Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Goed, maar Colissimo kon het pakket niet afleveren omdat ze mijn appartementnummer niet hadden om aan te bellen. Ik moest daarom verschillende postkantoren afzoeken om uiteindelijk het pakket op vrijdag 8 maart in een Post Relais te halen waarvan ik niet op de hoogte was.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/02/2019
goed in het algemeen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/01/2019
Ik was teleurgesteld dat ik niet op de hoogte was gesteld bij mijn bestelling dat het product niet op voorraad was. Ik moest zelf informeren naar de reden van de afwezigheid van levering. Pas na de verwachte leverdatum werd ik geïnformeerd over de uitverkochte status van het product. Resultaat, ik werd pas 2 maanden na mijn bestelling geleverd. Ik had me ingeschreven voor leesworkshops en zonder het Kamishibai moest ik mijn workshops annuleren. Het zou goed zijn om bij de bestelling de beschikbaarheid van het product te verduidelijken. Anders was de persoon die me hielp zeer vriendelijk en mijn product (eindelijk ontvangen) voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut sorry voor deze leveringsvertraging. Uw selectie is helaas slachtoffer van zijn succes en we konden dit niet voorzien. We hopen dat u ons dit niet te veel kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/12/2018
Ik ben niet echt op de hoogte gehouden van wanneer ik het Kamishibai-theater zou ontvangen. Voor de rest was het goed.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/02/2019
Zeer goede leesbaarheid van het product, maar het ontbreekt aan de mogelijkheid om bij de levering aan te geven dat 'het bij ons thuis' is, als dit niet staat aangegeven, komen de bezorgers niet naar boven.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/01/2019
Compleet site maar met een slecht presterende zoekmachine die een al complexe maar weinig intuïtieve site-structuur nog ingewikkelder maakt. => veel te veel tijd verloren
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/02/2019
Ik heb 6 dagen geleden een bestelling van Wesco ontvangen en het blijkt dat ze zich hebben vergist in het artikel, wat ik kan begrijpen. Waar ik boos over ben, is dat na een onmiddellijke klacht ik moet wachten om het tapijt dat per ongeluk naar me is gestuurd terug te nemen en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl deze bestemd was voor een professioneel doel, wat ik aan de klantenservice heb aangegeven. Conclusie: Wesco is naar mijn mening sneller in het verwerken van bestellingen dan in het corrigeren van verzendfouten!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. U heeft uw tapijt inmiddels ontvangen en we hopen dat het aan uw verwachtingen voldoet zoals het aan onze eisen voldoet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/02/2019
weinig vloeiende zoekopdrachten
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/01/2019
Voor de bestelling is alles goed verlopen. Levering gepland tussen de 29e en de 31e - ik heb gewacht (3 dagen, zonder naar buiten te gaan) NIETS. Ik moest bellen om te leren dat mijn pakket in de verkeerde richting was vertrokken - naar het zuiden in plaats van naar het westen - dus: gemiddeld tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Hoewel we bijzondere aandacht besteden aan het uitvoeren van uw bestellingen, is de levering niet altijd naar onze verwachtingen. Uw opmerking stelt ons echter in staat om ons te verbeteren door de informatie door te geven. We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling en wensen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/02/2019
Ik geef drie sterren gewoon omdat ik zeker weet dat het voor zo'n kleine bestelling mogelijk zou zijn om een meer geschikte doos te vinden en aan recycling te denken!!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 28/01/2019
Klantenservice niet vriendelijk. Het is onmogelijk om te laten leveren op een ander adres dan het factuuradres via de website....
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/02/2019
Ik had weer problemen met de levering van mijn bestelling. Van een set van 12 lepels heb ik er 1 ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het verpakken van uw bestellingen, komt het voor dat het transport niet aan onze verwachtingen voldoet. We hopen dat u de ontvangen lepels nu waardeert en dat u ons dit niet kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/01/2019
De levertijden zijn een beetje lang, vooral omdat ik het verkeerde product niet heb ontvangen (ik wacht nog steeds op de ontvangst). Het artikel dat niet was wat ik had besteld, is gemakkelijk geretourneerd, dus dat is al iets (de vervoerder die de levering heeft uitgevoerd, is teruggekomen om het pakket op te halen).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/12/2018
enkele kleine problemen bij het aanvragen van offertes, site toegankelijk voor 'dummies'!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben er inderdaad voor gezorgd dat de site zo eenvoudig mogelijk te gebruiken is.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 29/01/2019
Verpakking te verbeteren. De plastic zak was gescheurd en vuil. De elementen van de levering waren niet beschadigd maar vuil door de slechte verpakking.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/01/2019
Moeilijk om snel alle artikelen te vinden. Je moet weten wat je zoekt om het gemakkelijk te vinden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/11/2018
De site moet verbeterd worden: de zoekfunctie is niet erg prettig en natuurlijk
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/01/2019
Bestelling goed ontvangen, maar ik ben verrast dat de handschoenen, handdoeken en matrasbeschermers zonder plastic bescherming gewoon in de doos zijn geleverd! Verder goed product in het algemeen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met het ontvangen materiaal. Wat betreft de verpakking, hebben we ervoor gekozen om ons gebruik van wegwerpplastic tot een minimum te beperken. We hechten veel waarde aan de bescherming van het milieu en met deze stap dragen we ons steentje bij aan deze missie.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/01/2019
niet altijd gemakkelijk om snel een product te vinden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/01/2019
Ik heb meerdere keren om de factuur gevraagd sinds vrijdag, ik heb deze nog steeds niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/12/2018
Zeer goed product, maar 1 maand te laat ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/01/2019
Jammer dat je bij elke bestelling verzendkosten moet betalen, want toen ik de grootte van de blokken zag, dacht ik dat ik 2 kits had moeten bestellen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/01/2019
Van de drie artikelen (2 boeken en een educatieve stoffen kalender) is een boek erg beschadigd. Er is een snede met een mes op de rand...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Daarom nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice voor vragen op het adres [email protected]
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/12/2018
Geen probleem met het ontvangen materiaal.
Leveringsdatum niet gerespecteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw pakketten zijn inderdaad de dag voor de aangegeven datum verzonden. We hopen dat dit u geen ongemak heeft bezorgd en hopen u snel weer te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/01/2019
Jammer dat de bezorger onbeleefd was: hij drong er twee keer op aan om het pakket niet op de derde verdieping te bezorgen. Zelfs toen ik uitlegde dat mijn vrouw onze baby niet alleen op de verdieping kon laten, bleef hij aandringen. Het was nodig om stevig te zijn voordat hij uiteindelijk het pakket kwam bezorgen, dat is niet serieus of professioneel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/01/2019
Goed. Ik heb gevonden wat ik wilde.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/01/2019
Te duur
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/01/2019
Het product is goed, maar de levering veel minder, gebrek aan sérieux compleet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw opmerking zal ons helpen onze opvolging te verbeteren door uw opmerking door te geven aan onze leverancier. We danken u voor uw eerlijkheid en hopen u binnenkort weer te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/01/2019
de borden en kommen zijn te klein voor de prijs
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/01/2019
Ik heb mijn bestelling goed ontvangen en deze was in alle opzichten conform de beschrijving. Ik ben echt tevreden over de kwaliteit van het product. Desondanks communiceert de verkoper Wesco te weinig over de levering en de tracking van het pakket.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/12/2018
Correct
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/12/2018
ik heb mijn bestelling niet op tijd ontvangen voor Kerstmis (ondanks de aangekondigde datum bij de bestelling) na telefonisch contact was mij verzekerd dat er een commerciële geste zou zijn (5% op het totaal en gratis verzendkosten) het lijkt erop dat deze toezegging vergeten is!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry dat u uw pakket niet op tijd heeft ontvangen. We hebben maar één woord en u zult zeer binnenkort uw commerciële geste ontvangen, zoals aangegeven tijdens ons telefoongesprek. We hopen dat u ons niet te veel kwalijk neemt en wensen u binnenkort weer te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/12/2018
Bestelling snel aangekomen. Echter, de verpakking moet worden herzien, misschien de doos omcirkelen!!!... want hij was helemaal open!!! maar er ontbrak niets.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wij werken aan het verbeteren van de verpakkingen om enerzijds hun ecologische impact te beperken en anderzijds uw aankopen te beschermen. Helaas kunnen de onvoorspelbaarheden van de levering ons niet in staat stellen het transport te beheersen. Uw mening helpt ons elke dag te verbeteren, bedankt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/12/2018
Kleine teleurstelling over de ontvangsttijd van mijn pakket. Ik heb mijn bestelling geplaatst op de deadline (14/12) zodat het onder de kerstboom zou komen, maar ik ontving het pas op 26/12... jammer!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/12/2018
De site is goed, er zijn artikelen die je nergens anders vindt, maar het biedt geen levering naar afhaalpunten, mijn pakket is op mijn terras achtergelaten op een regenachtige dag... De verzendkosten zijn alleen gratis voor aankopen van 250€.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We bieden levering naar afhaalpunten voor alle in aanmerking komende artikelen. We hopen dat uw artikelen niet beschadigd zijn. Aarzel niet om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief of ons te volgen op onze Facebook-pagina om op de hoogte te blijven van alle kortingscodes waarmee u kunt profiteren van gratis verzending.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/11/2018
Om de bestelling te plaatsen was moeilijk, ingewikkelde site, leveringstermijn niet nagekomen, maar gelukkig hebben we de goederen op tijd ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/12/2018
Ik kon de datum voor de aankomst van mijn pakket voor Kerstmis niet begrijpen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/12/2018
De prijzen zijn een beetje duur.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/11/2018
Grote keuze aan producten maar ingewikkelde levering. De locatie die ik heb gekozen uit de voorstellen kwam niet overeen met de afleveradressen van het bezorgbedrijf. Ik moest meerdere keren reizen terwijl de site aangaf dat ik mijn pakket al enkele dagen had ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.