Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2, 4 en 5 sterren

Filters opnieuw instellen
M
Marie-Aurore B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/08/2025
Goede kwaliteit / goed verpakt voor de levering.
Vertaalde beoordelingen
H
H Cochennec -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/06/2025
Super
Vertaalde beoordelingen
-
-Les Diablotins M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/07/2025
Veel vertraging bij de ontvangst van het pakket
Vertaalde beoordelingen
S
Sophie G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/08/2025
Super perfect bedankt aan u fijne dag
Vertaalde beoordelingen
C
Carole A.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/07/2025
Kwaliteitsmeubilair, levertijd gerespecteerd
Vertaalde beoordelingen
C
Chrystele S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/08/2025
zeer mooie borden en glazen van zeer goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
L
Louise De Marillac -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/08/2025
Conforme materiaal. Enige minpunt, de levering! Chronopost optie maar de bezorger vond de school niet!!! Op de eerste schooldag had de bezorger voor een andere reden moeten kiezen... Het belangrijkste is dat het product is wat verwacht werd.
Vertaalde beoordelingen
N
Nos Petits Mignons -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/08/2025
Gebrek aan informatie over de leverdata. Moeilijkheden om de commerciële of klantenservice telefonisch te bereiken, mijn online hulpverzoek heeft dagen geduurd voordat ik een reactie kreeg. Ik wilde een bestelling annuleren, wat ik niet kon (wat ik kan begrijpen), maar ik heb meer dan 10 keer dezelfde e-mail ontvangen waarin staat dat ik mijn bestelling niet kan annuleren. Ik vind dat veel, terwijl ik pas na veel wachten een antwoord op mijn e-mail heb gekregen. Ik kon mijn bestelling niet annuleren omdat deze 'klaar' was (niet dat ik niet meerdere keren heb gebeld om te proberen deze te annuleren), maar twee dagen later ontvang ik een e-mail waarin staat dat mijn bestelling vertraging heeft omdat er dingen ontbreken... terwijl ik dacht dat deze klaar was. Dus een service die verbeterd moet worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We betreuren de moeilijkheden die u heeft ondervonden om contact met ons op te nemen en willen onze oprechte excuses aanbieden. Inderdaad, zodra de voorbereiding van de bestelling is begonnen, is annuleren niet meer mogelijk. Het kan ook gebeuren dat er een vertraging in de bevoorrading van een van de referenties optreedt op het moment van de voorbereiding van het pakket, vandaar deze tegenstrijdige berichten. We begrijpen dat deze automatische e-mails verwarrend kunnen zijn en informeren u dat dit proces in de toekomst zal worden verbeterd. We hopen dat u ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
M
Mairie De Champs-Sur-Marne -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/07/2025
Zeer eenvoudige bestelling om uit te voeren !!!
Vertaalde beoordelingen
C
Commune De Benet -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/08/2025
Snelle levering
Vertaalde beoordelingen
H
Haïfa I.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/08/2025
Eerste bestelling op deze site, ik heb negatieve beoordelingen gelezen. Ik heb toch besloten om te bestellen. Ik ben zeer tevreden. Ik heb betaald voor een snelle levering. De datum is gerespecteerd. Ik heb al mijn aankopen in één keer ontvangen. Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
D
Djamila M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/08/2025
Blij met mijn aankopen De bedden zijn perfect
Vertaalde beoordelingen
C
Communauté D'agglomération Le Cotentin -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/08/2025
Het pakket was doorboord en binnenin was de doos met een trommel ook doorboord, evenals de huid van de trommel...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons de situatie mee te delen door een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat het product beschadigd is aangekomen en we bieden onze oprechte excuses aan. Om u een vervangoplossing te bieden, nodigen we u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, het productreferentienummer en voeg een foto van het beschadigde product toe). In afwachting van uw reactie wensen we u een uitstekende dag.
S
Stephanette C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/08/2025
Perfect
Vertaalde beoordelingen
L
La Marelle E.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/06/2025
Het pakket is in goede staat aangekomen. Met vertraging maar toch op tijd.
Vertaalde beoordelingen
L
Laurie L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/08/2025
Perfecte bedden, de lakens zijn perfect aangepast! Ik raad het aan!
Vertaalde beoordelingen
A
Asso Kung Fu Shaolin Divonne -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/08/2025
RAS
Vertaalde beoordelingen
L
Les Doux Berceaux -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/08/2025
Perfect, de producten komen overeen met de beschrijvingen, snelle levering zonder enige problemen.
Vertaalde beoordelingen
M
Médiathèque -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/07/2025
Zeer goede klantenrelatie.
Vertaalde beoordelingen
-
- M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
Tevreden met de service
Vertaalde beoordelingen
E
Eliane M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/08/2025
het product is goed, maar de levering vond plaats in een afhaalpunt terwijl ik meer had betaald voor snelle levering bij de crèche
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij dat het product aan uw verwachtingen voldoet. Wat betreft de levering, volgens de vervoerder is het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt omdat er geen ontvanger beschikbaar was bij de crèche tijdens de eerste poging. We betreuren deze tegenslag en hopen dat u, ondanks deze situatie, volledig tevreden blijft met uw bestelling en ons uw vertrouwen opnieuw zult schenken bij een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
C
Christine B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/04/2025
goed product trouw aan de afbeelding van de catalogus correcte levering
Vertaalde beoordelingen
C
Carole M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/08/2025
2 producten geleverd. Een opvouwbaar babybed met verfspatten. Beschrijving van de babymatras onjuist, plastic hoes en geen stof. Geen antwoorden op e-mails en klantenservice niet bereikbaar per telefoon. Zeer teleurstellend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw onvrede volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die u heeft ondervonden, zowel met de producten als met de moeilijkheid om onze klantenservice te bereiken. Uw klacht is goed in behandeling genomen: een vervoerder zal binnenkort het artikel ophalen, en uw terugbetaling zal zo snel mogelijk worden uitgevoerd. We hopen dat, ondanks deze slechte ervaring, u ons de kans geeft om u volledige tevredenheid te bieden bij een volgende bestelling. Mooie dag.
-
- L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/08/2025
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
J
Jean-Luc V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/08/2025
Vertraging niet gerespecteerd en bovendien is het ontvangen object niet het bestelde object !!!! Ik wacht op een antwoord op mijn klacht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn oprecht sorry voor de vertraging in de levering en voor de fout in de voorbereiding van uw bestelling. Om dit op te lossen, nodigen we u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] met vermelding van uw ordernummer en een foto van het ontvangen product. We danken u bij voorbaat voor uw feedback en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
-
- M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/08/2025
Goed geleverd voor de schoolstart
Vertaalde beoordelingen
E
Ecole Primaire -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/06/2025
ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, besteld in juni! dus nee, ik ben helemaal niet tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de levering van een van de bestelde referenties. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans zult geven om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
R
Renle C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/08/2025
pakket vertraagd, ik heb het nog steeds niet ontvangen, het is al de schoolstart
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
A
Arnaud C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/05/2025
Ik heb lang op mijn bestelling gewacht zonder enige informatie van uw kant. Als ik niet had gebeld, had ik niet geweten dat een artikel niet beschikbaar was en dat de hele bestelling was vastgehouden. Uiteindelijk, na ontvangst van de beschikbare artikelen, duurde het een maand voordat ik hoorde dat de rest van mijn bestelling was geannuleerd. Kortom, er is een duidelijke tekortkoming in de klantenrelatie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw ontevredenheid volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de bevoorrading van een van de bestelde referenties. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans zult geven om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
C
Candice M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/08/2025
Ik heb de bestelde kleur niet ontvangen... Te laat om te veranderen, ik heb het meteen nodig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht sorry voor deze fout in de voorbereiding en begrijpen uw teleurstelling, vooral omdat u een dringende behoefte had. Als u echter een klacht wilt indienen, kunt u ons schrijven op het adres [email protected]. We hopen dat u ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
E
Ecole Saint Joseph E.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/08/2025
Dank u 0 deze zeer professionele en zeer vriendelijke chauffeur.
Vertaalde beoordelingen
H
Hervé L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/08/2025
Perfect
Vertaalde beoordelingen
V
Valérie J.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/08/2025
De gaten waren niet recht tegenover elkaar, dus we moesten opnieuw boren. Ik heb u zaterdag gebeld, maar u was gesloten en ik
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat verband houdt met de positie van de gaten en begrijpen dat dit de montage heeft bemoeilijkt. Uw feedback is doorgegeven aan onze ontwerp- en kwaliteitsafdelingen om te controleren of dit geval uitzonderlijk blijft. Onze klantenservice is bereikbaar per telefoon van maandag tot vrijdag (9u-12u30 / 13u-17u) op 05 49 800 166 voor eventuele vragen. We hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr en wensen u een zeer fijne dag.
P
Patricia K.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/08/2025
Mijn pakket is op de verwachte datum geleverd. Alles was perfect.
Vertaalde beoordelingen
E
Elisa R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/08/2025
15 dagen om 2 lakens op voorraad te ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
M
Mathilde R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/08/2025
Snel, conform. Doos echter beschadigd tijdens transport
Vertaalde beoordelingen
S
Souriyane P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/08/2025
Bestelling geplaatst op 14/08, verzonden op 28/08, te lange levertijd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
P
Pierre B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/08/2025
Zeer goed product.
Vertaalde beoordelingen
N
Nathalie G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/08/2025
Na onlangs twee nieuwe bestellingen te hebben geplaatst, ben ik bijzonder tevreden over mijn aankopen. Producten van hoge kwaliteit en duurzaamheid in de tijd.
Vertaalde beoordelingen
E
Ecole Montessori Main Dans La Main -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/07/2025
Stoelen die aan onze verwachtingen voldoen. Kwaliteit moet nog op de lange termijn worden beoordeeld. Leveringsdatum niet gerespecteerd.
Vertaalde beoordelingen