Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 2 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/05/2020
Ik heb een Butai besteld met 2 Kamishibaï-verhalen, ik heb het pakket in 2 delen ontvangen; Ik ging op vakantie en heb het niet meteen geopend bij mijn terugkeer, anders had ik het teruggestuurd. Helaas is hun retourbeleid binnen 20 dagen. De Butai is niet ontworpen om de leesplaten te ontvangen, hij is te groot, dus het ziet er niet mooi uit, het lijkt een beetje op een provisorische oplossing omdat de platen korter zijn. Ik ben extreem verrast door deze verwarring en gebrek aan sérieux, echt teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de retouren van onze klanten met betrekking tot het gebruik van de producten. Daarom heeft onze kwaliteitsdienst een controle uitgevoerd op de betreffende referenties en blijkt dat de verhalen van 42x30cm inderdaad niet geschikt zijn. We verontschuldigen ons voor dit probleem en danken u voor uw feedback die ons in staat zal stellen om te verbeteren en de nodige correcties op onze site aan te brengen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om u een oplossing te bieden. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/06/2020
we hebben de volledige bestelling niet ontvangen, er ontbreken 3 partijen stopcontactbeschermers
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op het volgende adres: [email protected]. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/06/2020
Een defect product in mijn bestelling (gewicht bracelet met defecte naad die het gewicht laat ontsnappen)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn erg sorry dat dit product niet aan uw verwachtingen voldoet. We zijn streng op de kwaliteit van de producten die we verkopen. Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (met vermelding van het probleem en foto's). Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/05/2020
Ik heb verf besteld en ik heb het lek ontvangen. Een van de 3 sjablonen heb ik niet ontvangen en men zegt dat ik alles tegelijk heb ontvangen, ik ben teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Daarom nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice voor eventuele klachten met betrekking tot de bestelde verf op het adres [email protected]. De sjablonen zijn op een later tijdstip geleverd en we hopen dat ze u tevreden stellen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/05/2020
slecht verpakt, het pakket kwam gescheurd aan. De fles zwierf in het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We zijn absoluut sorry dat het transport uw bestelling heeft beschadigd. We nodigen u uit om een klacht in te dienen met een foto per e-mail naar [email protected] zodat we een omruiling kunnen regelen. We danken u voor uw vriendelijkheid.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/02/2020
Ik neem aan dat de crisis geen positief effect heeft gehad op de transacties, maar ik had mijn bestelling goed voor het begin van de lockdown geplaatst en ik moest twee maanden wachten om mijn levering te ontvangen. Ik was natuurlijk niet prioriteit... bovendien was een van de twee vaten gebroken en het pakket was open voordat het aankwam. Kortom, niet geweldig! Het product is echter goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We nodigen u uit om een klacht in te dienen met een foto per e-mail naar [email protected] zodat we een ruil kunnen doen. We danken u voor uw vriendelijkheid.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/03/2020
Het komt te laat aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/03/2020
Fout op de kleur van de bal, mijn zoon wilde een blauwe en we hebben een paarse ontvangen. En zeer, zeer teleurgesteld over de grote kralen omdat sommige niet klikken; slechte afwerking. We wachten op een commerciële geste van uw kant, in afwachting van een positieve reactie. Met vriendelijke groet, MEVROUW SCHNEIDER..
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/04/2020
Onpraktische site, ik heb een groene motoriekmat van 130 cm besteld en heb twee keer een blauwe mat ontvangen die ik niet had besteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is inderdaad slachtoffer geworden van een verwarring. We hopen, in de huidige context, dat u ons dat niet kwalijk neemt. U zult zeer binnenkort de mat van uw keuze ontvangen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/04/2020
Van de 10 bestelde flessen heb ik er maar 2 ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Uw tweede pakket was onderweg toen u deze beoordeling plaatste. We hopen dat uw bestelling u nu tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/03/2020
Ik kan geen echt oordeel geven: ik heb het pakket niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut verdrietig dat u uw pakket niet heeft ontvangen. De leveringen zijn in deze context extreem verstoord, we zullen u terugbetalen zodra we het pakket ontvangen. We hopen dat u ons dat niet kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/03/2020
Ik heb om een levering binnen 24 uur gevraagd die ik €15 heb betaald. Voor de Covid-crisis en het pakket arriveerde 4 dagen later. De rest geen probleem.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn sorry voor het ongemak. We hopen dat ons commerciële gebaar uw teleurstelling zal verzachten en we hopen u binnenkort weer op wesco.fr te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/02/2020
Leuke site. Echter, de levering door DE POST die de twee posters in het pakket heeft gevouwen en gescheurd, dus ZEER TELEURGESTELD IN MIJN AANKOOP
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service via ons formulier https://www.wesco.fr/savreclamation en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/01/2020
Producten komen overeen met de beschrijving, maar de leveringsservice is meer dan middelmatig. Je kunt geen tijdslot voor levering kiezen. De bezorgdienst was zeer onaangenaam, hij wilde het volumineuze pakket niet tot de deur van mijn appartement brengen, noch beneden in het gebouw.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2020
Professioneel materiaal maar veel te veel problemen met levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/02/2020
De bestelling is op tijd geleverd, zelfs enkele dagen eerder. Helaas moest ik 2 pakketten retourneren omdat ze defect waren en ik heb sindsdien niets meer gehoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons te horen dat de ontvangen producten defect waren. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en doet het nodige om ze te vervangen. We hopen dat ze u volledig tevreden zullen stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/12/2019
Levering met 1 maand vertraging zonder enige commerciële geste!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/02/2020
Bestelling dubbel ontvangen en twee keer afgeschreven
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/01/2020
De producten van deze winkel zijn zeer goed. Maar mijn laatste bestelling is niet goed verlopen (verkeerd product verzonden). De klantenservice was niet goed in het afhandelen van mijn klacht: weinig communicatie (moest hen achtervolgen voor antwoorden), te traag om te reageren (het duurde een maand om uiteindelijk te krijgen wat ik had besteld). Dit geeft me niet echt de zin om opnieuw bij hen te bestellen. Dat is jammer!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor deze terugkoppeling. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft de luister- als adviesfunctie. We doen ons best om de nodige maatregelen te nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/12/2019
Ik heb half december een bestelling geplaatst voor een poef als kerstcadeau. De poef was beschikbaar. Enkele dagen later informeert de klantenservice me dat de bestelling begin januari 2020 zal worden uitgesteld. Ik heb de poef vandaag ontvangen. Dit is onaanvaardbaar. De andere bestellingen die ik op uw site heb geplaatst zijn goed verlopen. Ik zal nu 2 keer nadenken voordat ik bij Wesco koop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd op de website. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/12/2019
Het is moeilijk om dezelfde persoon aan de telefoon te krijgen, die je op de hoogte kan houden van je orderstatus: Een referent zou een goede oplossing zijn... Moe van het herhalen van dezelfde vragen, opmerkingen... Een referent om je behoeften te uiten...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verzoek om een referent. Echter, weet dat onze klantenservice veelzijdig is en dus in staat is om aan verschillende verwachtingen te voldoen. Om dichter bij de verzoeken van iedereen te zijn, hebben we onlangs een tool geïmplementeerd waarmee we de geschiedenis van de verzoeken kunnen bijhouden, wat zal voorkomen dat we informatie moeten herhalen. We hopen dat uw toekomstige uitwisselingen u volledige tevredenheid zullen brengen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/01/2020
De producten hebben me teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/12/2019
ik heb maar 5 pakketten ontvangen van de 6 terwijl de 6 al betaald zijn. ik wacht nog steeds op uw nieuws over de laatste levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak. Onze klantenservice heeft u een formulier gestuurd om in te vullen om een oplossing voor uw probleem te bieden. Aarzel niet om contact met hen op te nemen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/01/2020
Pakket ontvangen, gebroken, wachtend op antwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry te horen dat uw product gebroken is. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en uw pakket is in behandeling voor opnieuw verzenden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2019
Ik geef een slechte beoordeling niet voor de artikelen maar voor de levering die echt heel slecht is! En de informatie van uw kant over de levertijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levertijden die inderdaad niet waren zoals aangekondigd. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2019
Teleurgesteld over communicatie en levertijd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat u ontevreden bent over de levering van uw bestelling. We hebben onze logistieke dienst hiervan op de hoogte gesteld. We hopen echter dat uw bestelling u vandaag volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/12/2019
Bestelling op 11/12 van een verschoningsmatras dat op voorraad zou zijn en voor 23/12 geleverd zou worden. Het is vandaag, 13/01, pas geleverd!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de vertraging in de levering die niet volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco is uitgevoerd. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt. We hopen dat uw product u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2019
Beschikbaarheid van producten moet worden herzien. De tijd tussen de bestelling en de ontvangst van het product is overdreven lang.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/12/2019
Toen ik het artikel bestelde dat op voorraad was. Ik moest bellen om te vragen waarom ik mijn artikel nog niet had en het antwoord was niet op voorraad, dus een maand wachten, ik vind dat niet erg correct.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw mening. Hoewel we blij zijn met de belangstelling van onze klanten, hebben de voorraden soms moeite om aan uw verwachtingen te voldoen en dat spijt ons. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit ongemak.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/12/2019
pakket ontvangen niet conform de bestelling. fout: 2 keer dezelfde puzzel jongen in plaats van 1 jongen en 1 meisje. Klantenservice vandaag gecontacteerd...... foto gaat niet door de wesco procedure dus opnieuw telefonisch contact...... om te eindigen e-mail en wesco procedure dus veel tijd besteed + teleurstelling om niet de 2 puzzels voor Kerst te hebben + klantenservice effectief maar zonder spontane excuses....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, wij danken u voor uw feedback. Het komt soms voor dat er fouten in de bestellingen sluipen en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Wij hopen dat uw producten u volledig tevreden stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/12/2019
Teleurgesteld, omdat mijn bestelling niet compleet was. Deze was om cadeau te geven voor Kerst..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, wij danken u voor uw feedback. Wij zijn erg sorry te horen dat uw bestelling incompleet is aangekomen. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en van onze kant is uw pakket compleet verzonden, in één pakket. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice die volledig tot uw beschikking staat op 05 49 80 01 66.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/12/2019
In afwachting van de klantenservice na ontvangst van doorboorde blokken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Ondanks de aandacht die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, kan het soms gebeuren dat het product niet in de verwachte staat arriveert.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/10/2019
meer dan 2 maanden wachten om mijn bestelling te ontvangen en met vrij hoge verzendkosten!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben uw bestelling en de aangekondigde termijn gecontroleerd. De levering was inderdaad gepland tussen 11/12 en 13/12. Afhankelijk van de bestelde producten en onze voorraden, kan het soms langer duren. We hopen dat uw bestelling u nu volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/12/2019
Alles ging heel goed tot de levering. De bezorger wilde de goederen niet naar het appartement brengen. Wanneer je een bed bestelt en 8 maanden zwanger bent, vind ik dat een beetje te ver gaan... Verder was alles in orde.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. We begrijpen de moeilijkheid die u heeft ondervonden en uw situatie. Helaas, om veiligheidsredenen, zijn de bezorgers verplicht om de bestelling alleen op de begane grond af te leveren. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/12/2019
meerdere keren losgekoppeld en zeer moeilijk opnieuw te verbinden. Telefoonlijn niet bereikbaar. Geen vertrouwen in de klant.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry om te horen over uw problemen op onze site. Tijdens deze feestdagen kan het gebeuren dat een grote drukte de gebruiksvriendelijkheid van de site vertraagt. We doen echter ons best intern om u de beste ervaring op onze site te bieden en nemen uw feedback in overweging. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies, en nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2019
Een deel van het pakket niet ontvangen en moest worden geannuleerd omdat er geen nieuws was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het artikel dat u heeft gekozen heeft inderdaad de interesse van veel mensen tegelijkertijd gewekt. We zijn sorry voor deze ervaring en hopen dat de rest van uw bestelling u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/10/2019
Hallo, op de module kleine kruising zijn 2 elementen aangekomen met scheuren en sneden, hoewel ze allemaal samen verpakt waren. Hoe kan ik u de foto's van de schade sturen en vooral hoe kunnen we dit probleem oplossen? Bedankt voor uw antwoord! Ik heb al eerder psycho-motorisch materiaal bij u besteld en dit is de eerste keer dat het in deze staat bij mij aankomt! Bedankt voor uw antwoord! Valérie Sohawon MJC Monplaisir
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's, zodat we een ruil kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/11/2019
Ik heb de 4 sensorische lichtballen goed ontvangen, 1 verlicht niet en een tweede half. Bericht verzonden sinds 1 december, geen antwoord... Ik wacht...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback.
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en producten. We hopen dat uw nieuwe lichtgevende ballen u volledig tevreden stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/11/2019
bestelling die niet op de gevraagde dag aankomt en ook niet op de gevraagde plaats.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/11/2019
Tegenwoordig heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, wat jammer is. Wesco, dat een must is voor de aankoop van babyspullen of andere, maakt gebruik van een onbetrouwbaar transportbedrijf. Ik zou vrijdag tussen 14.00 en 16.00 uur geleverd worden, niemand is ooit gekomen, het is maandagmiddag en na verschillende telefoontjes naar de vervoerder, zou ik morgen geleverd worden, we zullen zien.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.