het adres was! Terwijl ik het juiste adres had gegeven en bovendien al een pakket van u had ontvangen zonder problemen, dus teleurgesteld moest ik het pakket met de auto ophalen op een plek waar je niet gemakkelijk kunt parkeren en dus moeilijk om deze zware doos op te halen #128530- #128530- #128530-
DE OPVOLGING VAN DE BESTELLING. NIET TEVREDEN 1) GEEN HANDTEKENING GEVRAAGD BIJ DE ONTVANGST VAN HET PAKKET! 2) GEEFT GEEN TIJD OM TE REAGEREN OP DE DEURBEL (HANDICAP). 3) GEEFT MIJN PAKKET AAN IEMAND DIE DE RESIDENTIE BINNENKWAM... 4) WEER ONVERBORGEN INSCHRIJVING VAN DE MAAT ENZ.
Het is perfect
Alles mooi verpakt en erg netjes geleverd. Kwaliteitsvolle incontinentieproducten, ben er erg blij mee. De levertijd was echter te lang, meer dan een week, ik heb zelfs een belletje moeten doen om alles op een redelijke termijn geleverd te krijgen, op andere websites zoals zorgland bijvoorbeeld, levert men just in time (voor 17.00 besteld betekent in 80 procent van de gevallen 1 leverdag, uitzonderlijk 2 dagen). Zorgland is een Nederlandse website en levert dus supersnel. Belgische websites leveren over het algemeen veel trager dan Nederlandse websites, ook de Belgische website van Tena (ook incontinentiemateriaal), hanteert dezelfde termijnen als jullie website. Dit is duidelijk alleen een ernstig Belgisch probleem. Ik zou deze logistieke problemen trachten te verbeteren, zoniet zullen deze Nederlandse websites de Belgische markt veroveren, het is toch niet normaal te noemen dat zelfs producten uit Noord Nederland sneller geleverd worden dan bijvoorbeeld een Belgisch product op slechts 20 à 30 km afstand van je huis, dit alles ter informatie en nogmaals de kwaliteit van jullie producten staat niet ter discussie en is prima, m.v.g. *****
De bestelling zou perfect zijn geweest als er een kleefstrip aan had gezeten. De persoon kan zichzelf gedeeltelijk helpen. Met dank.
Fout op het verzonden product… 🙁
Na een eerste communicatie waarbij ik een contactpersoon had, zou deze persoon me de procedure voor een ruil moeten sturen. Ik heb deze e-mail niet ontvangen en heb sindsdien nooit meer iemand kunnen bereiken.
Ik zou graag meer keuze willen in merken van complete luiers om meer te kiezen op het gebied van plastic luiers. zeer snelle service, een beter overzicht op de site met betrekking tot de luiers, niet alleen tekeningen om mijn luiers te visualiseren zou een pluspunt zijn om het product beter te visualiseren, bijv. dikte en materiaal..... meer keuze in merken die we niet per se zien zou top zijn, dat is het.
Mijn twee laatste bestellingen zijn in twee keer geleverd, vanwege gebrek aan voorraad van hetzelfde product. Maar geen info, niets, nada. Geen link om het pakket te volgen, geleverd door DPD. Zet je in de schoenen van de klant, de rest van de bestelling, een vergeten of een fout van uw kant, pakket verloren door de bezorger of afgeleverd op een verkeerd adres, geen info. Bovendien is het erg moeilijk om u telefonisch te bereiken voor informatie....
Impeccabele service