Selfpackaging levert dozen die klanten waarderen om hun stevige afwerking en duidelijke montage-instructies, met berichten over uitstekende verpakking en betrouwbare kwaliteit die aansluit bij de beschrijving. De levering wordt als snel en voorspelbaar ervaren, met meerdere keren snelle verzending en correcte aankomstdatum, terwijl de presentatie van het drukwerk en de verzorgde verpakking wordt genoemd als sterke punten. Klantenservice en betrouwbaarheid komen naar voren als duidelijke pluspunten, met vriendelijke, behulpzame medewerkers en consistente, onberispelijke service vanaf het eerste contact. De algemene ervaring is positief vanwege consistente kwaliteit, snelle levering en extraatjes die de bestelling versterken.
De dozen zijn oké, maar de verpakking is slecht, de dozen waren allemaal open, beschadigd... ik stond op het punt de levering te weigeren...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Beste Stefania,
Bedankt dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Het spijt ons te horen dat de verpakking niet aan uw verwachtingen voldeed en dat de dozen in niet-optimale staat zijn aangekomen.
Als u dat wilt, kunnen we contact opnemen en samen een oplossing vinden! Bel de klantenservice en we staan tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet,
Het Selfpackaging-team
P
Paula G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/06/2026
Het witte zijdepapier lijkt grijs
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Paula,
We waarderen uw opmerking oprecht en het spijt ons dat het zijdepapier niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Evenzo denk ik niet dat er witter zijdepapier is.
https://selfpackaging.es/content/37-condiciones-de-devolucion Dit is de link om het retourproces te starten als u een terugbetaling wilt aanvragen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Selfpackaging.
A
Alejandra D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/05/2026
Ik heb 2 monsterdozen besteld, ik heb voor beide betaald omdat ik wilde zien hoe ze in beide kleuren eruitzagen. Ik ontving 2 zwarte dozen (ik had 1 witte en 1 beige besteld) en 2 aparte kleurmonsters. Als ik had geweten dat de monsters zo waren en niet de doos in de kleuren die ik wilde, had ik maar 1 monsterdoos besteld. Uiteindelijk wilde ik kiezen voor een van de kleuren en het zien van zwart helpt me niet om een keuze te maken. De dozen zijn erg mooi, maar mijn ervaring met betrekking tot de monsters is niet bevredigend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Alejandra,
We waarderen je feedback oprecht en het spijt ons dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed.
In het venster dat verschijnt wanneer je monsters aanvraagt, staat de melding dat monsters altijd in willekeurige kleuren worden verzonden en dat we de gekozen kleurstukken meesturen wanneer we de dozen niet direct hebben. We kunnen niet één enkele doos produceren.
We zullen je mening ook gebruiken om ons verzendproces voor monsters te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je meer informatie of hulp wilt.
Hartelijk dank,
Het Selfpackaging-team
N
Nathalie B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/01/2025
Zeer goede producten, maar let op de verpakking! Dit is niet de eerste keer dat de dozen slecht worden vastgehouden in de verzenddoos, met als resultaat gescheurde, gevouwen dozen... een klein aantal, dat wel, maar onbruikbaar, dus om weg te gooien. Jammer, want dit vertegenwoordigt toch een kostenpost!!
Vertaalde beoordelingen
A
Alexandre M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/12/2024
Ik had veel beter verwacht. Zeer teleurgesteld. Producten van lage kwaliteit. De stickers zijn zeer slecht gesneden, ze zijn bijna niet te verwijderen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Alexandre, Ik ga je een privébericht sturen zodat je me foto's van de stickers kunt sturen om het probleem te begrijpen. Wat betreft de dozen, het is een basis van 300gr karton en een deksel van PET-plastic. We stellen de montagevideo's van de dozen ter beschikking (camera-icoon boven de hoofd foto) zodat je de materialen kunt zien zodra ze worden behandeld. Het is ook mogelijk om vooraf een monster te bestellen voordat je een grotere bestelling plaatst. Met vriendelijke groet, Christelle
C
Claire C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/09/2024
Ik had een tijdje niet besteld en de klantenservice is helaas niet meer hetzelfde. Erg teleurgesteld, zowel qua kwaliteit van de producten als de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Bedankt Claire voor uw opmerking. Zoals aangegeven tijdens onze e-mailuitwisselingen, is het belangrijk om het bestand dat u heeft verzonden in uw bestelling te controleren wanneer uw bestelling een afdruk bevat, zodat het goed overeenkomt met wat u wilt. Dit was helaas niet het geval bij deze laatste bestelling omdat er een element van uw ontwerp ontbrak. We hadden deze situatie kunnen vermijden als u contact met ons had opgenomen nadat u uw bestand had gecontroleerd om een nieuw bestand naar onze werkplaats te kunnen sturen. Hoewel onze werkplaats geen fout heeft gemaakt en het ontvangen bestand in uw bestelling goed heeft afgedrukt, heb ik u een commerciële geste aangeboden maar heb ik geen reactie van u ontvangen. Aarzel niet om per e-mail contact met mij op te nemen om deze geste toe te passen. Met vriendelijke groet, Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/10/2023
Bedrijf niet direct bereikbaar voor de klantenservice, ik heb een bericht gestuurd via de contactmessaging en nog steeds geen reactie.
