Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Tevredenheidsgraad niet erg hoog gezien het materiaal van slechte kwaliteit is
Vertaalde beoordelingen
R
Rémi P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/09/2024
Over het algemeen tevreden, behalve voor de vloeibare verf
Vertaalde beoordelingen
P
Patricia J.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/09/2024
Defecte rits van de vervanghoes
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons dit kwaliteitsprobleem te melden. We nodigen u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] met vermelding van uw bestelnummer en een foto van het defecte product. Ons klantenserviceteam zal het nodige doen om u een vervangoplossing te bieden. We verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u bij voorbaat voor uw begrip. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
-
- M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/09/2024
Site niet toegankelijk via de telefoon, erg jammer. Leveringen worden in kleine delen uitgevoerd, er mist altijd iets, ik ben NIET tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We betreuren oprecht de manier waarop de levering van uw bestelling is verlopen en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We hopen de kans te krijgen om een betere indruk te maken en uw vertrouwen terug te winnen door u een betere ervaring te bieden bij een toekomstig bezoek aan onze site. Fijne dag verder.
A
Alia E.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/09/2024
Niet tevreden met het product
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Tot nu toe hebben we nooit negatieve feedback van klanten over dit product ontvangen. Aangezien uw beoordeling niet specificeert welke elementen u teleurgesteld hebben (kwaliteit, gebruik...), is het moeilijk voor ons om een onderbouwd antwoord te geven. In het geval dat het een probleem met de productkwaliteit betreft, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (vermeld uw bestelnummer en productreferentie). We hopen u beter van dienst te kunnen zijn bij een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag verder.
F
Flora L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/09/2024
De randen zijn goed hoog, maar de onderkant is al een beetje beschadigd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. We zijn verdrietig om uw feedback over de kwaliteit van dit product te lezen en bieden onze oprechte excuses aan. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (vermeld uw bestelnummer en voeg een foto van de onderkant van het product toe). Ons klantenserviceteam zal het overnemen en u binnenkort opnieuw contacteren. We hopen dat u ons uw vertrouwen opnieuw zult geven door binnenkort terug te komen op onze site. Fijne dag
S
Stéphanie D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2024
de levering vond 4 weken na de bestelling plaats. De levering was meer dan een week vertraagd ten opzichte van de aangekondigde datum
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring heeft laten weten. We zijn ons ervan bewust dat deze bijzonder lange levertijd teleurstellend kan zijn en bieden onze excuses aan. Onze teams zetten dagelijks hun inspanningen in om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zo zelden mogelijk voorkomt. We danken u oprecht voor uw geduld en hopen dat u ons uw vertrouwen opnieuw zult geven door binnenkort terug te komen op wesco.fr. Fijne dag
H
Halte-Garderie -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/06/2024
Bestelling geplaatst op 18 juni, vanwege de Olympische Spelen werd ons gevraagd om een levering voor 9 september en nu is er geen levering. Uiteindelijk ontvangen we de leveringen in delen, de totaliteit is tot op heden nog steeds niet ontvangen. Een verzoek om een commerciële geste is gedaan, maar er is geen reactie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Helaas zijn vanwege de Olympische Spelen veel leveringen stopgezet. Deze stop heeft soms invloed gehad op de terugkeer naar normale leveringen, wat heeft geleid tot verzendingen in meerdere delen. We begrijpen perfect uw ontevredenheid en bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. Onze klantenservice heeft geprobeerd u meerdere keren te contacteren om u een oplossing aan te bieden en er zijn berichten over dit onderwerp achtergelaten. We moedigen u aan om hen opnieuw te bellen op het aangegeven nummer. We hopen dat u ons, eenmaal deze teleurstelling voorbij, een nieuwe kans zult geven en dat uw volgende ervaring op onze site aan uw verwachtingen zal voldoen. Fijne dag
M
Multi Accueil Alpage -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/09/2024
HEEL GROOT LEVERINGSPROBLEEM! als gevolg van een slechte overdracht van informatie door uw diensten. Een geschatte leverdatum werd mij gegeven (tussen 26 en 30 september). Ik had ook een gewenste datum geselecteerd uit voorzorg (26/09). Ik had in de opmerkingen gespecificeerd dat de structuur op woensdag gesloten was. Iemand belde me de maandag voor de levering, waarop ik alles opnieuw uitlegde. Ze verzekerde me dat ze het aan de bezorger zou doorgeven, alles was dus duidelijk en gedefinieerd. Dit heeft er niet voor gezorgd dat het op woensdag 25 september werd geleverd en dat ik een zeer onaangename uitwisseling had met de bezorger die me dus verstoorde op mijn vrije dag en die niet alleen de telefoon in mijn gezicht hing, maar ook zonder mijn toestemming of zelfs maar te waarschuwen naar het gemeentehuis ging leveren. Ik had echter gevraagd aan een meisje van het team om op haar vrije dag te komen om het toch voor haar open te doen. Ik ben erg boos en zeer terughoudend om de ervaring bij u te herhalen. En toch willen we bedden en andere materialen kopen. We zullen zien!!!!!!! Telefoonnummer van de chauffeur: 06.71.34.26.61
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw situatie in detail uit te leggen. We willen u allereerst onze oprechte excuses aanbieden omdat de afspraken niet zijn nagekomen. We begrijpen perfect de ontevredenheid die dit kan veroorzaken. Onze klantenservice zal u vandaag opnieuw contacteren om u een oplossing aan te bieden, die ons inziens u zal aanmoedigen om ons een tweede kans te geven. We hopen oprecht uw vertrouwen te herwinnen en u een betere ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek. Fijne dag
C
Creche Les Ptits Bouts C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/07/2024
De kwaliteit van een van de ontvangen producten laat te wensen over, beschadigd product ref 66896 dat we u op 6/09 hebben gemeld, dat op 16/09 opnieuw is teruggestuurd en weer beschadigd is aangekomen. We hebben dit opnieuw per e-mail gemeld en wachten sindsdien op een reactie van u, ondanks een poging om u telefonisch te bereiken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring heeft laten weten. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze herhaalde situatie. Onze klantenservice heeft uw klacht gisteren behandeld en doet het nodige om het betreffende product opnieuw naar u te verzenden. We zijn oprecht sorry en hopen dat u ons in de toekomst een tweede kans zult geven om een betere indruk te maken. Fijne dag.
A
Aline H.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/09/2024
Ik vind de prijzen erg hoog, gelukkig is de kwaliteit in orde, de levertijden zijn toch lang vind ik....
Vertaalde beoordelingen
C
Claire M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/08/2024
LEVERTIJD TE LANG
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw gevoel over de levering van uw bestelling met ons deelt. Onze teams doen voortdurend hun best om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, zodat ze zo snel mogelijk bij onze klanten aankomen. We begrijpen dat deze verwerkingstijd lang voor u kan lijken en we betreuren oprecht dat dit uw algemene perceptie van Wesco heeft kunnen beïnvloeden. Na controle constateren we dat uw levering inderdaad op tijd heeft plaatsgevonden, conform de data die zijn aangekondigd in de bevestiging van uw bestelling. We danken u voor uw begrip en hopen dat u ons opnieuw uw vertrouwen zult geven door binnenkort weer een bezoek aan wesco.fr te brengen. Fijne dag.
F
Firstep Libourne -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/09/2024
Kwaliteitsproduct maar levering + klantenservice zeer gemiddeld. Lange verzending, pakket met vertraging geleverd zonder informatie gedurende 4 dagen, klantenservice weinig reactief/effectief.
Vertaalde beoordelingen
G
Gabriel C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/08/2024
Levering met meer dan 3 weken vertraging! En de bezorger komt zonder enige e-mail of sms om te waarschuwen. Zonder commerciële geste van Wesco, zou ik niet meer bij u bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw ontevredenheid over de levertijd volledig. Deze is beïnvloed door de Paralympische Spelen, een situatie die buiten onze controle ligt. We hebben ons best gedaan om u op de hoogte te houden, maar we zijn er verdrietig om te horen dat de vervoerder deze stap niet heeft gevolgd om u de exacte leverdatum te communiceren. Onze oprechte excuses. We hopen dat u ons in de toekomst een tweede kans geeft en dat we u beter kunnen bedienen. Fijne dag.
E
Ecole Maternelle Georges Le Bail -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/09/2024
De pakketten zijn in twee keer aangekomen. De naam van de ontvanger was niet vermeld.
Vertaalde beoordelingen
C
Coralie L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/09/2024
Ik ben zeer teleurgesteld, bestelling van een rechthoekige tafel dus op 4 poten, ik heb maar 3 poten ontvangen, en het is onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Een dossier bij de klantenservice is per e-mail ingediend, tot op heden geen antwoord... Een poot terugsturen zodat ik mijn tafel kan monteren, dat had snel moeten zijn. Voor de prijs van het materiaal ben ik echt teleurgesteld... Anders, qua kwaliteit, niets op aan te merken, het is echt goed materiaal. In afwachting van de ontbrekende poot om de tafel voor de kleine knuffels te kunnen monteren.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze oprechte excuses voor deze vergissing bij de voorbereiding van uw bestelling. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en zal het ontbrekende voetstuk opnieuw verzenden. We danken u voor uw begrip en geduld. We hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen. Fijne dag.
N
Nelly B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/09/2024
Vervoerder moet worden herzien, grote storing tijdens de levering.
Vertaalde beoordelingen
E
Ecile Maternelle Zola -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/08/2024
Meubel zonder schroeven en ondanks de klacht niets ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
M
Muriel P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/08/2024
Te lange levertijd. De aangekondigde leverdatum bij de bestelling is helemaal niet de leverdatum. Aangekondigde datum bij de bestelling op 2 september. Vervolgens een e-mail met de mededeling dat het vanaf 9 september is vanwege de Paralympische Spelen, om uiteindelijk op 20 september te leveren. Als ik van tevoren had geweten dat er zo'n lange levertijd was, had ik waarschijnlijk ergens anders besteld omdat ik het nodig had als gastouder.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw ontevredenheid over de levertijd. Deze is beïnvloed door de Paralympische Spelen, een situatie die buiten onze controle ligt. We hebben ons best gedaan om u op de hoogte te houden van de situatie en de uitgestelde levering. U had de mogelijkheid om deze termijn te weigeren en uw bestelling te annuleren via onze klantenservice. We hopen dat, ondanks alles, het product u tevreden stelt. We zouden het geweldig vinden u in de toekomst weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
M
Marie-Laure P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/09/2024
2 defecte artikelen! Klantenservice niet bereikbaar per telefoon.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons heeft gewaarschuwd door een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat u defecte producten heeft ontvangen en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Om een oplossing te bieden, kunt u een e-mail sturen naar [email protected] met vermelding van ons bestelnummer en foto's van de beschadigde producten? We zijn bijzonder spijtig over deze situatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons de volgende keer weer op onze site te bezoeken. Fijne dag.
O
Ogec Notre Dame Des Anges -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/07/2024
Zeer ontevreden omdat er veel problemen waren met de levering van mijn bestelling en dat ik het uiteindelijk nooit heb ontvangen!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht bedroefd dat de leveringsdienst niet aan uw verwachtingen en onze kwaliteitsbelofte heeft voldaan. We begrijpen uw ontevredenheid volledig en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft u een tegoedbon voor uw volgende bestelling aangeboden en we hopen oprecht dat u ons de kans geeft om u in de toekomst een meer bevredigende ervaring te bieden. Fijne dag.
V
Véronique H.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/09/2024
Producten komen overeen met de bestelling, maar pakket beschadigd bij levering
Vertaalde beoordelingen
F
Florence L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/09/2024
Ik heb niet het juiste product ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Onze oprechte excuses voor deze fout. Onze klantenservice heeft uw klacht goed behandeld en doet het nodige om het product dat overeenkomt met uw oorspronkelijke bestelling te verzenden. We danken u voor uw begrip en hopen dat u desondanks de volgende keer weer op onze site terugkomt. Fijne dag.
D
De Lieuvin -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/07/2024
De site is niet het probleem, het is eerder de klantenservice die bestellingen 15 dagen na validatie om onterechte redenen uitstel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons dat de levering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Deze zomer, vanwege de Olympische Spelen in Parijs, hebben onze bezorgdiensten te maken gehad met toegangbeperkingen in bepaalde gebieden, wat helaas de levertijden heeft beïnvloed. We hebben ons best gedaan om onze klanten per e-mail te informeren en we betreuren oprecht dat deze verlengde termijn u ongemakken heeft bezorgd. We begrijpen uw frustratie, maar deze situatie is onafhankelijk van onze wil. We hopen u in de toekomst onder betere omstandigheden weer van dienst te kunnen zijn en danken u voor uw begrip. Fijne dag.
B
Beatrice P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/08/2024
Levering gepland tussen 16 en 18 augustus. Excuse van de Olympische Spelen om het niet te verzenden. Noodzaak om een e-mail te sturen zodat de levering, die is uitgesteld tot half september, voor de paralympische spelen kan plaatsvinden in de hoop het voor de schoolstart te ontvangen. Dank aan de persoon die zich heeft ingespannen
Vertaalde beoordelingen
S
Sophie B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/08/2024
De site was vaak buiten gebruik toen ik mijn pakket wilde volgen
Vertaalde beoordelingen
R
Roannais Agglomération -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/07/2024
Voldoende, maar nog steeds in afwachting van een deel van mijn bestelling en een antwoord op mijn e-mail over een probleem met de stoel (rugleuning gescheurd). Alvast bedankt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor de problemen met de levering. Onze klantenservice heeft al een nieuwe stoel gestuurd ter vervanging van de beschadigde. Ondertussen doet onze logistieke dienst onderzoek bij de betrokken vervoerder om de ontbrekende pakketten te lokaliseren. We hopen dat u ons opnieuw uw vertrouwen zult geven door binnenkort terug te komen op onze site. Fijne dag.
A
Anne L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/09/2024
Ik ben gematigd. Tevreden met sommige artikelen en zeer teleurgesteld over andere.
Vertaalde beoordelingen
A
Anne C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/08/2024
Verbeter de verpakking
Vertaalde beoordelingen
H
Huguette J.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/08/2024
Levering is 3 keer veranderd en uiteindelijk was de dag waarop ik werd geleverd niet vermeld.
Vertaalde beoordelingen
G
Giovana H.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/08/2024
De levering was waardeloos... het pakket was tussen twee brievenbussen geschoven, we hebben het niet gevonden op de dag van levering, we hebben de levering betwist. De terugkoppeling van Chronopost en Wesco was "Het pakket is veilig in de brievenbus afgeleverd" we hebben het pakket 10 dagen later gevonden.... uiteraard was het doorweekt en beschimmeld. We wachten op een terugbetaling of een gebaar...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw klantervaring met ons deelt. We zijn oprecht bedroefd over de ongemakken die u heeft ondervonden tijdens de levering, die absoluut niet overeenkomen met de kwaliteit van service die wij bieden. We hebben onze logistieke dienst geïnformeerd zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. Uw klacht is in behandeling genomen door onze klantenservice en nieuwe producten zijn al verzonden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
N
Natacha F.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/06/2024
De navigatie op de site is vrij goed. Maar ik kon niemand aan de telefoon krijgen, ze beantwoorden nooit! En per e-mail heeft niemand ook op mijn probleem met vlekken op de wandmatrassen die voor een crèche zijn besteld, gereageerd!! Gezien uw tarieven vind ik dit schandalig!
Vertaalde beoordelingen
N
Nathalie A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2024
in afwachting van een reactie op de ingediende klacht. - niet nagekomen levertijden. onvolledige levering - beschadigd meubel....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. Het respecteren van de levertijden en de kwaliteit van onze producten staan centraal in onze verplichtingen, en we betreuren het dat dit deze keer niet het geval was. Vanwege de terugkeerperiode heeft onze klantenservice inderdaad een langere responstijd. We verzekeren u echter dat ons team u begin volgende week zal contacteren om dit probleem op te lossen. We begrijpen uw ontevredenheid volledig en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag
E
Ecole St Joseph -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 28/06/2024
Het is goed materiaal, geen problemen. Alleen, de levering vond plaats op de dag van de terugkeer. Voor bedden voor de leerlingen is dat niet ideaal voor de lerares en haar ASEM om voor te bereiden. We moesten Wesco bellen om maandagmorgen dringend geleverd te worden. De bezorger heeft de doos heel vriendelijk in de klas achtergelaten.
