Klantenbeoordelingen van TISSUS PRICE

Vertrouwenscertificaat
9,4 /10
Algemene beoordeling: 9,4 van 10
Gebaseerd op 37 914 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.

Beoordelingen 2 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Pakket niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Echt teleurgesteld in de naaikit artikelen domino's en memory spel.
Ik heb er meerdere gekocht die ik niet eens kan gebruiken. Van katoen maar bijna onmogelijk om terug te sturen omdat de stof zo stijf en dik is! Gewoon om een memory kaart te maken, heb ik 10 minuten gedaan. Dus ik kan me niet eens voorstellen om een domino om te draaien. Echt heel erg teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt voor het ongemak. U kunt het aangekochte product retourneren vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u onze retourvoorwaarden kunnen toesturen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
stof beschadigd wanneer we hoezen voor vrachtwagenmatrassen willen maken, niet erg praktisch als er defecten in het midden van de stof zijn, ik had 6 matrashoezen te maken, dus 2 met defecten op elke matras van 120mx40
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Wij verontschuldigen ons oprecht voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Levering iets lang. Ik heb de auto-organizer met eenhoorns besteld en een van de panelen komt helemaal niet overeen met de foto, en bovendien heb ik de biais besteld om bij het paneel te passen, die met de bladeren, en dat past helemaal niet, het is echt niet mooi, het paneel is effen in een kleur die niet bij de rest past. Ik ben teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze producten "geprint in Frankrijk" worden rechtstreeks door ons bedrijf gedrukt, wat invloed kan hebben op de voorbereidingstijd afhankelijk van het aantal producten dat in Frankrijk is gedrukt in uw bestelling. De eenhoorn organizer kit komt goed overeen met de kit die op onze website www.tissus-price.com is gekocht. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De ontvanger van mijn cadeaubon heeft geen enkele notificatie ontvangen. Bedankt dat u me op de hoogte houdt. Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. Uw cadeaubon is opnieuw per e-mail verzonden zodat de ontvanger deze kan gebruiken. Bedankt voor uw begrip, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb de juiste stoffen niet ontvangen terwijl dit de aanvraag voor herlevering van mijn vorige bestelling was.. Ik hoop dat de klachtenservice het probleem snel oplost, want dit heeft de vervaardiging van een hoekbankhoes voor een klant stilgelegd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We zijn echt sorry voor dit ongemak en danken u voor het delen van de details per e-mail. Onze klantenservice zal snel contact met u opnemen. Bedankt voor uw vertrouwen, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De gebroken witte biologische stof in grote breedte is bevlekt, geen reactie van de klantenservice....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, de retour van de stof is uitgevoerd en onze klantenservice heeft u de dag na uw klacht gecontacteerd. We hopen dat u het goed ontvangt. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Uw melding
Uw pakket is te groot om in uw brievenbus te passen. Uw aanwezigheid is nodig voor de levering van uw pakket.
Dit is nadelig: mijn stof paste in een grote envelop die ruim in mijn brievenbus kon, waarvan de vervoerder de sleutels had.
Dus foutieve informatie. Ik heb mijn dag verloren.
Verbeter en geef een schatting van de grootte.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we bevestigen dat uw pakket inderdaad door Colissimo in uw brievenbus is geleverd. We wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik hoop mijn bestelling met het juiste product te ontvangen als de bezorger zich voor 15 mei laat zien...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Bestelling van een ecru zebrapatroon stof, ontvangen stof op een witte achtergrond....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het product dat u heeft ontvangen is op maat gedrukt en datgene wat u heeft aangevraagd is ecru. We raden u aan om een foto van het ontvangen product te sturen of een monster te bestellen zodat u het verschil kunt zien. We blijven tot uw beschikking per e-mail op [email protected] en op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb zitkussens voor een Citroen AX besteld. Ik heb 3 keer gebeld om te vragen waar ze waren. Bij het 3e telefoontje werd me verteld dat ik ze niet zou kunnen krijgen omdat hun leverancier kussens had gegeven die uit elkaar vielen (te oud) en dat het product niet meer gemaakt werd. Ik werd niet geïnformeerd bij de ontvangst van de kussens, ik moest zelf bellen, dat is middelmatig. Maar de terugbetaling is gedaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, ik vrees dat u zich vergist heeft van site. Wij verkopen geen Citroen producten en hebben geen kussenbestelling met betrekking tot uw klantaccount. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Het monster is zo klein dat ik het nog steeds niet goed kan visualiseren. Ik heb 1,90 voor verzending betaald voor een postzegel, ik ben teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze stofbanden voor monsters zijn van willekeurige grootte en kunnen gemakkelijk variëren van ongeveer 4 cm tot 9 cm. We herinneren eraan dat onze monsterdienst inderdaad 1,90 kost voor een monsterbestelling, maar dat dit bedrag u wordt teruggegeven in de vorm van een waardebon die een jaar geldig is. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Originele artikelen, maar onvoldoende informatie over de verzending van de bestelling. En een antwoord van de klantenservice zonder enige details, ik had het gevoel dat ik hen tot last viel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten. We herinneren u eraan dat een trackingnummer per e-mail naar u wordt verzonden zodra uw pakket is verzonden en dat de status van uw bestelling op onze site wordt aangegeven om de gedetailleerde stappen van uw aankopen te verkrijgen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Langere levertijd dan verwacht
Fout in de voorbereiding van de bestelling
2 bestellingen tot nu toe / 2 fouten
De klantenservice belt niet terug, je moet ze opnieuw benaderen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Onze Klantenservice heeft contact met u opgenomen om het probleem met uw bestelling op te lossen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Stof slecht geknipt, ik mis bijna 10 cm aan elke kant omdat het scheef is geknipt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry voor zo'n ongemak. Onze Klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een klacht ingediend over een stof die verkeerd is geknipt, helemaal scheef, en ik heb geen reactie ontvangen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, er is op 12/11/2020 een antwoordmail naar u verzonden om u een oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb mijn levering niet ontvangen, ik kan de producten niet beoordelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, gezien de tweede lockdown die we momenteel doormaken, is onze levertijd verlengd. Uw bestelling zou niet lang meer op zich laten wachten, aangezien deze in behandeling is. We wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ontvangst te lang, sommige biais van slechte kwaliteit en verbinding tussen de biais slecht gedaan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, gezien de tweede lockdown die invloed heeft op ons bedrijf maar ook op de bezorgdiensten, is onze levertijd verlengd tot ongeveer 7 dagen. Alle rollen biais van 20m hebben een lichte discrete verbinding die tijdens hun productie is gemaakt. We danken u voor uw begrip en wensen u een zeer goed project. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb mijn bestelling de afgelopen dagen ontvangen en er ontbrak een artikel, ik heb contact opgenomen met de klantenservice en tot op heden geen reactie ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld ...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak en bevestigen dat uw ontbrekende artikel mogelijk in een tweede pakket is verzonden. We hopen dat u het goed ontvangt. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Snel geleverd, wat het enige positieve punt is.
De scuba is niet zoals beschreven, ik had van tevoren de klantenservice gebeld, die me had bevestigd dat het dik en stevig was zoals neopreen. Maar het is dun en slap. Bovendien is de afdruk van slechte kwaliteit met witte vlekken overal. Ik heb foto's gestuurd om te protesteren, geen antwoord. Zeer ontevreden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
product van gemiddelde kwaliteit, zag er beter uit op het scherm dan in het echt. voorbeeld: bedrukte stof: grote witte band over het hele bestelde stuk, het lijkt erop dat het een witte stof is die op aanvraag op de bestelde afstand is bedrukt. Er waren veel plooien aanwezig tijdens het drukken, dus wanneer je het strijkt voor de vervaardiging, vind je grote witte vlekken in het midden van de stof, dat verpest het.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Dank u voor uw snelheid. Ik ben helemaal
tevreden met mijn bestelling
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De stoffen zijn zo slecht gesneden dat ik bij elke snede 20 cm verlies.... op een lengte van 1,5 m is het verlies niet slecht...
Ik ben ontevreden over mijn bestelling.
Als ik u foto's kan sturen, laat het me weten. Het is niet erg professioneel. Jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze stoffen worden gesneden met een extra marge zodat u de gewenste lengte krijgt. We raden u aan om de lengte en breedte te meten om ervoor te zorgen dat het niet de breedtemaat is, die vaak 1,50 m is, of om contact met ons op te nemen op het adres [email protected] met foto's van het product. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Het pakket komt niet aan op het aangegeven adres ondanks de melding bij de klantenservice en de opmerking over de levering. Teleurstellend om verzendkosten (x3) te betalen en 14 km (x3) te moeten rijden om het pakket op te halen. De goederen zijn echter van zeer goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We zijn oprecht sorry voor dit ongemak en bevestigen dat we dit leveringsprobleem hebben doorgegeven aan uw transportbedrijf DPD. Een commerciële geste is ook per e-mail verzonden om ons te verontschuldigen voor het ongemak. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca, TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Leveringstermijn niet gerespecteerd. Kwaliteit van de stoffen teleurstellend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we herinneren eraan dat we een service voor het verzenden van monsters via onze online winkel hebben, waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoektocht. U heeft 30 dagen de tijd om het gekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Levering ongeveer een maand, onjuiste trackingnummer, niets dat aangeeft dat het pakket is geleverd,...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het trackingnummer dat u per e-mail is gestuurd is geldig en u kunt de voortgang van uw pakket volgen op de website www.dpd.fr We herinneren eraan dat verzendingen naar België helaas iets langer duren door de gezondheidscrisis en we danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Het is 15 dagen geleden dat het pakket is vertrokken en het is 1 uur van mijn huis... elke dag wordt mijn levering zonder reden of uitleg geannuleerd, zonder me zelfs maar van tevoren te informeren!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, we hebben contact opgenomen met uw vervoerder om een leveringsimperatief aan te geven zodat uw pakket zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Zeer lange levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. We herinneren eraan dat door de gezondheidscrisis onze levertijden ongeveer 14 dagen waren zoals aangegeven op onze site. Deze termijn zou binnenkort moeten verminderen zodat we weer binnen 96 uur kunnen verzenden. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Alle stoffen zijn perfect, dank je!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Geen mogelijkheid om te zien waar mijn bestelling is
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, u kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen op uw Tissus Price-account en vervolgens op "Historiek van mijn bestellingen" te klikken, een trackingnummer is ook automatisch per e-mail naar u verzonden zodat u de verzending van uw pakket kunt volgen.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De goederen zijn oké, maar ik heb meer dan 3 weken gewacht, de e-mail die ik ontving gaf aan dat het pakket op 4 april bij de post was en ik het op 14 ontving, ook al weten we dat er vertraging kan zijn, de andere goederen die ik elders heb besteld, hadden slechts 2 dagen vertraging.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We verontschuldigen ons voor dit ongemak, we herinneren eraan dat door Covid-19 onze levertijden helaas zijn beïnvloed en verstoord kunnen worden door een vertraging in de levering. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Pakket te laat
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, we herinneren u eraan dat onze levertijden helaas zijn beïnvloed door Covid-19 en verstoord kunnen worden door een vertraging in de levering. We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De goederen komen helemaal niet overeen met de afbeelding op uw site. Noch de beschrijving van de stoffen. Ik ben echt teleurgesteld over de kwaliteit van de stoffen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben via onze online winkel, waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoekopdracht. U kunt het ook retourneren als het niet geschikt is. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Hallo, ik was zeer teleurgesteld over het verrassingscadeau voor mijn verjaardag. Een stuk vervaagd groen stof, echt heel lelijk, alleen goed om als dweil te gebruiken... Ik had liever de frustratie vermeden bij het zien ervan. Ik verwachtte een mooi klein couponnetje of een artikel van 1€ of 2€, maar dit... Het is beter om niets te geven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we proberen verschillende verrassingscadeaus aan te bieden zodat er voor elk wat wils is zonder dat het te repetitief wordt. We hopen echter dat het ontvangen stofcouponnetje nuttig zal zijn voor een volgend project. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
stoffen niet ontvangen 2 keer op 3
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We verontschuldigen ons voor dit ongemak, we verzoeken u om ons per e-mail op het adres [email protected] de ontbrekende items in uw pakket te sturen, zodat we ze snel naar u kunnen terugsturen. In afwachting blijven we tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb mijn bestelling op 24.09 om 18.00 uur geplaatst.
Dus geen levering ... en voorlopig, geen stof, geen terugbetaling. Bedankt om me te informeren wanneer u weer op de been bent na deze vreselijke brand. Ik wil vooral niet geleverd worden omdat ik op 06.10 vertrek voor 7 maanden naar Guadeloupe; maar als u het naar Guadeloupe kunt sturen, tegen verzendkosten van mijn kant, ben ik bereid mijn bestelling te behouden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Zeer teleurgesteld, stof niet meer beschikbaar, ik bestel van de site, maar er was niet de hoeveelheid
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Onze klantenservice heeft zo snel mogelijk contact met u opgenomen om deze tekortkoming op te lossen en u het ontbrekende product aan te bieden zodra we onze aanvulling ontvangen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Pakket aangekomen, gereconditioneerd door de post. Ik heb mijn pakket pas vandaag ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons oprecht voor dit ongemak. Onze klantenservice heeft u per e-mail benaderd om het probleem op te lossen en er is een klacht ingediend bij uw bezorgbedrijf. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Het bestelde artikel was niet wat ik had besteld en toen ik een klacht indiende met bewijs erkent de klantenservice zijn fout niet en vraagt me om het pakket op mijn kosten terug te sturen voor een terugbetaling. In de handel, wanneer dit soort problemen zich voordoen, sturen we het artikel dat de klant heeft besteld met excuses. Zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons, maar het product dat u heeft ontvangen is inderdaad wat wij op onze site aanbieden. We hebben geen ander model van witte effen patroonpapier en de streepjescode komt overeen met wat u heeft ontvangen. Aarzel niet om het artikel terug te sturen om een terugbetaling te ontvangen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Regelmatige klant, over het algemeen ben ik vrij tevreden, behalve wanneer ik de klantenservice moet inschakelen... Ondanks hun fouten is er nooit een commerciële geste aangeboden als compensatie... Deze keer hebben ze de vulling verkeerd gestuurd, ze hebben me 5 mm dikte gestuurd in plaats van 2,5 cm (niet dezelfde prijs) ondanks hun fout moest ik bewijzen dat dit niet het object van mijn bestelling was... Teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om op onze kosten het verkeerd ontvangen product terug te halen en we hebben u vandaag de bestelde vulling gestuurd zodat u deze ook snel kunt ontvangen. Een commerciële geste is ook aan het einde van onze laatste e-mail aan u toegekend. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE