Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
De verpakking van een van de producten is beschadigd aangekomen: de verpakking van de kit was open en de inhoud was gedeeltelijk uit de zak gekomen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor het probleem dat u heeft ondervonden en we willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en zal een conforme zak opnieuw verzenden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld terwijl u wacht op de ontvangst en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere leveringstijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag
N
Nadine V.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/12/2025
Ik heb 2 stapelbedden en 1 verschoonmatras besteld. Niets op aan te merken, behalve misschien de levertijd
Vertaalde beoordelingen
E
Ecolematernelle Prevert -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/11/2025
heel goed
Vertaalde beoordelingen
V
Veronique C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/01/2026
conform zelfs als de levering een beetje lang kan duren
Vertaalde beoordelingen
S
Syndicat Intercommunal De -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/11/2025
Leveringstijd niet gerespecteerd, veel vertraging. Bovendien is de bestelling incompleet, 9 slabbetjes in plaats van 12 besteld, en we zijn niet geïnformeerd over de wijziging. De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Ik vind dat de service de afgelopen jaren sterk is verslechterd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere leveringstijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag
S
Sarah F.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/12/2025
Zeer mooie producten met veel keuze. Ik raad ze zonder aarzeling aan!
Vertaalde beoordelingen
S
Sivom Du Canton De Neuilly -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/01/2026
Fout in de bestelling, moeilijkheden om een gesprekspartner te bereiken via de telefoon, geen antwoord op mijn e-mails.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de fout in de voorbereiding en vooral voor ons gebrek aan communicatie. Naar aanleiding van uw e-mail is uw gecorrigeerde bestelling onmiddellijk in behandeling genomen. We betreuren oprecht dat we u daar niet eerder over hebben geïnformeerd, wat een legitieme bezorgdheid heeft gecreëerd. We danken u voor uw geduld en hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen door u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
L
L'hautil -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/12/2025
Conform product
Vertaalde beoordelingen
S
Sandra F.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/01/2026
Pakket dat aan mijn verwachtingen voldoet! Ik kan niet wachten om het aan mijn schatje te laten testen!
Vertaalde beoordelingen
C
Creche Parentale Les Casteloups -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/10/2025
Tamelijk teleurgesteld over de kwaliteit van WESCO die niet meer op niveau is
Vertaalde beoordelingen
A
Angélina G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/01/2026
Materiaal van goede kwaliteit, conform de beschrijving, ik hou ervan!
Vertaalde beoordelingen
N
Nathalie C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/12/2025
alles is goed verlopen
Vertaalde beoordelingen
M
Mam P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/01/2026
Ontvangen tapijt beschadigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat het tapijt beschadigd is aangekomen en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Om u een oplossing te bieden, nodigen we u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de referentie en voeg foto's van het beschadigde product toe). In afwachting van uw gegevens wensen we u een fijne dag toe.
C
Christelle L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/01/2026
kwaliteitsartikel en correcte prijs
Vertaalde beoordelingen
M
Marina L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/01/2026
Probleem met de vervoerder, bestelling is geleverd buiten het afleveradres dat een afhaalpunt is en ik heb nooit een code ontvangen! Waar is mijn bestelling???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere leveringstijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag
C
Claire C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/01/2026
Boven
Vertaalde beoordelingen
M
Mélanie P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
In principe is de bestelling goed! Maar de bezorgservice DPD, daar komen we nog op terug! Drie keer heeft hij de levering uitgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Aline T.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/01/2026
Als gastouder koop ik alles bij Wesco vanwege de betrouwbaarheid, veiligheid, kwaliteit. Van professioneel tot thuis, zoals in de crèche. Het is een budget, maar van kwaliteit die lang meegaat. Klantenservice is top, nooit teleurgesteld door Wesco.
Vertaalde beoordelingen
P
Papillion De Lumiere -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/12/2025
Aan de andere kant, zeer tevreden met mijn bestelling, kleine vraag waarom in een plastic zak in plaats van een karton?
Vertaalde beoordelingen
A
Alexandra B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Nooit teleurgesteld in de artikelen die ik bestel...top
Vertaalde beoordelingen
S
Sandra V.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/01/2026
Zeer tevreden met mijn aankopen.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean Claude L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/01/2026
super en zeer vertrouwen in uw service, levering 3 dagen eerder bedankt Wesco
Vertaalde beoordelingen
L
Les Ptits Poussent A.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/01/2026
Zeer goede producten
Vertaalde beoordelingen
S
Sarah T.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Zeer goede site. Ik beveel het voor 100% aan.
Vertaalde beoordelingen
D
Dhoryane L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Stuur je vraag en zorg, enige nadeel voor het transportbedrijf DPD dat systematisch naar een afhaalpunt stuurt..
Vertaalde beoordelingen
E
Emmanuelle G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Perfect
Vertaalde beoordelingen
A
Annabel V.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/01/2026
Perfect
Vertaalde beoordelingen
A
Alain B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Product conform, levertijd zoals aangekondigd maar zou misschien sneller kunnen zijn
Vertaalde beoordelingen
M
Marine G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Snelle en zorgvuldige verzending. De producten zijn van kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
A
Anaelle D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/12/2025
Niet op tijd geleverd zoals aangegeven op het moment dat ik mijn bestelling plaatste
Vertaalde beoordelingen
M
Maryline L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/01/2026
Het product dat ik heb besteld is zoals ik zou willen
Vertaalde beoordelingen
S
Serge B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/12/2025
Te lang de levering
Vertaalde beoordelingen
C
Carrefour Social Et Culturel L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/12/2025
Geen problemen met de ontvangst van deze bestelling.
Vertaalde beoordelingen
S
Stéphanie B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/12/2025
Zeer goed.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.