Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/10/2021
Jammer dat er geen levering naar de Dom is.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 17/10/2021
Gemakkelijk toegankelijk om de producten te vinden. Snelle bestelling, ik ontving mijn pakketten een week later, zoals beloofd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 13/10/2021
Snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/10/2021
Bestelling snel ontvangen en conform.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/10/2021
Geen mening.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 13/10/2021
Ik vond de navigatie niet zo soepel.. De levering was vrij snel en ik ben tevreden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/10/2021
Zeer goede site maar een beetje duur
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/10/2021
Helaas heb ik een ander artikel ontvangen dan het bestelde...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van deze fout bij de orderverwerking. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen 24 uur na het indienen van uw klacht. We laten u de procedure volgen die door de klantenservice wordt voorgesteld zodat de ruil kan plaatsvinden. We danken u voor uw vertrouwen en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 14/09/2021
gemakkelijk in gebruik
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/10/2021
Meerdere bestellingen met veel vertraging. En nog steeds in levering sinds meerdere weken! Producten die als beschikbaar op de site zijn gemarkeerd en na het bestellen, worden we geïnformeerd dat de artikelen niet beschikbaar zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Allereerst bieden we onze excuses aan omdat de levering van uw bestelling een aanvaardbare termijn overschrijdt en we begrijpen uw ontevredenheid. We hebben aan onze kant onderzoek gedaan om te begrijpen wat er is gebeurd. Het blijkt dat uw bestelling referenties bevat die niet meer beschikbaar zijn. Het kan enkele weken duren voordat ze weer bij onze leveranciers zijn aangevuld. Zoals veel bedrijven ondervinden we ook vertragingen in de bevoorrading als gevolg van de COVID-crisis en dit heeft gevolgen voor de hele keten (tot de eindklant). Weet dat onze teams hun best doen om onze activiteiten zo min mogelijk te laten beïnvloeden. Tot nu toe heeft u nog 2 producten in afwachting van levering. Uiteraard begrijpen we dat u niet wilt wachten op deze extra termijn. Als dat het geval is, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op 05 49 80 01 66. We bieden opnieuw onze excuses aan en zijn bijzonder dankbaar voor de geduld die u tot nu toe heeft getoond. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/09/2021
Levering veel te lang, ik had op een andere site moeten bestellen. Ik geef één ster omdat je niet minder kunt geven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om hier uw mening te geven. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze lange wachttijd. We begrijpen volledig uw ontevredenheid, daarom is er een schadevergoeding aangeboden door onze klantenservice. Uw producten zijn inmiddels geleverd, we hopen dat ze u tevreden stellen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien zodat we een tweede kans krijgen om een betere indruk op u te maken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/10/2021
Zeer tevreden met onze bestelling. Echter, de vervoerder wilde de pakketten niet naar het appartement brengen, niet gemakkelijk met een 11 maanden oude baby die je moet achterlaten om de zeer omvangrijke pakketten te halen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/10/2021
Kwaliteitsartikelen, aangename site maar er zijn veel producten niet op voorraad wat een beetje frustrerend is.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 08/10/2021
Geen probleem met de bestelling
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/10/2021
Ik heb de juiste bestelling niet ontvangen en de klantenservice neemt zijn tijd om te reageren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft uw klacht op 18/10 ontvangen en heeft u vandaag geantwoord (dus 24 uur na uw verzoek). De rest van uw bestelling is vandaag in levering gepland. Er is dus geen fout gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling. We hopen dat de producten u tevreden zullen stellen en dat u ons weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 03/10/2021
Snelle verzending. Echter, de verpakking was onevenredig in verhouding tot de inhoud van de pakketten.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 28/09/2021
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/10/2021
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 03/09/2021
Een beetje vertraging bij de levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/09/2021
bestelling nooit ontvangen, maar wel afgeschreven. De klantenservice neemt mijn dossier in geen geval serieus na meerdere e-mails. De bezorger heeft op de website genoteerd "ontvanger afwezig", terwijl ik thuis werk en al 10 dagen op mijn bestelling wachtte. Site om te vermijden! Bestelling afgeschreven maar nooit geleverd!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw ontevredenheid meldt, want dit stelt ons in staat om onze praktijken in vraag te stellen. De vervoerder waarmee we werken heeft niet de nodige sérieux getoond en dat betreuren we oprecht. Een van uw pakketten is verloren gegaan op hun logistieke platform, wat de levering van uw bestelling heeft vertraagd. Bovendien hebben we geen controle over de professionaliteit van de bezorgers en in dit specifieke geval schaadt dit onze reputatie. Ten slotte erkennen we dat onze verwerkingstijd lang is geweest en bieden we onze excuses aan. Onze teams doen hun uiterste best om deze responstijd dagelijks te verkorten. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen om u onder betere omstandigheden weer te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/08/2021
Zoals bij elke bestelling zijn we erg teleurgesteld over het gebrek aan communicatie van Wesco, die nauwelijks of niet waarschuwt voor de levertijden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses, want onze leveringsbeloftes zijn inderdaad niet nagekomen. We zijn altijd attent op de opmerkingen van onze klanten om onze processen continu te verbeteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat u terugkomt naar onze site. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/10/2021
Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. De tevredenheid van onze klanten staat centraal in onze aanpak en we zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen. Onze klantenservice heeft ons bevestigd dat er een klacht in behandeling is. We doen ons best om u snel een oplossing te bieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/10/2021
De site is gemakkelijk toegankelijk. Ik had echter gewild dat mijn bestelling beter verpakt was: bijvoorbeeld met bubbeltjesplastic, want de doos was beschadigd en mijn bestelling had beschadigd kunnen raken.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 28/09/2021
Bestelling op tijd aangekomen, materialen goed beschermd
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/09/2021
Goede site, producten zijn een beetje duur maar van goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/09/2021
Super, bedankt, levering was een beetje lang
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 20/09/2021
goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/09/2021
Ik vond de site toevallig terwijl ik zocht naar kinderstepjes. Bestelling is aangekomen zoals verwacht. De bezorger heeft de leveringsinstructies goed opgevolgd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/09/2021
Gebroken goederen bij levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw ervaring. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze bestellingen, kunnen er transportproblemen optreden die buiten onze controle liggen. Onze klantenservice heeft het nodige gedaan om u conforme producten opnieuw te verzenden. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en wensen u een zeer goede dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/09/2021
Ik ben gematigd, het artikel is conform maar de levering is meerdere dagen na de aangekondigde datum door wesco uitgevoerd en met grote moeilijkheden met het bezorgbedrijf dat niet van particulieren houdt (zigler). De factuur is ook niet door wesco opgesteld wat een probleem voor me vormt omdat het professioneel materiaal is, er is een groot gebrek aan professionaliteit van wesco!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Bij uw bestelling gaven wij een levering aan tussen 17 en 21 september. Na controle bij de vervoerder is uw bestelling inderdaad binnen de gestelde termijn geleverd. Bovendien bevestigt onze klantenservice dat uw factuur inderdaad door Wesco is opgesteld. We zijn verrast over het gebrek aan professionaliteit dat u aangeeft, omdat we onze verplichtingen voor uw bestelling zijn nagekomen. In het belang van onze klanten en in een geest van continue verbetering van onze praktijken, blijven we tot uw beschikking op 05 49 80 01 66 om dit verder te bespreken als u dat wenst. Wees gerust dat uw tevredenheid onze prioriteit blijft. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 14/09/2021
snelle verwerking van de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 22/09/2021
de site is zeer goed, de verzending was snel; echter ben ik teleurgesteld over sommige producten.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/09/2021
Het pakket is op de verwachte tijd aangekomen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 28/09/2021
Ik heb de hele site niet bekeken, maar het bestelde artikel is van zeer goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 14/09/2021
Bestelling duurde vrij lang om verzonden te worden. Onvriendelijke bezorger.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 21/09/2021
Vrij snel
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 14/07/2021
bestelling in goede staat aangekomen, vertraging in levering door covid, niets op te merken
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/08/2021
Onmogelijk om te laten leveren omdat de bezorger weigert het pakket op een veilige plek achter te laten en aanwezigheid thuis van 9 uur tot 17 uur eist. Klantenservice zeer onaangenaam en lijkt geen kennis te hebben van de postbezorging. Dus het is voor mij onmogelijk om mijn bestelling op te halen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. We begrijpen uw frustratie, maar de keuze van het transport (per post of anderszins) wordt gemaakt op basis van verschillende criteria (type product, gewicht...), we moeten deze beperkingen respecteren. Bovendien heeft elke vervoerder zijn eigen werkwijze voor de levering en dat is onafhankelijk van onze wil. We begrijpen echter dat de eisen van de vervoerder niet altijd compatibel zijn met de beschikbaarheid van onze klanten, zoals in uw geval. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en een gezamenlijke overeenkomst gevonden zodat de levering in de komende dagen kan plaatsvinden. We hopen dat uw bestelling u tevreden zal stellen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/09/2021
Goede producten maar ook enkele missers
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 22/09/2021
Een enorme verpakking gebruiken voor een zo lichte en kleine bestelling is onverantwoordelijk.
Vertaalde beoordelingen