Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordeling 1 ster

Filters opnieuw instellen
N
Nathalie G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/12/2025
Ik heb de bestelling geannuleerd. Terwijl de artikelen als op voorraad waren gemarkeerd, werd mij enkele dagen later meegedeeld dat de levering niet voor eind januari zou plaatsvinden.
Vertaalde beoordelingen
S
Sylvie C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/12/2025
Ik heb op 18 december een bestelling geplaatst, die ik nog steeds wacht. Het is aan mij om mijn pakket te zoeken en waar ik de vervoerder moet bellen om instructies te geven! Geen nummers, hoe lang moet ik nog wachten?!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg sorry voor deze situatie en willen onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice informeert ons dat de vervoerder u vandaag moet contacteren om samen met u de levering van uw bestelling te plannen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
V
Veronique G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/11/2025
Ontevreden. Bestelling niet ontvangen voor Kerstmis zonder verwittigd te worden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw ontevredenheid en willen onze oprechte excuses aanbieden. Zoals vermeld in onze e-mail van 23/12, heeft een verlenging van de levertijden ons verhinderd om u op tijd te leveren. Onze klantenservice staat voor u klaar op 05 49 800 166 als u actuele informatie over uw bestelling wilt ontvangen. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag;
F
Florence M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/12/2025
De levering zou plaatsvinden vanaf 5 januari 2026. De structuur was gesloten van 24 december 2025 tot 5 januari 2026! De pakketten zijn in het gemeentehuis afgeleverd! Dit was aangegeven op de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
T
Thierry B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/12/2025
Mijn bestelling van 13/12, verzonden op 15/12, is vandaag 23 december geleverd. Ik had de optie voor levering binnen 48 uur gekozen. Uw e-mail van 16/12 meldt een kleine vertraging. Geen nieuws tot vanmorgen na 9 uur van Chronopost die de levering voor vandaag aankondigt. Ik denk dat een commerciële geste het minste zou zijn van uw kant.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Het spijt ons te horen dat de levering niet is verlopen zoals gepland. Uw verzoek om een commerciële geste is door onze diensten in behandeling genomen, het bedrag van de verzendkosten zal u dan ook zo snel mogelijk worden terugbetaald. Onze excuses nogmaals, we hopen u de kans te geven om een betere ervaring te hebben tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
S
Sophie W.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/12/2025
Helaas is een van mijn producten beschadigd aangekomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw bestelling te evalueren. Het spijt ons dat het product in slechte staat is aangekomen en we bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referentie en voeg een foto van het gebroken mes toe). We hopen de kans te krijgen om u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
M
Mas Le Lagon -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/12/2025
Voldoet niet aan onze verwachtingen, we willen een retour en vervanging
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat het product u niet tevreden stelt. Om u een oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (vermeld uw ordernummer en de betreffende referentie). We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
M
Mairie De Luxé -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2025
Pakket niet ontvangen. Voeten geleverd in een andere instelling en tafelblad niet te vinden.
Vertaalde beoordelingen
R
Rose-Aurore D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/11/2025
Het bezorgsysteem moet worden herzien
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. Om de situatie beter te begrijpen en de punten te identificeren die verbeterd moeten worden, hebben we meer details nodig over de ondervonden moeilijkheden. We staan dus klaar om naar u te luisteren op 05 49 800 166 om meer in detail te bespreken. We hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
P
Philippe D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/11/2025
We waren eerst verrast door de handleiding van het apparaat die op een A4-vel in 11 talen staat; dat wil zeggen dat het zeer beknopt is en in kleine letters is geschreven... een beetje verrassend voor een product dat we als high-end beschouwden. Vervolgens paste de elektrische adapter niet in de achterkant van het apparaat; ik moest de stekker met een schroevendraaier naar beneden duwen zodat de adapter erin paste. In de productomschrijving op uw website zou er een afstandsbediening moeten zijn om de lichten en de waterstroom in te stellen, maar er was geen afstandsbediening in het pakket (ik heb goed gecontroleerd). Maar vooral: ik heb alle installatie-instructies gevolgd (gedemineraliseerd water, 2 druppels afwasmiddel, enz.); het probleem is dat de meduses altijd bovenin de kolom blijven, zelfs als ik ze handmatig naar beneden breng, door de luchtbellen te verwijderen... Na een tijdje hechten kleine luchtbellen zich aan de meduses, en misschien is dat de reden waarom ze boven blijven? Misschien werkt het systeem voor het aanzuigen en afvoeren van water ook niet goed? Kortom, we keken erg uit naar dit product, maar zijn erg teleurgesteld over de kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw feedback met ons deelt. We begrijpen uw ontevredenheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en is bezig met de ruil van het product. We hopen in de toekomst de kans te krijgen om u weer op onze site te verwelkomen en u een onberispelijke ervaring te bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Fijne dag.
