Klantenbeoordelingen van TISSUS PRICE

Vertrouwenscertificaat
9,4 /10
Algemene beoordeling: 9,4 van 10
Gebaseerd op 37 914 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.

Beoordeling 1 ster

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Deze laatste bestelling is teleurstellend, de beige spons is van slechte kwaliteit, ruw en dun, terwijl ik al dezelfde gram had besteld. Besteld tijdens Black Friday was een fout van mijn kant.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Na eerder coupons te hebben gekocht voor het maken van zeer goede kwaliteit doekjes, was ik teleurgesteld bij de ontvangst van deze coupons. Mediocre kwaliteit!!! Zeer dunne doekjes die gaan rafelen.... Ik raad het ten zeerste af.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, de microvezel stof is inderdaad een stof die gaat pillen en pluizen omdat het een vrij lange haardos heeft. We herinneren eraan dat we de badstof hebben die gemakkelijker te verwerken is en een korte haardos heeft. Als de ontvangen coupon niet geschikt is, kunt u deze binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen, afhankelijk van uw wens voor een volgende aankoop.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Pakket nog steeds niet ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw pakket is beschikbaar op het afhaalpunt dat u heeft gekozen sinds 10/11/2022. Wij nodigen u uit om het op te halen met een identiteitsbewijs. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Met een kortingsbon die geldig is tot 4 november, plaats ik mijn bestelling op 4 november in de middag, maar het is onmogelijk om mijn tegoed af te trekken omdat stofprijs het om 12.00 uur annuleert, terwijl 4 november tot 23.59 uur duurt, lijkt me.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons, zoals onze klantenservice u heeft aangegeven, staat ons informatiesysteem niet toe om kortingsbonnen te herstellen die ouder zijn dan een jaar. Uw code was 365 dagen geldig. We zullen binnenkort andere promotionele aanbiedingen doen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Men belooft een verjaardagscadeau bij elke bestelling, maar niets in het pakket. Ik wacht omdat ik heb geklaagd... we zullen wel zien!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, als u de promotiecode die u per e-mail voor uw verjaardag heeft ontvangen niet invoert, kunnen onze voorbereiders uw verrassingscadeau niet toevoegen. Ik nodig u uit om contact met ons op te nemen via ons adres [email protected] door ons uw afleveradres te sturen, zodat we het in een ander pakket op onze kosten naar u kunnen sturen. Vergeet niet dit goed te vermelden voor uw pr
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Plakt alleen aan één kant, aan de andere kant houdt het niet....
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Het zou een pluspunt zijn om tolex op voorraad te hebben.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb de bestelde hoeveelheid niet ontvangen. 17m20 in plaats van 17m50, het is onmogelijk om het laatste gordijn van 2m50 te maken, dat is onacceptabel. Dank u om mij 2m50 terug te sturen in ruil voor de 2m20.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We zijn echt sorry voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Zoals telefonisch afgesproken, sturen we u 2,50 m van de donkerblauwe denimstof terug zodat u uw project kunt voortzetten en ons kunt verontschuldigen voor dit snijprobleem.
We danken u voor uw begrip en wensen u een goede ontvangst.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling ref 454330 van 80,70€.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Uw bestelling is vandaag geleverd op het gekozen afhaalpunt. Wij wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
zeer snelle levering maar van de 4 stoffen meet geen enkele 1 meter zoals besteld! We zitten tussen 95 en 97 cm!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons voor dit ongemak, onze klantenservice zal contact met u opnemen over dit probleem om u een oplossing te bieden.
Wij danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een bestelling geplaatst die bij mij thuis geleverd moest worden. Mijn bestelling is geleverd bij een afhaalpunt. Ik had het kunnen ophalen als het afhaalpunt maar minder dan 320 kilometer van mijn huis was gelegen!!!! Sindsdien heb ik niets meer gehoord over mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt dat er zo'n ongemak is ontstaan met uw vervoerder. Zoals telefonisch aangegeven, hebben we de nodige stappen ondernomen bij uw bezorgagent om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen en we hebben u ook per e-mail een commerciële geste aangeboden. We danken u oprecht voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb tot op heden niets ontvangen en u vraagt om een beoordeling???
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb stof besteld met een breedte van 160 cm terwijl het maar 140 cm is. Meerdere telefoontjes naar de klantenservice zijn onbeantwoord gebleven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We zijn echt sorry voor dit ongemak, zoals telefonisch afgesproken is er een retourlabel voor u gemaakt om de per vergissing ontvangen stof terug te halen en u een terugbetaling te doen. We danken u voor uw vertrouwen en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
nog niet ontvangen het pakket
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Dit is de derde keer dat u mij uw vragenlijst stuurt. IK SCHRIJF U OM U TE MELDEN DAT IK MIJN PAKKET NOG NIET HEB ONTVANGEN!!! MAAR U REAGEERT NIET???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, een antwoordmail is naar u verzonden op 25/10/2021 en wacht op een reactie van uw kant met betrekking tot de terugzending van uw monsters. We nodigen u uit om uw ongewenste post te controleren en ons zo snel mogelijk te antwoorden, zodat we uw monsterbestelling kunnen terugsturen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Teleurgesteld, meer dan een week en nog steeds in voorbereiding, geen nieuws van de klantenservice... Het is niet mijn eerste bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we bevestigen dat uw bestelling op zaterdag 23/07/2021 is geleverd door de postdiensten van België, namelijk B-Post. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Geen nieuws over mijn bestelling, en 2 keer is me verteld dat het onmogelijk was om op die dag te leveren. Ik word voor de gek gehouden, eerste en laatste keer dat ik op deze site bestel. Erg teleurgesteld, ondertussen vraag ik om een terugbetaling aangezien ik de kleur van mijn bestelling nog steeds niet heb gezien..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt voor het ongemak en we hebben uw vervoerder opnieuw benaderd zodat uw pakket snel bij u wordt afgeleverd. We bevestigen ook dat de verzendkosten u zijn terugbetaald. We wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling verzonden volgens de rekening maar het trackingnummer is dat van een andere bestelling die blijkbaar ergens anders is geleverd en ik heb nog steeds niets ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. Vanwege een weergavefout van de pakkettracking op onze site, nodigen we u uit om uw pakket te volgen met de link die u per e-mail is gestuurd. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Niet alleen worden de deadlines niet gerespecteerd, maar de bestelling komt nooit aan. Meerdere keren heb ik om een terugbetaling gevraagd, maar men verwaardigt zich niet eens meer om te antwoorden... Een verlies van tijd en geld vooral, wat een oplichting! Nog nooit zoiets gezien, het is beschamend en walgelijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, er zijn veel antwoordmails naar u gestuurd om u te informeren dat er problemen zijn met de levering van uw pakket via B-post in België. Gezien deze uitzonderlijke wachttijd bevestigen we dat we de terugbetaling hebben uitgevoerd. Bedankt voor uw vertrouwen, ik blijf tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Echt teleurgesteld. Komt niet overeen met de criteria van de catalogus. Let op!! De breedtes van de paspel in afmetingen 1.5 zijn in werkelijkheid maar de helft, een mooie oplichting.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop. We herinneren eraan dat de breedte van de paspel het koorddeel en het te naaien deel in zijn afmeting van 15 mm omvat en niet alleen het koorddeel. U kunt de producten aan ons retourneren als u ze niet heeft gebruikt, zodat we u een terugbetaling kunnen doen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Echt teleurgesteld. Ik wilde een bestelling plaatsen, maar ik kon niet betalen met mijn creditcard.
Elk andere site biedt betaling met creditcard aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, u kunt uw bestelling betalen met een creditcard door op 'Betalen met creditcard' te klikken tijdens het afronden van uw winkelwagentje. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Pakket ontvangen met beschadigde artikelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Te lange levering, daarna wijziging van het afhaalpunt. Resultaat: pakket voor Kerstmis arriveerde na Kerstmis. Geen tutorial voor de stoffen, middelmatige kwaliteit van de ontwerpen, middelmatige kwaliteit van de stof voor de tas. Te veel mail om het product te evalueren dat niet is aangekomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Onze levertijden waren verlengd vanwege Covid-19 en het blijkt dat het gekozen afhaalpunt geen andere pakketten kon aannemen. Een service voor het verzenden van monsters is beschikbaar via onze site, waarmee u kunt controleren of de stof goed aansluit bij uw zoektocht. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Extreem teleurgesteld over de bestelling. De beschrijving is gewoon frauduleus. Je koopt een leisteen stof (donkerblauwgrijs), en je krijgt een satijn van mooie kwaliteit, maar die absoluut niet overeenkomt met de aangekondigde kleur (het is eigenlijk donker Bordeaux). En wanneer ik dit aan de klantenservice meld, zeggen ze dat ik het product op mijn kosten kan retourneren. Ik raad deze site af.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben via onze online winkel waarmee u kunt controleren of de stof goed aansluit bij uw zoektocht. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Niet ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling is geleverd op 12/10/2020. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Het nautische leer lijkt helemaal niet op leer!, valse beschrijving, het is een gewone, lelijke vezelweving, dus let op voor de retour van het product, dat is voor uw rekening! Geen gebaar voor hun fout, de communicatie moet de definitie van de leerlook herzien.. Ik verlies tijd en geld, bedankt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben via onze online winkel waarmee u kunt controleren of de stof aan uw zoekcriteria voldoet. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Dit is de eerste keer dat ik online bestel en ik ben er blij mee! Ik heb mijn bestelling opgehaald bij de drive! Verheugd met altijd een zeer goede ontvangst
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Materialen en kwaliteit voldoen niet aan mijn verwachtingen, een ENORME krimp op de fleece bij 30 graden en op de oeko-tex katoen wordt het karton na de eerste wasbeurt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons voor dit ongemak, de stoffen die u heeft besteld zijn aanbevolen voor een wasbeurt op 30° in katoenprogramma. Wij verzoeken u uit voorzorg om foto's van het probleem te sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Pakket niet ontvangen. Wacht op de klantenservice...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij zijn oprecht sorry voor dit ongemak, we hebben een onderzoek uitgevoerd en een geschil geopend bij uw bezorgdienst zodat zij u kunnen vertellen waar uw pakket is afgeleverd. We zullen u op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Om te evalueren zou de bestelling behandeld moeten zijn
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling is op 22/05/2020 verzonden. We herinneren eraan dat onze levertijden door Covid-19 ongeveer 14 dagen zijn. Bedankt voor uw vertrouwen, we blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling niet ontvangen. Dus moeilijk om een mening te geven!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Uw pakket is op 23/05/2020 in de brievenbus geleverd. We wensen u een goede ontvangst.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Mijn bestelling is geplaatst op 19-04-20, en ik heb nog steeds geen nieuws, en toch ben ik in die week gedebiteerd!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Uw bestelling is in afwachting gezet; een e-mail en een voicemail zijn naar u gestuurd om u te informeren dat een product van uw bestelling niet op voorraad is. We willen graag weten hoe we dit probleem kunnen oplossen. In afwachting van uw reactie, blijven we tot uw beschikking op 04.22.14.50.00 of op [email protected]. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bij mijn bestelling was de levering 96 uur. Mijn rekening is nauwelijks gedebiteerd, levering ongeveer 2 weken!!..........Niet zo leuk als informatie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Vanwege Covid-19 herinneren we u eraan dat onze gebruikelijke termijn van 96 uur helaas niet kan worden gerespecteerd en dat de termijn is verlengd tot 14 dagen zoals aangegeven op onze site.
We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nooit ontvangen!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Uw bestelling is op 07/04/2020 geleverd door uw vervoerder tegen handtekening. Aarzel niet om de website www.dpd.fr te raadplegen voor toegang tot het leveringsbewijs.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Monster nooit ontvangen :-( Zeer teleurgesteld in uw service!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, de postbezorging is inderdaad verstoord geweest tijdens de Covid-19 periode. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen met uw verzoek om een monster, zodat we het zo snel mogelijk per post naar u kunnen terugsturen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Hallo, Ik ben helaas genoodzaakt u te zeggen dat ik uw pakket niet zal accepteren; ik heb op 29 maart een brief in dit verband gestuurd, dat is 5 dagen na mijn bestelling; ik heb een herroepingsrecht van 14 dagen. Bedankt voor uw begrip en voor het terugbetalen van het bedrag dat ik heb betaald. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij danken u voor het melden en informeren u dat wij, zodra we uw retourzending hebben ontvangen, uw bestelling zullen terugbetalen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb e-mails gestuurd en heb geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar niemand heeft mij ooit geantwoord. Ik ben een ambachtsman en maak tussen de 500 en 700 danskostuums en had uw diensten nodig. Aangezien ik nooit antwoord heb gekregen op mijn berichten, heb ik bij iemand anders besteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons voor dit ongemak, we hebben geen e-mail van u ontvangen met uw account. We herinneren u eraan dat we bereikbaar zijn op 04.22.14.50.00 en op het adres [email protected] voor alle informatie. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Het is een week geleden dat ik heb besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen. En ze antwoorden niet als ik vraag waar mijn pakket is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, een antwoordmail is u op 25/11/2019 gestuurd, dezelfde dag als uw bericht waarin u werd geïnformeerd over verstoringen in de levering door de slechte weersomstandigheden die veel vervoerders hebben getroffen. Onze service doet haar best om u snel per e-mail te antwoorden en aarzel niet om ons te contacteren op 04.22.14.50.00 indien nodig. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
pakket dat op 15/11/19 geleverd moest worden, levering onmogelijk door dpd, uitgesteld naar 18/11/19 en levering nog steeds onmogelijk, ik heb gewaarschuwd dat als het pakket niet vandaag voor 17.00 uur wordt geleverd, het teruggaat naar de afzender, totale incompetentie van de vervoerder
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hebben deze informatie doorgegeven aan uw vervoerder in de hoop dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Een terugbetaling en een commerciële geste zijn u ook aangeboden bij ontvangst van de retour. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling geannuleerd, brand in het magazijn. In afwachting van terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen