★★★★★
op 347 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Goederen zijn oké, verkoper reageert niet op e-mails, afspraken worden niet nagekomen
De eerste levering werd teruggestuurd omdat het pakket beschadigd was en het tapijt gescheurd. De tweede levering werd gedaan met leveringsgegevens die niet werden gerespecteerd, en het pakket werd afgezet bij een relais in een ander dorp... Maar het tapijt kwam uiteindelijk aan, en het was top, niets om over te klagen!)
Bedankt voor uw terugkoppeling en voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. We zijn blij te horen dat het uiteindelijke tapijt u bevalt en dat het uw metgezel bevalt. We verontschuldigen ons oprecht voor de ongemakken die zijn opgetreden tijdens de leveringen en we nemen uw opmerkingen zeer serieus. Uw feedback is waardevol voor ons om onze service te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor eventuele vragen of toekomstige behoeften.
Met vriendelijke groet,
Het Sixten-environmental team
Goederen goed Verzendkosten veel te hoog
De kleur die ik heb besteld komt niet overeen met de sjabloon die ik heb ontvangen.
Mooi tapijt, goede kwaliteit maar levering duurt te lang
Hallo, ik ben niet erg blij omdat het anderhalve maand duurde voordat mijn bestelling aankwam en om de vertraging goed te maken werd mij verteld dat ik cadeaus zou krijgen, maar toen ik mijn pakket ontving zat er alleen mijn tapijt in...
Ik was erg blij met het op maat gemaakte tapijt, maar de levering was vertraagd ++ en net nadat ik mijn bestelling had geplaatst, op de dag dat het werd verzonden, was er een BF korting 🙁
Hartelijk dank voor uw feedback.
Op onze website staat bij het plaatsen van je bestelling vermeld dat de productietijd 3 weken is.
We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Sixten klantenservice