TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.
Bestelling niet geleverd vanwege een brand bij de winkel. Wacht nog steeds op terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Aangezien ik mijn bestelling niet heb ontvangen en geen terugbetaling na de brand, kan ik dus niet beoordelen...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Helaas: een lange wachttijd om de monsters te ontvangen en de monsters lijken niet op hun presentatie. Tenminste, de monsters hebben geholpen om geen bestelling te plaatsen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De bestelling is nooit bij mij thuis aangekomen. Ik heb de klantenservice twee keer gecontacteerd, maar zij geven geen informatie en lijken niet erg begaan met mijn verzoek.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze klantenservice heeft u al meerdere keren hierover benaderd en er is een onderzoek gaande zodat uw bezorger contact met u opneemt om u te vertellen waar uw pakket is afgeleverd. We doen ons best om ervoor te zorgen dat uw bezorgdienst snel contact met u opneemt. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling geplaatst op 27 juli en sindsdien (we zijn 12 augustus) geen nieuws, zelfs geen klein mailtje om te zeggen dat er een vertraging is. Geen manier om iemand te bereiken en op de bestelstatus staat 'in voorbereiding'. Bovendien is mij al twee keer gevraagd om mijn aankoop te evalueren. Ik zal mijn ervaring niet herhalen en ik raad deze winkel aan niemand aan...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Zoals telefonisch aangegeven heeft uw pakket een technisch probleem ondervonden tijdens de levering en hebben we de route moeten aanpassen zodat het rechtstreeks bij u thuis wordt afgeleverd. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
nou ja, laten we zeggen... 7 dagen om drie monsters te ontvangen... ik dacht dat ik ruim in de tijd zat... nu krijg ik mijn bestelling nooit omdat ik maandag vertrek.... dat is het dan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry voor dit ongemak. De zomerperiode en de uitverkoopperiode kunnen inderdaad invloed hebben op de levertijd. U kunt echter een bestelling plaatsen bij een afhaalpunt en/of postkantoor zodat uw pakket beschikbaar kan worden gesteld en u het kunt ophalen bij uw terugkeer. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bravo. Bestelling is nog steeds niet aangekomen. Ondanks mijn dagelijkse telefoontjes vindt Tissus privé dit blijkbaar normaal, aangezien er niets is gedaan om het probleem te onderzoeken. Bedankt dat jullie ons in een mooie verlegenheid hebben gebracht (ik wil benadrukken dat er een opmerking aan de bestelling was toegevoegd om de urgentie uit te leggen (schoolkermis). De bestelling wordt misschien aangekondigd voor 17 juni: nog 10 dagen, bravo en bedankt aan jullie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. We herinneren eraan dat pakketten niet worden bezorgd in het weekend en dat feestdagen en de voorbereidingstijd van uw bestelling invloed kunnen hebben op de levertijd zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden. Een commerciële geste is per e-mail naar u gestuurd om ons te verontschuldigen voor dit ongemak. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling nog steeds niet ontvangen..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om u meer informatie te geven over de tracking van het pakket dat in het postkantoor is achtergelaten. We danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Monsters zijn op een willekeurige manier geknipt en minuscuul. Een van de materialen was niet de juiste. 3 dagen later geleverd dan gepland. Jammer, dit is een service die zeer praktisch is, niet alleen voor kopers maar ook voor mode-studenten die het kunnen gebruiken voor hun projecten en die het schoon moeten hebben.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
U vraagt me om u te evalueren, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling is beschikbaar gesteld op het postkantoor dat u heeft gekozen. We nodigen u uit om het op te halen met een identiteitsbewijs. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn laatste bestelling nooit kunnen plaatsen omdat mijn creditcard door uw diensten werd geweigerd, terwijl deze goed was goedgekeurd bij mijn aanvraag voor monsters. Geen probleem bij mijn bank. Dus zeer teleurgesteld. Ik heb een aanvraag gedaan via een overschrijving die nooit is doorgegaan. Voor mij is het afgelopen met Tissus-price, terwijl ik enthousiast was over uw site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw betaling met creditcard is goed gegaan, maar we hebben geen bankoverschrijving ontvangen. We herinneren u eraan dat bankoverschrijvingen moeten worden gedaan door in te loggen op uw bank en onze RIB op te slaan. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl mijn pakket in een afhaalpunt zou zijn, maar dat is niet het geval
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, zoals aangegeven in de e-mail, is uw bestelling inderdaad beschikbaar bij het afhaalpunt "Coquelicot" met bewijs van ondertekening van dit punt. In het geval dat dit laatste u geen pakket levert, aarzel dan niet om een brief te vragen die de niet-ontvangst van dit pakket bevestigt, zodat u deze kunt doorgeven aan de Colissimo-diensten. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
Hallo, onze fluwelen stoffen worden gevouwen verzonden omdat ze niet kreuken. We letten echter op andere stoffen die mogelijk kreukmarkeringen vertonen die niet verdwijnen, zoals onze kunstlederen, onze waxed doeken of onze waterdichte stoffen.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Synthetisch van zeer slechte kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we herinneren u eraan dat we een service voor het verzenden van gratis monsters via onze online winkel hebben, waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoektocht. U kunt het aangekochte product retourneren vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Probleem met levering, ik heb tot op heden mijn bestelling nog steeds niet ontvangen ... dus moeilijk om deze site objectief te beoordelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Onze klantenservice doet er alles aan om dit leveringsprobleem met Colissimo zo snel mogelijk op te lossen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een maand geleden 5 monsters besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen, je kunt je voorstellen dat mijn beoordeling voor jullie een 0 is op alles.
En geen mail om me te laten weten waar mijn bestelling is.
Ik heb mijn product bij een concurrent besteld en binnen een week had ik mijn bestelling ontvangen.
Ik denk niet dat ik opnieuw bij jullie kan bestellen
Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Uw monsterenvelop is 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling geleverd. Zoals we u per e-mail hebben aangegeven, hebben we ze commercieel opnieuw verzonden zodat u ze kunt ontvangen als dat niet het geval was. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Een wachttijd van een maand is ongelooflijk, bovendien ben ik niet tevreden met de bestelling omdat wat ik heb gevraagd niet is bijgevoegd maar wel is betaald.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, naar aanleiding van stakingen in België waarvan we u per e-mail hebben geïnformeerd, zijn we sorry dat u een vertraging in de levering van uw bestelling heeft ervaren, daarom is er een commercieel gebaar naar u gestuurd. Bovendien is uw bestelling in zijn geheel verzonden, met alle artikelen die u heeft besteld. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Onmogelijk om een tijdslot met de bezorger te vinden.
Ik heb om een terugbetaling gevraagd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, zoals per e-mail aangegeven kan uw vervoerder uw pakket afleveren bij een afhaalpunt van een partner met het bezorgbedrijf bij u in de buurt of het rechtstreeks bij het bureau achterlaten als het niet te groot is. Als dit echter onmogelijk voor u is, nemen we dit pakket terug en zullen we uw bestelling terugbetalen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Snelle ontvangst en onberispelijke kwaliteit van de ontvangen stoffen. Ik raad het ten zeerste aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
snelle levering maar een breedte van 1,50 m is geen waarde van 1,46 tot 1,48, inderdaad de snede is niet recht en golft. Let op de aard van het gebruik. Een beoordeling van een product wordt niet genoteerd op een beoordeling zoals u die aan mij presenteert, ik zal proberen u te vergeten, met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze breedtes zijn aangegeven in de productbeschrijving en dit is een maat waar we ons niet kunnen veroorloven om opnieuw te snijden. We herinneren er ook aan dat de aangegeven breedtes de zoom van de stof niet omvatten. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nog niet mijn bestelling ontvangen. Sinds 8 dagen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Onze Klantenservice heeft al contact met je opgenomen om je een commerciële geste aan te bieden en we hebben deze informatie over de vertraging direct doorgegeven aan de Colissimo-diensten. We blijven tot je beschikking per e-mail of op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Na betaling geen levering...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling is zoals afgesproken op 12/04/2018 geleverd door uw vervoerder DPD. Er is ook een handtekening afgegeven omdat het pakket tegen handtekening was. In het geval dat u uw pakket niet heeft ontvangen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met uw bureau en onze klantenservice per e-mail of op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik wacht nog steeds op mijn pakket en ik weet niet of het al is verzonden door uw service. Na een annulering van mijn bestelling vanwege een computerprobleem in uw winkel, zou het zo snel mogelijk verzonden moeten worden, en sindsdien wacht ik. Ik hoop snel nieuws te ontvangen en ik wacht nu op een mooi gebaar van uw kant
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze excuses voor dit ongemak. Vanwege een computerfout is de rest van de bestelling verzonden zoals telefonisch aangegeven, zodat u het zo snel mogelijk kunt ontvangen. Er is ook een commerciële geste gedaan om ons te verontschuldigen voor dit probleem. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik wacht nog steeds. Tot nu toe heb ik alleen een pakket knopen ontvangen... Ik zou graag willen weten waar de rest van mijn bestelling is...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze excuses voor dit ongemak. Door een computerfout is de rest van de bestelling verzonden zoals telefonisch aangegeven, zodat u het zo snel mogelijk kunt ontvangen. Er is ook een commerciële geste gedaan om ons te verontschuldigen voor dit probleem. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Plaat niet gesneden
recht met de zichtbare lijn in zwarte vilt. Vlekken van aarde en verrassend vocht aan de rand.
Rampzalige levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling nog steeds niet ontvangen.
Zeer teleurgesteld over de levertijden
De bestelling heeft lang geduurd voordat deze werd verzonden terwijl ik alleen deze stukken heb besteld. Bestelling geplaatst op dinsdagavond en nog steeds niet aangekomen. Ik had gewild dat het er was voor het weekend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling is binnen 72 uur geleverd en deze termijn komt overeen met onze aangegeven levertijden in onze algemene verkoopvoorwaarden. We herinneren u er ook aan dat de voorbereidingstijd niet wordt meegerekend in de levertijd en dat u dus 24-48 uur extra moet rekenen, afhankelijk van de hoeveelheid van uw bestelling. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Tevreden over het product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Alles is perfect, snelle levering, bedankt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Zeer lange levertijden... Tevredenheidsenquête ontvangen voor de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw pakket is afgeleverd op het afhaalpunt dat u heeft gekozen bij het plaatsen van uw bestelling. De bestelling is binnen 72 uur afgeleverd, binnen de levertijden die we aanbieden zoals aangegeven in onze algemene verkoopvoorwaarden. We wensen u nu veel plezier met het maken en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nog niet het product ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling is op 6 maart 2018 geleverd door uw vervoerder DPD, die u heeft geïnformeerd over de verschillende stappen van de tracking tijdens de verzending van uw pakket. Dit was ook ondertekend voor meer veiligheid. We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
0 voor mij, normaal gesproken zeer tevreden, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet :(
Mij werd een levering op donderdag 21 of vrijdag 22 aangeboden. Ik heb dus 21 voorgesteld, maar dat was onmogelijk en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry, de weersomstandigheden aan het begin van 2018 waren inderdaad vrij moeilijk te beheren wat betreft de levering. Onze partner DPD heeft alles in het werk gesteld om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, ondanks de drie extra dagen voor uw levering. We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De website en de productselectie zijn goed.
De aankoop is gedaan en betaald op 27-1-2018.
Maar... de levering tot op heden (15-2-2018) is slecht
Beantwoord de verschillende e-mails, alleen dat ze zo snel mogelijk zullen antwoorden. Vroeg hoe lang het zo snel mogelijk zou duren, er is nog steeds geen antwoord
Vraag: Is deze site betrouwbaar? Wat zijn de ervaringen van anderen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze klantenservice en aftersales zijn al meerdere keren per e-mail contact met u opgenomen om u te informeren over de levering van uw bestelling. We herinneren eraan dat we ook rechtstreeks bereikbaar zijn op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry, de weersomstandigheden aan het begin van het jaar 2018 waren inderdaad vrij moeilijk te beheren vanuit het oogpunt van de levering. Onze partner DPD heeft alles in het werk gesteld om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren ondanks de extra dagen van uw levering. We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Geen levering na een week? Is dat normaal??
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We verontschuldigen ons voor het ongemak, er is een klacht ingediend bij de vervoerder.
Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om u een commerciële geste te doen.
We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet
Corinne
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Zeer trage levering, vlekkenstof en gescheurd pakket... waardeloos
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Corinne TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bij het openen van het pakket was de boa geplukt (geen woordspeling). SOS stofzuiger, onmogelijk om het te hanteren zonder in de veren te willen zitten. Ik zal dit product niet aanbevelen. Groeten,
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Extreem teleurgesteld over de levering die 2 keer is uitgesteld en ik heb mijn pakket tot nu toe nog steeds niet ontvangen. Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak dat is ontstaan door de late levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Tweede keer dat ik bestel, de twee producten komen niet overeen met mijn verzoek. Hallo,.. De twee producten die u heeft besteld zijn niet identiek omdat u een grijze imitatie en een lichtgrijze heeft gewenst.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nooit mijn bestelling ontvangen. Hallo,.. Uw pakket is op 1 september geleverd op het adres dat u ons heeft opgegeven. Een bewijs van levering is ook beschikbaar. We sturen u alle c
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Probleem tussen geselecteerde kleur en ontvangen kleur. Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden, u kunt een klacht indienen door ons een foto van de stof te sturen en ons uit te leggen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Slecht Hallo,.. We zijn sorry voor het ongemak dat is ontstaan door de late levering van uw pakket, er is een klacht ingediend bij het transportbedrijf, de klantenservice zal contact opnemen
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.