Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Dit is de tweede stapelbed die ik bestel, handig om op te bergen.
Vertaalde beoordelingen
M
Mélanie P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/06/2025
Ik moest de bestelling twee keer plaatsen terwijl ik de eerste keer al had betaald via mijn bankapp, maar ik heb nooit de bevestigingsmail ontvangen. Gelukkig kon ik de bestelling opnieuw plaatsen zodat het op tijd thuis aankwam.
Vertaalde beoordelingen
L
Les Poussins - Lily Et Pablo -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/04/2025
Ik vind het jammer dat er geen korting of gratis producten/spellen worden aangeboden voor aanzienlijke bestellingen.
Vertaalde beoordelingen
M
Melanie C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/05/2025
Ik raad aan
Vertaalde beoordelingen
V
Valérie B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/05/2025
Kwaliteitsproduct maar levering is wat lang
Vertaalde beoordelingen
M
Mairie Du Chateau D Oleron -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 20/05/2025
Snelle en correcte levering
Vertaalde beoordelingen
E
Ecole Primaire Per Jakez Hélias -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/05/2025
Bestelling op tijd geleverd, maar op 1 woensdag (school gesloten) terwijl bij de bestelling duidelijk de dagen en tijden van de school voor ontvangst waren aangegeven. Bedden "ruimtebesparend" aangekondigd voor kinderen van 18 maanden tot 3 jaar, maar van onze 18 kleintjes (TPS), van 2 tot 3 jaar oud, kan er maar 1 in liggen. De bedden van deze afmeting zijn te klein! Onnodige aankoop dus voor onze slaapzalen (en retour op onze kosten ondanks de wens voor een aanbeveling van "standaard maat" bedden ter vervanging!). Dit is zeer schadelijk (krap budget). De bedden lijken verder comfortabel en stevig.
Vertaalde beoordelingen
L
Laurence H.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/05/2025
Goed ontvangen, ik vind het gewoon een beetje lang.
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/03/2025
De lepel is een beetje te groot voor de mond van 12-24 maanden en het plastic van het handvat barst na een paar maanden... onbruikbaar omdat het te gevaarlijk is, ze kunnen zich snijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Het spijt ons te horen dat dit product u niet tevreden heeft gesteld, terwijl de feedback over het algemeen zeer positief is. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen. Om de behandeling te vergemakkelijken, kunt u ons enkele foto's van de geconstateerde defecten sturen? Dit stelt ons in staat om u snel een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen de kans te krijgen om u bij een volgende bestelling beter van dienst te zijn. Fijne dag.
M
Maargaux A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/05/2025
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de levering van uw bestelling met een dag vertraging. We doen ons best om onze bestellingen binnen de aangegeven termijnen bij de bevestiging van de bestelling te leveren, maar we zijn afhankelijk van de bezorgdienst. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
C
Claude C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/05/2025
U heeft geen rekening gehouden met onze e-mail voor een wijziging van het afleveradres en u beantwoordt de telefoon niet. Groeten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw teleurstelling en het spijt ons dat we niet aan uw verzoek om het adres te wijzigen hebben kunnen voldoen. Uw adreswijziging is inderdaad te laat in het proces van de orderverwerking ingediend, waardoor we hier geen rekening mee konden houden. We hopen echter dat uw bestelling naar tevredenheid is en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag.
B
Brigitte M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/04/2025
Eerlijk gezegd dacht ik niet dat deze dierenfiguren Made in Portugal Made in China zijn... Erg verrast gezien de prijs...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te uiten. Al vele jaren selecteren we de producten van het merk Papo, dat bekend staat om de kwaliteit van zijn figuren, hun realisme (met de hand geschilderd) en hun grote duurzaamheid. Deze worden bedacht in Frankrijk en vervolgens vervaardigd in Portugal en China, met inachtneming van de internationale veiligheidsnormen, met controles uitgevoerd door onafhankelijke laboratoria. Bovendien wordt elk product voor de commercialisatie ook gecontroleerd door ons kwaliteitsteam om de veiligheid en naleving van de geldende normen ten opzichte van kinderen te waarborgen. We hopen dat deze figuren mooie speelmomenten voor kinderen zullen bieden. Fijne dag.
M
Maison Communale De Grande-Synthe -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/04/2025
foutieve leveringslocatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We zijn erg sorry dat de levering niet conform is. Om een eventuele storing te kunnen identificeren en op te lossen, hebben we meer precisie nodig. Kunt u ons schrijven op het adres [email protected] met uw bestelnummer, het verwachte afleveradres, evenals het adres waar het pakket is geleverd. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en blijven tot uw beschikking. Fijne dag.
