Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/05/2019
de responstijd van de logistieke dienst wanneer er een onderdeel ontbreekt voor de montage moet worden verbeterd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/05/2019
Een beetje ingewikkeld.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/05/2019
Over het algemeen zijn de wesco-producten geschikt voor jonge kinderen, de bestelling werd zeer goed opgevolgd en de levering was op tijd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/03/2019
Bestelling wacht 2 maanden, geen update van de informatie over de levering.
Geen telefonische afspraak van tevoren, middelmatige productverpakking, onaangename vervoerder.... Kortom, product duurder in vergelijking met de markt voor een service op dit niveau, ik zal niets meer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut bedroefd over uw teleurstelling. Helaas is dit meubilair letterlijk slachtoffer geworden van zijn succes en heeft u deze voorraadbreuk ervaren. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en daarvoor bieden we onze excuses aan. We hopen echter dat u ons opnieuw vertrouwen zult.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 20/05/2019
Levering iets traag maar product perfect
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 16/05/2019
Reagerende service op het moment van de bestelling maar ook na de verkoop.
Klein minpuntje over het meubilair voor jonge kinderen: de opbergkasten zijn echt erg fragiel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 16/05/2019
1e bestelling zeer goed verlopen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/05/2019
De levering vanaf deze site is een ramp... bestelling geannuleerd door wesco zonder reden of me te verwittigen, daarna werd de levering door de bezorger op een andere dag dan de gekozen dag gepland. Kortom, ik heb 2 dagen gewacht om mijn artikel nooit te ontvangen... ik heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd! Ik ben ook erg teleurgesteld in de klantenservice die helemaal niet luisterde. Jammer, want de producten lijken van zeer goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan onze gezamenlijke verwachtingen heeft voldaan. Uw pakket is 3 dagen na uw bestelling verzonden. De aandacht die we besteden aan het verzenden van producten van uitstekende kwaliteit staat ons helaas niet toe om u sneller te bedienen. We hopen dat uw artikel u tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/05/2019
Zeer compleet
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 16/05/2019
Ik hou veel van de site en als ik verduidelijkingen nodig heb, zijn ze zeer vriendelijk per telefoon.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/04/2019
Teleurgesteld over de levertijd, niet geïnformeerd dat sommige producten niet beschikbaar waren, de verzending was uitgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/04/2019
Kwaliteitsartikel
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/05/2019
Klantenservice te verbeteren. Geen reactie na levering die niet overeenkwam met mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/05/2019
Als niet-professionele klant weet je niet wat je kunt bestellen, dat wil zeggen alleen familie of andere
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 14/05/2019
Zeer goed
Snelle verzending
Pakket zeer goed beschermd
Jammer dat we verzendkosten moeten betalen = veel sites rekenen tegenwoordig geen verzendkosten.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/05/2019
levering slecht geregistreerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben inderdaad een invoerfout van het adres geregistreerd. We hopen dat uw bestelling u tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/05/2019
Super site! Als je een kwaliteitsproduct wilt, raad ik deze site aan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor uw vriendelijke feedback.
U heeft ons een beoordeling van 1/5 gegeven, wat de laagste beoordeling is en niet overeenkomt met uw opmerking.
Om een betere samenhang te krijgen, kunt u uw beoordeling alstublieft herzien?
Dank u en tot snel op wesco.fr
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/05/2019
Zeer complete site en zeer interessante artikelen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/05/2019
LEVERINGSTIJDEN NIET GERESPECTEERD: ik moest mijn animatie uitstellen. producten voldoen aan de verwachtingen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/05/2019
Zeer duidelijk
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/04/2019
Geen probleem... voldoet aan de oorspronkelijke bestelling..!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/05/2019
Op 16 mei. Pakket afgeleverd in de hal van mijn gebouw, niet gewaarschuwd. Een deel van de bestelling ontbrak
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hopen dat u het geheel van uw bestelling waardeert. Uw opmerking heeft ons bijzonder geraakt en zal ons helpen onze service te verbeteren. Bedankt dat u ons helpt efficiënter te worden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/05/2019
goed, je moet de afmetingen controleren want de foto's zijn misleidend
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 03/05/2019
Snelheid van levering, conformiteit van het product maar een klein gebrek aan beschrijving over hoe de platen te gebruiken (niet mogelijk met een machine).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/05/2019
Verpakking van de plastic bank beschadigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. De kwaliteit van onze diensten ligt ons bijzonder na aan het hart. We hopen dat uw nieuwe bank volledig aan uw verwachtingen voldoet en dat deze een plek heeft gevonden in uw huis.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/05/2019
Goed georganiseerde site, met keuze!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 31/03/2019
Gemakkelijk te gebruiken
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 23/04/2019
goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/05/2019
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/04/2019
teleurgesteld !!!! mogelijkheid van zogenaamde geplande levering ???? mijn pakket is 3 dagen eerder aangekomen dan ik had gevraagd (ik was op vakantie) en vooral het is geleverd bij een buurman die ik niet ken! Bravo !!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en hopen dat u ons niet al te veel kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/04/2019
gegeven termijnen = werkelijke termijnen. Niks aan de hand... Behalve misschien dat je het grote kussen niet direct in de doos zonder beschermpapier moet stoppen. Een vel of plastic om het speelgoed te beschermen zou niet te veel gevraagd zijn geweest.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/04/2019
zeer goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/04/2019
Snelle verzending, wat ik heb ontvangen kwam volledig overeen met wat ik had besteld. Jammer dat de verpakking ook zo groot was voor zo'n klein object...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/04/2019
Op de hoogte gehouden van de verschillende artikelen en vervolgens geïnformeerd over de beschikbaarheid
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/04/2019
GLS heeft aangekondigd dat mijn pakket op 2 mei is geleverd, het is nu 13 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen... Het is voor de crèche, de moederdag en het vertraagt veel activiteiten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw antwoord. Uw pakket is inderdaad op de aangegeven datum geleverd. Zonder antwoord van uw kant kunnen we de situatie niet verduidelijken. We hopen dat u tevreden bent met uw producten en dat u mooie cadeaus voor de ouders heeft kunnen maken.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/05/2019
Ik heb twee identieke artikelen op dezelfde dag besteld en betaald, maar ik heb er maar één ontvangen in een enorme doos, ik ben totaal teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben helaas maar één bestelling van u ontvangen. Ik nodig u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected]. Onze teams zullen alles in het werk stellen om deze kwestie op te lossen. Wat betreft de grootte van de pakketten, we proberen ze zo goed mogelijk te kalibreren om een breukvrije verzending te garanderen terwijl we hun grootte minimaliseren. Zo heeft u de broden in een mini-postdoos ontvangen. We verbeteren ons elke dag en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt in dit proces.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/04/2019
Goede service
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 03/05/2019
Deze site heeft een grote verscheidenheid aan producten en is zeer betrouwbaar
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 03/05/2019
De producten zijn vrij goed beschreven
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/05/2019
Nickel, niets op aan te merken
Vertaalde beoordelingen