Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Probleem met levering en beschrijving van de producten
Vertaalde beoordelingen
A
Aux Rendez-Vous Des Bout'choux M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2025
We hebben meerdere bestellingen bij u geplaatst. Bij verschillende bestellingen moesten we de klantenservice bellen omdat delen van meubels beschadigd waren (schroeven die in de dozen zaten en de meubels hebben bekrast, meubel met scheuren, ontbrekende schroeven). Na de klantenservice wacht ik nog steeds op een vervangend plankje dat na 3 weken levering nog steeds niet is aangekomen, maar ik heb geen nieuws meer. Ik zou u niet aanbevelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw ontevredenheid volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor deze situatie die niet onze gebruikelijke kwaliteitsnormen weerspiegelt. Na controle bij onze klantenservice bevestigen we dat het ontbrekende onderdeel is verzonden en dat het u binnen enkele dagen zal bereiken. We herhalen onze oprechte excuses voor dit ongemak en hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
P
Palmer C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/01/2025
Ontvangen levering komt niet overeen met de oorspronkelijke bestelling, naast het feit dat de referentie niet klopt, zijn de 'stofvrije' krijtdozen gebroken aangekomen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons dit probleem te melden. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak. Om u een snelle en passende oplossing te bieden, nodigen wij u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw bestelnummer en voeg een foto van het beschadigde product toe). We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons op wesco.fr te komen. Fijne dag.
E
Elisabeth G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/01/2025
Te lange levering. Doos met half open pen.
Vertaalde beoordelingen
B
Beatrice G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/01/2025
De verwachte tijd om de bestelling te ontvangen was al meer dan 10 dagen aangekondigd (wat al erg lang is) en het pakket is niet eens op tijd aangekomen... maar met vertraging... bekend probleem... Te corrigeren....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening over uw bestelling te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat uw pakket met vertraging is aangekomen (buiten de oorspronkelijk aangekondigde termijn). We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen de kans te krijgen om u in de toekomst weer op onze site te zien en u een ervaring te bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Fijne dag.
M
Myriam L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/01/2025
het artikel ontbrak in het pakket, klacht ingediend bij Wesco maar geen nieuws
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening over uw bestelling te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat er een artikel ontbrak in uw pakket. Onze klantenservice heeft echter geen klacht hierover ontvangen. We nodigen u uit om contact met hen op te nemen via het volgende adres: [email protected], met vermelding van uw ordernummer en het probleem dat u heeft ondervonden. Ons team helpt u graag zo snel mogelijk met een oplossing. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien voor een betere ervaring. Fijne dag.
É
École Élémentaire Jean Renoir -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/12/2024
Bestelling geplaatst op 21/12/24, die uiterlijk op 9/01/25 geleverd moest worden, nog steeds niet ontvangen op maandag 13/01/25.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht sorry dat we onze verplichtingen met betrekking tot de oorspronkelijk aangekondigde levertijd niet zijn nagekomen en bieden onze oprechte excuses aan. Volgens onze informatie is uw bestelling op 13/01 geleverd bij een afhaalpunt. We hopen oprecht uw vertrouwen in de toekomst te herwinnen en u te bewijzen dat dit voorval niet onze gebruikelijke normen weerspiegelt. Fijne dag.
D
Denis L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/11/2024
Defect cadeau, getest 3 dagen voor Kerst.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. In de aanvullende informatie van het product geven we duidelijk aan dat het om een niet-elektrische versie gaat. We betreuren het dat u deze informatie heeft gemist en hopen dat het product u desondanks tevreden zal stellen. Fijne dag.
R
Rpi Lugarde Marchastel St Amandin -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/12/2024
De levertijden worden niet gerespecteerd, het was de bedoeling om ze vandaag te geven voor het kerstfeest van de school, maar ze waren nog steeds in transit, de kinderen waren zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn diep bedroefd over het niet respecteren van de levertijd en begrijpen uw ontevredenheid over deze situatie volledig. De vervoerder die de levering van uw bestelling verzorgt, moet u vandaag contacteren om een leverdatum af te spreken. We hopen oprecht uw vertrouwen in de toekomst te herwinnen en u te bewijzen dat dit voorval niet onze gebruikelijke normen weerspiegelt. Voor vragen staat onze klantenservice voor u klaar op 05 49 80 01 66. Met onze oprechte excuses wensen we u een zeer fijne eindejaarsperiode.
A
Aurélie V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 31/10/2024
Ik ben zeer teleurgesteld, maar dit heeft meer te maken met de levering. Als professional in de kinderopvang heb ik zonder aarzeling voor Wesco gekozen voor de aankoop van een tafel voor de kinderen die ik ontvang. Al een lange levertijd van een maand (voor een tafel op voorraad) en vervolgens een week vertraging op de datum die mij aanvankelijk was aangegeven. En de grote verrassing, al een zeer onaangename bezorger, een open doos en in zeer slechte staat en vooral geen poten voor de tafel!!! Ik heb Wesco meerdere keren moeten contacteren voordat ik eindelijk te horen kreeg dat ik de ontbrekende poten zou ontvangen, maar niet voor half januari! Dus weer anderhalve maand later dan het blad... Dat gezegd hebbende, lijkt het blad in goede staat en van goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht bedroefd over de leveringsservice en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We bieden onze excuses aan en danken u bij voorbaat voor uw geduld. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
C
Chantal B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/12/2024
Geen opmerkingen over de levering
Vertaalde beoordelingen
S
Sandra R.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/12/2024
Ik hou veel van Wesco-producten, maar ik ben teleurgesteld over mijn laatste bestelling. Ik heb namelijk een van de bestelde producten niet ontvangen en mijn dochter zal het niet voor Kerstmis hebben. Er is geen oplossing voorgesteld voor deze datum.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. Onze oprechte excuses voor deze fout bij de voorbereiding van de bestelling. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed behandeld en is bezig met het opnieuw verzenden van het ontbrekende product. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer op onze site te komen.
S
Sandrine H.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 23/11/2024
Lange levering en teleurstellende kwaliteit van de bestelde slabbetjes ondanks een hoge prijs. Als professional in de kinderopvang dacht ik een betere kwaliteit op de site te vinden. Niet zeker of ik een nieuwe bestelling zal plaatsen.
Vertaalde beoordelingen
P
Prima -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/10/2024
Hallo, Meer dan een maand om een pakket te leveren, een impact op een van hen... Ik heb beter meegemaakt...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We zijn oprecht sorry voor de vertraging in de voorbereiding van uw bestelling. We begrijpen de ontevredenheid die dit heeft veroorzaakt en willen onze excuses aanbieden. Weet dat onze teams actief werken en hun best doen om een optimaal voorbereidingsritme te herstellen. We hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
É
École Maternelle Le Mont Coeur -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/11/2024
Grote moeilijkheden om te bestellen voor een gemeente... Mijn bestelling is geannuleerd zonder dat ik ben gecontacteerd. Niet te vergeten de niet nagekomen termijnen door de annulering van mijn bestelling. Op dit moment is mijn bestelling als geleverd gemarkeerd... Maar ik weet niet waar, want ik heb het niet!!! Ik open om 9 uur, er was een poging gisteren om 6:45!!! En vandaag om 8:26... waar het als geleverd is gemarkeerd, maar het gemeentehuis was niet open!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw beoordeling heeft gedeeld. We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring op onze site zo'n ontevredenheid heeft veroorzaakt. Na controle bevestigen we dat uw bestelling van 18 november is verzonden en volgens de vervoerder binnen de aangekondigde termijnen is geleverd. We begrijpen echter uw frustratie als u uw pakket niet heeft kunnen vinden. Onze klantenservice staat voor u klaar op 05 49 800 166 om u het bewijs van levering te geven en, als u het pakket niet kunt vinden, een klacht bij de vervoerder in te dienen. Fijne dag.
C
Centre De Loisirs -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/10/2024
Vertraging bij levering en sommige artikelen waren beschadigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Onze oprechte excuses voor het kwaliteitsgebrek. Uw klacht zal binnen 48 uur door onze klantenservice worden behandeld. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
C
Christine L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/11/2024
Pakket ontvangen zonder doos, in plastic met een gat, niet gemakkelijk om in te pakken, de vervoerder is 2 keer gekomen, het pakket moest aan mijn moeder van 80 jaar worden geleverd die niet mobiel is, mijn partner moest hem achterna gaan omdat de bezorger 300 meter van het huis stopte, anders zou hij een omweg moeten maken. Het is niet top qua verpakking of levering, ik heb het plastic nog niet geopend, ik hoop dat er niets beschadigd is. Ik heb het tweede pakket nog niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw bestelling te evalueren. We hebben uw feedback over de verzendverpakking doorgegeven aan de betrokken dienst. Het is inderdaad niet normaal dat deze beschadigd is aangekomen. We hopen dat de motorische modules u tevreden zullen stellen en dat u ons opnieuw uw vertrouwen zult geven door in de toekomst terug te komen op onze site. Fijne dag.
C
Corinne H.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/11/2024
De leverdatum, voorgesteld door Wesco bij de bestelling en bevestigd door zorg, is niet gerespecteerd. Het vond plaats op 19 november in plaats van op 14. Het tapijt kon dus niet op tijd worden aangeboden. Bovendien arriveerde de grote doos open door een duidelijk gebrek aan plakband. Het tapijt was dus vuil aan de betreffende kant. De bezorger nam de tijd om met ons de volledige staat van het tapijt te controleren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering en voor het probleem met de verzendverpakking. Wat betreft het tapijt, u heeft de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer en voeg een foto van het product toe). We herhalen onze excuses en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door in de toekomst terug te komen op onze site. Fijne dag.
M
Marie José B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/11/2024
Ik heb deze luiers gekocht. Omdat men me vertelde dat de pommettes T6 niet meer verkocht werden.
Vertaalde beoordelingen
F
Fanny B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/10/2024
Het pakket heeft bijna nooit aangekomen. Ik wilde het naar een colissimo-punt sturen. Het werd gemarkeerd als 'particulier verzenden' en niet als 'colis relais verzenden'. Dit zorgde voor een foutieve afhandeling, ik moest bij de post reclameren zodat het teruggevonden en omgeleid werd.
Vertaalde beoordelingen
A
Anne T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/10/2024
Defect speelgoedgitaar
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. We zijn oprecht sorry voor het kwaliteitsprobleem en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht goed behandeld en u een oplossing geboden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer op onze site te komen. Fijne dag.
C
Creche De L'étage -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/09/2024
Ik heb geen vervolg gehad, na mijn klacht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons heeft gewaarschuwd door een beoordeling achter te laten. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en zal vandaag nog contact met u opnemen. Onze excuses voor de verwerkingstijd en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
L
Laurence V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/10/2024
Ik heb het bed nog steeds niet ontvangen, 1 pakket geleverd van de 2
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We zijn sorry als de levertijd u niet tevreden stelt. Volgens onze informatie is de levering van het tweede pakket vandaag gepland (zoals aangegeven in uw orderbevestiging). We danken u voor uw geduld en loyaliteit. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
A
Amelie G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/09/2024
Verzenddoos te 'zacht', doos geplooid en doorboord dus ook de poster..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat u heeft ondervonden en bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te bieden, kunt u alstublieft een e-mail sturen naar [email protected] met uw ordernummer, het probleem dat u heeft ondervonden en een foto van het beschadigde product? We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij uw volgende bezoek aan wesco.fr. Fijne dag.
-
- M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/09/2024
Site niet toegankelijk via de telefoon, erg jammer. Leveringen worden in kleine delen uitgevoerd, er mist altijd iets, ik ben NIET tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We betreuren oprecht de manier waarop de levering van uw bestelling is verlopen en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We hopen de kans te krijgen om een betere indruk te maken en uw vertrouwen terug te winnen door u een betere ervaring te bieden bij een toekomstig bezoek aan onze site. Fijne dag verder.
M
Marie-Laure P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/09/2024
2 defecte artikelen! Klantenservice niet bereikbaar per telefoon.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons heeft gewaarschuwd door een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat u defecte producten heeft ontvangen en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Om een oplossing te bieden, kunt u een e-mail sturen naar [email protected] met vermelding van ons bestelnummer en foto's van de beschadigde producten? We zijn bijzonder spijtig over deze situatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons de volgende keer weer op onze site te bezoeken. Fijne dag.
B
Beatrice P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/08/2024
Levering gepland tussen 16 en 18 augustus. Excuse van de Olympische Spelen om het niet te verzenden. Noodzaak om een e-mail te sturen zodat de levering, die is uitgesteld tot half september, voor de paralympische spelen kan plaatsvinden in de hoop het voor de schoolstart te ontvangen. Dank aan de persoon die zich heeft ingespannen
Vertaalde beoordelingen
T
Tony G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 23/07/2024
Het bestelsysteem is niet aangepast voor professionals (school). Het is moeilijk om te bestellen zonder via een internet aankoop te gaan. Een bestelling via telefoon en het bijbehorende advies zou praktischer zijn dan weinig effectieve zoekopdrachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw aankoopervaring op de site te evalueren. Het spijt ons te horen dat deze niet optimaal voor u was. De site biedt verschillende opties die specifiek zijn gewijd aan de aankopen van professionals: de mogelijkheid om uw bestelling in meerdere pakketten te verdelen, uw bestelling door een derde te laten valideren, een budget te beheren vanuit uw klantaccount... Onze technische teams doen hun best om het gebruik van de site zo soepel mogelijk te maken. Desondanks, als u een blokkade heeft ondervonden, blijven we beschikbaar op het e-mailadres [email protected] in het kader van continue verbetering van onze diensten. Fijne dag.
A
Amelie G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/08/2024
Verschrikkelijk, het materiaal en de elastieken zijn veel te dun, binnen 2 minuten zullen de atsems breken.
Vertaalde beoordelingen
A
Alexandra D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/07/2024
Fout in de bestelling, ik heb een klacht ingediend maar geen nieuws ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Uw klacht is goed ontvangen door onze Klantenservice. Echter, vanwege de zomervakantie kon deze nog niet worden behandeld. Ik verzoek u te geloven dat onze diensten alles in het werk zullen stellen om u zo snel mogelijk een antwoord te geven. Bedankt voor uw begrip en tot snel op onze site wesco.fr.
M
Mairie Etival -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/07/2024
Meerdere paletten gouache zijn gebroken aangekomen. En we hebben geen terugkoppeling van de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat u heeft ondervonden en bieden onze excuses aan voor de responstijd van onze klantenservice. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze bestellingen, kan het gebeuren dat deze tijdens het transport worden mishandeld. Onze klantenservice heeft u vandaag geantwoord en heeft de nodige stappen ondernomen om u nieuwe, conforme paletten gouache te sturen. Ondanks het probleem met deze bestelling hopen we u binnenkort weer te zien op onze site. Fijne dag.
C
Crealead Coopérative -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/07/2024
Onmogelijk om een antwoord te krijgen op mijn verzoek om retour en omruiling van een besteld product dat niet werkt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de responstijd. Onze klantenservice heeft de nodige stappen ondernomen om uw klacht te behandelen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons op wesco.fr te komen. Fijne dag.
M
Mélanie V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/07/2024
Zeer teleurgesteld, ik heb krijtjes besteld (onder andere) die gebroken en in stof zijn aangekomen. Toevallig kunnen we geen klacht indienen voor dit artikel (ja, dat zou te gemakkelijk zijn!)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We betreuren het ten zeerste dat de krijtjes tijdens het transport zijn beschadigd, ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze bestellingen. Om u een oplossing te bieden, nodigen we u uit om een klacht per e-mail te sturen naar [email protected] (met een foto van het betreffende product). We hopen u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
C
Creche Brasillous -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/06/2024
de bestelling via de site is niet erg praktisch
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het plaatsen van uw bestelling. We herinneren u eraan dat onze klantenservice altijd beschikbaar is om u te helpen (https://www.wesco.fr/services-client.html). Aarzel niet om contact met ons op te nemen tijdens uw volgende bezoek aan onze site. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien en wensen u een fijne dag.
E
Ecole Maternelle P Doumer -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/06/2024
De houten schijven zijn van minimaal twee kleuren, er zijn verschillende vlekken op sommige schijven. Omdat ik dit product ergens anders heb gezien, ben ik zeer teleurgesteld. Ik zie niet in hoe we met acrylverf dit cadeau mooi kunnen maken. Bovendien zijn de schijven van willekeurige grootte.
Vertaalde beoordelingen
N
Nadia Q.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/06/2024
Fout met het product. De geleverde stoel is niet degene die besteld is. Ik vind het moeilijk om de klantenservice te bereiken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte stelt van de situatie via deze weg. Onze excuses voor deze fout bij de orderverwerking. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer en voeg een foto van de ontvangen stoel toe). Uitzonderlijk kunnen onze verwerkingstijden voor de klantenservice oplopen tot 7 dagen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip voor onze teams die hun best doen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons binnenkort weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
C
Camille C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/06/2024
Verpakking met een simpel plastic zak, waardoor sommige modules vuil zijn aangekomen, andere beschadigd! Bovendien was er een fout met een van de bestelde producten, ik heb niet het juiste ontvangen. Slechte ervaring!
Vertaalde beoordelingen
M
Mam Le Pays Des Merveilles -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/05/2024
Aangezien ik de producten al ken, zullen ze zeker heel goed zijn, maar ik moet ze nog ontvangen!! Hun bezorgservice is zeer slecht met een zeer slechte beoordeling op het internet. En hun klantenservice is niet bereikbaar...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen. Onze oprechte excuses, want inderdaad had de levering niet zo moeten verlopen. Onze logistieke dienst neemt contact op met de betrokken vervoerder zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt, want het is niet acceptabel voor u of voor Wesco. Ondanks deze betreurenswaardige situatie hopen we dat de bestelde producten u bevallen. We hopen dat uw loyaliteit niet wordt aangetast en dat u ons ondanks alles binnenkort weer komt bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
N
Nathalie G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/05/2024
Ik heb het schildersezel niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hierover te informeren. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en doet het nodige om het ontbrekende product opnieuw naar u te verzenden. We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hopen toch dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
M
Maternelle Louis Braille -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/04/2024
Voorlopig ben ik niet tevreden. Ik heb 2 stepjes besteld en ik heb 2 loopfietsen ontvangen. Ik heb op maandag 29 april een klacht ingediend. Ik wacht binnenkort op een antwoord. Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat je deze situatie aan ons meldt. We zijn erg sorry voor deze fout bij de orderverwerking en bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice heeft je klacht ontvangen en zal deze de komende dagen behandelen. Gezien de feestdagen die zich aan het begin van mei hebben opgevolgd, zijn onze reactietijden iets vertraagd. Onze teams doen hun uiterste best om snel weer normaal te functioneren. We danken je bij voorbaat voor je begrip en de extra geduld die we je vragen. We hopen dat je je niet laat ontmoedigen door deze ongelukkige aankoopervaring en dat je ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort terug te komen op wesco.fr. Fijne dag.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.