★★★★★
op 7657 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Geweldig
Mijn 2 pakketten zijn niet op het juiste adres geleverd naast mijn huis maar 2 km verderop, ik moest mijn auto nemen met parkeerproblemen. Met vriendelijke groet
De informatie over de aankomst van het pakket is niet erg efficiënt
Toen ik bestelde, ging ik zoals gewoonlijk naar de vorige bestelling en heb ik opnieuw besteld en in plaats van L heeft uw software M gezet, en ik heb niet opgelet.
Heb zelf niets gehad, heb er nieuwe gesteld:mijn adres is voets pierro Hertstraat 16/ 3732 Hoeselt, het pak zou op het adres Bergstraat 18 / 3730 Hoeselt, dit komt door DPD alles wat we bestellen,(waar ook) en het is DPD dan weten dat verkeerd of dagen later of helemaal niet geleverd wordt.
Zoals gewoonlijk snelle en accurate levering.
Luiers te smal
Normaal gesproken ben ik heel tevreden, maar mijn pakket had vertraging waardoor ik deze keer in de problemen kwam. Ik moest naar de apotheek in mijn stad. Ik kan jullie dus niet mijn gebruikelijke 5 sterren geven.
KLEINE VERTRAGING IN DE DEPARD
Snelle levering na betaling - pakket voldoet aan specificaties
Tevreden met de kwaliteit
Ik ben van bezorgmethode veranderd Voorheen Gls bestelling op maandag levering op donderdag Nu DPD iets duurder en in theorie snel: bestelling op maandag levering de volgende maandag 2 keer achter elkaar Voor mij komt DPD zijn belofte van 1 tot 3 dagen niet na.
De stijging van de transportkosten naar Corsica, zelfs wanneer levering naar Frankrijk wordt aangeboden, betekent dat de kosten voor de klant met 25% zijn gestegen. Er is geen alternatief voor de levering door Chronopost, die ongetwijfeld te veel rekent. Als ik geen alternatief kan vinden tegen de tijd dat ik mijn volgende bestelling plaats, zal ik me wenden tot een andere leverancier met betere prijzen, die gratis levering naar Corsica aanbiedt voor bestellingen van €69 of meer via Mondial Relay. Als u voor Corsica alleen DPD als optie aanbiedt, zullen uw potentiële klanten mij imiteren en zich tot andere dienstverleners wenden.
Snelle levering zoals altijd.maar geen beloning voor loyaliteit in de bestellingen.domage
Bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van de service op onze site vindt.
We bieden echter wel loyaliteitskortingen aan. Het enige wat u hoeft te doen is de punten die u met uw aankopen hebt verdiend om te zetten in een kortingsvoucher. De te volgen procedure kun je vinden op onze website, hier is de link: https://www.senup.com/senior-help/22-points-de-fidelite
We blijven tot uw beschikking en wensen u een uitstekende dag.
Het Senup team
Nou
We moesten naar beneden voor de bezorger om het pakje naar boven te brengen...
Ik heb een grote hoeveelheid gekocht, maar de prijs is nog steeds hoog.
Ik had bedenkingen, want de doos die ik ontving was helemaal verscheurd!
Na 8 dagen testen bleek de NATEEN-broek (7 G) veel minder waterdicht dan de TENA-broek (8).
Ik had een probleem met de levering, de bezorger was niet serieus, ik raad dit leveringsbedrijf niet aan, ik had moeite om een relaispunt te vinden, aan de andere kant was het personeel van Senup zeer hoffelijk en zeer vriendelijk en begripvol.
Ik betaalde voor 10 pakjes MoliMed voor mannen en ontving er maar 2 Mijn oordeel is negatief.
Ik betaalde voor 10 pakjes MoliMed voor mannen en ontving er maar 2 Mijn oordeel is negatief.
Belastingaangifte - ongeveer 11€ voor kosten wanneer het pakket bij een relais wordt afgegeven en er een andere bestelling in een andere maat is geplaatst. Ik vind dit anti-commercieel
Product niet zo goed als verwacht...
Ik was zeer ongelukkig toen ik pas na mijn bestelling vernam dat het product niet op voorraad was; bovendien werd er geen leveringsdatum aangekondigd.
Zeer goede reactie van Senup, zeer tevreden over de hulp. Gemengde mening vanwege de echt slechte UPS levering als je niet de hele tijd thuis bent (vertraging, gemiste aflevermelding, verandering van afhaallocatie, wachten). Waarom niet een groter aanbod van onderaannemers om een betrouwbare levering te garanderen?
Ik was zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de plastic handschoenen binnenin. Ik veranderde van product en betaalde er meer voor en daar heb ik spijt van.
15 dagen voor een zending door GLS! Vervoerder moet dringend op de zwarte lijst, het is niet de eerste keer dat het gebeurt!
De bezorgservice van GLS is bedroevend: slechts één van de twee pakjes meer dan twee weken ontvangen, pakje dat in Frankrijk heeft rondgelopen, beschadigde doos, onbereikbare klantenservice, geen informatie gegeven over de dag van levering, geen e-mail, geen sms, geen telefoontje van de bezorger (het is een verrassing, je moet 24 uur per dag thuis zijn!)... Voor de rest geen zorgen bij Senup bij wie ik al 2 of 3 jaar voor mijn moeder bestel en goede klantenservice.
Vaak problemen met de betaling
Ik wacht al bijna 3 weken op mijn levering. Hoe kan ik het je vertellen? .............
Zeer teleurgesteld in de Nateen flexi maxi XL. Absorptiecapaciteit veel lager dan de opgegeven capaciteit, het formaat ook kleiner dan de Hartmann Mobiles terwijl het hetzelfde zou moeten zijn.
Kon mijn bestelling niet geleverd krijgen zoals gewoonlijk in een relaispunt. Aangekomen bij mijn huis en achtergelaten bij mijn buurman.
Bjr helaas zijn de dozen te groot, te zwaar en komen altijd beschadigd aan en opnieuw ingepakt door de bezorger.
Levertijd niet gerespecteerd. Ik was dit niet gewend.
Goed, maar enkele moeilijkheden werden uiteindelijk opgelost bij de levering
Te grote en zware dozen komen vaak beschadigd of zelfs open aan.
Bestelling geplaatst op 20 januari 2022. Op 7 februari nog steeds niet geleverd. Verschillende wijzigingen in de plaats van levering, uiteindelijk resulterend in een return to sender en een verzoek tot terugbetaling. Helaas is dit niet de eerste keer dat er problemen zijn met UPS. Ik zal niet meer bij jullie bestellen
Levering de dag na de bestelling, dus iets meer dan 30 uur later: bravo! Anderzijds, de aankondiging van een levering 's ochtends om 8.50 uur: deze dag "voor 19.30 uur"! Een dergelijk tijdslot is overdreven, want het blokkeerde mij de hele dag en verhinderde mij de minste boodschap te doen, ook naar de apotheek. Zou het niet mogelijk zijn dit tijdslot in te korten? Ik dank u.
Verzonden in een te dunne kartonnen doos, kwam opengescheurd aan, gelukkig geen schade aan de slip.