Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Ik ben zeer teleurgesteld over de klantenservice. Ik bel meerdere keren voor informatie over de levering en de termijnen van bepaalde artikelen, maar zolang ik geen bestelling heb geplaatst, kan er niets worden gezegd... Ik moet dus zelf een oplossing vinden om de belangrijkste meubels op tijd te krijgen: ik verdeel mijn grote bestelling in drie. Zo verlies ik mijn korting van 12%! Ik heb alles zelf moeten regelen om een regeling te vinden. Voor de levering krijg ik een e-mail dat het pakket is verzonden. Maar daarna geen nieuws! Moet ik dus 2-3 dagen beschikbaar blijven ter plaatse in afwachting van de bezorger?! Het zou toch prettig zijn om op zijn minst de leverdatum te geven... En ik zit in deze situatie voor 6 leveringen!!!! Omdat elke bestelling in tweeën is verdeeld. Trouwens, ik ontving begin december een artikel terwijl het als niet beschikbaar was aangegeven tot half januari... Geen idee wat ik daarmee aan moet!!! Ik ben echt zeer teleurgesteld dat ik deze oplossing zelf heb moeten vinden en mijn voordelen heb verloren, terwijl ik gewoon vroeg om een grote bestelling eind november te plaatsen, een eerste levering op 20 december van alles wat eerder beschikbaar was en de rest daarna. Maar dat leek onmogelijk...!!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/10/2019
meer dan 2 maanden wachten om mijn bestelling te ontvangen en met vrij hoge verzendkosten!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben uw bestelling en de aangekondigde termijn gecontroleerd. De levering was inderdaad gepland tussen 11/12 en 13/12. Afhankelijk van de bestelde producten en onze voorraden, kan het soms langer duren. We hopen dat uw bestelling u nu volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/12/2019
Alles ging heel goed tot de levering. De bezorger wilde de goederen niet naar het appartement brengen. Wanneer je een bed bestelt en 8 maanden zwanger bent, vind ik dat een beetje te ver gaan... Verder was alles in orde.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. We begrijpen de moeilijkheid die u heeft ondervonden en uw situatie. Helaas, om veiligheidsredenen, zijn de bezorgers verplicht om de bestelling alleen op de begane grond af te leveren. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/12/2019
meerdere keren losgekoppeld en zeer moeilijk opnieuw te verbinden. Telefoonlijn niet bereikbaar. Geen vertrouwen in de klant.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry om te horen over uw problemen op onze site. Tijdens deze feestdagen kan het gebeuren dat een grote drukte de gebruiksvriendelijkheid van de site vertraagt. We doen echter ons best intern om u de beste ervaring op onze site te bieden en nemen uw feedback in overweging. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies, en nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/11/2019
functionele en gebruiksvriendelijke site, maar probleem bij ontvangst van de bestelling: deze was slecht beschermd/verpakt. De doos met 2700 pinnen was doorboord en dus waren de 2700 pinnen los in een grote doos...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/12/2019
De verpakking was beschadigd, het park was verpakt in een te grote doos, deze ging open en 2 hoeken van het park zijn beschadigd. Dit is vervelend, maar we hadden niet de energie om alles terug te sturen. Een schadevergoeding zou een gewaardeerd gebaar zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo. Bedankt voor uw opmerking. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze pakketten, kan het gebeuren dat ze tijdens het transport mishandeld worden. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice en foto's van de beschadigde producten te sturen, zodat zij uw verzoek kunnen behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/11/2019
Levertijden zijn veel langer dan wat op de dag van de bestelling werd aangekondigd. De bezorger was niet de meest aangename, die de bon moest laten ondertekenen en die zelfs geen pen bij zich had (niets ernstigs, maar vervelend voor mij met een open deur en kinderen in huis die ik op moet passen). Tapijt van goede kwaliteit, ik waardeer dat het niet opgerold is voor de levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/11/2019
een lang verhaal, je kunt een vrachtwagen verplaatsen om een bestelling te plaatsen die in feite slechts een catalogus is en een brief waarin staat dat mijn speelgoed in feite niet beschikbaar is. Ik ontving het 3 weken later na verschillende klachten, ik heb mijn bestelling ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/11/2019
Het artikel dat ik heb ontvangen kwam helemaal niet overeen met het artikel in de catalogus. De klantenservice erkende hun fout. Ik heb om een terugbetaling gevraagd vanwege hun fout en ik heb een tegoedbon ontvangen. Dus ik ben niet erg tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het komt soms voor dat er fouten insluipen. We hebben uw bestelling terugbetaald en hopen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/12/2019
Navigatie op de site is oké. Levering was wat lang. En fout in de bestelling, een luidspreker in plaats van een Tibetaanse kom!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal niet is wat u had verwacht. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's, zodat we een ruil kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/11/2019
Onze bestellingen sinds september hebben te lange levertijden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2019
Een deel van het pakket niet ontvangen en moest worden geannuleerd omdat er geen nieuws was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het artikel dat u heeft gekozen heeft inderdaad de interesse van veel mensen tegelijkertijd gewekt. We zijn sorry voor deze ervaring en hopen dat de rest van uw bestelling u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/11/2019
Ik was verrast om een eerste pakket te ontvangen met alleen de Wesco-catalogus in een grote verpakking. In deze tijd van inspanning voor de verbetering van de planeet en het verminderen van verspilling, vind ik deze verzending niet erg verstandig.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/11/2019
Levering op afspraak maar geen precisie mogelijk. Ochtend? Middag? Tijdslots?
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/11/2019
Ik heb op 30 oktober gelamineerde babyboeken besteld, er ontbrak er één, ik heb de klantenservice benaderd, die me een boek heeft gestuurd dat ik al had ontvangen en nog steeds niet het juiste artikel. Tot op heden wacht ik nog steeds op mijn artikel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/11/2019
Goed.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/10/2019
Hallo, op de module kleine kruising zijn 2 elementen aangekomen met scheuren en sneden, hoewel ze allemaal samen verpakt waren. Hoe kan ik u de foto's van de schade sturen en vooral hoe kunnen we dit probleem oplossen? Bedankt voor uw antwoord! Ik heb al eerder psycho-motorisch materiaal bij u besteld en dit is de eerste keer dat het in deze staat bij mij aankomt! Bedankt voor uw antwoord! Valérie Sohawon MJC Monplaisir
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's, zodat we een ruil kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/12/2019
Een beetje teleurgesteld in uw site omdat u me vertelde dat het pakket niet was geleverd terwijl er op de postwebsite goede informatie werd gegeven
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/11/2019
Levering iets te lang maar zorgvuldig
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 28/11/2019
Goed maar mist ergonomie
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/10/2019
Een beetje teleurgesteld in deze site, levering niet gerespecteerd, twee maanden wachten! Terwijl het gepland was in 2 tot 3 weken... bovendien was de onderkant van de module gescheurd en geen reactie van de klantenservice die ik toch heb geïnformeerd!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling heeft inderdaad langer geduurd dan gepland vanwege voorraadproblemen. We hebben u hier echter van op de hoogte gesteld. Op de dag dat we weer op voorraad waren, hebben we u een ander bericht gestuurd waarin we u informeerden dat uw bestelling binnen 8 dagen zou worden geleverd. Wat betreft uw module, zijn we altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld of mishandeld tijdens transport en niet in goede staat bij u aankomen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht is goed ontvangen door onze klantenservice.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/11/2019
Grote vertraging bij de levering, gebrek aan informatie over de tracking van het pakket, jammer als het voor professioneel gebruik is!
Ik heb een andere verschoonmat moeten kopen terwijl ik wacht op de Wesco...
Ik heb benadrukt dat een commerciële geste welkom zou zijn, maar tot op heden heb ik geen enkele reactie ontvangen!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
Ter compensatie heeft onze klantenservice u een schadevergoeding aangeboden voor uw bestelling. We hopen dat deze u volledig tevreden heeft gesteld.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/11/2019
Ik heb de 4 sensorische lichtballen goed ontvangen, 1 verlicht niet en een tweede half. Bericht verzonden sinds 1 december, geen antwoord... Ik wacht...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback.
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en producten. We hopen dat uw nieuwe lichtgevende ballen u volledig tevreden stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/11/2019
Geen volgorde van de bestelling of toezicht op het transport. Pakket aangekomen op een verkeerd adres zonder dat Wesco dit meldde. Gelukkig heeft de conciërge die per ongeluk het pakket ontving me gewaarschuwd!! Anders zou ik nog steeds wachten en zou Wesco me vertellen dat ik het ontvangen heb!! Geen schadevergoeding voor het ophalen van het pakket. Ik heb zelf alles geregeld voor een omvangrijk pakket dat thuis geleverd zou worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/11/2019
Ik wacht nog steeds op een deel van mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2019
Product ontvangen in een vuile staat (bruine vloeistof die op en in de verpakking was gelekt). Weigering bij de vervoerder. Klantenservice extreem moeilijk te bereiken en het terugbetalingsproces ook erg lang. Terugbetaling is echter wel ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/11/2019
Ontvangen de spiegel met een grote chip aan een van de randen in melamine terwijl de verpakking intact was. Het is erg moeilijk om Wesco te bewegen voor een vervanging. Klanttevredenheid lijkt niet hun prioriteit te zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het samenstellen van uw pakketten, kunnen er kleine ongelukken gebeuren en daarvoor bieden we onze excuses aan. U heeft op 25 november besteld, u heeft uw artikel op 28 november ontvangen. U heeft ons op 28 een eerste e-mail gestuurd om een vervanging te vragen. We hebben uw e-mail op 29 behandeld en hebben een nieuwe verzending gedaan terwijl we u antwoordden. U heeft ons ook op 29 drie berichten op onze Facebook-pagina gestuurd waarin u ons gebrek aan reactiviteit en aandacht betreurt en ons bedreigt met het beschadigen van onze reputatie. We hebben op uw berichten oprecht en binnen enkele minuten geantwoord. Het spijt me u te moeten zeggen dat uw opmerking mij onterecht lijkt. Dat gezegd hebbende, begrijpen we volledig uw teleurstelling over de ontvangst van het eerste pakket en bieden we onze excuses aan voor dit ongemak.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/10/2019
Lange levertijd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/11/2019
bestelling die niet op de gevraagde dag aankomt en ook niet op de gevraagde plaats.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/11/2019
Tegenwoordig heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, wat jammer is. Wesco, dat een must is voor de aankoop van babyspullen of andere, maakt gebruik van een onbetrouwbaar transportbedrijf. Ik zou vrijdag tussen 14.00 en 16.00 uur geleverd worden, niemand is ooit gekomen, het is maandagmiddag en na verschillende telefoontjes naar de vervoerder, zou ik morgen geleverd worden, we zullen zien.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/11/2019
De doos is geplet en op een plek gescheurd aangekomen. Binnenin een beschadigde verpakking maar niet het object
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/10/2019
Bestelling geplaatst op 10/10/19, cheque verzonden en verloren, dus late follow-up in november, daarna cheque opnieuw verzonden met een notitie waarin werd gevraagd om een bericht te sturen bij aankomst / bericht niet verzonden. Bestelling ontvangen op 25/11/19 met onbetaalde factuur, maar bij het bellen wordt me verteld dat de cheque is ontvangen en geïnd! Daarna cheque geïnd zonder de betaalde factuur te hebben ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/10/2019
Het is al meerdere keren voorgekomen dat onze bestellingen incompleet aankomen, er ontbreken altijd enkele dingen zoals meubelregels, schroeven voor planken... We zijn teleurgesteld over dit kwaliteitsverlies en vooral over de reactietijd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/11/2019
De hoes van het verhaal 'het geheim van de berg' was op verschillende plaatsen beschadigd. Voor een kerstcadeau is dat gênant. Ik moest tape gebruiken.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/11/2019
Ik heb mijn pakketten ontvangen verpakt in een patchwork van dozen die met tape in alle richtingen zijn vastgemaakt. Uiteraard ontbrak een goede hoeveelheid van mijn bestelling, namelijk 22 pakken plastiline ontvangen van de 30 betaalde en 17 ballen ontvangen van de 20 betaalde; De pakken met modelleerklei waren beschadigd omdat ze slecht behandeld waren tijdens het transport. Ik heb geprobeerd Wesco te bellen, maar niemand antwoordt. Ik heb een e-mail gestuurd zonder antwoord tot nu toe (3 dagen geleden).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/10/2019
Zeer lange levertijd, bijna anderhalve maand. Product conform. Communicatie met de klantenservice was redelijk snel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/11/2019
Goede ontvangst maar onjuiste factuur! 2 keer heb ik gevraagd om het factuuradres te wijzigen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/10/2019
Hallo,
ik ben teleurgesteld over de voorbereiding van de bestelling en de ruil die Wesco dringend moest doen.
Tot op heden hebben we het bestelde product in de juiste kleur nog steeds niet ontvangen.
We wachten helaas al 3 weken op het juiste pakket, terwijl er een klantenservice aan de gang is.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het artikel dat u heeft gekozen heeft inderdaad de interesse van veel mensen tegelijkertijd gewekt. Zoals onze klantenservice u heeft geïnformeerd, hebben we een wachttijd voordat we weer op voorraad zijn. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat uw product u volledig tevreden zal stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/11/2019
Stoelen arriveerden gewoon gewikkeld in een dunne plastic folie, niet eens bubbeltjesplastic, en zonder kartonnen verpakking.
Een van de stoelen was gebroken in een hoek.
Ik heb het product teruggestuurd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, komt het voor dat het product niet met voldoende aandacht wordt behandeld tijdens zijn reis. We hopen dat de nieuwe stoel die we hebben gestuurd u tevreden zal stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/11/2019
snelheid van verzending
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Ik heb snel gevonden wat ik zocht en ik ben zeer tevreden met mijn bestelling.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.