Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordeling 1 ster

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/06/2020
Bestelling van een tapijt verloren onderweg en het is aan ons om het met de vervoerder op te lossen... Vervolgens ontvangen we een e-mail waarin staat dat er geen tapijt op onze bestelling staat... Totaal, 3 weken wachten en een bezorger die ons een tijdsbestek van 8u tot 18u geeft... Geen excuses en geen woord.... Beschamend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We begrijpen uw ontevredenheid en zijn oprecht sorry dat de levering niet aan de verplichtingen van Wesco heeft voldaan. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van de situatie en zal de nodige maatregelen nemen bij de vervoerder om ervoor te zorgen dat deze situatie zich niet herhaalt. We hopen dat uw bestelling u tevreden stelt. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/04/2020
De producten zelf zijn heel goed, maar de diensten van Wesco zijn niet professioneel, we zijn teleurgesteld over andere bestellingen, teleurgesteld door de klantenservice, jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van hoogwaardige diensten en we zijn oprecht sorry dat u niet overtuigd bent. Onze klantenservice is bereikbaar op [email protected] voor eventuele vragen. Ondanks deze gemiste ontmoeting hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/06/2020
Betaling voor een expresslevering. Pakket nog steeds niet ontvangen na meer dan twee weken en een telefonische klacht en een andere per e-mail!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en zijn oprecht sorry dat de levering van uw bestelling niet volgens onze kwaliteitsnormen is verlopen. Onze klantenservice heeft uw bestelling opnieuw verzonden. We hopen dat deze u tevreden zal stellen en dat we de kans krijgen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/05/2020
De bestelling gedeeltelijk ontvangen en geen nieuws over de rest .... Voor een eerste bestelling ben ik zeer teleurgesteld. .. .
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan uw tevredenheid en zijn oprecht sorry voor de vertraging die u ondervindt. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze pakketten, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet en een deel van uw bestelling heeft deze ongelukkige ervaring gehad. Onze klantenservice heeft u een commerciële geste aangeboden, we hopen dat dit uw teleurstelling zal verlichten. We zijn verdrietig over deze gemiste eerste afspraak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/06/2020
Ik heb je al een e-mail gestuurd waarin ik mijn teleurstelling over de staat van mijn bestelling meld!!! Zeer teleurgesteld!!! Het zijn niet de producten die ik bekritiseer... een van de flessen desinfectiemiddel is volledig gelekt en heeft mijn rol keukenpapier en de handschoenen beschadigd!!! Onbruikbaar!!! De rest was doorweekt maar na een wasbeurt is die geur die overal was vastgezet verloren gegaan!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn absoluut erg sorry voor deze situatie en begrijpen uw teleurstelling. Onze klantenservice heeft uw feedback in overweging genomen en zal de beschadigde producten opnieuw verzenden. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/06/2020
Het is toch bijzonder verbazingwekkend om een telefoontje te ontvangen van de openbare school die 2 km van de onze ligt, die zegt dat het pakket bij hen is afgeleverd!!! + Verplichting om het pakket tijdens schooltijd op te halen!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen bij de vervoerder om te voorkomen dat dit zich herhaalt. Fijne dag verder
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/06/2020
Klantenservice is rampzalig, niet op niveau van de vraag, nooit meer een bestelling bij hen, slecht pakket ontvangen, heel wat procedures te volgen wetende dat het hun fout is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Het spijt ons dat uw ervaring met ons niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet. Om u een oplossing te bieden, heeft onze klantenservice u een formulier gestuurd om in te vullen. Dit is onze gebruikelijke procedure om een traceerbaarheid van elke aanvraag te hebben en om de meest geschikte oplossing te kunnen bieden. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/03/2020
Klantenservice is slecht. Wat te zeggen over mijn bestelling: Ontbrekende, beschadigde, foutieve producten... Ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodat ze deze fouten konden corrigeren, en dat bleek een hele opgave te zijn. Ik kreeg verschillende antwoorden op dezelfde e-mail die elkaar tegenspraken. Klantenservice is traag en slechtwillend: ik moest meerdere keren navragen en foto's van de artikelen die ze me hadden gestuurd opsturen om te bewijzen dat het niet de referenties waren die ik had besteld. Ik ontving mijn bestelling begin mei, vandaag is het 14 juni en ik wacht nog steeds op een vel stickers. Wat een TRAAGHEID! Relatief dure site, bij sommige producten kunnen we tot 10€ prijsverschil met de concurrentie constateren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bedroefd dat uw ervaring met ons ongelukkig is geweest en dat onze kwaliteitsnormen niet zijn nageleefd voor uw bestelling. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze pakketten, kunnen er fouten optreden en nemen we elke klantfeedback in overweging om onze servicekwaliteit te verbeteren. De sanitaire situatie die we hebben meegemaakt heeft onze interne organisatie enigszins verstoord en onze reactietijden zijn beïnvloed. Desondanks is uw verzoek goed behandeld en heeft onze klantenservice al de betrokken producten opnieuw verzonden. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en wensen u een zeer fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/03/2020
Ik heb maanden geleden besteld en heb nog steeds niets ontvangen, ik ontvang e-mails die zeggen dat de verzending is gedaan, maar dat wordt tegengesproken door de klantenservice die ik regelmatig bel. Uiteindelijk heb ik begin maart besteld, het is half juni en nog steeds niets. Dit is de laatste keer dat ik bij Wesco bestel!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid en zijn absoluut bedroefd om een dergelijke situatie te constateren. Onze klantenservice bevestigt een levering aan uw huis op 16/06. We betreuren de lange levertijd en hopen dat uw producten u tevredenstellen. We hopen dat u deze ongelukkige ervaring kunt overstijgen en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/04/2020
Ik ben behoorlijk geïrriteerd, het is bijna vijftig dagen geleden dat ik twee stoelen heb besteld en ik heb ze NOG STEEDS niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid en betreuren deze lange levertijd. Ondanks alle aandacht die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Uw feedback is waardevol en stelt ons in staat om de nodige corrigerende maatregelen te nemen. Uw bestelling is inmiddels geleverd en we hopen dat deze u tevreden stelt. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/06/2020
We hebben een product ontvangen dat niet overeenkomt met de beschrijving, namelijk een bed dat voornamelijk uit onbewerkt multiplex bestaat terwijl de enige vermelde samenstelling 'massief beukenhout' was. De klantenservice wilde het product niet terugnemen en heeft uiteraard de foutieve beschrijving van hun product gecorrigeerd, dit soort praktijken is echt verwerpelijk en ik betreur het dat ik vertrouwen heb gehad in dit bedrijf.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw opmerking is in overweging genomen en inderdaad is de productbeschrijving bijgewerkt voor meer duidelijkheid. Onze klantenservice heeft uw ontevredenheid in overweging genomen en heeft contact met u opgenomen om u een oplossing aan te bieden die aansluit bij uw verwachtingen. We hopen dat de voorgestelde oplossing uw teleurstelling kan verlichten en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen onder betere omstandigheden. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/04/2020
Meer dan een maand om een defecte bestelling te ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling en zijn sorry dat uw bestelling niet voldoet aan onze kwaliteitsnormen. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We verontschuldigen ons voor deze slechte ervaring en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/04/2020
Ik kan me niet tevreden stellen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Uw opmerking is daarom doorgegeven aan ons kwaliteitsteam dat alle klachten registreert en de opvolging van elk verkocht product waarborgt. Tot nu toe hebben we geen feedback over dit product ontvangen, maar naar aanleiding van uw mening heeft ons kwaliteitlaboratorium een controle uitgevoerd. De vellen hebben een lichte reliëf aan één kant, wat het transparantie-effect iets vermindert. Desondanks, als je erdoorheen kijkt, zie je goed wat er aan de andere kant is. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/04/2020
NUL. GEEN ONNODIGE RESONANTIE 15€ AANGEBODEN AAN WESCO!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. De microfoon heeft inderdaad niet dezelfde geluidskracht als een elektrische microfoon. Echter, zijn ingenieuze mechanisme maakt het mogelijk om een resonantie-effect te creëren zoals echte sterren. Door heel dichtbij te spreken, zult u het kunnen constateren. We hopen dat u deze microfoon, waarvoor we geen negatieve feedback hebben ontvangen, een tweede kans zult geven. Mocht u hem echter niet willen behouden, nodigen we u uit om een retour te doen door contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] zodat we aan uw verwachtingen kunnen voldoen binnen de kortst mogelijke tijd.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/04/2020
Ik ontving een doos met verf die overal was gelekt. Blijkbaar was een fles gebroken. Daardoor is al het materiaal vol verf. De stickers zijn onbruikbaar, dus al het materiaal is vol verf. De stickers zijn onbruikbaar. Waarschijnlijk is het materiaal van goede kwaliteit...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We zijn absoluut bedroefd dat het transport uw bestelling heeft beschadigd. We hebben uw klacht goed genoteerd en wachten op uw foto zodat we een ruil kunnen regelen. We danken u voor uw vriendelijkheid.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/04/2020
3 weken na het plaatsen van de bestelling heb ik nog steeds niets ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/03/2020
Niets ontvangen en geen nieuws!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/03/2020
Ik ben geschokt door het gebrek aan professionaliteit van uw leveringssysteem, hun omgang met de lopende en voltooide operaties op hun site, het contact met hun bezorger. Pakket dat op de 20e geleverd moest worden, een telefoontje van de bezorger dat we gemist hebben (geen bericht). Vanwege niet-levering op de site, aanvullende adresinformatie nodig... We hebben een tweede leveringsverzoek gedaan (zelfde adres, we hebben er maar één). De levering zou op de 23e op de GLS-site plaatsvinden. Ik heb de bezorger gebeld die me vertelde niets geladen te hebben, zijn adres niet op zijn GPS te hebben gevonden op de 20e, en een ander maar dichtbij adres noemde, namelijk
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
chemin du pont de la cagne
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/01/2020
Levering twee maanden te laat. Ze zijn niet vriendelijk aan de telefoon. Geen antwoord op vragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid. Helaas heeft het artikel dat u heeft gekozen de interesse van veel mensen gewekt. Ons team heeft alles gedaan om onze voorraad aan te vullen en u zo snel mogelijk te leveren. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat dit product aan uw verwachtingen voldoet en u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/03/2020
Slechts een klein deel van de bestelling is geleverd... geen reactie van de klantenservice
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het bieden van een kwaliteitsservice. De rest van uw bestelling zal in de komende dagen worden verzonden. In deze ongekende periode zullen de levertijden iets langer zijn, maar u zult worden geleverd. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Zorg goed voor uzelf en uw dierbaren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/02/2020
Uw bedrijf werkt samen met het bezorgbedrijf Heppner, waarmee het erg moeilijk is om te concurreren op het gebied van incompetentie. De terugbetaling is in afwachting omdat volgens de klantenservice de retour van de goederen nog niet heeft plaatsgevonden. Niet alleen heb ik mijn bestelling niet ontvangen, maar bovendien moet ik wachten tot deze is teruggestuurd om terugbetaald te worden. Dit is niet normaal!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en doet het nodige om uw terugbetaling zo snel mogelijk te realiseren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/02/2020
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, het is 25/02 en de levering was gepland voor 18/02. De betaling is echter wel uitgevoerd. Geen uitleg, geen brief of e-mail, ik moest zelf contact opnemen. Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd op de site. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Onze klantenservice is op de hoogte gesteld van deze situatie en heeft maatregelen genomen zodat uw pakket zo snel mogelijk aan u wordt overhandigd.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/02/2020
Witte tapijt aangekomen met vlekken, dat is niet acceptabel voor meer dan 100 euro
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Wij doen ons best om de nodige maatregelen te nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/02/2020
Een verfblik explodeerde in de hele doos! Jammer voor mij
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals gepland. We verzoeken u een foto van uw pakket per e-mail te sturen naar [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/01/2020
de productinformatie is niet duidelijk genoeg, waardoor ik een klimstang heb gekocht zonder bevestigingsmaterialen, ik ga dus meer verzendkosten betalen dan voor de bevestigingen of ik bestel gewoon niet meer bij jullie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We begrijpen uw teleurstelling volledig en zullen het nodige doen om verwarring bij de aankoop van dit product te voorkomen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/01/2020
SAV is betreurenswaardig, meer dan een week voor de verwerking van een SAV-verzoek, 2 weken later is het ticket nog steeds niet behandeld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd om uw verzoek zo snel mogelijk te behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/01/2020
De verfset zat niet in het pakket en nog steeds geen antwoord op de klacht. We hebben bij Wesco besteld omdat de levering snel is, maar uiteindelijk weten we niet wanneer we de verf zullen ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet er alles aan om uw verf zo snel mogelijk te verzenden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/12/2019
Echt teleurgesteld. Het was de eerste keer dat ik met Wesco werkte, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Ze houden zich niet aan de levertijden en vooral zonder de klant te waarschuwen. Een tapijt besteld op 6 december, ontvangen op 9 januari!!!!! Ik moest zelf bellen om te vragen waar mijn bestelling was, terwijl ze mijn mobiele nummer en e-mailadres hadden. En bovendien heb ik het tapijt ontvangen via een vervoerder in een simpel plastic zakje dat beschadigd kon raken tijdens het transport. Toen ik belde, werd ik nauwelijks goed ontvangen en er was zelfs geen excuus voor de vertraging. Echt niet commercieel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg verdrietig te horen dat uw eerste bestelling niet onder de beste omstandigheden is verlopen. Onze klantenservice is op de hoogte van uw ontevredenheid en zal binnenkort contact met u opnemen. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden zal stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/12/2019
Bij mijn bestelling werd mij gevraagd wanneer ik wilde worden geleverd. Ik heb gekozen tussen 10 en 14 januari. Ik ben in twee keer geleverd op 15 en 16 januari. De doos met de mozaïeken en de abacussen kwam open, gescheurd en niet geplakt aan. 1 van de 3 panelen van de rups kwam zonder doos aan, in bubbeltjesplastic waarvan de tape het hout van het spel heeft bevlekt. Ik heb 1,5 uur besteed aan het verwijderen van de lijm met verschillende producten en een snijmes, helaas blijven er sporen achter.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levering die niet volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco is uitgevoerd. Ondanks de aandacht die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Uw feedback stelt ons in staat om corrigerende verbeteracties te ondernemen en daarvoor danken we u. Om uw klacht in behandeling te nemen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en hen de foto's van uw product te sturen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/12/2019
Ontevreden, Wesco heeft geen rekening gehouden met de kleurkeuze van het bestelde tapijt. We hebben dus een tapijt dat niet bij ons past.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bedroefd te horen dat het ontvangen materiaal niet is wat u had verwacht. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's zodat we een ruil kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/11/2019
Product ontvangen 1 maand later zonder dat we op de hoogte zijn gesteld van een voorraadbreuk en geen herinnering om de leverdatum te melden. Geen commerciële geste en klantenservice niet reactief
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levering die niet is uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Om uw klacht in overweging te nemen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en hen de foto's van uw product te sturen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/12/2019
Artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de geplaatste bestelling. En geen reactie op de klachten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We hebben uw verzoek goed ontvangen en zijn sorry voor de fout met het product. We wachten echter op de ontvangst van de foto's van wat u heeft ontvangen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice om uw verzoek te behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/12/2019
Een deel van mijn bestelling ontbreekt! Ik heb de klantenservice geschreven, maar geen reactie gekregen over het artikel dat ik niet heb ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo. We bedanken u voor uw opmerking en het spijt ons te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en zal het zo snel mogelijk behandelen om uw situatie recht te zetten.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/12/2019
Slecht georganiseerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We doen ons best om aan al uw verwachtingen te voldoen en werken dagelijks om volledige tevredenheid aan ieder van u te bieden. Soms zijn er echter onvoorziene omstandigheden. We hopen echter dat uw bestelling u volledige tevredenheid heeft gebracht.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/12/2019
We kunnen ze niet bereiken via de telefoon
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo. We danken u voor uw opmerking en zijn verdrietig dat u moeilijkheden heeft gehad om onze klantenservice te bereiken. In dat geval nodigen we u uit om een e-mail te sturen om ons op de hoogte te stellen van uw situatie. Deze zal zeker door onze service worden gelezen en u zult worden teruggebeld.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/11/2019
Zeer teleurgesteld bij het openen van de pakketten om te ontdekken dat de artikelen niet per se van het merk WESCO zijn, en dat ze voor het grootste deel uit China komen. Volgens mij is dit dus misleidende reclame. Wesco is dus een wederverkoper, en dit zou voor elk product gespecificeerd moeten worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo mevrouw Loiseau,
Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw mening te geven.
We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen. Weet dat de helft van onze catalogus producten van Wesco aanbiedt en dat 98% van onze leveranciers Europees is, en dus slechts 2% een dimensie buiten Europa heeft.
Uw keuze is inderdaad gevallen op producten geselecteerd door Wesco die voldoen aan onze strenge kwaliteitsnormen. Wist u dat alle producten die door Wesco worden verkocht genormeerd zijn? Zo heeft u de garantie dat uw artikelen het geluk van de kinderen zullen brengen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/12/2019
Niet tevreden, bestelling in 2 keer geleverd in plaats van 1, ontbreekt een kleur en een geopende verfpot in het pakket dat opengebroken is aangekomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is geraakt. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en doet het nodige om de gebroken en ontbrekende verfpot te vervangen. We hopen dat uw nieuwe verven u volledig tevreden zullen stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/11/2019
een lang verhaal, je kunt een vrachtwagen verplaatsen om een bestelling te plaatsen die in feite slechts een catalogus is en een brief waarin staat dat mijn speelgoed in feite niet beschikbaar is. Ik ontving het 3 weken later na verschillende klachten, ik heb mijn bestelling ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/11/2019
Het artikel dat ik heb ontvangen kwam helemaal niet overeen met het artikel in de catalogus. De klantenservice erkende hun fout. Ik heb om een terugbetaling gevraagd vanwege hun fout en ik heb een tegoedbon ontvangen. Dus ik ben niet erg tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het komt soms voor dat er fouten insluipen. We hebben uw bestelling terugbetaald en hopen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/12/2019
Navigatie op de site is oké. Levering was wat lang. En fout in de bestelling, een luidspreker in plaats van een Tibetaanse kom!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal niet is wat u had verwacht. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's, zodat we een ruil kunnen regelen.