Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Tevreden, maar het is jammer dat er geen aflopende prijs wordt toegepast bij de aankoop van twee artikelen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/11/2019
tot nu toe is het bed beschadigd aangekomen, wacht op het antwoord van de oplossing die u heeft gevonden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 31/10/2019
Lange levering, zeer grote doos voor een paar stickers.
Artikelen zijn zeer goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/09/2019
Ik heb het bestelde model niet ontvangen (wit, ontvangen grijs) en mijn e-mail is onbeantwoord gebleven... Wanneer u telefonisch bereikbaar bent... onmogelijke missie! Het is niet erg voor jullie, we hebben al betaald!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het verschoningsmatje dat voor dit commode is voorzien, is inderdaad grijs. Onze excuses voor de mogelijke verwarring in onze presentatie. We hebben verder geen spoor van uw klacht. Als de kleur van het matje u niet bevalt, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] zodat we een terugbetaling kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/11/2019
Nog steeds in afwachting van een verloren pakket... ik heb het absoluut nodig voor 25 november en klantenservice: 0, behalve dat ze me zeggen dat ze dit pakket gaan vinden, maar wanneer!!?? Ik had me voorgesteld dat ze meer coulant zouden zijn met de crèches!!! Jammer, Mathou zal een betere kwaliteitsservice hebben en zij zouden in plaats van te zoeken het pakket opnieuw naar mij hebben gestuurd (waarde 29€...)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we hebben besteed aan het verzenden van uw bestelling, is het transport niet verlopen volgens onze kwaliteitsnormen. Het spijt ons. Onze vervoerder heeft ons geen informatie gegeven en we hebben geen enkele klacht van uw kant ontvangen. Uw anti-vingerklem wordt deze week met spoed geleverd vanuit onze werkplaats, zodat u het op tijd ontvangt. Als u enige problemen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected], zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen. Tot slot beschouwen we de concurrentie als een kans. Samen, en dankzij u, worden we beter.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/11/2019
nog steeds niet geleverd en onmogelijk om mijn bestelling te volgen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Zoals aangegeven bij uw bestelling, zal de levering plaatsvinden tussen de 18e en 20e. U kunt uw bestelling rechtstreeks volgen in uw persoonlijke ruimte op www.wesco.fr. U kunt het ook volgen vanuit de bevestigingsmail van uw bestelling door op de link "VOLG UW PAKKET" te klikken. U kunt niet wachten om uw bestelling te ontvangen, daar zijn we blij mee! Maak je geen zorgen, het is al onderweg.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/09/2019
Het was erg moeilijk om de gymmatten op de site te vinden: onmogelijk met de globale zoekfunctie; gelukkig zag ik daarna de specifieke rubriek.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/09/2019
Zeer goed product maar de aanvulling duurt iets te lang
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/10/2019
Zeer goede site, zeer goede keuze aan producten, maar de levering is niet zo goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw reactie. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. De vervoerder geeft aan dat uw bestelling vandaag moet aankomen. We vragen u om ons te verontschuldigen voor dit ongemak en danken u nogmaals voor deze terugkoppeling die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/10/2019
Ik heb mijn tafel en stoelen goed ontvangen. Tot mijn grote teleurstelling was de tafel beschadigd en één stoel. Ik heb u dus een e-mail gestuurd, bedankt voor uw reactievermogen omdat u me een nieuw blad en een stoel terugstuurt.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/10/2019
Een zeer goed product voor kinderen van 2 jaar en ouder, ondanks een iets hoge prijs. Wat de levering betreft, wat kan ik zeggen: onacceptabel: ik heb geen e-mail of sms van bevestiging of afspraak ontvangen, de bezorger belt om te zeggen dat hij het niet kan vinden en dat ik een nieuwe afspraak moet maken met het exacte adres!!!!! Ik ben zeer teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/10/2019
De verpakking kan verbeterd worden, de dozen schuiven omdat ze slecht vastzitten en de doos komt beschadigd aan, en deze keer zelfs gescheurd aan één kant, de doos van de puzzel (cadeau voor een kind voor Kerstmis) heeft een volledig beschadigde hoek en is dus niet presentabel. Een inspanning voor de verpakking/verzending is dus nodig.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 23/10/2019
Nog steeds niet geleverd na 15 dagen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw reactie. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. De vervoerder geeft aan dat uw bestelling vandaag moet aankomen. We vragen u om ons te verontschuldigen voor dit ongemak en danken u nogmaals voor deze terugkoppeling die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/10/2019
onze laatste 3 bestellingen zijn beschadigd aangekomen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld tijdens het transport en niet onbeschadigd bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw product te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/10/2019
Ons artikel (hoogstoel) is niet aangekomen met het patroon dat op de site stond aangegeven (we hebben een stoel met grijs-witte strepen ontvangen in plaats van gebroken wit met stippen).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/10/2019
pakket ontvangen in een volledig gescheurde doos, het bedje is licht beschadigd, ook probleem met mijn adres, de bezorger had het niet voordat hij me belde. Dus een dag vertraging in de levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld tijdens het transport en niet onbeschadigd bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw product te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/10/2019
de levering van mijn pakket met een nieuw standaard bedje 130 op 54 had twee problemen. De eerste is dat de bezorger mijn exacte adres niet had, terwijl ik het op mijn account heb vermeld, hij kon gisteren niet leveren. De tweede is dat mijn pakket is aangekomen met een zeer beschadigde doos, het bedje is licht beschadigd.. ik wil u foto's sturen, mijn collega's gastouders wachten op mijn mening over dit artikel; ik zal uw site niet aanbevelen, mevrouw Lecroisey Fabienne
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/09/2019
Ik ben teleurgesteld omdat ik had gevraagd om niet tijdens de schoolvakanties te worden geleverd en mijn bestelling is geleverd en aan andere mensen dan mijn organisatie toevertrouwd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/10/2019
veel gebroken en/of beschadigde artikelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld tijdens het transport en niet onbeschadigd bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw product te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/10/2019
De levering via collissimo die ik duur heb betaald om snel geleverd te worden, is met drie dagen vertraging aangekomen ten opzichte van de verwachte datum! Een van de pakketten was incompleet: ik heb slechts één fles rode gouache ontvangen van de 5 flessen die ik heb betaald!!! Ik heb gebeld om te reclameren zonder iemand te kunnen bereiken. Ik heb een reclamemail geschreven en ik heb nog steeds geen antwoord na 6 dagen!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het samenstellen van uw pakketten, kan het gebeuren dat er een fout insluipt. We zijn er verdrietig om dat we niet aan onze eigen eisen hebben voldaan, maar hopen desondanks dat uw geretourneerde artikel u bevalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/10/2019
Zou nog gemakkelijker kunnen zijn, rubriek niet duidelijk genoeg voor mijn gevoel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/10/2019
VERPAKKING TE LEEG
DOOS BESCHADIGD BIJ AANKOMST
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/08/2019
Bestelling geplaatst op 25/08 en ontvangen op 29/10, ik vind dat er een gebrek aan informatie is. Dus zeer teleurgesteld in de klantenservice
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het artikel dat u heeft gekozen heeft inderdaad de interesse van veel mensen tegelijkertijd gewekt. Onze kleine elfjes hebben hun best gedaan om u opnieuw van voorraad te voorzien. We hopen dat deze wachttijd uw ervaring met ons niet te veel heeft verduisterd.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/09/2019
Ik heb gisterenmiddag niet alles ontvangen. De verschoningsmat ontbreekt.
Leveringsservice ZIEGLER zonder nieuws sinds
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks alle zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden.
De vervoerder heeft ons laten weten dat uw verschoningsmat vandaag moet aankomen.
We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/09/2019
Hallo,
Naar aanleiding van de offerte die door de gemeente is verzonden en bevestigd, heb ik geen antwoord ontvangen over mijn bestelling. Na enkele weken wachten, lukt het me moeilijk om iemand te bereiken die mijn bestelling in behandeling neemt.
Vervolgens ontvang ik het dubbel.
Ik heb het klachtenformulier ingevuld, nadat ik telefonisch contact heb gehad met een adviseur.
Nu heb ik geen antwoord meer en kan ik u telefonisch niet bereiken.
Het dubbele wacht op de vervoerder op de basisschool, om opgehaald te worden.
Bedankt dat u me op de hoogte houdt...
Met vriendelijke groet.
Emmanuelle Leandri
Directeur ALSH
tel: 06 70 59 13 59
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben inderdaad twee identieke bestellingen ontvangen. Hoewel we blij zijn dat steeds meer mensen ons vertrouwen, zijn we toch teleurgesteld dat we niet aan onze luistervereisten hebben voldaan. Onze vervoerder zal uw tweede bestelling zo snel mogelijk ophalen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/10/2019
stoel ontvangen gebroken. De verpakking biedt geen bescherming voor de stoel. Ik kan de klantenservice niet bereiken.
Verder voldoet de stoel aan mijn verwachtingen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld of vervoerd en niet in goede staat bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw product te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/10/2019
De site is goed, maar het probleem is met betalen als je een gemeente bent. Je moet de offerte goedkeuren. Maar voor ons was dat niet mogelijk. Onze boekhoudservice moest met de creditcard betalen en niet met een mandaat;
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/10/2019
De kleur komt niet overeen op de site en bij ontvangst
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/10/2019
Blokken van goede kwaliteit maar slechts 30 ontvangen van de 50 bestelde en betaalde..
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/09/2019
Levering te lang en je weet het pas na de levering van het eerste product
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het artikel dat u heeft gekozen heeft inderdaad de interesse van veel mensen tegelijkertijd gewekt. Onze kleine elfjes hebben hun best gedaan om u opnieuw van voorraad te voorzien. We hopen dat deze wachttijd uw ervaring met ons niet te veel heeft verduisterd.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/09/2019
Slechte verpakking of slechte vervoerder, er zijn deuken op de panelen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht behandeld of vervoerd worden en niet in goede staat bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw product te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/10/2019
De site is geweldig, de producten ook! Maar ik begrijp niet dat ik voor 5 slabbetjes een ENORME doos ontvang!!!!!! De verzending moet herzien worden, want qua hoeveelheid is het echt niet ecologisch.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/09/2019
De artikelen zijn niet allemaal samen geleverd (de speren werden met 2 weken vertraging geleverd) en een artikel (metaal doel) was beschadigd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/08/2019
2 maanden wachten op de levering van een kleine tafel lijkt ons een beetje lang.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/09/2019
Artikel klopt maar leveringstijd te lang.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/10/2019
De meeste goederen kwamen overeen met mijn bestelling, maar één artikel klopte niet. De klantenservice die ik twee keer belde gaf me verschillende informatie over de procedure om het product terug te sturen. Dus, tijdverlies om te controleren en te weten wat de juiste procedure was.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/09/2019
3 tafels zijn in perfecte staat, de vierde heeft een beschadigde rand, ik zou willen dat deze werd omgeruild.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/09/2019
Te lange wachttijd en niet de bestelde kleur.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2019
De bestelling had eenvoudiger kunnen verlopen!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2019
Levering moet worden herzien. De bezorger geeft het pakket aan de buren zonder mij te informeren en zonder mijn toestemming. Bovendien zegt hij hen dat het op mijn verzoek is!!!!
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.