Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/02/2022
Het bedje is defect aangekomen. Na een week heb ik nog steeds niets gehoord van de klantenservice... onacceptabel!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt over uw teleurstelling met deze bestelling. We verontschuldigen ons voor de defecte staat van het ontvangen product. Onze klantenservice doet er alles aan om de verzoeken zo snel mogelijk te beantwoorden. Ook moet er maandag 7 maart een antwoord op uw klacht komen. We hopen dat u ondanks deze tegenslag opnieuw vertrouwen in WESCO zult hebben voor uw toekomstige aankopen. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/02/2022
Het pakket met de 4 poten en 4 wielen was geopend, ik heb het geweigerd, het bevatte slechts 4 poten en 3 wielen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Het spijt ons te constateren dat uw bestelling incompleet is geleverd en we verontschuldigen ons voor deze fout. Tot nu toe heeft onze klantenservice geen klacht van u ontvangen, dus ik nodig u uit om contact met hen op te nemen via e-mail op [email protected]. Onze teams zullen ervoor zorgen dat ze u zo snel mogelijk een oplossing bieden. Ondanks deze teleurstellende ervaring hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/01/2022
De producten zijn gelukkig van goede kwaliteit, maar 1,5 maand om artikelen te ontvangen die op voorraad zouden moeten zijn, is een beetje lang. Ik moest zelf informatie inwinnen na 3 weken, de klantenservice heeft me voor deze datum niets gecommuniceerd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/02/2022
Snelle levering, producten conform maar vertonen altijd kleine defecten ondanks de prijs!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/02/2022
Mediocre levering
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/02/2022
De producten zijn zeer goed maar een van de bestelde schilderijen is beschadigd aangekomen omdat de tape van de doos gedeeltelijk op de poster zat.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/02/2022
Levering de doos is aangekomen, allemaal deuken. De site is geweldig. Jammer dat er geen zoekfunctie op leeftijd is.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/02/2022
In afwachting van antwoord van de klantenservice
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/02/2022
bezorger heeft het pakket voor de deur neergezet... gelukkig heb ik een vriendelijke buurvrouw die het bij haar heeft genomen... de bezorger heeft getekend namens de vereniging, echt grensoverschrijdend....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We zijn oprecht sorry dat de bezorgservice niet aan onze kwaliteitsbelofte heeft voldaan. We zullen de informatie doorgeven aan onze logistieke dienst die contact zal opnemen met de betreffende vervoerder over dit incident dat buiten onze wil om is gebeurd. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden stelt. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/02/2022
Ik bestel vuilniszakken voor een vuilnisbak die u verkoopt (30 liter, formaat 45 x 25), ik ontvang totaal ongeschikte zakken omdat ze te klein zijn, van een zo dunne dikte dat ze zelfs niet zullen dienen om de uitwerpselen van mijn hond op te ruimen. 8 euro naar de prullenbak... zonder zakken!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We zijn erg sorry om te horen dat u niet volledig tevreden bent met uw aankoopervaring op onze site. Sinds de verkoop van dit product hebben we geen enkele terugkoppeling ontvangen over hetzelfde kwaliteitsprobleem. Wat betreft de afmetingen, we hebben geen wijziging gehad op deze referentie en de op de site aangegeven afmetingen zijn correct: 30L: 70*50cm. We staan altijd klaar voor onze klanten, u kunt ons bereiken op [email protected]. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/02/2022
Ik heb een klimstang gekocht, de stang lijkt heel stevig maar het staat niet op het product dat er muurbeugels bij moeten worden toegevoegd, waardoor de prijs bijna verdubbeld is. Ik realiseerde me dit toen ik mijn pakket ontving.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Naar aanleiding van uw opmerking en om toekomstige kopers te informeren, zullen we de productomschrijving aanpassen door te verduidelijken dat de bevestigingen niet bij het product zijn inbegrepen. We danken u voor uw hulp die ons in staat stelt om te verbeteren. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/02/2022
Aangename en gemakkelijk te navigeren site.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/12/2021
navigatie altijd een beetje traag. beschikbaarheidstermijn niet goed ingeschat.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/10/2021
De producten zijn van goede kwaliteit, maar de levering is middelmatig. Verschillende leveringsproblemen geconstateerd voor één enkele bestelling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/02/2022
Eerste keer teleurgesteld door WESCO. Een onderdeel ontbreekt. Hopend op een snelle reactie van de klantenservice
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/01/2022
Pakket beschadigd aangekomen. De tafel moet natuurlijk worden gemonteerd, maar de schroeven ontbreken. We hopen ze zo snel mogelijk te ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry voor deze vergeten en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice is op de hoogte van uw verzoek en doet het nodige om u de ontbrekende onderdelen te sturen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/02/2022
Fout bij de levering.... Mijn zoon van 7 jaar heeft de rode kleur gekozen en we hebben een oranje ballon geleverd gekregen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons het probleem te melden. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw klacht en zal u binnen 24 uur een antwoord geven. We zijn oprecht sorry voor deze fout bij de orderverwerking en bieden onze excuses aan. We hopen desondanks dat u binnenkort weer bij ons op de site komt kijken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/11/2021
Catastrofaal. Bestelling gedaan in november voor kerstcadeau... Ontvangen op het verkeerde adres begin februari. Enorme teleurstelling terwijl ik al lange tijd met Wesco werk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. De levering van uw bestelling heeft vertraging opgelopen vanwege een voorraadtekort en we bieden onze excuses aan. Onze teams zijn dagelijks bezig om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zeldzaam zijn en dat onze klanten tevreden zijn (dat blijft onze prioriteit). Wat betreft de levering van uw bestelling, u heeft gekozen voor Colissimo levering (een optie die het niet mogelijk maakt om het afleveradres te wijzigen na validatie van de bestelling). Het feit dat het afleveradres niet kan worden gewijzigd, is dus onafhankelijk van onze wil. We betreuren oprecht dat deze ervaring het vertrouwen en de loyaliteit die u heeft voor Wesco in twijfel trekt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door later weer bij ons op de site terug te komen. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/01/2022
bedankt om de kleuren te controleren wanneer we 2 blauwe krukken nemen, ontvangen één blauw en één paars
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/01/2022
Het plastic van de klok is bekrast, verder is de ontvangst goed verlopen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/11/2021
De site is zeer goed. De klantenservice is ook zeer goed. Groot probleem met de levering (2 maanden wachten terwijl het artikel op voorraad was bij de bestelling) Anders zijn de producten top en van zeer goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/12/2021
De producten zijn zeer goed, maar ik ben niet zo tevreden over de rest. De producten komen verpakt in grote zakken en zijn erg vuil, sommige hebben zeer moeilijk te verwijderen zwarte vlekken, sommige vlekken gaan gewoon niet weg en zijn ingebed. Ik heb de klantenservice zelfs niet gecontacteerd omdat ik voor mijn laatste bestelling een blok had ontvangen met een beschadigde hoek, oké, echt heel weinig beschadigd, maar als je naar de prijs kijkt, had ik gehoopt dat alles perfect zou zijn. De klantenservice heeft niet op mijn verzoek gereageerd. Jammer, want de producten zijn goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We zijn erg sorry te horen dat u niet volledig tevreden bent met uw aankoopervaring bij Wesco. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en de netheid van hun verpakkingen op het moment van verzending vanuit ons magazijn. Als een verpakking niet conform was, zou deze uiteraard opnieuw worden gemaakt voordat deze werd verzonden. We kunnen u niet met vuile producten achterlaten, omdat dit in strijd is met onze kwaliteitsverbintenissen. Daarom hebben we uw klacht nodig op [email protected] (met enkele foto's van de defecte producten) zodat we u snel een oplossing kunnen bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen oprecht dat deze ongelukkige ervaring u er niet van weerhoudt om ons opnieuw te bezoeken op www.wesco.fr. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/01/2022
Impeccabele website, gemakkelijk om op te navigeren, ik ontving de bestelling een week later en ben zeer tevreden met de twee producten (bed + hoeslaken) van zeer goede kwaliteit, ik ken deze producten goed omdat ik een voormalige atsem ben en nu assmat. Maar ik heb een klacht over de levering, de bezorger was echt helemaal niet vriendelijk, noch aan de telefoon, noch bij de levering, nauwelijks een 'hallo' en ook geen 'tot ziens' (beleefdheid is iets essentieels dat we aan kinderen leren). Als hij niet tevreden is met zijn werk, kan hij beter meteen veranderen, dat zou beter zijn voor iedereen!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/11/2021
Voor deze bestelling was de levertijd echt te lang. Besteld voor Kerstmis, het arriveerde eind januari.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/01/2022
Bestelling aangekomen beschadigd. Zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We begrijpen uw teleurstelling en zijn oprecht sorry voor het ongemak. Uw bestelling lijkt de ontberingen van het transport te hebben ondergaan en weet dat deze situatie ons ook niet bevalt omdat we bezorgd zijn over de kwaliteit van onze diensten. Kunt u contact met ons opnemen op [email protected] (met een foto van het beschadigde product)? Onze klantenservice zal het nodige doen om u een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/01/2022
Een enorme doos voor 2 kleine mappen, de verkeerde kleuren van de mappen en een verlengde levertijd
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/01/2022
Doos aan de zijkant geopend en slijper los in de doos
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/12/2021
Goed maar een beetje lang
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/12/2021
Fout in de bestelling met hekken die niet de juiste kleur hebben. Een van de hekken arriveerde gebroken (misschien door de vervoerder).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/11/2021
Het product is helemaal niet van kwaliteit voor de aangeboden prijs.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/01/2022
1 ster omdat je geen nul kunt geven! 3 boodschappentassen besteld, speelgoed voor kinderen ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. We verontschuldigen ons voor dit probleem met de orderverwerking. Kunt u ons schrijven op [email protected] (met vermelding van het ondervonden probleem en enkele foto's bijgevoegd)? Ons klantenserviceteam zal dan in staat zijn om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en beschikbaarheid. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/12/2021
Over het algemeen tevreden, maar kleine teleurstellingen over details die de beoordeling verlagen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/11/2021
helaas zijn 2 van de 3 bestelde trommels beschadigd aangekomen en zullen ze een ruil of retour vereisen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte brengt van het probleem. We nodigen u uit om ons te schrijven op [email protected] met enkele foto's bijgevoegd, en onze klantenservice zal het nodige doen om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We betreuren dit kwaliteitsprobleem oprecht en hopen u in de toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/11/2021
Ik heb mijn bestelling geplaatst om het voor kerst te zien, wat gepland was, maar helaas ontving ik het begin januari.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry voor deze langere levertijd dan aanvankelijk voorzien. Al enkele maanden ondervinden bepaalde grondstoffen wereldwijd bevoorradingsproblemen, wat een directe impact heeft op de beschikbaarheid van eindproducten. Als fabrikant en distributeur zijn wij ook afhankelijk van deze situatie en doen we ons best om onze klanten zo min mogelijk te beïnvloeden om hun tevredenheid te waarborgen. Ondanks deze vertraging hopen we dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien en wensen u een fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/11/2021
Aankoop gedaan op 16 november, ontvangst van de kralen op 30 december !!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden onze oprechte excuses aan. We hebben problemen gehad met de bevoorrading bij onze leverancier en daardoor was de beschikbaarheid van deze referentie vertraagd. We betreuren deze situatie ook en hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen kijken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/11/2021
Onmogelijk om een factuur te krijgen voor de levering die 1,5 maand heeft geduurd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Inderdaad, de verzending van de factuur heeft niet onmiddellijk plaatsgevonden en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Met de naderende kerst staan we voor een piek in de activiteit en doen onze teams hun uiterste best om snel aan alle klantverzoeken te voldoen. We bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering en hopen dat uw bestelling u desondanks tevreden stelt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien en wensen u een fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/11/2021
Ik raad deze site absoluut niet aan, het is treurig, ik heb anderhalve maand gewacht op een kerstcadeau voor een kind, cadeau zogenaamd op voorraad op het moment van de bestelling... toen vertraagd... toen niet beschikbaar in januari... ik ontving in plaats daarvan de catalogus waarvan de verzendkosten mij in rekening zijn gebracht en uiteraard niet zijn terugbetaald... het telefonische contact met de klantenservice was zeer slecht, zeer onvriendelijk en totaal ineffectief; Kortom, ik raad het iedereen af.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ontevredenheid te uiten, want deze situatie is niet acceptabel. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze bijzonder ongelukkige winkelervaring. Wij hebben altijd de intentie om onze klanten tevreden te stellen en betreuren deze gebeurtenissen. De verzendkosten zullen uiteraard aan u worden terugbetaald. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat u ons later weer op onze site komt bezoeken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/12/2021
De levering was veel langer dan voorzien. En de kit babi-modules past niet goed in elkaar. Voor de prijs is het echt overdreven.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/12/2021
De site blijft maar vastlopen, ik heb meer dan 2 uur moeten volhouden om een bestelling te finaliseren (ik had absoluut een artikel nodig, anders had ik het opgegeven...). Ik zal nooit meer via de site bestellen. Ik zou gratis levering moeten hebben, omdat ik een bepaald bedrag had bereikt. Grote teleurstelling: ik moest betalen omdat ik een 'voordeel' code moest activeren (onmogelijk om toegang te krijgen op de site). Dus uiteindelijk, als ik zeer tevreden ben over de ontvangen producten, zal ik voortaan een nieuwe bestelling vermijden. Jammer, ik had geprobeerd als 'particulier' om te zien, en om andere artikelen aan te bevelen voor de kindergroep die ik leid als 'professional.'
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de navigatie op onze site. Onze teams werken dagelijks aan het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid, maar er kunnen af en toe vertragingen optreden. Wat betreft de gratis levering zijn er drie scenario's mogelijk op onze site: of u bereikt 250€ aan aankopen en de gratis levering wordt automatisch toegepast. Of u gebruikt een promotiecode die alleen onder bepaalde voorwaarden wordt geactiveerd. Bijvoorbeeld voor de code 'Neige' die momenteel actief is, zijn hier de voorwaarden: 'Verzendkosten gratis bij een aankoop van 59€ op de site www.wesco.fr. Aanbieding geldig één keer per klant van 11/10/2021 tot 10/01/2022, op alle verzendmethoden behalve expressverzending, niet cumuleerbaar met andere promotiecodes. Aanbieding zichtbaar in de winkelwagentje na inloggen of aanmaken van een klantenaccount.' Op elk moment kunt u onze lopende promotiecodes vinden op de pagina https://www.wesco.fr/codes-promos.html. Laatste mogelijke optie om te profiteren van gratis levering, u sluit u aan bij een van onze voordelenclubs (waarvan de voorwaarden hier zijn gedetailleerd: https://www.wesco.fr/clubs-avantages-wesco.html). We hopen dat u, in het licht van deze elementen, ons opnieuw vertrouwt en binnenkort weer op onze site komt kijken. Onze klantenservice staat uiteraard voor u klaar op 05 49 80 01 66. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/12/2021
Groot probleem met de levering. Aan het einde van mijn bestelling had ik de keuze voor de leverdatum. Ik heb aangegeven vanaf 29 december omdat ik daarvoor niet thuis was. En de bestelling arriveerde op 27 december. Dus zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Inderdaad, na controle bij onze diensten hebben we de datum van 29 december correct aan de vervoerder doorgegeven voor de levering van uw bestelling. Deze datum is niet gerespecteerd, onafhankelijk van onze wil. We betreuren uw teleurstelling en hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen kijken. Fijne dag.