9.4/10
★★★★★
op 2922 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, diensten, communicatie, leveringen nul van nul! nooit meer bestel ik, zelden zo'n waardeloze leverancier gezien. Maar goederen van goede kwaliteit! Noteer deze info want nuttig voor uw toekomst ..... Geen behoefte om mijn gegevens te geven, op het net is het gevaarlijk. ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Het lijkt erop dat u inderdaad problemen heeft gehad met de levering van uw bestelling. Na onderzoek meldt de bezorger dat u bij elke poging tot levering afwezig was en dat er een kennisgeving van passage is achtergelaten, waarop u niet heeft gereageerd. Wat betreft onze service en de communicatie daarvan, aangezien u nooit contact met hen heeft opgenomen, is het moeilijk om de kwaliteit ervan te beoordelen ... Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Product besteld dat de volgende dag zou worden geleverd. Week later nog niets ontvangen. Telefonisch contact gehad en antwoord gekregen dat het product niet op voorraad was. Daarna hebben we via e-mail de bestelling geannuleerd. Twee dagen later sturen ze het product toch op. Terug gemaild dat we hadden geannuleerd. Ze antwoordden dat we het pakket moesten weigeren bij DHL. Dat deden we, maar de dag erna leverden ze het pakket bij de buren. We hebben het pakket dan afgegeven in een pick-up poging van DHL en de dag erna stond het weer voor onze deur. Op mijn e-mail aan het bedrijf incontinence krijg ik geen antwoord over wat we nu moeten doen. Ze spreken ook geen Nederlands. Ik ben erg ontevreden over de klantenservice, ook al zeggen ze op hun website dat ze zeer klantvriendelijk zijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Grote tekst op hun site over anonieme verpakking. Maar je moet dit artikel kopen voor een extra kost. Het wordt niet vermeld bij het afrekenen en je krijgt je levering in een pakket dat duidelijk aangeeft welke producten je hebt besteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, bedankt voor het delen van uw mening met ons. We zijn verbaasd over deze omdat het goed gespecificeerd is dat discrete verpakking een betaalde optie is (aangezien deze verpakking ook een echte kost voor ons heeft). Trouwens, de 'grote' tekst die je noemt verwijst direct naar deze betaalde optie. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Catastrofaal en ik vind het bijzonder dat men me om mijn mening vraagt terwijl slechts de helft van de bestelling is geleverd. Uw callcenter is een catastrofe, u helpt ABSOLUUT NIET de klant bij het zoeken naar een oplossing voor hem wanneer uw leverancier geen voorraad heeft. Terwijl uw klant u de sanitaire nood uitlegt die hij ondervindt. Lamentabel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo meneer, Namens het hele team van België Incontinentie bieden wij onze excuses aan voor uw bestelling. Vanwege de huidige situatie met betrekking tot Covid-19 is het product dat u had besteld uitverkocht bij de fabrikant en was het ons niet mogelijk om uw bestelling te honoreren. We merken echter op dat we een oplossing voor uw situatie hebben kunnen vinden door u een kwaliteitsalternatief aan te bieden en dat u hier tevreden mee lijkt. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik kan geen geschikte luiers voor mijn zoon vinden, ik heb u al 2 keer gebeld voordat ik mijn bestellingen plaatste, maar de geleverde luiers komen helaas niet overeen met wat we nodig hebben.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, ik zie dat u beschermingen voor volwassenen in de kleinste maten heeft besteld. We raden u aan om kinderbeschermingen te proberen, die misschien beter geschikt zijn.