Een telefoonnummer zou eenvoudiger zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Valérie, ik bevestig dat ik dezelfde dag op uw e-mail heb geantwoord, namelijk op 3 november om 11:05 (denk eraan uw spam te controleren) en verder is ons telefoonnummer voor contact inderdaad aanwezig op de site: 01 86 65 07 34. We zijn bereikbaar van maandag tot donderdag van 8:30 tot 17:30 en op vrijdag van 8:30 tot 14:30. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen indien nodig. Met vriendelijke groet. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/01/2023
Ik heb om een thuislevering gevraagd met de vervoerder UPS.
Ik ben de hele dag thuis gebleven om op mijn pakket te wachten dat uiteindelijk in een afhaalpunt in het naburige dorp is afgeleverd.
UPS doet geen huis-aan-huis leveringen meer, het is gemakkelijker om alles op dezelfde plek af te leveren.
Een teleurstellende service, maar het bestelde artikel is van goede kwaliteit, daar ben ik tevreden over.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Léa, bedankt voor uw feedback. Ik ben blij dat het artikel u bevalt. Wat betreft de levering zie ik dat in uw bestelling alleen uw straat is ingevuld zonder huisnummer. Wanneer er informatie ontbreekt in het adres, hebben de vervoerders 2 opties: het pakket terugsturen naar de afzender of het afleveren bij een afhaalpunt dicht bij het gewenste adres. Als u specifieke informatie heeft die u aan de vervoerder wilt doorgeven om de levering te waarborgen, aarzel dan niet om deze in uw bestelling op te nemen of ons anders per e-mail te communiceren op [email protected] zodat we deze direct kunnen doorgeven. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/03/2022
Het is waar dat ik weinig dozen heb besteld (5), maar deze zijn aangekomen met vervormingen (plooien) op de verpakking wat heeft geleid tot plooien aan de zijkanten van de dozen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo meneer Vigne, We hebben al per e-mail met elkaar gecommuniceerd om een oplossing voor het probleem te vinden. Het hele team van Selfapackaging hoopt u snel tevreden te hebben gesteld met een oplossing. Ik wens u een fijne dag en tot snel bij Selfpackaging Ludivine JEANNIN Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/11/2021
Mijn bestelling was vergeten. Ik moest hen opnieuw benaderen. Het resultaat is onder mijn verwachtingen in verhouding tot de prijs van het product. Lange levertijd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Aurélie, uw bestelling heeft lange druktests ondergaan omdat uw originele bestand gebreken vertoonde. We hechten veel belang aan de afdrukken en onze werkplaats zorgt er altijd voor dat de bestanden goed worden gecontroleerd voordat ze worden afgedrukt. Daarom heeft onze grafisch ontwerper en onze werkplaats verschillende aanpassingen moeten doen. Dit is de reden waarom uw bestelling vertraagd is geleverd. Helaas had de werkplaats ons niet geïnformeerd over deze interne behandeling en konden we u deze informatie niet tijdig vanuit de klantenservice doorgeven. Onze excuses voor deze uitzonderlijke fout. We hebben de gewoonte om klanten zo snel mogelijk te waarschuwen wanneer hun bestanden gebreken vertonen. Wat betreft het resultaat, stuur ons alstublieft foto's van de ontvangen dozen per e-mail naar [email protected] om de afdrukkwaliteit te controleren. Met vriendelijke groet. Selfpackaging.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/11/2021
Slechte communicatie, helemaal niet op tijd geleverd. (nog steeds wachtend op het pakket, dus niet zeker van de kwaliteit)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Jami, we zijn oprecht sorry voor de klantenservice die u heeft ontvangen over uw bestelling. Inderdaad, we moesten ons klantenserviceteam tijdens deze periode met een hoog volume aan bestellingen versterken en het blijkt dat de service niet aan onze eisen voldeed. We hadden te maken met een gebrek aan materialen voor uw bestelling, wat resulteerde in een vertraging in de verzending. Vervolgens kon het geselecteerde afhaalpunt uw pakket niet ontvangen omdat het gesloten was. Dit is uiteindelijk gisteren, 1 december, op een ander afhaalpunt geleverd. Ik stuur u het adres per e-mail in parallel en herhaal onze excuses voor deze opeenvolging van ongemakken. Met vriendelijke groet. Selfpackaging.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/04/2021
Je kunt niet meer dan 100 grote dozen bestellen (afhankelijk van de modellen). Ik betaal hoge verzendkosten terwijl mijn bestellingen in aanmerking komen voor gratis verzending.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Jennifer, Inderdaad, alle dozen gemaakt van micro-golfkarton hebben een maximum bestelvolume op de site afhankelijk van hun grootte. Dit heeft voornamelijk te maken met de transportkosten. Dit type karton is duur om te verzenden en vanaf een bepaalde hoeveelheid moeten de zendingen per pallet (en niet per pakket) worden verzonden. Om meer eenheden te bestellen, is het nodig om meerdere bestellingen te plaatsen of ons per e-mail te contacteren op [email protected] voor een offerte. Zoals aangegeven in de leveringsvoorwaarden, is de gratis verzending niet van toepassing op dozen van micro-golfkarton (zoals het plateau dat je hebt besteld). Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/03/2021
Product niet conform, geen montagehandleiding, geen consistentie in afwerking
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Antoine,
Op de site is de montagehandleiding beschikbaar in de vorm van een video (camera-icoon boven de foto van de doos).
De basis is gemaakt van stevig micro-geprofileerd karton en het deksel is gemaakt van bristolpapier (zoals aangegeven in de beschrijving).
Voordat u een definitieve bestelling plaatst, is het beter om eerst een monster te bestellen als u de doos niet kent.
U heeft een termijn van 14 werkdagen vanaf de ontvangst van uw bestelling om deze aan ons terug te sturen voor een terugbetaling (exclusief verzendkosten).
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail: [email protected] indien nodig.
Met vriendelijke groet. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/03/2021
Ik dacht een kartonnen doos te kopen om een grote taart te vervoeren.
Het papier is veel te fragiel. Teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Nathalie,
Inderdaad, deze doos ref 3300 is perfect voor bakkerijen en snoepwinkels zoals aangegeven in de beschrijving. Ik heb de beschrijving aangevuld zodat het duidelijk is dat deze niet geschikt is voor verzending omdat het middelste deel is gemaakt van 300gr bristolpapier (in tegenstelling tot de basis en het deksel die zijn gemaakt van stevig micro-geprofileerd karton).
Voordat u een definitieve bestelling plaatst, is het beter om eerst een monster te bestellen als u de doos niet kent.
U heeft een termijn van 14 werkdagen vanaf de ontvangst van uw bestelling om deze aan ons terug te sturen voor een terugbetaling (exclusief verzendkosten).
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail: [email protected] indien nodig.
