Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Ik heb mijn tafel en stoelen goed ontvangen. Tot mijn grote teleurstelling was de tafel beschadigd en één stoel. Ik heb u dus een e-mail gestuurd, bedankt voor uw reactievermogen omdat u me een nieuw blad en een stoel terugstuurt.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/10/2019
Een zeer goed product voor kinderen van 2 jaar en ouder, ondanks een iets hoge prijs. Wat de levering betreft, wat kan ik zeggen: onacceptabel: ik heb geen e-mail of sms van bevestiging of afspraak ontvangen, de bezorger belt om te zeggen dat hij het niet kan vinden en dat ik een nieuwe afspraak moet maken met het exacte adres!!!!! Ik ben zeer teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/10/2019
De verpakking kan verbeterd worden, de dozen schuiven omdat ze slecht vastzitten en de doos komt beschadigd aan, en deze keer zelfs gescheurd aan één kant, de doos van de puzzel (cadeau voor een kind voor Kerstmis) heeft een volledig beschadigde hoek en is dus niet presentabel. Een inspanning voor de verpakking/verzending is dus nodig.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/10/2019
Ons artikel (hoogstoel) is niet aangekomen met het patroon dat op de site stond aangegeven (we hebben een stoel met grijs-witte strepen ontvangen in plaats van gebroken wit met stippen).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/09/2019
Ik ben teleurgesteld omdat ik had gevraagd om niet tijdens de schoolvakanties te worden geleverd en mijn bestelling is geleverd en aan andere mensen dan mijn organisatie toevertrouwd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/10/2019
Zou nog gemakkelijker kunnen zijn, rubriek niet duidelijk genoeg voor mijn gevoel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/10/2019
VERPAKKING TE LEEG
DOOS BESCHADIGD BIJ AANKOMST
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/09/2019
Hallo,
Naar aanleiding van de offerte die door de gemeente is verzonden en bevestigd, heb ik geen antwoord ontvangen over mijn bestelling. Na enkele weken wachten, lukt het me moeilijk om iemand te bereiken die mijn bestelling in behandeling neemt.
Vervolgens ontvang ik het dubbel.
Ik heb het klachtenformulier ingevuld, nadat ik telefonisch contact heb gehad met een adviseur.
Nu heb ik geen antwoord meer en kan ik u telefonisch niet bereiken.
Het dubbele wacht op de vervoerder op de basisschool, om opgehaald te worden.
Bedankt dat u me op de hoogte houdt...
Met vriendelijke groet.
Emmanuelle Leandri
Directeur ALSH
tel: 06 70 59 13 59
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben inderdaad twee identieke bestellingen ontvangen. Hoewel we blij zijn dat steeds meer mensen ons vertrouwen, zijn we toch teleurgesteld dat we niet aan onze luistervereisten hebben voldaan. Onze vervoerder zal uw tweede bestelling zo snel mogelijk ophalen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/10/2019
De site is goed, maar het probleem is met betalen als je een gemeente bent. Je moet de offerte goedkeuren. Maar voor ons was dat niet mogelijk. Onze boekhoudservice moest met de creditcard betalen en niet met een mandaat;
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/10/2019
Blokken van goede kwaliteit maar slechts 30 ontvangen van de 50 bestelde en betaalde..
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/10/2019
De site is geweldig, de producten ook! Maar ik begrijp niet dat ik voor 5 slabbetjes een ENORME doos ontvang!!!!!! De verzending moet herzien worden, want qua hoeveelheid is het echt niet ecologisch.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/09/2019
De artikelen zijn niet allemaal samen geleverd (de speren werden met 2 weken vertraging geleverd) en een artikel (metaal doel) was beschadigd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/08/2019
2 maanden wachten op de levering van een kleine tafel lijkt ons een beetje lang.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/09/2019
Artikel klopt maar leveringstijd te lang.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/10/2019
De meeste goederen kwamen overeen met mijn bestelling, maar één artikel klopte niet. De klantenservice die ik twee keer belde gaf me verschillende informatie over de procedure om het product terug te sturen. Dus, tijdverlies om te controleren en te weten wat de juiste procedure was.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/09/2019
3 tafels zijn in perfecte staat, de vierde heeft een beschadigde rand, ik zou willen dat deze werd omgeruild.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/09/2019
Te lange wachttijd en niet de bestelde kleur.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2019
De bestelling had eenvoudiger kunnen verlopen!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2019
Levering moet worden herzien. De bezorger geeft het pakket aan de buren zonder mij te informeren en zonder mijn toestemming. Bovendien zegt hij hen dat het op mijn verzoek is!!!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/10/2019
Het pakket is afgeleverd op een andere locatie... wacht op ontvangst.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/09/2019
Hallo, er ontbreken keuzes voor Kamishibai-verhalen per leeftijdsgroep.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, kan het gebeuren dat een onhandigheid onze kwaliteitsnormen verstoort. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail: [email protected] om dit gebrek op te lossen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 25/08/2019
Levering niet op tijd...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/09/2019
Ik werd geïnformeerd dat er een lichte vertraging in de levering zou zijn, omdat het pakket beschadigd was. En inderdaad, toen ik het ging ophalen, was de doos volledig vernietigd, ruwweg opnieuw gesloten met plastic banden en binnenin was een van de pakketten van 10 schriftjes volledig gescheurd en de schriftjes verspreid in de doos, waarvan sommige beschadigd: hoeken gevouwen... dit komt denk ik door het gebruik van een doos die veel te groot was voor wat erin zat en dus geen ondersteuning van de inhoud. Dus heel duidelijk moet de verpakking opnieuw bekeken worden, evenals de verzendvoorwaarden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakket, hebben we een beperkt aantal doosformaten dat we zo goed mogelijk aanpassen om onze ecologische impact te beperken. We hebben nog ruimte voor verbetering en uw opmerking draagt daaraan bij, bedankt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/09/2019
Zeer tevreden met het Wesco bed en de matras. We waren teleurgesteld over de levering. We hebben de hele dag gewacht op een levering die niet heeft plaatsgevonden en we zijn niet geïnformeerd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/09/2019
Vertraging bij levering en artikel zeer vuil aangekomen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/08/2019
Ik heb gisteren de rest van de bestelling ontvangen, maar deze is in dubbele exemplaren aangekomen, met een artikel dat ik al had ontvangen. Ik had echter per e-mail aangegeven dat ik dit artikel al had ontvangen.
Fout in de levering, maar tevreden met het materiaal.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/09/2019
Zeer mooi houten materiaal, maar de plastic dinette wesco... middelmatige kwaliteit en de W overal... meh
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/09/2019
De navigatie op de site is vrij eenvoudig. Voor de levering krijg ik een datum in de week en dan ontvang ik een bericht dat ik mijn bestelling eerder dan gepland zal ontvangen, maar... op een zaterdag. In mijn pakket had ik een lamp met optische vezels waarvan de basis gevuld is met water en glitters, maar deze heeft gelekt. Verder zijn de gekochte producten naar wens.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/09/2019
Tevreden over het product, maar minder over de levering, vertraging door de vervoerder.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 29/08/2019
Producten van hoge kwaliteit. Hoge prijs voor zelfstandige particulieren, jammer!
Kinderopvang
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/07/2019
Te veel vertraging, jammer
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/09/2019
Teleurstelling, het product is beschadigd aangekomen terwijl de verpakking niet beschadigd was
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld tijdens transport en niet in goede staat bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw product te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/06/2019
1,5 maand vertraging voor een deel van de bestelling en geen informatie gegeven, echt jammer want de rest was heel goed.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/08/2019
Ik heb 3 sterren gegeven vanwege de levering. Bij de eerste levering was ik niet op de hoogte van de leverdatum. Ik was thuis, maar de bezorger heeft niet aangebeld. 2e levering: tijdslot: "we komen gedurende de dag..." toen ik 's ochtends belde, zeiden ze dat ze in de middag zouden komen en ze kwamen om 15.00 uur. Het is echt niet praktisch om de hele dag te moeten blokkeren. Dus teleurgesteld over deze levering die niet is aangepast aan de tijden van een particulier.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/09/2019
De friezen zijn van zeer goede kwaliteit. Er zijn echter enkele problemen met de aansluiting (een gebrek aan precisie) tussen de A3-bladen om de frieze opnieuw samen te stellen: foto's en teksten zijn afgesneden (wat een verschuiving, een breuk tussen de bladen creëert).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/08/2019
Navigatie op de site is zeer eenvoudig, maar de geleverde producten waren te laat (terwijl ze als op voorraad waren aangegeven) en zonder me hierover te informeren, moest ik zelf twee keer de klantenservice contacteren om te weten waar mijn bestelling was.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 31/08/2019
Alles is goed verlopen. Ik heb opgemerkt dat Chronopost te ruime termijnen geeft die zouden vereisen dat je een hele dag thuis blijft. Uiteindelijk komen de pakketten altijd voor mij op de post aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/07/2019
Ik betreur dat de afgesproken levertijd bij de bestelling in juli niet is nageleefd in augustus. Dit heeft ons veel reorganisatie-inspanningen gevraagd voor de ontvangst, gelukkig zonder gevolgen voor onze activiteiten!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/09/2019
Goede navigatie op de site en vrij snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 31/07/2019
Zeer slechte levering, veel vertraging, zeer slecht verpakt, waardoor er enkele kleine beschadigingen zijn.. jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Inderdaad, de leveringsbon bewijst dat er een pakket ontbreekt. U kunt ons klantenserviceteam per e-mail contacteren: [email protected], dat tot uw volledige beschikking staat.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.