Klantenbeoordelingen van TRADIS

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 291 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Tradis levert meubels van duidelijke kwaliteit en vakmanschap, met klanten die genieten van stevige, mooi gemaakte exemplaren en een aangename uitstraling die goed aansluit bij hun ruimte. De levering en verpakking komen geregeld als sterk punt naar voren: snelle verzending, zorgvuldige verpakkingen en duidelijke afhandeling, waardoor meubels vaak in uitstekende staat arriveren. Klanten waarderen ook de service en begeleiding, met vriendelijke, professionele medewerkers die helpen bij het proces en opvolging bieden. Over het geheel genomen ontstaat een betrouwbaar beeld van een winkel waar producten en levering consequent aansluiten bij de verwachtingen en wensen van klanten.

Beoordelingen 3 sterren

Filters opnieuw instellen
B
Bediee M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/01/2025
Schilderij met "tweedehands" uitstraling, teleurstellend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TRADIS
Hallo,
De afwerking Wit Camarillo is een zogenaamde rustieke kleur met een natuurlijk verouderde uitstraling. We laten de afwerking "natuurlijk verouderen" om deze uitstraling te versterken, zoals je kunt zien op de foto van de volledige kleur. Dit betekent dat je op sommige momenten het natuurlijke hout achter de verf kunt zien, door schuren, de knopen, enz.

Er is geen slechte kleurverdeling geweest, het is gewoon de uiteindelijke uitstraling van de afwerking en dat is dus opzettelijk gedaan.
Nu, als dit niet naar wens was, herinner ik je eraan dat je recht had op herroeping van de producten, je had het kunnen gebruiken of in ieder geval contact met ons kunnen opnemen om je probleem te uiten.
J
Justine B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/03/2023
De meubels zijn van goede kwaliteit, maar geen enkele reactie ontvangen op het bericht dat naar de klantenservice is gestuurd, en geen opvolging van de levering, geen leverdatum aangekondigd, onaangename bezorger
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TRADIS
Hallo Mevrouw,

Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw ervaring, maar we hebben wel op uw e-mail geantwoord. Aarzel niet om uw spam te controleren.
Wat betreft uw levering, de vervoerder die verantwoordelijk is voor uw bestelling had u moeten bellen om een afspraak te maken, zodat u geleverd kon worden op basis van uw beschikbaarheid. Dit is helaas niet gebeurd. We doen ons best bij onze leverancier om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Tot snel,
Het Tradis-team
S
Sandrine S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/09/2021
Ondanks mijn verzoek heeft uw vervoerder me niet gebeld om een leverdatum af te spreken, we hebben onze planken moeten opslaan in plaats van ze direct op te zetten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TRADIS
Hallo Mevrouw S,
Het spijt ons te horen dat de vervoerder u niet heeft gebeld zoals oorspronkelijk gepland! We zullen de informatie doorgeven aan onze bezorgdienst.
We hopen echter dat u tevreden bent met uw planken
C
Cindy C.
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooie meubels maar een rampzalige leveringsservice
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TRADIS
Hallo Mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling.
Helaas maken onze transporteurs geen deel uit van ons bedrijf. Ondanks een belangrijke inspanning om hen te selecteren op basis van hun kwaliteit van dienstverlening, is het genoeg dat één persoon niet geschikt is om onze service te beïnvloeden.
Het is jammer om op dit criterium beoordeeld te worden, wetende dat we ons best doen om kwaliteitsproducten te maken die aan uw behoeften voldoen en dat we de nodige stappen hebben ondernomen om het lopende geschil op te lossen.