Met vriendelijke groet. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/01/2021
Jammer dat je geen monster hebt toegevoegd dat ik heb gevraagd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Gohsran, uw bestelling bevatte alleen 200 dozen en geen monsters. Om een monster te bestellen, moet je de gewenste doosgrootte en kleur selecteren en vervolgens op 'ik wil monsters' klikken (boven de foto van de doos). Ik zie dat je opmerkingen in je bestelling had aangegeven, maar helaas spreken de mensen van de werkplaats alleen Spaans. Het is beter om onze Franse klantenservice te contacteren als je vragen hebt, zodat ze je op tijd kunnen helpen. Bedankt en een fijne dag. Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/12/2020
De site is goed, maar werkte niet op het moment van het bevestigen van de bestelling, ik moest de bestelling via e-mail regelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Jérôme, inderdaad, afhankelijk van de browser die je gebruikt om je bestelling op onze site te plaatsen, kan deze 'bugs' opslaan en grillig zijn op het moment van bevestigen van de bestelling. Het is nodig om de cachebestanden en cookies van je browser te verwijderen of gewoon van browser te wisselen als dit zich opnieuw voordoet. In ieder geval heb je goed gedaan door onze klantenservice te contacteren om je te helpen bij deze procedure om de bestelling te kunnen afronden. Bedankt en tot snel.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/02/2020
Site en levering via UPS zijn acceptabel, maar ik ben niet tevreden met de inhoud. Ik had 5 dozen met een deksel in de kleur BOURGOGNE besteld. In feite heb ik 6 dozen ontvangen, 5 met een deksel in de kleur MARRON en slechts één met een deksel in de kleur BOURGOGNE.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Claire, Naar aanleiding van je bericht heb ik ons atelier gevraagd om je de 5 deksels in de kleur bourgogne opnieuw te sturen, je zou ze aan het einde van de week moeten ontvangen. Inderdaad, in geval van een fout is het raadzaam om ons per telefoon of e-mail te contacteren zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen oplossen. Bedankt voor je begrip.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/11/2019
De levering is niet conform, we hebben een bedrukt lint ontvangen terwijl we een effen lint wilden! Ze zeggen gratis verzending vanaf 95 euro, en ze rekenen 20 euro verzendkosten! Nee, dit is niet perfect
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Tony, Het lint komt overeen met wat je hebt besteld, alleen was er een bug op de site die niet alle linten previews toonde. Ik bevestig dat we deze bug net hebben opgelost en dat de linten nu correct verschijnen. Ik kom privé bij je terug voor de verzending van een nieuw lint. Wat betreft de verzendkosten, de gratis verzending is onder bepaalde voorwaarden van toepassing, met name de voorwaarde om een afhaalpunt als ontvanger te kiezen. Aangezien je een directe levering op je adres hebt gewenst, was de gratis verzending niet van toepassing op je bestelling. Je kunt de voorwaarden lezen via deze link: https://selfpackaging.fr/content/10-envoi-de-commandes. Met vriendelijke groet,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/09/2019
Bestelling ontvangen in een middelmatige staat, e-mail gestuurd naar de klantenservice met foto's
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Eva,
Inderdaad, bedankt dat u ons de foto's van uw pakket heeft gestuurd. Gelukkig zijn de dozen binnenin niet beschadigd door de onzorgvuldigheid van de vervoerder!
Ik heb uw foto's doorgestuurd om hen te vragen meer aandacht te besteden aan het verzenden van onze pakketten.
Fijne dag.
Christelle
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/08/2019
de zelfklevende etiketten die we op de doos plakken zien er echt vreselijk en onprofessioneel uit, we moeten de dozen zelf vouwen... kortom, helemaal niet professioneel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Cyril, zoals u op alle fiches van onze dozen kunt zien, geven we aan of ze gemakkelijk zelf te monteren zijn of niet. Zoals onze merknaam 'Selfpackaging' aangeeft, moeten al onze referenties door uzelf worden gemonteerd. Wat betreft de stickers, dit is de meest economische personalisatie-optie. Weet dat we de doos ook rechtstreeks kunnen afdrukken vanaf 300 eenheden. Hiervoor is het nodig om contact op te nemen met onze commerciële dienst via het volgende e-mailadres: [email protected]. Aarzel niet om ons te benaderen als dat nodig is. Met vriendelijke groet,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/04/2019
Te weinig algemene informatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Valérie, onze excuses voor de vertraging in het beantwoorden van uw e-mails, we zitten in een periode met een hoge drukte aan bestellingen, wat de reactietijden van onze klantenservice beïnvloedt. We hebben uiteindelijk vanmorgen telefonisch op uw vragen kunnen antwoorden en zijn daar blij mee. Een uitstekende dag en tot snel!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/03/2019
Mijn bestelling is incompleet aangekomen. 3 dozen van de 7.
