★★★★★
op 7650 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Voor de bestelling gaat het, voor de collectie gaat het, maar geen levering sinds 12 januari !!!!!!
De levering was zeer slecht geregeld...
Ik wacht al 3 weken op een product dat binnen 8 dagen op voorraad zou zijn, maar het is nog steeds niet op voorraad en ik heb geen enkele informatie van Smartlife ontvangen over deze vertraging.
Bestelling leverbaar in 48u volgens de website. Geleverd in 3 WEKEN!!! Geen reactie na twee retouraanvragen. Te vermijden...
Omdat het iedereen overkomt om een fout te maken en een ongebruikt artikel niet terug te nemen om te laten ruilen is niet commercieel en spijtig. Een goede klant verliezen, jammer!
Verkeerd product en verkeerde informatie op de website
Ik was erg teleurgesteld over de service en de kwaliteit van het product. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwaliteit van het product.
De bestelling kwam een week te laat. De producten waren beschikbaar en werden binnen 48 uur verzonden. Ze verkopen producten die nodig zijn voor ernstige incontinente mensen die een echte behoefte hebben, en in mijn geval kan ik me niet bewegen,
Ik plaatste mijn bestelling op 8 december en ontving de artikelen op 23 december te lang voor mij!
Deadlines niet gehaald, bestelling veel te laat ontvangen
Ik kreeg een maand wachttijd terwijl de site 4 dagen adverteerde voor herbevoorrading. Smartlifetime beschuldigde zijn leverancier Siissel... Ik had bij Sissel besteld en werd in 2 dagen geleverd! Omdat ik mijn apparatuur niet op tijd ontving bij Smartlifetime, moest ik de apparatuur elders kopen voor mijn opleiding, en het Smartlifetime pakket na ontvangst terugsturen... Kortom, zogenaamd een promotie, en uiteindelijk veel complicaties voor niets. IK RAAD NIET AAN
- 1
- 2