Selfpackaging levert dozen die klanten waarderen om hun stevige afwerking en duidelijke montage-instructies, met berichten over uitstekende verpakking en betrouwbare kwaliteit die aansluit bij de beschrijving. De levering wordt als snel en voorspelbaar ervaren, met meerdere keren snelle verzending en correcte aankomstdatum, terwijl de presentatie van het drukwerk en de verzorgde verpakking wordt genoemd als sterke punten. Klantenservice en betrouwbaarheid komen naar voren als duidelijke pluspunten, met vriendelijke, behulpzame medewerkers en consistente, onberispelijke service vanaf het eerste contact. De algemene ervaring is positief vanwege consistente kwaliteit, snelle levering en extraatjes die de bestelling versterken.
Slechte communicatie, helemaal niet op tijd geleverd. (nog steeds wachtend op het pakket, dus niet zeker van de kwaliteit)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Jami, we zijn oprecht sorry voor de klantenservice die u heeft ontvangen over uw bestelling. Inderdaad, we moesten ons klantenserviceteam tijdens deze periode met een hoog volume aan bestellingen versterken en het blijkt dat de service niet aan onze eisen voldeed. We hadden te maken met een gebrek aan materialen voor uw bestelling, wat resulteerde in een vertraging in de verzending. Vervolgens kon het geselecteerde afhaalpunt uw pakket niet ontvangen omdat het gesloten was. Dit is uiteindelijk gisteren, 1 december, op een ander afhaalpunt geleverd. Ik stuur u het adres per e-mail in parallel en herhaal onze excuses voor deze opeenvolging van ongemakken. Met vriendelijke groet. Selfpackaging.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 15/11/2021
Hallo, kleine opmerking, niet over de kwaliteit van de producten, maar over de verpakking van de producten. We bestellen kartonnen producten die niet voldoende beschermd en gestabiliseerd zijn, dus het resultaat is dat de hoeken geknakt zijn. Jammer, want daarna zijn de vouwen moeilijker met een minder mooi resultaat. Bedankt
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 09/11/2021
Een beetje verwarring met de pagina's van de site voor retourzendingen, anders vrij trouw aan de afbeeldingen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/10/2021
Kartonnen en beschadigde producten niet bruikbaar monsterproduct te duur
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Elise, bedankt voor uw feedback. In geval van schade aan de verpakkingen tijdens het transport, dient u ons een e-mail te sturen met de bijbehorende foto's zodat we u nieuwe kunnen opsturen. Daarnaast wordt de prijs van de monsters u terugbetaald in de vorm van een kortingsbon die 1 jaar geldig is op onze site. Ik neem contact met u op om me foto's van de ontvangen monsters te sturen. Met vriendelijke groet, Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 21/10/2021
Correct
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/10/2021
Weinig ergonomisch om het visueel met druk te creëren. Systeem nog niet op punt en onnauwkeurig
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 12/10/2021
De dozen zijn leuk, de prijs-kwaliteitverhouding ook.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/09/2021
Niets te zeggen over de bestelling zelf, maar de bezorgservice laat veel te wensen over. Bestelling die ik moest ophalen bij een afhaalpunt terwijl ik had gevraagd om geleverd te worden, en ik ben de hele dag thuis gebleven om de levering te ontvangen. De bezorger heeft zelfs niet de moeite genomen om te bellen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/09/2021
Ik heb een monster besteld in de kleur GRASGROEN en ik heb een ROOD monster ontvangen. Toen ik hierover een klacht per e-mail indiende, was het antwoord dat de monsters werden verzonden in de kleur die op voorraad was en
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/08/2021
Perfect. De bestelling is goed ontvangen en vrij snel. Zorgvuldig verpakt. Ze voegen zelfs een paar extra exemplaren toe. Echt blij.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/08/2021
Bestelling conform, kwaliteitsinhoud: ik ben van plan om binnenkort een nieuwe bestelling te plaatsen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 19/08/2021
zeer goede service! Kwaliteitsproduct, goed verpakt, met een beetje humor!
Ik raad ten zeerste aan
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 09/08/2021
let op, je kunt geen bestelling plaatsen op bepaalde browsers, dit zou in de winkelwagentje moeten worden vermeld
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/07/2021
Verzending binnen de gestelde termijnen, zorgvuldig en snel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/06/2021
Het adres op het etiket was incompleet en de UPS-bezorger was niet de slimste, dus ik moest het lokale UPS-kantoor bellen om thuis te worden geleverd ...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 21/05/2021
Ik hou erg van de producten, ze zijn van hoge kwaliteit.
De verpakking van de bestelling is licht, alles komt los aan, maar omdat er enkele extra onderdelen zijn, is dat oké. Maar het is elke keer een stress bij het ontvangen van de bestellingen.
De klantenservice is reactief in geval van problemen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/05/2021
Goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/05/2021
Mijn pakket is geopend aangekomen, de inhoud blootgesteld aan de lucht en de elementen. Gelukkig is er niets gestolen of beschadigd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/04/2021
Je kunt niet meer dan 100 grote dozen bestellen (afhankelijk van de modellen). Ik betaal hoge verzendkosten terwijl mijn bestellingen in aanmerking komen voor gratis verzending.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Jennifer, Inderdaad, alle dozen gemaakt van micro-golfkarton hebben een maximum bestelvolume op de site afhankelijk van hun grootte. Dit heeft voornamelijk te maken met de transportkosten. Dit type karton is duur om te verzenden en vanaf een bepaalde hoeveelheid moeten de zendingen per pallet (en niet per pakket) worden verzonden. Om meer eenheden te bestellen, is het nodig om meerdere bestellingen te plaatsen of ons per e-mail te contacteren op [email protected] voor een offerte. Zoals aangegeven in de leveringsvoorwaarden, is de gratis verzending niet van toepassing op dozen van micro-golfkarton (zoals het plateau dat je hebt besteld). Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/04/2021
Goed, conform en op tijd!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 14/04/2021
Zeer tevreden met mijn bestelling: kartonnen verpakkingen + gepersonaliseerde etiketten. Ik moest het meerdere keren opnieuw doen om de etiketten te personaliseren omdat de presentatie van de site niet correct werd weergegeven. Maar zeer tevreden met het resultaat en de snelheid van levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/04/2021
correcte site en goed product
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/03/2021
Levering verkeerde maat, onmogelijk om een retour van de klantenservice te krijgen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Léa,
We hebben uw e-mail ontvangen waarin u ons op de hoogte stelt van de situatie op vrijdagochtend 9 april.
Ik heb u dezelfde dag om 13.00 uur per e-mail geantwoord.
Zoals u heeft kunnen zien, hebben we de situatie opgelost door u de dozen in de juiste maat opnieuw te sturen. U zou ze donderdag 15 april moeten ontvangen.
Nogmaals onze excuses voor deze fout.
Met vriendelijke groet,
Élia.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/03/2021
Goed zoals altijd
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/03/2021
Product niet conform, geen montagehandleiding, geen consistentie in afwerking
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Antoine,
Op de site is de montagehandleiding beschikbaar in de vorm van een video (camera-icoon boven de foto van de doos).
De basis is gemaakt van stevig micro-geprofileerd karton en het deksel is gemaakt van bristolpapier (zoals aangegeven in de beschrijving).
Voordat u een definitieve bestelling plaatst, is het beter om eerst een monster te bestellen als u de doos niet kent.
U heeft een termijn van 14 werkdagen vanaf de ontvangst van uw bestelling om deze aan ons terug te sturen voor een terugbetaling (exclusief verzendkosten).
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail: [email protected] indien nodig.
Met vriendelijke groet. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/03/2021
Ik dacht een kartonnen doos te kopen om een grote taart te vervoeren.
Het papier is veel te fragiel. Teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Nathalie,
Inderdaad, deze doos ref 3300 is perfect voor bakkerijen en snoepwinkels zoals aangegeven in de beschrijving. Ik heb de beschrijving aangevuld zodat het duidelijk is dat deze niet geschikt is voor verzending omdat het middelste deel is gemaakt van 300gr bristolpapier (in tegenstelling tot de basis en het deksel die zijn gemaakt van stevig micro-geprofileerd karton).
Voordat u een definitieve bestelling plaatst, is het beter om eerst een monster te bestellen als u de doos niet kent.