Aan de andere kant, ik prijs de klantenservice die snel heeft gereageerd en me een oplossing heeft geboden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Bedankt voor uw opmerking. We hechten inderdaad evenveel belang aan de kwaliteit van onze producten als aan onze service. We zijn blij dat we u hebben kunnen tevredenstellen ondanks de gemaakte fout. Een zeer goede dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/01/2019
Het blijft altijd vastlopen om een afhaalpunt te vinden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo,
Inderdaad, de site van onze vervoerder waar de zoektocht naar afhaalpunten plaatsvindt, wordt regelmatig bijgewerkt, wat de weergave beïnvloedt.
Bovendien is het beter om een browser zoals Chrome of Internet Explorer te gebruiken om op onze site te komen voor een soepele ervaring. De Safari-browser wordt niet aanbevolen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien nodig bij uw volgende bestelling.
Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/08/2018
Zeer teleurgesteld over mijn laatste bestelling ("selfpackaging" geschreven op de kartonnen dozen terwijl dit niet het geval is op de productfiches), en nog teleurgestelder over de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo,
Wij waarderen ons merk bij professionals en particulieren, om een gepersonaliseerde doos zonder de vermelding "Selfpackaging" te verkrijgen, verzoek ik u ons te contacteren via het formulier "Ik ben een bedrijf"
Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/08/2018
Hallo, pakket in zeer slechte staat, een verandering van vervoerder zou nuttig zijn
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo,
Wij danken u voor uw opmerking. We nemen alle opmerkingen in overweging om ons te verbeteren en u een betere leveringsservice te bieden voor uw volgende bestellingen.
Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/06/2018
Voor alles wat met dozen te maken heeft, geen probleem. Echter, voor de afdruk van de stickers, zeer teleurgesteld. De kleuren komen niet overeen terwijl de bestanden goed in CMJN waren aangeleverd en ik heb gebeld om te zorgen voor de juiste uitvoering van deze kleuren. Aangezien dit deel uitmaakte van een set met andere goodies, is het kleurverschil aanzienlijk. Helaas is het onmogelijk om de stickers opnieuw te laten maken omdat de tijd te kort is. Afdruk moet herzien worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Manon,
We zullen uw opmerking in overweging nemen om ons afdruksysteem in de toekomst te verbeteren door u een betere afdrukkwaliteit aan te bieden. In ruil daarvoor nodig ik u uit om ons te schrijven naar [email protected] om een kortingsbon voor uw volgende bestelling te ontvangen.
Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/06/2018
De dozen zijn van slechte kwaliteit, ik ben teleurgesteld.... de sterperforator presteert slecht, hij blijft vastzitten en scheurt het materiaal..
Artikel weer van slechte kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Aurélie,
Het spijt ons dat de producten in slechte staat zijn aangekomen, ik nodig u uit om contact met ons op te nemen via het e-mailadres: salut@selfpackaging om een oplossing voor deze slechte ervaring te vinden.
Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/02/2018
Geen mening
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Dorothée,
Ik neem de vrijheid om u te antwoorden om te vragen hoe uw ervaring met Selfpacking is geweest?
Uw mening is belangrijk, dit zal ons helpen om in de toekomst te verbeteren!
Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/01/2018
ik dacht dat de dozen anders waren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Perrine,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten na uw bestelling.
Ik heb u een bericht op uw voicemail achtergelaten om de situatie te begrijpen.
Ter informatie, we staan onze klanten toe om monsters van onze dozen te bestellen voordat ze grotere bestellingen plaatsen, zodat ze deze kunnen testen en vooral kunnen controleren of ze aan uw verwachtingen voldoen.
U heeft ook de mogelijkheid om de dozen aan ons terug te sturen als deze niet aan uw wensen voldoen, door de stappen te volgen die in de titel "Ruilen en retourneren" staan.
Aarzel niet om contact met mij op te nemen als u meer informatie nodig heeft op 01 86 65 07 34.
Ik ben bereikbaar van 9.00 tot 18.30 van maandag tot donderdag en van 9.00 tot 15.00 op vrijdag.
Met vriendelijke groet,
Christelle - Selfpackaging
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/09/2017
Drie bestellingen met hetzelfde adres, drie verschillende afleveradressen..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze vragenlijst te beantwoorden.
We hebben rechtstreeks contact gehad via e-mail over de levering van uw laatste bestellingen. Een daarvan was niet mogelijk omdat u een letter in het afleveradres was vergeten. Dit is de reden waarom uw bestelling naar ons is teruggestuurd met de melding dat het adres onbekend was.
