9.5/10
★★★★★
op 7650 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Voor de bestelling gaat het, voor de collectie gaat het, maar geen levering sinds 12 januari !!!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De levering was zeer slecht geregeld...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/11/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mijnheer Pierens, Na controle stellen wij vast dat de levering van uw pakket met GLS trager verliep dan verwacht. Gewoonlijk gebeurt een levering met GLS in 24 tot 48 uur met een afgifte op een relaispunt bij afwezigheid. Ik zie dat uw pakket zowel op 21/01 als op 23/01 werd aangeboden maar dat niemand aanwezig was om het in ontvangst te nemen. Ik heb het pakket ontvangen en het is op 24 januari bij een relaispunt afgeleverd, wat lang is voor een verzending op 17 januari. Mijn excuses voor deze vertraging. Het probleem is doorgegeven aan GLS. Hoogachtend, Frédéric, Senup Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wacht al 3 weken op een product dat binnen 8 dagen op voorraad zou zijn, maar het is nog steeds niet op voorraad en ik heb geen enkele informatie van Smartlife ontvangen over deze vertraging.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/10/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Naudin, Wij stellen vast dat de Nateen Combi Super Ultra Large op het moment van uw bestelling niet op voorraad was. Het is altijd mogelijk om ons te vragen een bestelling te splitsen om de producten onmiddellijk beschikbaar te krijgen. Onze excuses voor de uitzonderlijk lange vertraging. Hoogachtend, Het Smartlifetime.com team
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling leverbaar in 48u volgens de website. Geleverd in 3 WEKEN!!! Geen reactie na twee retouraanvragen. Te vermijden...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/06/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Omdat het iedereen overkomt om een fout te maken en een ongebruikt artikel niet terug te nemen om te laten ruilen is niet commercieel en spijtig. Een goede klant verliezen, jammer!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/06/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Verkeerd product en verkeerde informatie op de website

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik was erg teleurgesteld over de service en de kwaliteit van het product. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwaliteit van het product.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/04/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De bestelling kwam een week te laat. De producten waren beschikbaar en werden binnen 48 uur verzonden. Ze verkopen producten die nodig zijn voor ernstige incontinente mensen die een echte behoefte hebben, en in mijn geval kan ik me niet bewegen,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/04/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik plaatste mijn bestelling op 8 december en ontving de artikelen op 23 december te lang voor mij!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Deadlines niet gehaald, bestelling veel te laat ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik kreeg een maand wachttijd terwijl de site 4 dagen adverteerde voor herbevoorrading. Smartlifetime beschuldigde zijn leverancier Siissel... Ik had bij Sissel besteld en werd in 2 dagen geleverd! Omdat ik mijn apparatuur niet op tijd ontving bij Smartlifetime, moest ik de apparatuur elders kopen voor mijn opleiding, en het Smartlifetime pakket na ontvangst terugsturen... Kortom, zogenaamd een promotie, en uiteindelijk veel complicaties voor niets. IK RAAD NIET AAN

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/06/2015
Vertaalde beoordeling