Vertaalde beoordelingen
E
Ecole Sainte Marie -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/06/2024
Niets te melden
Vertaalde beoordelingen
E
Ecole Maternelle Marie Mauron E.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/08/2024
Er was afgesproken dat er op 27 augustus 2024 geleverd zou worden. Ik was 's ochtends aanwezig, 2 van mijn collega's de hele dag. De bezorger had mijn persoonlijke telefoonnummer. Niemand is op school verschenen en de leveringstracering is bijgewerkt voor een levering gepland op 5 september, dus na de start van de lessen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen. We begrijpen uw frustratie volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. We zijn bijzonder spijtig dat de levering niet heeft plaatsgevonden op de afgesproken datum, ondanks uw aanwezigheid. We weten hoe belangrijk deze bestelling is, vooral voor de terugkeer, en we zijn ons ervan bewust dat deze situatie u in een delicate positie plaatst. Aangezien de levering wordt verzorgd door een externe vervoerder, zijn we afhankelijk van hun niveau van betrokkenheid. We hebben onze logistieke dienst op de hoogte gesteld van het probleem om uitleg te krijgen van de betrokken vervoerder. Als u nieuwe problemen ondervindt met de levering van uw bestelling, nodigen we u uit om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice op 05 48 800 166. We hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan wesco.fr. Fijne dag.
L
Les Minis Étoiles -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/07/2024
Geen probleem met de site en om een bestelling te plaatsen, maar er was een vertraging in de levering die we kunnen begrijpen, maar onze organisatie sloot voor de vakantie, dat hadden we goed aangegeven en we zijn toch geleverd tijdens onze afwezigheid zonder daarvan op de hoogte te zijn. Niemand heeft ons ook gebeld om ons te laten weten dat onze levering ergens anders was afgeleverd.
Vertaalde beoordelingen
M
Marie M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/08/2024
Ik heb begin juli een bestelling geplaatst voor de terugkeer van mijn zoon. Levertermijn 4 weken, oké. Maar de dag voor de verwachte levering ontvang ik een e-mail waarin staat dat er vertraging is in de levering. Gelukkig neem ik contact op met de klantenservice die me informeert dat het model niet meer wordt gemaakt. Ik heb een ander vergelijkbaar artikel kunnen kopen. Maar er was geen e-mail om te informeren over de stopzetting van de productie van dit artikel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We betreuren dit gebrek aan communicatie en bieden onze oprechte excuses aan. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag en alvast een goede terugkeer voor uw zoon!
T
Tony G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 23/07/2024
Het bestelsysteem is niet aangepast voor professionals (school). Het is moeilijk om te bestellen zonder via een internet aankoop te gaan. Een bestelling via telefoon en het bijbehorende advies zou praktischer zijn dan weinig effectieve zoekopdrachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw aankoopervaring op de site te evalueren. Het spijt ons te horen dat deze niet optimaal voor u was. De site biedt verschillende opties die specifiek zijn gewijd aan de aankopen van professionals: de mogelijkheid om uw bestelling in meerdere pakketten te verdelen, uw bestelling door een derde te laten valideren, een budget te beheren vanuit uw klantaccount... Onze technische teams doen hun best om het gebruik van de site zo soepel mogelijk te maken. Desondanks, als u een blokkade heeft ondervonden, blijven we beschikbaar op het e-mailadres [email protected] in het kader van continue verbetering van onze diensten. Fijne dag.
C
Clemence C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/07/2024
In principe is het een mooie, dikke en robuuste tafel, helaas is deze aangekomen met een hoek die ingedeukt is. Ik wacht nog steeds op een reactie van Wesco... Anders denk ik dat het echt top is voor de kleintjes die ik ontvang dankzij de modulaire poten.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.