Y
Yasmine D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/03/2025
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd. De e-mails die me informeren over de vertraging geven geen precisie over de opnieuw bevestigde leverdatum of de redenen voor de vertraging. Ik had mijn bestelling op 29 maart geplaatst en het is nu 10 mei.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We zijn erg sorry voor deze bijzonder lange wachttijd en we vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. In sommige gevallen kan de beschikbaarheid van een of meerdere artikelen de verzending van de gehele bestelling beïnvloeden. We erkennen ons gebrek aan communicatie naar u toe en zijn ons bewust van de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
V
Valerie M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/04/2025
Het is jammer dat de planken van de meubels niet zijn geïdentificeerd, zodat je beter kunt terugvinden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Inderdaad, de planken zijn niet genummerd op de montage-instructies omdat ze gemakkelijk te identificeren zijn aan de hand van hun vormen en gaten. We hopen dat het product u desondanks tevreden zal stellen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
C
Crèche Ellen Key -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/04/2025
Groot probleem met de levering. Het eerste deel van de pakketten is voor onze deur neergelegd zonder aan te bellen, een van de dozen was zelfs open; er was geen verzendbon. De rest van de dozen die later arriveerden, zijn over onze poort gegooid zonder dat we natuurlijk waren gewaarschuwd!!!! Zelfs als we over het algemeen tevreden zijn met uw producten, aarzelen we om opnieuw bij u te bestellen vanwege de leveringsproblemen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht sorry voor de ongemakken die u heeft ondervonden tijdens de levering en bieden onze excuses aan. Deze situatie weerspiegelt niet onze kwaliteitsverbintenissen en we begrijpen volledig uw onvrede. Uw feedback is doorgegeven aan onze logistieke dienst om de betrokken vervoerder bewust te maken en te voorkomen dat dit zich herhaalt, want dit is niet acceptabel. We betreuren dat deze ervaring uw loyaliteit aan Wesco in twijfel trekt en hopen desondanks dat u ons een tweede kans wilt geven om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
S
Salah L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/04/2025
Het product zelf is van goede kwaliteit, ik heb er niets op aan te merken, maar ik heb twee problemen te melden, het eerste is de extreem lange levertijd (een product besteld in China doet het beter qua levertijd). Het tweede probleem betreft de keuze van de leveringsdienst, er is maar één dienstverlener om te kiezen of niet, deze laatste is zeer veeleisend (de bezorger mag de trappen van het gebouw niet op!). Aangezien ik werk en mijn vrouw thuis is met een jong kind, heeft ze de bezorger gesmeekt om het pakket naar boven te brengen, en ik vind dat niet normaal!). Ik verzoek u vriendelijk om de keuze van leveringsdiensten uit te breiden. Dank u. Met vriendelijke groet, Mr LOUZAZNA.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij dat het product u tevreden heeft gesteld, maar we betreuren oprecht dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. Na controle is uw bestelling inderdaad geleverd binnen de aangegeven termijnen in uw orderbevestiging. We begrijpen echter dat de wachttijd lang voor u kan zijn geweest, en wees gerust dat onze teams alles in het werk stellen om de bestellingen zo snel mogelijk voor te bereiden en te verzenden. Door te kiezen om op onze site te bestellen, steunt u de werkgelegenheid van onze 250 medewerkers en kiest u voor een levering met een veel lagere koolstofimpact in vergelijking met een bestelling die vanuit een ander continent wordt verzonden. Ten slotte, in overeenstemming met onze algemene voorwaarden en de gebruikelijke diensten van de vervoerders, kan de levering helaas niet op de verdieping plaatsvinden. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden bij een volgend bezoek. Fijne dag.
B
Brigitte C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/04/2025
Een bestelling geplaatst op 21/04/2025, doorgegeven aan de vervoerder 7 dagen later, op 28/29/04/2025??? Het is onbegrijpelijk dat het zo lang moet duren!!!! Bovendien had de Colissimo-volgservice me per e-mail geïnformeerd over de aankomst van mijn bestelling op 29/04/2025, ik was de hele ochtend thuis geblokkeerd (pakket past niet in mijn brievenbus)!! Geen corrigerende informatie in de ochtend van 29/04!!! Pas door de volgservice te raadplegen, na het verstrijken van het tijdslot voor levering, ontdekte ik dat mijn pakket uiteindelijk pas op 03/05/2025 zou worden geleverd!! Dus ik ben helemaal niet tevreden over het beheer (informatie, opvolging) van de nazorg van WESCO
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht sorry dat de levering van uw bestelling niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen uw ontevredenheid over deze vertraging en het gebrek aan duidelijkheid in de opvolging. Elke dag doen onze teams hun best om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Helaas kunnen bepaalde elementen zoals pieken in de activiteit of de beschikbaarheid van producten dit proces verlengen. Zodra het pakket aan de vervoerder is overgedragen, zijn we afhankelijk van zijn verzend- en communicatievoorwaarden. In uw geval was de Colissimo-volgservice blijkbaar niet optimaal, wat u in de war heeft kunnen brengen, en daar zijn we echt sorry voor. De feestdag op 1 mei, samen met het verbod op vrachtverkeer, heeft ook bijgedragen aan de verlenging van de levertijd. We hopen desondanks de kans te krijgen om u een meer bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
M
Mairie S.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 13/03/2025
niks te zeggen
Vertaalde beoordelingen
S
Severine C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/04/2025
Ik ben een beetje teleurgesteld omdat u een leverdatum voorstelt en daar geen rekening mee houdt
Vertaalde beoordelingen
F
Flavie M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/04/2025
Zeer teleurgesteld. Op de site staat dat verzending binnen 48 uur plaatsvindt en levering binnen 3 tot 5 dagen. De verzending vond 5 werkdagen na de bestelling plaats. Te lang.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback na uw bestelling. Na controle blijkt dat u binnen de aangekondigde termijnen bent geleverd in uw orderbevestiging. (tussen 23/04 en 25/04). Bovendien zijn de termijnen die in onze algemene verkoopvoorwaarden worden vermeld slechts indicatief en afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbaarheid van de producten of de datum van registratie van de bestelling. Hopelijk, in het licht van deze informatie, zult u opnieuw vertrouwen hebben in Wesco voor uw toekomstige aankopen. Fijne dag.
D
Departement Herault -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 21/03/2025
Er zijn altijd meerdere leveringen nodig terwijl de artikelen op het moment van bestelling beschikbaar zijn
Vertaalde beoordelingen
C
Caroline K.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 08/04/2025
Producten zijn gemakkelijk te vinden. Goede diversiteit.
Vertaalde beoordelingen
O
Oceane D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/04/2025
We zijn slecht geïnformeerd over de beschrijving, ik ben teleurgesteld over mijn aankopen
Vertaalde beoordelingen
A
Andréa B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/04/2025
Ik raad het niet aan
Vertaalde beoordelingen
P
Pom Cannelle -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/04/2025
Goede site, duidelijk.
Vertaalde beoordelingen
M
Mairie De Renac -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/03/2025
Meubels beschadigd, geen handleidingen...
Vertaalde beoordelingen
A
Astrid B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 04/04/2025
Goede site
Vertaalde beoordelingen
V
Valerie C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/03/2025
Je vindt vrij gemakkelijk wat je wilt
Vertaalde beoordelingen
M
Mairie De Lons Le Saunier -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 31/03/2025
Geen probleem, product komt overeen.
Vertaalde beoordelingen
A
Andyvie Association A.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 17/02/2025
Website gemakkelijk te gebruiken
Vertaalde beoordelingen
C
Cecile D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/04/2025
Perfect zoals altijd, maar de krijtjes zijn gebroken omdat ze niet goed genoeg beschermd zijn
Vertaalde beoordelingen
M
Mediatheque Georges Brassens -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 29/03/2025
Website en bestelling zelf zijn heel goed, maar er is een groot probleem met het bezorgbedrijf GLS. Dit is de tweede keer dat de instructies niet worden nageleefd en de pakketten niet worden geleverd of ergens anders worden afgeleverd! Jammer dat jullie met hen samenwerken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons dat de bezorgservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we bieden onze oprechte excuses aan. Uw mening is belangrijk en we nemen deze serieus. We hebben het gedeeld met onze logistieke dienst die de relaties met de verschillende vervoerders beheert. We hopen dat u, ondanks dit voorval, ons opnieuw uw vertrouwen zult schenken en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag.
C
Cendrine S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/02/2025
De levertijd was een beetje lang voor een commode (besteld begin februari, geleverd begin april).
Vertaalde beoordelingen
A
Aurelie M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 31/03/2025
Goed
Vertaalde beoordelingen
M
Micro Creche Ttinka M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 28/03/2025
Alles is goed verlopen
Vertaalde beoordelingen
M
Mairie Orleans -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/03/2025
Gemak om een offerte te krijgen
Vertaalde beoordelingen
S
Sylvie P.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/03/2025
Te dure verzendkosten
Vertaalde beoordelingen
L
Lafont C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/03/2025
Geen problemen met de site. De offertes komen snel binnen. Het is gemakkelijk te gebruiken.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.