Klantenbeoordelingen van TISSUS PRICE

Vertrouwenscertificaat
9,4 /10
Algemene beoordeling: 9,4 van 10
Gebaseerd op 37 914 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.

Beoordelingen 1, 2 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Het elastiek voor de maskers is niet echt elastiek voor maskers. Jammer. Het elastiek voor maskers is veel zachter.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Hallo,
Behandelingstijd van de bestelling iets te lang.
Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We verontschuldigen ons voor dit ongemak, we herinneren eraan dat onze levertijden helaas zijn beïnvloed door Covid-19 en kunnen worden verstoord door een vertraging in de levering. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Geen mogelijkheid om te zien waar mijn bestelling is
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, u kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen op uw Tissus Price-account en vervolgens op "Historiek van mijn bestellingen" te klikken, een trackingnummer is ook automatisch per e-mail naar u verzonden zodat u de verzending van uw pakket kunt volgen.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
ik ben bedrogen, ik heb elastiek besteld en kreeg een plastic band die ik in de prullenbak heb gegooid
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bij mijn bestelling was de levering 96 uur. Mijn rekening is nauwelijks gedebiteerd, levering ongeveer 2 weken!!..........Niet zo leuk als informatie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Vanwege Covid-19 herinneren we u eraan dat onze gebruikelijke termijn van 96 uur helaas niet kan worden gerespecteerd en dat de termijn is verlengd tot 14 dagen zoals aangegeven op onze site.
We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Door de lockdown duurt de levering deze keer, anders geen problemen, maar de service is gemiddeld: twee keer gevraagd om geïnformeerd te worden over de geschatte leverdatum, 2x geen antwoord... zelfs zeggen dat we geen materiaal meer hebben, we weten het niet... zou correct zijn geweest.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Gezien de huidige situatie zijn onze herbevoorradingsperioden helaas niet precies, aangezien we leveranciers hebben die gesloten zijn tot nader order vanwege Covid-19. We doen ons best om u telefonisch of rechtstreeks per e-mail te informeren.
Dank u voor uw vertrouwen, we blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Nooit ontvangen!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Uw bestelling is op 07/04/2020 geleverd door uw vervoerder tegen handtekening. Aarzel niet om de website www.dpd.fr te raadplegen voor toegang tot het leveringsbewijs.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Te lang qua levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We verontschuldigen ons voor het ongemak. We herinneren u eraan dat onze levertijden helaas zijn beïnvloed door Covid-19 en kunnen worden verstoord door een vertraging in de levering. We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Voor de levering is het redelijk, voor de klantenservice is het hetzelfde. Maar voor de goederen, wat een teleurstelling, het satijnlint is niet van eerste kwaliteit, het glanst niet en de kleur laat te wensen over, het fuchsia roze is echt heel licht. Teleurgesteld over mijn aankopen, ik kan mijn werk zelfs niet voortzetten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met de bestelde producten. U kunt ze echter retourneren zodat we u een tegoedbon of een terugbetaling van de producten kunnen geven, afhankelijk van uw wens. Aarzel niet om contact met ons op te nemen op 04.22.14.50.00 of per e-mail op [email protected]. Met vriendelijke groet, Rebecca, TISSUS PRICE.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De stof krimpt veel bij het wassen of er was niet 1 meter besteld voor elk stuk stof.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Stof goed zoals beschreven.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Tevreden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De goederen zijn oké, maar ik heb meer dan 3 weken gewacht, de e-mail die ik ontving gaf aan dat het pakket op 4 april bij de post was en ik het op 14 ontving, ook al weten we dat er vertraging kan zijn, de andere goederen die ik elders heb besteld, hadden slechts 2 dagen vertraging.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We verontschuldigen ons voor dit ongemak, we herinneren eraan dat door Covid-19 onze levertijden helaas zijn beïnvloed en verstoord kunnen worden door een vertraging in de levering. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Pakket aangekomen open en zeer beschadigd.
Stof met veel kreukels. Niet te redden, zelfs niet met strijken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We verontschuldigen ons voor dit ongemak, onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem dat u met uw bestelling heeft ondervonden op te lossen.
Bedankt voor uw vertrouwen, we blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Monster nooit ontvangen :-( Zeer teleurgesteld in uw service!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, de postbezorging is inderdaad verstoord geweest tijdens de Covid-19 periode. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen met uw verzoek om een monster, zodat we het zo snel mogelijk per post naar u kunnen terugsturen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Hallo, Ik ben helaas genoodzaakt u te zeggen dat ik uw pakket niet zal accepteren; ik heb op 29 maart een brief in dit verband gestuurd, dat is 5 dagen na mijn bestelling; ik heb een herroepingsrecht van 14 dagen. Bedankt voor uw begrip en voor het terugbetalen van het bedrag dat ik heb betaald. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij danken u voor het melden en informeren u dat wij, zodra we uw retourzending hebben ontvangen, uw bestelling zullen terugbetalen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb e-mails gestuurd en heb geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar niemand heeft mij ooit geantwoord. Ik ben een ambachtsman en maak tussen de 500 en 700 danskostuums en had uw diensten nodig. Aangezien ik nooit antwoord heb gekregen op mijn berichten, heb ik bij iemand anders besteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons voor dit ongemak, we hebben geen e-mail van u ontvangen met uw account. We herinneren u eraan dat we bereikbaar zijn op 04.22.14.50.00 en op het adres [email protected] voor alle informatie. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen, de spijkers die essentieel zijn voor de bevestiging ontbreken
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Pakket te laat
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, we herinneren u eraan dat onze levertijden helaas zijn beïnvloed door Covid-19 en verstoord kunnen worden door een vertraging in de levering. We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De grootte van de monsters geeft geen goed beeld.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
13 dagen voor een pakket van Frankrijk naar België, ik vind dat onaanvaardbaar!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak, we herinneren eraan dat onze levertijden helaas zijn beïnvloed door Covid-19 en kunnen worden verstoord door een vertraging in de levering. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De goederen komen helemaal niet overeen met de afbeelding op uw site. Noch de beschrijving van de stoffen. Ik ben echt teleurgesteld over de kwaliteit van de stoffen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben via onze online winkel, waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoekopdracht. U kunt het ook retourneren als het niet geschikt is. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Te lang voor een monster
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Goede goederen maar defecte levering. Geen contact gehad met de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Mijn producten waren zeer goed maar de levering heeft me echt teleurgesteld. Ik ontving het te laat in vergelijking met uw schatting (meerdere dagen later) maar vooral de doos was platgedrukt tijdens het transport, uw vervoerder heeft absoluut geen aandacht aan de pakketten besteed.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik heb geen e-mail teruggekregen, en wanneer ik dat wel doe is de terugkoppeling kort.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Hallo, ik was zeer teleurgesteld over het verrassingscadeau voor mijn verjaardag. Een stuk vervaagd groen stof, echt heel lelijk, alleen goed om als dweil te gebruiken... Ik had liever de frustratie vermeden bij het zien ervan. Ik verwachtte een mooi klein couponnetje of een artikel van 1€ of 2€, maar dit... Het is beter om niets te geven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we proberen verschillende verrassingscadeaus aan te bieden zodat er voor elk wat wils is zonder dat het te repetitief wordt. We hopen echter dat het ontvangen stofcouponnetje nuttig zal zijn voor een volgend project. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
stoffen niet ontvangen 2 keer op 3
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We verontschuldigen ons voor dit ongemak, we verzoeken u om ons per e-mail op het adres [email protected] de ontbrekende items in uw pakket te sturen, zodat we ze snel naar u kunnen terugsturen. In afwachting blijven we tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Dankzij de monsters vind ik dat de dikte van de lycra's niet dik genoeg is. Anders zijn de kleuren die op de site worden weergegeven trouw aan de producten.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik heb stofmonsters besteld die ik niet heb ontvangen.
