Klantenbeoordelingen van TISSUS PRICE

Vertrouwenscertificaat
9,4 /10
Algemene beoordeling: 9,4 van 10
Gebaseerd op 37 914 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.

Beoordeling 1 ster

Filters opnieuw instellen
R
Romain C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/03/2025
helemaal niet wat ik had gehoopt te bestellen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof rechtstreeks op onze website kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] voor meer informatie over de retourvoorwaarden. We staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice - Service-Client
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Gebrek aan informatie over de dikte van de stoffen die ik gewoonlijk bestelde... En zeer slecht contact met de klantenadviseur aan wie ik mijn opmerkingen heb doorgegeven. U heeft dus een klant verloren!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
We zijn erg sorry dat dit product niet aan uw verwachtingen voldoet. Het is echter dezelfde vilt (480 g/m) die u in september 2024 en december 2023 heeft besteld. Het gewicht is aangegeven in de titel van het product om onze klanten te helpen het meest geschikte materiaal voor hun projecten te kiezen.
We merken echter op dat u in het verleden een andere vilt had besteld, in 130gr.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Hallo, u reageert niet op mijn e-mail, ik had moeite met het samenstellen omdat de pagina's niet genummerd zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
naar aanleiding van uw e-mail van 11/10, 22:07, hebben wij u geantwoord op 14/10, 10:06, omdat wij op zaterdag en zondag gesloten zijn.
Het spijt ons dat u deze e-mail niet heeft gezien, waardoor u ons een ster heeft gegeven. Wij nodigen u uit om uw ongewenste e-mails te controleren.
Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Tissus Price
Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
zeer zeer teleurgesteld over mijn laatste bestelling van de oranje biais, er zaten grote stukken bruine tape middenin, echt teleurstellend!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben u een e-mail gestuurd om contact met u op te nemen.
U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] voor meer informatie over de retourvoorwaarden. We blijven beschikbaar om u te helpen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De tutorial is SLECHT. Ik moest terugvallen op naaitutorials op YOUTUBE......
Het resultaat was goed.
Maar de stof rafelt en ik moest alles afwerken!!!
Ik had een tijdje geleden al een werkstuk besteld, en de stof was, vergeleken, van veel betere kwaliteit.
Jammer! Ik vond deze kleine rugzakken heel leuk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze tutorials, inderdaad zijn er verschillende video's beschikbaar op YouTube, bedankt dat u ze heeft gebruikt.
Echter, voor de stof is het helemaal waar dat je eerst moet afwerken en het was heel anders dan uw laatste bestelling, omdat u fluweel had besteld.
Het resultaat tussen deze twee stoffen is heel verschillend.
We blijven tot uw beschikking.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb op 8 augustus een bestelling van meer dan 400 euro geplaatst en tot op heden is deze nog steeds in voorbereiding. Ik moest een e-mail sturen om te vragen wat er aan de hand was en als enige antwoord kreeg ik te horen dat er technische problemen waren. Maar geen informatie over de termijn en geen voorstel voor een commerciële geste.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
we verontschuldigen ons voor het ongemak, inderdaad hebben we een technisch probleem ondervonden bij het afdrukken van uw popeline.
We zijn afhankelijk van onze machines en helaas, wanneer er een probleem is, doen we ons best om het op te lossen en/of een oplossing te vinden die zo snel mogelijk geschikt is.
We hebben u een e-mail gestuurd om u te
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bijna 60 euro voor 4 meter gekamd katoen, zelfs brandvertragend is het niet goedkoop, als ik had geweten dat het een domme taps was, had ik me onthouden en had ik het in het theater gekocht of een rol van 50 meter bij de BS besteld voor 200 euro, kortom, jammer voor mij.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We zijn sorry dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet bevalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
zeer teleurgesteld door tissu price. Ze hebben geweigerd mijn bestelling te annuleren, hoewel deze nog niet in productie was gegaan. Ik zal niet meer bij tissu price bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We willen u informeren dat toen we uw oproep over de annulering van uw bestelling ontvingen, deze al was afgedrukt en klaar was om verzonden te worden. Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze fase is bereikt.
We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en we verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Hallo, in feite heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Het pakket is blijkbaar verloren gegaan. Ik zou willen dat Tissus Price het opnieuw naar me terugstuurt!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. Naar aanleiding van uw bericht van 3 juli is er een klacht ingediend bij uw vervoerder en uw dossier is doorgestuurd naar onze Klantenservice. Er is een e-mail naar u gestuurd als antwoord waarin staat dat de Klantenservice contact met u zal opnemen zodra het onderzoek is afgerond. We danken u voor uw begrip en tot ziens.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Wees meer luisterend naar de klanten en betwist een klacht niet als deze terecht is. We innen geen betaling voor een bestelling die niet correct is geregistreerd en niet is verzonden, .......