M
Multi Accueil Ccla M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/11/2025
Pakket verzonden naar de ccla en niet naar de multi-ontvangst van Gabarret. 30 km
Vertaalde beoordelingen
M
Maud I.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/11/2025
Producten zijn beschadigd bij aankomst. Geen bescherming op de productdozen en de producten zijn al beschadigd. Volledig teleurgesteld, ik zal niet meer bestellen!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw bestelling te evalueren. Het spijt ons voor de kwaliteitsproblemen die u heeft ondervonden en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Om u een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de referenties en voeg foto's van de betrokken producten toe)? We hopen uw vertrouwen terug te winnen bij een volgend bezoek en u een onberispelijke ervaring te bieden. Fijne dag.
C
Creche Les Bouilles En Vadrouille -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/11/2025
Hallo, we missen een pakket
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ontbrekende pakket en willen onze excuses aanbieden voor dit ongemak. Na controle van onze kant informeren we u dat het ontbrekende pakket vandaag in levering is. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en staan tot uw beschikking op 05 49 800 166 indien nodig. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
M
Mairie De Romorantin -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/11/2025
Hallo, we zijn geleverd op het adres van het gemeentehuis en niet op het afleveradres!! Fijne dag
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/11/2025
Niet zeker of het spel overeenkomt met wat ik heb besteld, de referentie is anders, leveringsbon op een andere naam, ik houd het omdat retour op mijn kosten is terwijl het gratis is voor scholen. Zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
C
Coralie C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/10/2025
We hadden gekozen voor een bestelling in één pakket, maar we hebben uiteindelijk 3 ontvangen! En de laatste is met 2 maanden vertraging aangekomen. En we hebben onze slabbetjes niet ontvangen, maar 2 keer slabbetjes in plaats daarvan. We zijn extreem teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat de levering zo is verlopen en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Om u een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer en voeg een foto toe van de verkeerd ontvangen artikelen)? We danken u bij voorbaat voor uw reactie en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
M
Maternelle Fontvenelle -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/10/2025
De helft van de bestelling ontbreekt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons heeft gewaarschuwd door een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat een deel van uw bestelling ontbreekt en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Om dit op te lossen, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] met vermelding van de ontbrekende referenties? We danken u bij voorbaat voor deze informatie. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om u een ervaring te bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Fijne dag.
M
Mairie Du Vesinet -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/11/2025
Vraag om UITSLUITEND op WOENSDAGEN te worden geleverd, deze aanvraag is niet GEHOORD, en de gehaaste bezorger laat geen tijd om de pakketten op de B.L. te controleren. Het is een treurige ervaring.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht bedroefd te horen dat de levering niet is verlopen zoals u had gehoopt. Na controle kunnen we helaas geen spoor vinden van een specifieke leveringsaanvraag voor woensdag. Houd er ook rekening mee dat vervoerders doorgaans de distributie uitvoeren zodra ze de goederen hebben, wat een snellere passage kan verklaren dan gewenst. We betreuren de ongemakken die u heeft ondervonden en staan tot uw beschikking op 05 49 800 166 om u te ondersteunen bij een volgende bestelling. Fijne dag.
C
Carole R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/11/2025
Ik wilde mijn bestelling die de dag ervoor was geplaatst annuleren. Ik belde de klantenservice die me uitlegde dat ik de volgende dag een e-mail moest sturen en dat de bestelling pas bij verzending zou worden afgeschreven. De bestelling is nooit geannuleerd en ik ben meteen afgeschreven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We willen u geruststellen, uw bestelling zal worden terugbetaald als u de procedure heeft gevolgd die door onze klantenservice is aangegeven. Op het moment van uw verzoek was de voorbereiding van uw bestelling al gestart, wat het helaas niet meer mogelijk maakte om deze te annuleren. Daarom is deze verzonden en automatisch afgeschreven. Volgens de aanwijzingen van onze klantenservice is het u aangeraden om het pakket bij de levering te weigeren zodat een terugbetaling kan worden gestart. Onze klantenservice staat uiteraard voor u klaar op 05 49 800 166 voor eventuele aanvullende vragen. Fijne dag.
E
Ecole Montessori Internationale Montparnasse -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/11/2025
Onbeschermde producten die zeer beschadigd zijn aangekomen. Ik ben niet tevreden over de service.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat de producten beschadigd zijn aangekomen en we bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referenties en voeg enkele foto's van de beschadigde producten toe)? We danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens een volgende ervaring op onze site. Fijne dag.
C
Christine S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/10/2025
Speelgoed werkt niet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor het probleem dat u heeft ondervonden en wij bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw bestelnummer, de betreffende referentie en het ondervonden probleem). Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek. Fijne dag.
S
Sylvain M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/10/2025
Aankoop komt niet overeen met de beschrijving
Vertaalde beoordelingen
C
Crèche Les Enfants Du Roc -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/10/2025
Wij hebben onze producten niet ontvangen. De bestelling is afgeleverd bij de stortplaats in plaats van bij de Opvang voor Jonge Kinderen.
Vertaalde beoordelingen
M
Manal H.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/10/2025
Ik heb niets ontvangen en niemand kan me helpen ondanks mijn oproepen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat de levering van uw bestelling problemen ondervindt. Onze klantenservice is in contact met de vervoerder, deze zal u vandaag opnieuw contacteren om een leveringsslot af te spreken. Wij danken u bij voorbaat voor uw beschikbaarheid. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
M
Marina S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/10/2025
Eindeloze orderverwerking, artikel werkt niet, retourverzoek nog steeds niet behandeld. Ze verkopen artikelen made in China voor een fortuin, service is niet-bestaand. Schandalig. Ik zal niet meer met hen omgaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw mening met ons deelt na uw bestelling. Het spijt ons dat het ontvangen artikel niet werkt en we bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht goed opgepakt en is bezig met de vervanging van het product. Wesco is al 50 jaar een belangrijke speler in de vroege kindertijd. Alle producten die op onze site worden gepresenteerd (ongeacht het land van herkomst) voldoen aan de geldende Europese kwaliteits- en veiligheidsnormen. In 2024 was 91% van onze partners Europees en 69% van onze producten werd in Europa vervaardigd. Onze kwaliteitsdienst voert ook regelmatig controles uit om de conformiteit van elke referentie te waarborgen. Onze prijzen kunnen niet concurreren met die van sommige spelers die minder om de normen geven. Onze prijzen weerspiegelen echter onze verplichtingen ten aanzien van kwaliteit, veiligheid, het opbouwen van vertrouwen met onze leveranciers en het respect voor het werk van onze medewerkers. We betreuren het dat uw ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed en hopen u bij een volgende bestelling onze verplichtingen en de ernst van ons Franse bedrijf te kunnen tonen. Fijne dag.
M
Mathilde S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/10/2025
Pakket blijkbaar niet ontvangen, de vervoerder neemt zonder succes contact met me op voor de levering, terwijl ik nog steeds wacht tot ze me bellen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Volgens de leveringstracering van uw pakket, zou uw bestelling vandaag bij u moeten aankomen. We hopen dat het u volledig tevreden zal stellen en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
C
Carole N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/10/2025
Fout bij mijn bestelling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor de fout in de voorbereiding van uw bestelling en wij bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en doet het nodige om uw dossier zo snel mogelijk te behandelen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen de kans te krijgen om u een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
T
Tatiana L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/09/2025
Hallo, ik heb alleen het einde van het alfabet ontvangen en de levering was lang.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat u het product incompleet heeft ontvangen en wij bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te kunnen bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw bestelnummer, de betreffende referentie en voeg een foto van het product toe)? Wij danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij een volgende bestelling. Fijne dag.
L
Loisirs Et Culture -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/07/2025
Bestelling was erg lang om te ontvangen, en in delen..... Uiteindelijk weer teruggestuurd omdat het zeer beschadigd was. Gezien de prijzen verwachten we iets meer kwaliteit in de afhandeling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw ontevredenheid en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die zich hebben voorgedaan tijdens de levering. Onze klantenservice heeft uw klacht in behandeling genomen en zal de producten opnieuw verzenden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen u de kans te geven om een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
T
Thérèse Majnoni D'intignano T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/09/2025
De levering van chronopost is belabberd.. Ze hebben niet aangebeld en het pakket is naar hun magazijn gegaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Het spijt ons dat de levering op deze manier is verlopen en we bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice heeft uw dossier in behandeling genomen: de verzendkosten zullen worden terugbetaald en uw bestelling zal opnieuw worden verzonden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
C
Crèche Les Premiers Crocs -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2025
De klantenservice is onbereikbaar, 15 dagen om mijn levering te ontvangen, er ontbreken artikelen en een artikel is beschadigd en een ander is incompleet, 15 dagen later geen terugkoppeling van de klantenservice, resultaat is dat ik al een maand wacht op onder andere de tabletstoel om een kind in de crèche te laten eten en tussen het moment dat mijn verzoek in behandeling wordt genomen en het ontvangen van een nieuwe conforme stoel, moet ik het nog zonder doen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons via deze weg attendeert op uw aankoopervaring op onze site. Het spijt ons te horen dat de bestelling verschillende problemen vertoont. De klantenservice heeft uw verzoek goed in behandeling genomen en is van plan om zo snel mogelijk de ontbrekende of defecte producten te retourneren. We hopen u ondanks deze teleurstellende ervaring binnenkort weer op onze site te zien om een betere indruk te maken. Fijne dag.
C
Cabinet De Masso-Kinésithérapie Avenel -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/07/2025
Ik ben erg teleurgesteld. De tarieven blijven hoog, terwijl de klantenservice behoorlijk slecht is. Ik had een bestelling geplaatst die in twee keer geleverd zou worden. De tweede levering is geannuleerd, evenals de tweede helft van mijn bestelling. Ik zit nu met een halve motorische parcours die ik niet kan retourneren, zonder hoop om het andere deel van mijn bestelling te ontvangen, dat niet op voorraad is. Een deel van mijn levering is onbruikbaar zonder de andere helft!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen en bieden onze oprechte excuses aan. Na controle is er op 8 september een e-mail naar u gestuurd om u te informeren over de voorraadproblemen met twee referenties en om u een wijziging van de bestelling voor te stellen. Onze klantenservice staat uiteraard tot uw beschikking op 05 49 800 166 om samen met u de meest geschikte oplossing te vinden. Fijne dag.
E
Ecole Notre Dame Des Fleurs -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/07/2025
We zijn erg teleurgesteld: bestelling niet op tijd geleverd (voorraadprobleem bij Wesco voor 15 stoelen die op 19 september zijn geleverd in plaats van eind augustus). Vervolgens, bij de levering van de tafels, waren van de 7 dozen er slechts 4 correct, de 3 andere waren geen dozen die overeenkwamen met onze bestelling (plastic scheidingswanden in plaats van bladen voor ovale tafels). Ik heb om een commerciële geste gevraagd (2 extra gratis koraalstoelen: geen antwoord hierover). Ik wacht nog steeds op mijn bladen voor de tafels, terwijl ik de vervoerder die de stoelen op 19 augustus heeft geleverd heb laten vertrekken met de drie dozen die niet de juiste waren... Kortom: een echte puinhoop!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw ontevredenheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden. Er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de 3 ontbrekende bladen u zo snel mogelijk bereiken. Tegelijkertijd is uw verzoek om een commerciële geste doorgegeven aan onze klantenservice. We hopen uw volledige vertrouwen terug te winnen bij een toekomstige bestelling. Fijne dag.
D
Dina M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/09/2025
Pakket in zeer slechte staat geleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat het pakket in slechte staat is aangekomen en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Zodra het product is geretourneerd, kan onze klantenservice overgaan tot terugbetaling. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen u de kans te geven om een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
C
Crèche Luna Banana -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/08/2025
een deel van de bestelling is verdwenen
Vertaalde beoordelingen
J
Jennifer Y.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/09/2025
hallo ik heb de eikels ontvangen de helft was gebroken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor het kwaliteitsprobleem dat zich heeft voorgedaan en we bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te kunnen bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referentie en voeg een foto van het beschadigde product toe). We danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen u een onberispelijke ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
L
La Mam L'étoile D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/09/2025
We hebben 2 matrassen besteld voor onze MaM, we hebben er maar 1 van de 2 ontvangen. En 0 reactie van hun kant tot nu toe...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de onvolledige levering van uw bestelling en we begrijpen uw teleurstelling volledig. Onze klantenservice is momenteel bezig met het opnieuw verzenden van het ontbrekende matras. We danken u voor uw geduld en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij een volgende bestelling. Fijne dag.
M
M Et N Fitness Santé Crossfit Bélénos -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/08/2025
Ik heb in augustus om een offerte gevraagd, en om er zeker van te zijn dat ik mijn pakket op tijd zou ontvangen (ik had een babyworkshop op 29 augustus), heb ik geprobeerd contact op te nemen met een commerciële dienst. Niemand. Toen heb ik een bestelling geplaatst en op de bestelling stond dat ik mijn pakket voor de 27e zou ontvangen. Ik heb dus vertrouwd en besteld. Echter, om mijn pakket op tijd te krijgen, heb ik meerdere keren moeten bellen en heb ik constante follow-ups moeten doen om mijn bestelling te krijgen. Er is geen commerciële geste aangeboden en ik ontving mijn materiaal 30 minuten voordat ik naar mijn geplande workshop vertrok (mijn leveranciers waren behoorlijk ontevreden omdat ze niet wisten of ik op tijd met het materiaal zou aankomen, wat me veel stress heeft bezorgd en waarschijnlijk een verlies van geloofwaardigheid heeft veroorzaakt). Er is geen commerciële geste aangeboden en de gegeven antwoorden waren onpersoonlijk (behalve de verkoopster die het dossier heeft opgepakt en die voor mij heeft gewerkt). Kortom, ik zal niet meer bij jullie bestellen, ik ben erg teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We begrijpen uw ontevredenheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een commerciële geste aan te bieden. We hopen dat u ons de kans geeft om een betere indruk te maken en dat we uw vertrouwen kunnen herwinnen bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
M
Mireille S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/08/2025
Meer dan een maand vertraging tussen de bestelling en de levering zonder nieuws van de site, waardoor ik opnieuw moest vragen om informatie!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van de situatie. Onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling. Dit ongemak is te wijten aan een vertraging in de bevoorrading, en we erkennen dat we hierin tekort zijn geschoten in onze communicatie. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze diensten te verbeteren. We hopen dat u ons de kans geeft om u een meer bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling op wesco.fr. Fijne dag.
A
Association La Causerie -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/07/2025
Een ramp... Bestelling die op 2 september geleverd moest worden en die ik nog steeds wacht. Men zegt me dat de persoon die verantwoordelijk is voor onze bestelling op 16/09 terugkomt van vakantie en sindsdien is het stil... De klantenservice moet herzien worden.
Vertaalde beoordelingen