Vervolgens zijn de daaropvolgende leveringen goed afgeleverd op het opgegeven adres.
Onze Klantenservice staat altijd tot uw beschikking om u in elke situatie te helpen, van het plaatsen van uw bestelling tot de ontvangst ervan.
Met vriendelijke groet
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/06/2017
Aangename site, maar het product komt niet overeen met de aanvraag. Jammer!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Heel erg bedankt voor uw opmerking.
Stuur alstublieft een e-mail naar [email protected] met de reden van uw ontevredenheid en we zullen ons best doen om dit op te lossen. Dank u.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/06/2017
De producten zijn over het algemeen niet slecht, maar de service moet echt verbeterd worden!!
-werk alstublieft uw UPS afhaalpunten bij, het punt dat ik had gekozen bestaat al 3 jaar niet meer!! Dus mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender, in Spanje, en vervolgens opnieuw naar mijn adres verzonden op mijn verzoek. Veel tijd verloren...
-onmogelijk om iemand aan de telefoon te krijgen voor informatie of een probleem...
-niet altijd een vertaling in het Frans in de ontvangen brieven! Soms is het volledig in het Spaans, helemaal niet praktisch als je de taal niet spreekt!
-geen sms of e-mail om te melden dat het pakket is aangekomen! Weer tijd verloren...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Marianne,
Bedankt voor je feedback. We zullen een klacht indienen bij UPS aangezien een van de UPS Ac. Puntlocaties niet meer beschikbaar is, zoals je zei. Het spijt ons voor het ongemak dat is veroorzaakt.
Je kunt ons een e-mail sturen naar [email protected] of je kunt ons bereiken op 186 650 734 als je verdere informatie nodig hebt. Met vriendelijke groet
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/04/2017
Er is niets verlopen zoals gepland... Toen ik een bestelling wilde plaatsen, werd ik geïnformeerd dat het aanbod dat me was gedaan zogenaamd onjuist was en dat het uiteindelijke bedrag in feite twee keer zo hoog was voor hetzelfde product! Vervolgens waren er meerdere vertragingen in de productie, de levering en elke keer dat ik vroeg om geïnformeerd te worden over de levertijd, moest ik altijd 2-3 keer navragen, omdat er geen opvolging van mijn bestelling was! Het is jammer, want het resultaat van de gepersonaliseerde dozen die ik heb besteld is zeer bevredigend, maar tegen welke prijs om ze te ontvangen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Cédric,
Sorry voor de verwarring over de prijs. De prijs werd genoemd door een andere verkoopagent die niet meer bij ons werkt.
Wat betreft de levertijd, het spijt ons echt dat we uw deadline niet kunnen halen. Het gebeurt zelden. Sorry daarvoor.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/04/2017
Zeer teleurgesteld in het product. Voldoet niet aan mijn producten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo,
Het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Om onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen, zouden we graag uw feedback over dit product willen ontvangen, en wat u niet beviel?
Met vriendelijke groet,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/03/2017
Probleem met afdrukken en te lange verwerkingstijd om het op te lossen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo,
We zijn sorry en zoals uitgelegd in onze e-mailuitwisselingen, hebben onze workshops een probleem gehad met de afdruk. Om deze reden hebben we, zodra dit technische afdrukprobleem was opgelost, uw producten met een betere afdrukkwaliteit naar u verzonden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/03/2017
Ik heb 2 monsters besteld... 10€ doet pijn, vooral omdat de kans klein is dat ik bestel!
De verpakkingen zouden met een uitleg voor de montage moeten worden geleverd!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/11/2016
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, de volglink van de bestelling werkt niet, ik heb de klantenservice gecontacteerd om te vragen waar mijn bestelling is en ik heb geen antwoord ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/10/2016
Drie weken vertraging om me te laten weten dat ze het bestelde product niet meer kunnen maken vanwege een productie fout. Vervangend product is bevredigend en van goede kwaliteit. Teleurgesteld dat ik het gewenste product niet heb kunnen krijgen ondanks mijn telefonische aanvraag (te lage hoeveelheid).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/09/2016
ZEER GOED MAAR ZEER TRAAG
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/08/2016
Verpakking slecht dimensioneerd en extreem beschadigd
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.