Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Website en bestelling zelf zijn heel goed, maar er is een groot probleem met het bezorgbedrijf GLS. Dit is de tweede keer dat de instructies niet worden nageleefd en de pakketten niet worden geleverd of ergens anders worden afgeleverd! Jammer dat jullie met hen samenwerken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons dat de bezorgservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we bieden onze oprechte excuses aan. Uw mening is belangrijk en we nemen deze serieus. We hebben het gedeeld met onze logistieke dienst die de relaties met de verschillende vervoerders beheert. We hopen dat u, ondanks dit voorval, ons opnieuw uw vertrouwen zult schenken en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag.
C
Cendrine S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/02/2025
De levertijd was een beetje lang voor een commode (besteld begin februari, geleverd begin april).
Vertaalde beoordelingen
A
Aurelie M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 31/03/2025
Goed
Vertaalde beoordelingen
L
Laurie B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/02/2025
Ik heb simpelweg het verkeerde artikel niet ontvangen na bijna 2 maanden wachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte stelt van uw situatie door een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor deze fout in de verwerking van uw bestelling. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet het nodige om deze situatie op te lossen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door in de nabije toekomst terug te komen op onze site. Fijne dag.
-
- A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/12/2024
Een van de producten van deze bestelling, geplaatst op 19/12/2024, is tot op heden 31/03/2025 nog steeds niet geleverd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We informeren u dat het betreffende artikel helaas op 20 maart uit onze collectie is verwijderd. Een uitlegmail hierover is verzonden, maar het lijkt erop dat deze per ongeluk naar de verkeerde ontvanger is gestuurd. Onze excuses voor dit misverstand. Fijne dag.
P
Popy B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/03/2025
Ik heb u 2 berichten gestuurd, omdat ik de schroeven niet heb om de keuken in elkaar te zetten. Ik wacht op een antwoord van u. Krijg ik de schroeven?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor deze vergissing. Onze klantenservice heeft de ontbrekende schroeven opnieuw verzonden. We danken u bij voorbaat voor de laatste inspanning van geduld die we van u vragen en hopen dat de keuken lange uren speelplezier zal bieden. We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag.
M
Multi Accueil Du Kreiz Breizh -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/02/2025
Teleurgesteld over de laatste bestellingen. De kwaliteit is niet meer wat het was. Speelgoed dat snel breekt. Meubels niet afgewerkt, niet geschuurd aan de binnenkant met grote splinters ... Het is niet eenvoudig om iemand persoonlijk te spreken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We zijn verdrietig om te lezen dat dit product u niet volledig tevreden stelt en dat u twijfelt aan de kwaliteit ervan. Al jaren wordt de Illico-draagbare gemaakt van biobased plastic. Hoewel het flexibeler is, behoudt biobased plastic eigenschappen van stevigheid en hoge weerstand om geschikt te zijn voor intensief gebruik in gemeenschappen. Uw klacht is goed ontvangen door onze klantenservice, die zich inzet om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We danken u voor uw vertrouwen en loyaliteit en hopen u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
V
Vanessa D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/03/2025
Over het algemeen zeer tevreden, enkele beschadigde dozen, een beetje teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
U
Universcience Eppdcsi -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/03/2025
een mooi aanbod maar niet erg effectieve filters. Een top klantenservice!
Vertaalde beoordelingen
F
Fanny P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/03/2025
Een SCHANDE!!!! Ik had een klimstang en een bevestigingsset besteld. Ik ontvang een meubel in plaats van de stang, en in de bevestigingsset zat maar één bevestiging, wat blijkbaar normaal is! Men zegt me dat een vervoerder het meubel komt ophalen en voor de bevestiging moet ik een tweede bestellen! En mijn stang komt daarna! Nee, maar we dromen niet, geen commerciële geste, de klantenservice zegt dat het zo is en niet anders, dus ik wilde annuleren omdat ik het niet kan betalen voor een extra set, en voor mijn stang was het dringend en door hen is het te laat. Dus ik wil annuleren, maar niemand antwoordt me, noch telefonisch, noch per e-mail, noch via WhatsApp, en ze hebben me toch afgeschreven ondanks het geschil! Ik heb dit nog nooit gezien! Dit is de tweede keer dat ik bij hen bestel en er is altijd een probleem! TE VERMEDEN!! Ik ga naar leboncoin!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden onze oprechte excuses aan voor de fout die is opgetreden bij de voorbereiding van uw bestelling. We betreuren het ten zeerste dat uw twee aankoopervaringen op onze site zijn gekenmerkt door moeilijkheden en dat ze zoveel ontevredenheid hebben veroorzaakt. Onze klantenservice heeft uw klacht met prioriteit behandeld en heeft u een terugname van alle geleverde artikelen en een terugbetaling aangeboden. Ondanks de zorg die onze teams besteden aan de voorbereiding van de bestellingen, kunnen er helaas menselijke fouten optreden. Desondanks verzekeren we u dat we alles in het werk stellen om deze fouten tot een minimum te beperken. U bent altijd welkom op onze site als u in de toekomst opnieuw vertrouwen in ons wilt stellen. Fijne dag.
-
- S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/01/2025
De leveringssectie moet worden verbeterd. Gebrek aan ondersteuning voor professionals en kortingen. Hoge tarieven.
Vertaalde beoordelingen
S
Sandrine W.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/03/2025
Gemakkelijke bestelling en snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
B
Berangere K.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/03/2025
Ik ben een gastouder met 4 kinderen van 2 jaar. Ik had een grote tafel nodig voor activiteiten en maaltijden. Ik heb de kleine Louisa tafel gekozen, maar helaas heb ik de grote ontvangen. Veel te hoog voor de kinderen. Wat een teleurstelling om minstens een maand te moeten wachten op de ruil omdat deze niet op voorraad is!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de fout die is gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling en begrijpen uw teleurstelling volledig. Wat betreft de Louisa tafel, deze is momenteel in aanvulling. We danken u voor uw geduld en verzekeren u dat we alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat u deze zo snel mogelijk ontvangt. We zijn oprecht bedroefd over deze situatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
S
Sabine M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/03/2025
2 spellen van de 3 hebben problemen en niemand reageert op mijn klantenservice!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We hebben uw klacht goed genoteerd en willen onze excuses aanbieden voor de vertraging in onze reactie. Onze klantenservice heeft momenteel een lichte vertraging, maar we willen u geruststellen dat er deze week een oplossing voor u zal komen. We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens een toekomstig bezoek. Fijne dag.
C
Chrystel M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/03/2025
Zeer lange service Deellevering zonder geïnformeerd te zijn Dit is de eerste keer dat ik bestel Gezien de prijzen ben ik teleurgesteld Geen artikelen maar diensten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. Het spijt ons ten zeerste dat uw eerste ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, en we bieden onze oprechte excuses aan. Helaas kon de vervoerder, onafhankelijk van onze wil, de levering niet in één keer uitvoeren zoals gepland en was hij niet in staat om u correct te informeren. We begrijpen de ongemakken die dit met zich meebrengt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat we het voorrecht hebben u weer op onze site te zien. Fijne dag.
D
Dominique C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/02/2025
WESCO-site en WESCO-producten perfect. Levering zeer beperkend: vaste leveringsdag omdat de vervoerder erg ver weg is, verplichting van de vervoerder om thuis te zijn tussen 9 en 16 uur, omdat er geen precies tijdstip van levering is opgegeven. Ik weet niet of ik opnieuw bij WESCO zal bestellen. Jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We begrijpen uw ontevredenheid en willen onze excuses aanbieden. Uw feedback is doorgegeven aan onze logistieke dienst zodat deze kan worden gecommuniceerd aan de betrokken vervoerder. In het kader van onze voortdurende verbeteringsinspanningen hechten we veel waarde aan de feedback van onze klanten, die ons in staat stelt onze diensten te perfectioneren. Ondanks deze leverervaring hopen we de kans te krijgen uw vertrouwen terug te winnen en u opnieuw op onze site te verwelkomen tijdens een volgend bezoek. Fijne dag.
