★★★★★
op 7649 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Levertijd niet gehaald
Ik had een probleem met de vervoerder, GLS, die het pakket zonder waarschuwing op een relaispunt afleverde en ik voeg eraan toe dat hij nooit bij mij thuis is geweest omdat ik er op de dag van levering was.
Ik vond het jammer dat ik niet per e-mail op de hoogte werd gebracht wanneer een product ontbreekt. Bij mijn laatste bestelling van 13 augustus heb ik tevergeefs gewacht op de levering in mijn vakantieplaats. Uiteindelijk werd het 4 dagen na mijn vertrek geleverd, hoewel ik gevraagd had het bij mij thuis te laten bezorgen.
Ik heb een paar maanden geleden twee beoordelingen gegeven over de producten die ik bij Sen'up koop, en alleen de eerste (zeer flatteus) is gepubliceerd. De tweede, over de mindere kwaliteit van een van de betrokken producten, is nooit op uw site gepubliceerd.
Het bedrag van mijn bestelling nr. 18080335 is tweemaal van mijn rekening afgeschreven. Als u mij niet kunt terugbetalen, stuur mij dan nogmaals wat er extra in rekening is gebracht.
Verkeerde levering
Verpakking niet voldoende afgeplakt, pakket gesloten door de vervoerder en toch open aangekomen! kan beter ......
Wij gebruiken kraftdozen met dubbele golven en een zeer efficiënte lijm voor grote pakketten om dit soort problemen te voorkomen. Bovendien beschermen we de producten in het pakket zo goed mogelijk, zodat ze niet beschadigd raken.
Helaas moeten we toegeven dat de vervoerders niet altijd even voorzichtig met de pakketten omgaan en dat sommige pakketten tijdens het vervoer open kunnen gaan. Gelukkig gebeurt dit zeer zelden. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groeten, Frédéric Demesmaeker, Het Senup team.
Correct
Helemaal niet absorberend
Geen geweldige koerier, het pakket werd afgeleverd bij een relaispunt ..... terwijl het pakket bij je thuis had moeten worden afgeleverd ... Ik weet niet zeker of het een goed idee is of niet ... vals, vals, vals ... niemand om u te informeren dat het pakket is afgegeven bij het relaispunt ... dus ik denk niet dat ik weer bij u zal bestellen ....
Jammer dat de Nateen's niet gelamineerd zijn want ze zijn goed verpakt. Wat problemen met de levering ...
Ik heb 3 identieke onderlakens besteld. Het derde exemplaar dat ik zonder verpakking ontving, verschilt van kleur en textuur. Het derde exemplaar dat ik zonder verpakking ontving, verschilt van kleur en textuur. Gezien de kosten van het terugsturen heb ik het gehouden. Maar omdat dit laken niet schoon was, moest ik het tegelijk wassen met een van de twee die ik ontving en gebruikte. Het exemplaar in de verpakking bewoog niet, het andere bewoog: de 2 over elkaar liggende centrale delen bewogen op een andere manier.
De kleuren zijn niet oordeelkundig en vergemakkelijken het zoeken niet.
Zeer trage verzending
Karton geleverd gedeeltelijk open, maar de hele bestelling was er.
Te lang.
Deze site is goed en mijn bestelling ook, behalve de levering die bij mij thuis zou moeten zijn, maar mijn moeder is 24 uur per dag thuis, zodat ik een week later bel en ze me vertellen dat ze mijn pakket in een afhaalpunt hebben!
Het duurde 10 dagen om het pakket te bezorgen.
Inderdaad, de vervoerders hebben veel vertragingen opgelopen door de sneeuwval en het heeft hen meer dan een week gekost om deze vertragingen weer op te vangen. Hier is het antwoord van onze vervoerder: "Wij zijn hier in een geval van overmacht, niet in het geval van een operationele fout." Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Smartlifetime Customer Service.
Teleurgesteld in het product! Stukken plastic komen van de buitenkant van de bescherming als een slechte snede
Geen orderbevestiging na betaling. Lange wachttijd zonder waarschuwing. Ik moest een e-mail sturen om nieuws te ontvangen....
Een beetje lang om het te ontvangen!
Ik heb niets te zeggen over de site, maar over de levering, want ik kreeg geen e-mail of sms of iets anders om me te vertellen dat mijn levering was aangekomen op het relaispunt. Ik vroeg de site waar mijn bestelling was, en het was een week geleden geleverd, dus ik moest me haasten voordat het terugkwam bij de leverancier ......
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Ik bestel voor mijn moeder die heel oud is, de levering is snel maar bestellingen zijn niet altijd gemakkelijk te plaatsen en er is geen voordeel als je een vroegere klant bent.
Ik heb een artikel besteld dat niet op voorraad is, maar ik krijg geen melding op de website. Naast het wachten op de bestelling, brengen ze je niet eens per e-mail op de hoogte van het feit dat het niet op voorraad is. Als je dit soort artikelen bestelt, is het toch vrij dringend?
Vorige bestellingen ok. Maar de laatste bestelling werd geleverd aan een Kiala punt ver van ons huis. Ik begrijp niet waarom. Heeft u een antwoord alstublieft? Bedankt en gelukkig nieuwjaar 2018?
Helaas is de Kiala-interface die vroeger de kaarten weergaf enkele weken niet meer beschikbaar. We werken actief aan een nieuwe interface met UPS relaispunten.
Om dit probleem te voorkomen verzoek ik u het gewenste relaispunt aan ons door te geven in het vakje "Aanvullende informatie betreffende deze bestelling:" Ik dank u bij voorbaat en verzoek u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
Verkeerde bestemming! en lichte verpakking
Geen problemen met de producten, maar de levering blijft een probleem. Een telefoontje aan het begin van de dag zou beter zijn dan één voor het huis, vooral omdat een enkel pakket, vaak erg zwaar, niet altijd door een buurman in ontvangst kan worden genomen. Bovendien zijn deze zware pakketten vaak in tweeën gesplitst of met een verpakking die door een moeilijke behandeling is beschadigd.
Ik ben zeer tevreden over het product, alleen de verpakking van het pakket is gemiddeld!
Ik kreeg geen melding van de afgifte, ik moest met smartlifetime onderzoeken of het pakket bij mij was afgeleverd. Ik werd niet op de hoogte gebracht van de levering, ik moest op onderzoek bij smartlifetime.
Site en levering zijn goed, maar twee bestellingen waarbij ik om plastic luiers vraag en ik krijg non-woven
Late aankomst van Cimmande
GOEDE SITE LEVERTIJD IETS TE LANG DANK U
Langzamere levering in de provincies
En de verpakking was te groot. U had de dozen met de luiers in een grotere doos gedaan. Je kan beter de luiers in een doos doen die past.
Ik zou zeggen dat u het werk goed doet, maar dat de portokosten naar mijn mening te hoog en ongerechtvaardigd zijn (ik ken het aandeel dat aan colissimo wordt toegeschreven niet??).
Een beetje traag van België naar België .....
Probleem met de levering. De bezorger deed zonder te kloppen een bericht in de brievenbus terwijl ik thuis was. Dat vond ik niet leuk omdat ik op de website had gecontroleerd dat de levering bezig was en ik zat te wachten. Ik moest dus afspraken maken voor de volgende dag.
De levertijd is erg lang (2 weken), maar de klantenservice is zeer responsief en vriendelijk.
Te lange levering.