Anders snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Na 3 weken wachten heb ik eindelijk mijn bestelling ontvangen die overeenkomt met wat ik had gevraagd. Maar een beetje teleurgesteld dat ik meer dan eens moest navragen voordat ik mijn pakket kreeg en dat ik geen duidelijke antwoorden heb gekregen tijdens mijn telefoontjes.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, er zijn e-mailantwoorden naar uw e-mailadres gestuurd, maar het is mogelijk dat onze post in uw ongewenste post is beland, net als de eerste e-mail. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Het is een week geleden dat ik heb besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen. En ze antwoorden niet als ik vraag waar mijn pakket is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, een antwoordmail is u op 25/11/2019 gestuurd, dezelfde dag als uw bericht waarin u werd geïnformeerd over verstoringen in de levering door de slechte weersomstandigheden die veel vervoerders hebben getroffen. Onze service doet haar best om u snel per e-mail te antwoorden en aarzel niet om ons te contacteren op 04.22.14.50.00 indien nodig. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
pakket dat op 15/11/19 geleverd moest worden, levering onmogelijk door dpd, uitgesteld naar 18/11/19 en levering nog steeds onmogelijk, ik heb gewaarschuwd dat als het pakket niet vandaag voor 17.00 uur wordt geleverd, het teruggaat naar de afzender, totale incompetentie van de vervoerder
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hebben deze informatie doorgegeven aan uw vervoerder in de hoop dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Een terugbetaling en een commerciële geste zijn u ook aangeboden bij ontvangst van de retour. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
De kunststoffen stof was niet verpakt in een kartonnen buis maar in een simpel plastic zakje, resultaat, er zijn vlekken op omdat de bezorgers het natuurlijk hebben gevouwen. Zeer teleurgesteld. Bovendien is het bedrijf DPD vol incompetenten - de levering werd drie keer aangekondigd, twee keer geannuleerd en arriveerde met een uur vertraging op de derde dag. Zeer, zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u opnieuw de mogelijkheid te bieden deze stof in goede staat te verkrijgen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
Ik had een bericht bij mijn bestelling gevoegd waarin ik vroeg of het mogelijk was om het bestelde stuk van 5m in 3 gelijke delen te knippen. Ik heb geen antwoord gekregen, maar bij het ontvangen van mijn bestelling was ik teleurgesteld om te zien dat dit niet was gedaan...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, een antwoordbericht is de dag na uw bestelling naar u verzonden om u te informeren dat we het jammer vinden, maar we bieden geen snijdienst aan zoals vermeld in onze algemene verkoopvoorwaarden. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
ZEER GOEDE KLANTENSERVICE
Maar ik heb de goederen niet ontvangen vanwege de brand, dus ik kan de producten of de levering niet beoordelen... wat een gemiddelde beoordeling oplevert... sorry.
Maar ondanks de gebeurtenissen heeft de klantenservice snel op mijn verzoeken gereageerd, de terugbetaling is binnen een redelijke termijn gedaan.
Ik raad aan om opnieuw te openen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling geannuleerd, brand in het magazijn. In afwachting van terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling niet geleverd vanwege een brand bij de winkel. Wacht nog steeds op terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Aangezien ik mijn bestelling niet heb ontvangen en geen terugbetaling na de brand, kan ik dus niet beoordelen...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb mijn bestelling op 24.09 om 18.00 uur geplaatst.
Dus geen levering ... en voorlopig, geen stof, geen terugbetaling. Bedankt om me te informeren wanneer u weer op de been bent na deze vreselijke brand. Ik wil vooral niet geleverd worden omdat ik op 06.10 vertrek voor 7 maanden naar Guadeloupe; maar als u het naar Guadeloupe kunt sturen, tegen verzendkosten van mijn kant, ben ik bereid mijn bestelling te behouden.
Vertaalde beoordelingen