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Onze Klantenservice heeft u al benaderd om u onmiddellijk de ontbrekende artikelen te sturen als gevolg van de computerfout waar u mee te maken heeft gehad.
Wij danken u voor uw begrip en kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien in onze online winkel TISSUS-PRICE.com.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
TISSUS
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
schrijf alleen in het Frans zonder mogelijkheid tot vertaling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
we betreuren dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je een fijne dag.
Met vriendelijke groet
Aurelia
Prijs Stof
Hallo,
we zijn sorry voor dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb niet precies ontvangen wat ik heb besteld? Ik heb de klantenservice gebeld, en ik moest een e-mail sturen om uit te leggen wat er mis was, die twee keer niet is afgeleverd?!
Dus ik ben helemaal niet tevreden!
Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Aurelie TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb 2 keer besteld, de eerste keer ontbrak een deel van de kit
De tweede keer heb ik op 2 mei besteld en ik wacht nog steeds, het is 22 mei en ik heb 2 keer gebeld.
Jammer, de kits zijn leuk.
Ik weet niet of ik zal aanbevelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat uw bestelling op 21 mei 2024 ons pand heeft verlaten, en u heeft ook het volgnummer ontvangen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Heb mijn bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de overlast die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen. Wij verzekeren u dat ons klantenserviceteam al op de hoogte is van uw situatie, en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds in afwachting van mijn bestelling en geen nieuws van het bedrijf sinds een telefoontje de dag na de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
we hebben u op 23 april 2024 een e-mail gestuurd om u te informeren over onze technische problemen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen.
We hebben uw bestelling in afwachting gezet.
We wachten op uw instructies.
Neem alstublieft contact met ons op via 04.22.14.50.00
Met vriendelijke groet
Aurelie
Klantenservice/TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb minky stof besteld die heel zacht is, met weinig reliëf van de bubbels. Het geeft de indruk van versleten stof. Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product.
We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof rechtstreeks op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst voor een bepaalde hoeveelheid.
Houd er rekening mee dat u 30 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De stof rafelt helemaal. Ik heb verschillende centimeters aan één kant verloren en het maakt grote lelijke draden. Ik gebruik het op een stand, het ziet er echt niet professioneel uit. Je moet een zoom maken over de hele lengte. Gezien de lengte heb je een machine nodig die ik niet heb. Ik raad ten zeerste aan om niet in deze winkel te kopen. Voor de prijs zouden ze de zoom kunnen maken!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
We herinneren u eraan dat we een e-commerce bedrijf in stoffen zijn en geen naaiatelier hebben.
We stellen voor om een monster te bestellen voordat u uw bestelling plaatst, zodat u kunt zien of het product aan uw verwachtingen voldoet.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling geplaatst op 11 januari en NOG NIET AANGEKOMEN OP 31 JANUARI.
Het is een schande!!!
Jullie zullen zeggen dat het het transport is... dat is mijn probleem niet!!!
Ik had dringend deze stof nodig!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat ons klantenserviceteam al op de hoogte is van uw situatie, en we zullen snel bij u terugkomen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik raad de mini handschoenen kit voor kinderen in microvezel ten zeerste af.
Na het snijden is de stof onmogelijk te naaien. Het pluist en als je er een beetje aan trekt, valt het uit elkaar
8.90€ naar de prullenbak.....
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De kit van de kerstkalender is erg moeilijk te maken, de tekeningen en nummers zijn niet gecentreerd, de montage is vrij onbegrijpelijk. Als je de afbeeldingen centreert, zijn de stoffen en elementen soms erg, erg krap. Ik ben teleurgesteld, ik had dit probleem al gemeld voor een beginnende naaister, en er is dit jaar niets veranderd. Bovendien leek het alsof we recht hadden op een bias.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met deze kit. We herinneren eraan dat we geen accessoires aan dit product toevoegen zoals aangegeven in de beschrijving en dat u een gedetailleerde uitlegstutorial kunt vinden op onze blog: https://www.tissus-price.com/smartblog/tuto-calendrier-de-l-avent-en-tissu-n97. U kunt zo zien hoe u het gemakkelijk kunt naaien, hoe u het kunt centreren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Geen nieuws over mijn bestelling. Nog steeds in voorbereiding...
Moeilijk te evalueren
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
5 bestelde artikelen en er ontbreekt er één.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. Om het probleem snel op te lossen en u het vergeten product te kunnen sturen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op het adres [email protected], waarbij u het ontbrekende product aangeeft en ons opnieuw een afleveradres bevestigt. Wij danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Deze stof die als linnen wordt verkocht, is dat niet. Bovendien is de kleur die karamel wordt genoemd, in feite eerder baksteen-oranje.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we bevestigen dat de ontvangen stof een natuurlijke samenstelling heeft van 100% linnen. Het is dus een bruine linnen stof zoals u had besteld. We herinneren u eraan dat we ook een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst voor een bepaalde hoeveelheid.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Stoffen in bulk bekeken, slechte afdruk die niet overeenkomt met de kit, verkeerde patroonafmetingen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het lijkt erop dat u geen kit of bedrukt stof op onze site heeft besteld. Uw recent bij ons geplaatste bestelling bevatte taupe minky stof met sterreliëf, met dubbele gaze in roze met gouden glitters en in een klein doorzichtig zakje gouden lurex biais. Aarzel niet om de contactgegevens van de webwinkel waar u heeft besteld te zoeken, zodat u contact kunt opnemen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
We hebben een stof van 3m breed besteld en het is 290cm! Terwijl we 3m nodig hadden!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons, maar de stof die u heeft besteld, is aangekondigd in 280 cm breedte zoals aangegeven op onze website, op uw leveringsbon en uw factuur. We hebben geen burlington stof in 300 cm breedte. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Super teleurgesteld over de klantenservice. Er is me niets aangeboden terwijl de vulling helemaal niet van goede kwaliteit is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en u de retourvoorwaarden verstrekt en u erop gewezen dat onze monsterservice u in staat stelt de kwaliteit, het uiterlijk van een product en de mogelijkheid om het te testen te verifiëren. In uw geval had u het product al gebruikt en kunnen we het niet terugnemen. Het product dat u had besteld, komt overeen met watten en dit artikel is niet bestand.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb geen stof ontvangen, maar een zeer slecht gesneden doek van slechte kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw bestelling bevat katoen met een grote breedte. Na controle is deze zorgvuldig voorbereid en zou u normaal gesproken een extra marge op de snede moeten hebben. Als het product beschadigd is of als u de verkeerde stof heeft ontvangen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen met ondersteunende foto's op ons adres [email protected] of op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Reb
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Gemetalliseerde stoffen zijn heel beschadigd aangekomen op de vouwen. (Elke 20 cm!!!) Onmogelijk om mee te werken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt voor dit ongemak. Een retourlabel is naar u verzonden zodat we de beschadigde stoffen kunnen terugkrijgen en u kunnen terugbetalen. We danken u bij voorbaat voor uw hulp en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds mijn pakket niet ontvangen
Het afhaalpunt is gesloten en ik kan mijn pakket niet ophalen
Ik ben zeer ontevreden over het afhaalpunt Jardiroche
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Pakket nog niet ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, er is op 30/06 een e-mail naar u gestuurd om u te informeren dat we niet leveren in de DOM-TOM en dat we een ander afleveradres nodig hebben. Bedankt dat u ons wilt terugschrijven in antwoord op deze e-mail of rechtstreeks per telefoon op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
ik heb u in een e-mail mijn ontevredenheid uitgelegd, u bent gewoon verontschuldigend! ik vind dat NUL
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Eerst heb ik nooit een levering gehad. Ik wacht nog steeds.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, uw stofmonsters zijn op 23/05 verzonden. Als u ze nog steeds niet heeft ontvangen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op het adres [email protected] met vermelding van uw afleveradres, zodat we ze opnieuw kunnen verzenden. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Hallo,
Het monster is echt heel klein, ik zie de patronen niet helemaal, ik ben teleurgesteld.
Met vriendelijke groet,
Céline
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Foto van de misleidende site. Lycra in fletse, doffe kleuren. Aantrekkelijke beschrijving zoals goudpoeder voor een matte strogele kleur zonder contrast. Te vermijden voor theaterstof. Enorme teleurstelling. Onvoldoende prijs-kwaliteitverhouding.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren.
U kunt het binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen voor een volgende bestelling.
Met vriendelijke groet
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Stof niet top
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monster verzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren.
U kunt het binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen voor een volgende bestelling. Aarzel niet om
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb zogenaamd fluweel besteld om een stoel opnieuw te bekleden. De kwaliteit is verschrikkelijk, dun, het lijkt op alles behalve fluweel. Afval...
Ik heb op een andere site besteld, duurder; ik heb fluweel ontvangen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterdienst hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren.
U kunt het binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen voor een volgende bestelling. Aarzel niet om ons te contacteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De stof is onmogelijk te naaien.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, canvasdoek is een stof die gemakkelijk te naaien is zodra deze is geknipt. Aarzel niet om uw naaiwerk op een restje van uw kit te testen om zeker te zijn van de spanning van uw draad en de lengte van uw steek. Het wordt ook aanbevolen om uw stof voor gebruik te wassen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE