Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 2 sterren

Filters opnieuw instellen
S
Sandra V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/04/2024
Prijs-kwaliteitverhouding niet correct, niet erg praktisch en nog veel andere dingen, nee ik raad het niet aan
Vertaalde beoordelingen
S
Sandra V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/04/2024
Hallo, hoe moet ik u zeggen dat ik teleurgesteld ben in Wesco, bekend in de kinderopvang. Ik heb een trapcommode bij u gekocht. Ten eerste vind ik dat deze niet goed is gemaakt. De trappen staan te dicht bij elkaar, waardoor je je niet goed kunt positioneren om voor het kind te zorgen. Toen ik het omhoog tilde, zag ik dat er een beschadiging aan de achterkant was; de kwaliteit van het meubel is niet goed, zelfs met een schroef kan het al breken. Kortom, voor de prijs vind ik het niet geweldig. Ik heb 15 jaar een IKEA-commode gehad. Het is omdat ik ouder word dat ik het praktisch vond om een trap voor de kinderen te hebben; anders zou ik bij mijn meubel zijn gebleven. Er is niets gemeens in wat ik u heb gezegd, maar het is gewoon mijn gevoel om u te helpen verbeteren, want ik werk de hele tijd met kinderen en uw materiaal, vooral wat betreft de trapcommode, is niet echt geschikt. Met vriendelijke groet, Mevrouw Vannieuwenhove
Vertaalde beoordelingen
-
- M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/03/2024
Te veel teleurstellingen bij deze laatste bestellingen.
Vertaalde beoordelingen
A
Association C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/03/2024
In afwachting (een beetje lang) van een antwoord van de klantenservice voor niet-conformiteit van de bestelling. Ik geef 2 * 1/2
Vertaalde beoordelingen
N
Nathalie P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/03/2024
snel maar misleiding over de kleur
Vertaalde beoordelingen
M
Michaël B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/02/2024
Levering in slechte staat, de klantenservice heeft me na 6 dagen nog steeds niet gecontacteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst bieden wij onze oprechte excuses aan voor het beschadigde product. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van de bestellingen, komt het voor dat deze de ontberingen van het transport ondergaan en zijn we ook erg bedroefd over deze uitkomst. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet het nodige om u een tafelblad te sturen dat voldoet aan onze kwaliteitsnormen. We danken u voor uw geduld en hopen dat u binnenkort weer plezier zult hebben om ons te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
L
Ludivine L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/11/2023
Bestelling geplaatst op 27.11.23 en ontvangen op 19.02.24. Bijna 3 maanden om een dekbed/hoeslaken te ontvangen, dat is lang! Geen tracking zonder navraag. Echt teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
M
Micro-Crèche L Arbre À Papillons -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/01/2024
toegankelijke en eenvoudige site. Levering niet top, vooral qua verpakking. Klantenservice niet reactief na een probleem met de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. Onze oprechte excuses omdat onze kwaliteitsbelangen niet zijn nagekomen. Onze commerciële dienst doet het nodige om u de betrokken producten opnieuw te verzenden. We danken u voor uw positieve feedback over de toegankelijkheid en de eenvoud van het gebruik van onze site. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
M
Maurice L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/01/2024
De ontvangen producten komen overeen met de bestelling, maar de doorzichtige plastic verpakking was open. Geen kartonnen doos om het transport te beschermen. Een simpel plastic zakje lijkt me niet voldoende gezien de prijs van de verkochte producten.
Vertaalde beoordelingen
S
Stéphanie G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/12/2023
Na de aankoop van een beschadigde motoriekset heb ik een bericht naar de klantenservice gestuurd, ik wacht nog steeds op een antwoord, het is nu al ongeveer 10 dagen geleden. Je moet niet gehaast zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. De responstijd van onze klantenservice is in deze drukke periode aan het einde van het jaar iets langer geworden. Onze klantenservice heeft het product omgeruild. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en bedanken u voor uw geduld. We hopen u in 2024 weer op onze site wesco.fr te zien. Fijne dag.
L
Les Petits Galopins M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/11/2023
Normaal gesproken ben ik tevreden, maar nu ontbraken er 3 liter gouache die we besteld hadden en die niet in het pakket zaten. De klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. Onze klantenservice heeft uw verzoek ontvangen en zal het vandaag behandelen. De ontbrekende producten zullen opnieuw worden verzonden. Onze oprechte excuses voor deze vergissing en we hopen dat dit uw vertrouwen in Wesco niet in gevaar brengt. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/10/2023
Een onhandige en zeer ingewikkelde site voor retouren!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. Ons webteam werkt continu aan verbetering zodat de ervaring op onze site zo soepel mogelijk is. Om onze klanten nog beter te kunnen bedienen, staan we open voor alle suggesties en nodigen we u uit om ons te schrijven op [email protected]. Wat betreft ons retourbeleid, dit wordt uitgelegd in onze algemene voorwaarden. We zijn uiteraard beschikbaar op [email protected] als u een probleem heeft met een besteld product. We hopen dat u binnenkort weer bij ons komt kijken op wesco.fr. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/09/2023
zeer lange levertijden (meerdere weken) en 1 artikel: levering uitgesteld... toen bel om de leverdatum te bevestigen maar het tijdstip niet: een tijdsvenster tussen 8 uur en 18 uur wordt me verteld. Bravo!!! Je moet een vrije dag nemen om het artikel te ontvangen....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor het niet naleven van de levertijd en we begrijpen uw ontevredenheid. Het product dat u heeft besteld, is helaas slachtoffer geworden van zijn succes, de aanvulling heeft meerdere dagen vertraging opgeleverd voor de levering aan uw huis. We hebben geen controle over de dagelijkse schema's van de bezorgers, maar we zullen de informatie doorgeven aan de bezorgdienst zodat er voor de volgende keer een preciezer tijdstip kan worden doorgegeven. We betreuren het dat uw ervaring op onze site zo teleurstellend is en dat deze niet voldoet aan onze verplichtingen om onze klanten tevreden te stellen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/09/2023
Wesco site is top voor gastouders.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Ik ben zeer tevreden over de site.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/07/2023
Wesco bed: Onverdraaglijke plastic geur. Ik had de plastic geur in mijn mond, pijn aan mijn ogen en mijn hele appartement rook ernaar. Ik moest het bed aan iemand geven die het buiten kan luchten. Dit is onaanvaardbaar, mijn baby slaapt zonder bed op de grond in afwachting. Geen reactie van de klantenservice sinds meer dan 15 dagen. Is dit plastic giftig? Endocriene verstorende stof? In ieder geval maakt het me als volwassene ziek. Ik heb een melding gemaakt bij de DGCRF.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst bieden we onze excuses aan voor het ongemak en onze langere reactietijd in deze zomerperiode. We zijn bijzonder alert op de kwaliteit en veiligheid van onze producten zodat ze zonder wachten door kinderen kunnen worden gebruikt. Bovendien voldoen al onze producten aan de strengste normen en worden ze regelmatig gecontroleerd door onafhankelijke laboratoria en ons eigen laboratorium. In dit geval is het product dat u heeft besteld gegarandeerd vrij van ftalaten en voldoet het aan de norm NFS 54 045. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en heeft u vandaag gecontacteerd. Uw tevredenheid is onze prioriteit, we willen u een oplossing bieden en de oorsprong van het probleem met dit emblematische WESCO-product begrijpen dat al vele jaren veel klanten tevredenstelt. We danken u bij voorbaat voor uw beschikbaarheid en hopen dat u ons een tweede kans zult geven door later terug te komen op onze site. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/07/2023
Geen bestellingen per telefoon. Levering niet snel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. Inderdaad, we moedigen onze klanten aan om rechtstreeks te bestellen op www.wesco.fr waar we alles in het werk stellen om een eenvoudige en soepele winkelervaring te bieden. Na controle van onze kant, is uw bestelling geleverd binnen de aangekondigde termijn op het moment van validatie van uw bestelling. We kunnen niet concurreren met de snelheid van de giganten van de e-commerce, maar we doen ons best om een kwaliteitsservice en verzending van bestellingen binnen de kortst mogelijke tijd te handhaven, vooral in deze zomerperiode van vakanties. Door voor Wesco te kiezen, steunt u een Franse PME en daarvoor danken we u. We hopen dat de producten u tevredenstellen en dat we binnenkort het genoegen hebben u weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/06/2023
Defecte kinderwagen, de klantenservice is te traag terwijl we het nu in de zomer nodig hebben. Wat betreft de vervoerder: nul punten, niet in staat om de spullen bij de ingang van de crèche te bezorgen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen en uw ontevredenheid te uiten. We bieden eerst onze oprechte excuses aan omdat onze kwaliteitsbelofte niet is nagekomen voor dit product. Onze klantenservice is op de hoogte van uw dossier en doet er alles aan om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. De verwerkingstijd van uw verzoek kan te lang lijken, maar verschillende diensten (kwaliteit, logistiek, klantenservice) coördineren om u de juiste oplossing te bieden. We zijn ons ervan bewust dat uw aankoopervaring een reeks negatieve gebeurtenissen is geweest, en dit komt absoluut niet overeen met ons klanttevredenheidsbeleid. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons later weer te bezoeken op www.wesco.fr. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/07/2023
Levering beschadigd aangekomen, doos gebroken. Er ontbraken schroeven in het pakket om het meubel te monteren. We wachten op een reactie van de klantenservice om de ontbrekende onderdelen te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. Onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. Onze inzet om onze klanten tevreden te stellen is niet op het niveau dat het zou moeten zijn voor uw bestelling en we betreuren deze situatie. Kunt u alstublieft opnieuw contact opnemen met onze klantenservice op het adres [email protected]? Ze zijn al op de hoogte van uw situatie en zullen zo snel mogelijk de nodige stappen ondernemen. In deze zomerperiode kunnen onze reactietijden beïnvloed worden, maar we blijven ons, net als de rest van het jaar, inzetten om elke klacht zorgvuldig te behandelen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons later weer te bezoeken op www.wesco.fr. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/04/2023
Zeer late levering, beschadigde dozen, defecte materialen bij aankomst en van slechte kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/06/2023
We hebben de klantenservice gecontacteerd na ontvangst. Het harnas was niet bevestigd, los in een doorzichtige verpakking. De handleiding... 2 tekeningen. Onze zoon heeft een zeer zeldzame genetische aandoening, hij heeft een zeer ernstige hypotone op 3-jarige leeftijd, hij zit onder de lengte- en gewichtscurven en is bijna een groente. Aangekocht op advies van onze kinesist... Het harnas is niet conform, het is aan geen enkele bevestiging op de rug verbonden. Er is niets gedaan om het op zijn plaats te houden. Het is alsof het schouderbanden zijn, met de banden die aan beide zijden van de rugleuning van de stoel hangen. Voor de veiligheid is het 0 en geen terugkoppeling van de klantenservice. (De 2 sterren zijn alleen voor de afmetingen van de stoel). Als iemand ons wil antwoorden, zijn we hier, want deze stilte is verbijsterend voor medisch materiaal.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden en we begrijpen volledig uw ontevredenheid. We betreuren de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het monteren van het product, aangezien dit in strijd is met onze kwaliteits- en veiligheidsbelangen. Onze klantenservice en designteam zullen contact met u opnemen voor het einde van de week om u alle visuele details voor de montage te geven en om te zorgen dat het product dat u heeft ontvangen in overeenstemming is. We blijven naar u luisteren en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt door ons te bezoeken op www.wesco.fr. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/05/2023
Product van hoge kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/05/2023
De bestelling op de site is zeer goed verlopen. De levering was snel. MAAR eenmaal uitgepakt om de tafel in elkaar te zetten, de verrassing! De poten passen niet in de tafel! De klantenservice is traag en heeft nog niet gereageerd op onze klacht. Het is al meer dan een week...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/05/2023
Een deel van het meubel is gebroken aangekomen, professioneel gebruiksmateriaal, ik wacht nog steeds op een reactie van de klantenservice die erg lang duurt voor producten van deze prijs. Teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht bedroefd dat uw bestelling in onbruikbare staat is aangekomen en we begrijpen volledig uw ontevredenheid. Onze klantenservice heeft uw retourverzoek ontvangen en zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om een bevredigende oplossing te bieden. Onze medewerkers waren op vakantie vanwege het Hemelvaartweekend, wat een iets langere verwerkingstijd rechtvaardigt dan gebruikelijk. We bedanken u bij voorbaat voor uw geduld ten opzichte van ons klantenserviceteam en hopen dat u ons een tweede kans zult geven door binnenkort weer op www.wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/05/2023
Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb mijn artikel in een erbarmelijke staat ontvangen!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons via deze weg heeft gewaarschuwd. We zijn oprecht bedroefd dat uw bestelling in onbruikbare staat is aangekomen en bieden onze oprechte excuses aan. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op [email protected] (met een foto van het defecte artikel). Ons team zal u zo snel mogelijk een oplossing bieden. We hopen dat u desondanks trouw blijft aan ons merk en dat we u binnenkort weer zullen ontmoeten op www.wesco.fr. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/05/2023
U verzendt de enquête vóór de bestelde producten !!!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/02/2023
4 dagen wachten op een GLS vervoerder voordat mijn pakket uiteindelijk in mijn brievenbus werd bezorgd.... Ik ben gastouder en voor mijn 4 kleintjes (en hun ouders) is het moeilijk te begrijpen dat we opgesloten blijven omdat een vervoerder zijn werk niet doet. Als ik bij Wesco bestel, zal dat alleen zijn op voorwaarde dat het pakket naar een afhaalpunt wordt gestuurd. Nu hoop ik dat deze ballen een langere levensduur hebben dan de glinsterballen die we 4 jaar geleden voor onze vereniging hebben gekocht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Bij het aanmaken van uw profiel op onze site heeft u zich geregistreerd als een kinderopvangstructuur. Voor dit type klanten bieden we echter alleen levering via een vervoerder aan. Volgens de informatie die we hebben, is uw bestelling op de gewenste datum geleverd. Als u voor een toekomstige bestelling liever kiest voor levering naar een afhaalpunt, kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] en we zullen het type van uw profiel aanpassen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien en wensen u lange speeluren met de ballen. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/11/2022
Wat betreft de site, niets te zeggen behalve dat als een product niet beschikbaar is, dit aangegeven moet worden. Wat het artikel betreft, niets te zeggen behalve dat mijn bestelling van november 22 dateert en dat ik het ontbrekende artikel pas eergisteren (februari 23) heb ontvangen, zonder excuses, geschenken of extra artikelen voor het wachten of de veroorzaakte overlast, ondanks dat ik hen heb aangesproken. Bovendien stuurde Wesco me e-mails met leveringsdata of ontvangstdata die niet zijn nageleefd. Een schande!!! Ik zal niet opnieuw bestellen en ik raad het niet aan. Zelfs geen commerciële geste. Niets.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/01/2023
Mijn geplaatste bestelling is niet degene die ik heb ontvangen. Na meer dan 3 weken discussie wordt mij een tegoed aangeboden dat niet werkt als betaling op de site. Ik moet een cheque of een overschrijving doen die niet werkt onder de 100 euro aan bestelling. Zeer, zeer ingewikkeld voor een bestelling op internet. Ik ben teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/01/2023
De klantenservice had me verzekerd dat ik de cadeaubon direct na de betaling zou ontvangen, wat helemaal niet het geval was, ik moest de klantenservice opnieuw bellen en een valse cadeaubon maken. De cadeaubon is helemaal niet praktisch om te realiseren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u WESCO heeft gekozen om een van uw dierbaren blij te maken! Aangezien we niet immuun zijn voor een storing op onze site, hebben we verschillende technische controles uitgevoerd. De cadeaubon is 10 minuten na uw bestelling verzonden. Na uw telefoontje 24 uur later hebben we u de cadeaubon opnieuw gestuurd. We zijn sorry als dit proces ingewikkeld leek, want we verzekeren u dat de cadeaubon een snelle oplossing is die zeker plezier doet! We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op www.wesco.fr en we bedanken u oprecht voor uw loyaliteit. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/12/2022
Ik heb gisteren mijn bedden ontvangen, één defect, geen bescherming aan de binnenkant van de doos, ik hoop dat ze het snel oplossen en het voor mij vervangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en doet het nodige om u zo snel mogelijk een nieuwe doek te sturen. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en wensen de kinderen lange uren van dutten op dit emblematische product van ons merk sinds vele jaren! We hopen u binnenkort weer te zien op www.wesco.fr. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/12/2022
Retour op onze kosten!!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/12/2022
Ik heb een gezelschapsspel besteld voor Kerstmis; helaas is het niet het juiste 'formaat' spel terwijl het op de afbeeldingen wel het geval is... zeer teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/12/2022
Hallo, ik heb gevraagd om een levering aan huis op een specifieke datum die niet is gerespecteerd, nu is het geleverd bij een afhaalpunt en moet ik zelf zorgen dat ik het ga ophalen terwijl ik geen vervoer heb.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2022
de site is niet duidelijk!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons dat uw ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze webteams werken hier elke dag aan, en we zouden graag meer willen weten over de aspecten die u teleurstelden, want het is dankzij de feedback van onze klanten dat we ons kunnen verbeteren. We hopen u toch snel weer te zien op www.wesco.fr, fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/12/2022
Hallo, 1 speelgoed is gebroken aangekomen, het is de toren in biohars. Jammer dat er geen cadeauverpakking mogelijk is! De rest is ok
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/12/2022
De bestelling kwam aan in een open plastic zak, de motorische elementen waren gevuld met zwarte vlekken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, we bedanken u voor het melden via deze weg. De leveringsvoorwaarden van uw bestelling zijn blijkbaar niet in overeenstemming met de kwaliteitsverbintenissen van WESCO en deze situatie is ons net zo onaangenaam als voor u. We verontschuldigen ons oprecht voor deze slechte ervaring. Om u een oplossing te kunnen bieden, nodigen we u uit om een klacht in te dienen, vergezeld van foto's van de bevlekte motorische elementen, naar onze klantenservice op het adres [email protected]. We hopen dat onze reactietijd en onze zorg om onze klanten tevreden te stellen u zullen aanmoedigen om ons een tweede kans te geven, fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/12/2022
De afmetingen zijn groter dan aangegeven in de beschrijving, 127 cm in plaats van 120 cm, waardoor het niet past op het matras. De stof lijkt erg dun, ik hoop dat het in de tijd zal blijven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen over het gebruik van deze dekbed/hoeslaken 2 in 1. Sinds de introductie in de collectie hebben we zeer weinig negatieve feedback ontvangen en geen daarvan had betrekking op de afmetingen van het product. Naar aanleiding van uw feedback hebben we de afmetingen van het product echter wel gecontroleerd om ervoor te zorgen dat de beschrijving correct is. De afmetingen na het wassen van dit dekbed/hoeslaken 2 in 1 zijn inderdaad 120 x 60 cm om gebruikt te worden met ons matras van 120 x 60 cm. Als u het wilt retourneren, staat onze klantenservice voor u klaar via e-mail op [email protected]. We hopen u ondanks alles weer op onze site te zien, fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/07/2022
Het product voldeed aan mijn verwachtingen. Levering op tijd. Waarom werd ik niet gewaarschuwd dat het pakket was aangekomen? Het werd in de volle zon achtergelaten tijdens een hittegolf. De producten waren gloeiend heet toen ik ze vond! Ik maak me zorgen over het bewaren ervan en of ze op middellange termijn bruikbaar blijven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt via deze weg. We hebben bij onze leverancier geïnformeerd of een sterke blootstelling aan warmte het product kan aantasten. In geval van blootstelling aan hoge temperaturen, als de verpakking van de klei is geopend, zal de klei snel uitharden, waardoor het moeilijk wordt om ermee te modelleren. Als de verpakking niet is geopend, zou de klei nog steeds gemakkelijk te bewerken moeten zijn. Blootstelling aan de zon heeft geen ander effect dan mogelijk uitharden van de klei. Als u denkt dat de klei moeilijk te modelleren is door deze blootstelling aan de zon, nodigen we u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op [email protected]. Ons team kan u dan een oplossing aanbieden. We hebben uw ervaring met de vervoerder doorgegeven aan onze logistieke dienst, zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. We hopen dat we uw vragen hebben beantwoord en dat u, ondanks deze ongelukkige ervaring, WESCO een nieuwe kans zult geven. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien, fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/07/2022
Snelle levering, niets te zeggen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/07/2022
zeer slechte leveringsservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We verontschuldigen ons voor de slechte ervaring die u heeft gehad. De feedback van onze klanten stelt ons in staat om onszelf in vraag te stellen en te verbeteren, aangezien de kwaliteit van onze diensten en de tevredenheid van onze klanten onze prioriteiten zijn. Aarzel niet om ons te vertellen hoe de leveringsservice u heeft teleurgesteld, zodat we dit kunnen verhelpen en onze klanten een optimale leveringservaring kunnen bieden. We hopen u toch weer op onze site te zien en wensen u een fijne dag.