C
Crèche Les Papillons L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/12/2024
De handschoenen zijn van goede kwaliteit, maar uw hele logistieke platform moet serieus worden herzien, evenals uw communicatie die te wensen overlaat. Het is een schande om een crèche twee maanden zonder handschoenen te laten wachten vanwege een bevoorradingsvertraging die twee keer is voorgekomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw onvrede volledig en willen onze oprechte excuses aanbieden. We hechten veel belang aan het beheer van onze bevoorradingstijden. Intern werkt een toegewijd team dagelijks om dit soort situaties te anticiperen en te beperken. Echter, ondanks al onze inspanningen, kunnen er soms onvoorziene omstandigheden optreden met bepaalde referenties. We nemen dit onderwerp zeer serieus en doen er alles aan om onze diensten te verbeteren om beter aan uw verwachtingen te voldoen. Uw feedback is doorgegeven aan de betrokken teams. We hopen oprecht dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat we de kans krijgen om u volledig tevreden te stellen tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
C
Crèche Valentin Et Capucine A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/01/2025
de klantenservice is ingewikkeld ...... we hebben een probleem met onze bestelling... de verwerkingstijd van onze bestelling is erg lang en weinig gevolgd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw situatie met ons te delen door een beoordeling achter te laten op onze site. We begrijpen perfect dat wachten frustrerend kan zijn en we willen onze excuses aanbieden voor dit ongemak. Momenteel is de verwerkingstijd voor klantenserviceverzoeken ongeveer 10 dagen. Onze teams doen er alles aan om deze tijd te verkorten en zo snel mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen. Uw klacht is goed ontvangen door onze klantenservice, die zich ertoe verbindt deze zo snel mogelijk te beantwoorden. We danken u voor uw geduld en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
A
Amelie B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/02/2025
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
C
Cecilia Z.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/12/2024
Ik ken ze door mijn werk, maar ik had niet verwacht bijna twee maanden te moeten wachten om mijn bestelling te ontvangen. Het resultaat is dat ik enkele artikelen in een fysieke winkel met spoed heb moeten kopen. Ik ben echter tevreden over de producten die ik goed ken, omdat ze dagelijks in de crèche worden gebruikt. Misschien zou u uw verzendprocedures in de toekomst moeten herzien.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt door een beoordeling achter te laten. We zijn erg sorry voor deze situatie en willen onze oprechte excuses aanbieden. Problemen met de bevoorrading van bepaalde referenties hebben helaas direct invloed gehad op uw bestelling. Onze teams doen hun uiterste best om dit soort incidenten te beperken en onze diensten continu te verbeteren. Als gebaar van goede wil, zal onze klantenservice nu de verzendkosten terugbetalen. We begrijpen uw onvrede volledig en hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen bij een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
M
Mam Les P'tits Bouts En Train M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/02/2025
De foto's op de site tonen niet het volledige product. Geen oplossing geboden voor ons verzoek.
Vertaalde beoordelingen
P
Prisca R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/01/2025
Ik heb mijn bestelling niet op tijd ontvangen, ik moest contact opnemen om ervoor te zorgen dat mijn bestelling werd verzonden, geen commerciële geste.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en begrijpen volledig uw ontevredenheid. Om deze situatie op te lossen, hebben we uw feedback doorgegeven aan onze klantenservice. De terugbetaling van de verzendkosten zal zo snel mogelijk worden uitgevoerd. We hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen door u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Met onze herhaalde excuses wensen we u een uitstekende dag.
M
Myriam B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/02/2025
Een beetje teleurgesteld omdat 2 van de 3 dozen beschadigd waren. Verpakkingen slecht aangepast aan de inhoud. Een artichokfles was gebroken. De inhoud was een beetje verspreid over de andere flessen.
Vertaalde beoordelingen
V
Véronique H.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2025
Problemen met levering. Bestelling in 3 keer geleverd, zonder dat de ontbrekende producten zijn gemeld. Staat van het pakket beschadigd en niet aangepast aan de inhoud. Bestelling geplaatst op 10/01/2025 en laatste artikelen ontvangen op 21/02/2025.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat de levering van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. In de bevestigingsmail van uw bestelling hadden we een langere levertijd vermeld vanwege de beschikbaarheid van bepaalde referenties en hun aanvulling. Desondanks begrijpen we volledig dat een lange wachttijd altijd teleurstellend is. Wat betreft de staat van het pakket, verzekeren we u dat onze bestellingen met de grootste zorg worden voorbereid. Het kan echter voorkomen dat ze de ontberingen van het transport ondergaan en beschadigd aankomen, onafhankelijk van onze wil. We hopen dat we binnenkort de kans krijgen om u weer te zien op onze site en dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken. Fijne dag.
M
Marie Laurence Llop A.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/02/2025
Probleem met levering en beschrijving van de producten
Vertaalde beoordelingen
S
Soraya D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/01/2025
De antwoorden zijn niet erg gestructureerd
Vertaalde beoordelingen
M
Mairie De Rieux Minervois -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/02/2025
De volgende keer zal ik kritischer zijn.
Vertaalde beoordelingen
L
Laurence L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/12/2024
Ik geef 1 ster omdat je geen 0 kunt geven. Zeer teleurgesteld, ik heb 2 maanden gewacht op de zandkleur, mijn tapijt komt aan, het is olijfgroen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze situatie heeft gewezen. Onze excuses en we begrijpen uw ontevredenheid volledig. Om onze fout te herstellen, kunt u ons een klacht sturen naar het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer en de betreffende referentie)? We danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
A
Aux Rendez-Vous Des Bout'choux M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2025
We hebben meerdere bestellingen bij u geplaatst. Bij verschillende bestellingen moesten we de klantenservice bellen omdat delen van meubels beschadigd waren (schroeven die in de dozen zaten en de meubels hebben bekrast, meubel met scheuren, ontbrekende schroeven). Na de klantenservice wacht ik nog steeds op een vervangend plankje dat na 3 weken levering nog steeds niet is aangekomen, maar ik heb geen nieuws meer. Ik zou u niet aanbevelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw ontevredenheid volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor deze situatie die niet onze gebruikelijke kwaliteitsnormen weerspiegelt. Na controle bij onze klantenservice bevestigen we dat het ontbrekende onderdeel is verzonden en dat het u binnen enkele dagen zal bereiken. We herhalen onze oprechte excuses voor dit ongemak en hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
-
- M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/01/2025
Ik wacht nog steeds op de terugkoppeling van de klantenservice om het beschadigde tapijt dat ik heb gekocht en ontvangen terug te sturen, waarvoor de verzendkosten voor mijn rekening zouden zijn!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn erg sorry voor het kwaliteitsprobleem met het tapijt en bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht goed behandeld en is bezig met het omruilen van het product. We hopen van harte dat we de kans krijgen om u een volledig bevredigende ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
V
Virginie B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/01/2025
Na het sturen van een bericht naar de klantenservice nog steeds geen reactie na een week, na een weigering van de bestelling bij de levering en dat de bezorger de bestelling niet wilde houden (volgens de bezorger was het aan mij om de bestelling te houden).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw klacht is doorgegeven aan onze klantenservice, die zich ertoe verbindt u binnen 24 uur een antwoord te geven. We zijn sorry voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens de levering en bieden onze excuses aan voor de verwerkingstijd van uw verzoek. We hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
P
Philippe B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 28/01/2025
Levering was een beetje traag. De aankondiging leek onduidelijk: er stond 5 stuks en niet 5 keer 12 stuks van 5 kleuren.
Vertaalde beoordelingen
L
Lucie R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 29/01/2025
Ik heb een pop besteld! Ze lijkt helemaal niet op de beschrijving, ze is echt niet mooi. Mijn kind vindt haar echter leuk, dus geef ik haar 20 minuten speelplezier en een deel is losgekomen... Teleurgesteld. Voor de rest nooit problemen gehad.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw feedback. Aangezien uw mening over het product gaat en niet over de aankoopervaring, zal uw opmerking niet gepubliceerd worden. We hebben u overigens geantwoord naar aanleiding van uw productbeoordeling. Fijne dag.
P
Palmer C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/01/2025
Ontvangen levering komt niet overeen met de oorspronkelijke bestelling, naast het feit dat de referentie niet klopt, zijn de 'stofvrije' krijtdozen gebroken aangekomen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons dit probleem te melden. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak. Om u een snelle en passende oplossing te bieden, nodigen wij u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw bestelnummer en voeg een foto van het beschadigde product toe). We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons op wesco.fr te komen. Fijne dag.
S
Stéphane Hessel -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/01/2025
De verpakking is 2 keer groter dan de inhoud. Verpakking kan verbeterd worden.
Vertaalde beoordelingen
N
Nicole V.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 25/01/2025
Te trage levering. De luier en de jurk waren niet verpakt en 'rondzwervend' in de doos. Terwijl de pyjama wel in een klein zakje zat, goed beschermd.
Vertaalde beoordelingen
S
Sandrine C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/01/2025
Ik heb aangegeven dat ik deze bestelling wilde annuleren omdat de levertijd te lang was. Helaas werd mijn verzoek pas in behandeling genomen op de dag dat het pakket werd verzonden. De bezorger heeft het pakket voor de deur neergezet, ik kon het niet weigeren zoals gevraagd door de klantenservice. Ik zit nu met een pakket dat ik nog steeds niet heb geopend en dat ik niet meer wil. Ik wacht opnieuw op een antwoord van de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze klantenservice heeft uw verzoek behandeld en zorgt ervoor dat een vervoerder het pakket ophaalt. We hopen echter dat u de volgende keer weer op onze site terugkomt. Fijne dag.
K
Karine C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/01/2025
Ik kan deze bal niet meer met creditcard bestellen via uw website!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van uw situatie. We willen onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden tijdens de betaling. Ons webteam is momenteel bezig met het onderzoeken van de oorzaak van het probleem met deze specifieke bestelling. We verzekeren u dat we ons best doen om u snel en naar tevredenheid een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en staan tot uw beschikking als dat nodig is op 05 49 80 01 66. Fijne dag.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.