U heeft een termijn van 14 werkdagen vanaf de ontvangst van uw bestelling om deze aan ons terug te sturen voor een terugbetaling (exclusief verzendkosten).
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail: [email protected] indien nodig.
Met vriendelijke groet. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/02/2021
Ik heb dozen besteld maar ik heb de verkeerde maten ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Anissa, we hebben uw bericht hierover goed ontvangen en we hebben u bevestigd dat de ontvangen dozen inderdaad de maat zijn die u had besteld (maat M). U kunt dit zien in uw bestelgeschiedenis door uw factuur te controleren.
Als u een andere maat wilt, moet u een nieuwe bestelling plaatsen en tegelijkertijd de ongewenste dozen retourneren voor een terugbetaling. Volg de stappen die zijn aangegeven in de volgende link: https://selfpackaging.fr/content/37-conditions-de-retour. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is. Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/02/2021
Snel en efficiënt
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/01/2021
Zeer goede ervaring op de site, de producten voldoen aan mijn verwachtingen.
Het enige minpuntje zou de verzendtijd zijn die een beetje lang is.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/01/2021
Een beetje teleurgesteld in de klantenservice waarmee het moeilijk is om commerciële acties op lange termijn te realiseren.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/01/2021
Jammer dat je geen monster hebt toegevoegd dat ik heb gevraagd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Gohsran, uw bestelling bevatte alleen 200 dozen en geen monsters. Om een monster te bestellen, moet je de gewenste doosgrootte en kleur selecteren en vervolgens op 'ik wil monsters' klikken (boven de foto van de doos). Ik zie dat je opmerkingen in je bestelling had aangegeven, maar helaas spreken de mensen van de werkplaats alleen Spaans. Het is beter om onze Franse klantenservice te contacteren als je vragen hebt, zodat ze je op tijd kunnen helpen. Bedankt en een fijne dag. Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/12/2020
De site is goed, maar werkte niet op het moment van het bevestigen van de bestelling, ik moest de bestelling via e-mail regelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Jérôme, inderdaad, afhankelijk van de browser die je gebruikt om je bestelling op onze site te plaatsen, kan deze 'bugs' opslaan en grillig zijn op het moment van bevestigen van de bestelling. Het is nodig om de cachebestanden en cookies van je browser te verwijderen of gewoon van browser te wisselen als dit zich opnieuw voordoet. In ieder geval heb je goed gedaan door onze klantenservice te contacteren om je te helpen bij deze procedure om de bestelling te kunnen afronden. Bedankt en tot snel.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/12/2020
ok van de kant van selfpackaging maar UPS levering 0. Ik heb dure verzendkosten betaald zodat het pakket niet eens bij mij aankomt!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/12/2020
De site is niet slecht en de producten zijn van goede kwaliteit, maar er was een fout in de kleur van mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/11/2020
Duidelijk
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/11/2020
Bestelling niet geleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Catherine,
De bezorger kon de levering niet uitvoeren omdat hij zich tijdens uw sluitingsdagen heeft aangemeld (zonder vooraf geïnformeerd te zijn).
Zoals zojuist per e-mail bevestigd, heb ik uw openingstijden naar UPS gestuurd zodat de vervoerder de bijbehorende levering kan uitvoeren.
Ik heb ook deze belangrijke informatie in uw adres gespecificeerd zodat de vervoerder deze informatie heeft voor toekomstige bestellingen.
Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/11/2020
gemiddeld
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/11/2020
Ik heb geen e-mail ontvangen waarin stond dat het bestelde product niet meer beschikbaar was. Ik had de klantenservice gebeld om zeker te zijn dat ik het op tijd zou ontvangen, de telefoniste had alles bevestigd. Ik moest zelf contact opnemen met het bedrijf om te vragen waarom ik meer dan een week na het plaatsen van mijn bestelling geen nieuws had, en toen werd me verteld dat het artikel niet meer beschikbaar was. Aangezien het om een professionele bestelling ging, was ik erg teleurgesteld. Bovendien kwam de bestelling in twee volledig gescheurde dozen aan met het product in contact met de externe schokken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Selfpackaging
Hallo Caroline,
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak met betrekking tot uw bestelling.
Inderdaad, we hebben de afgelopen weken veel meer bestellingen ontvangen dan in de hele geschiedenis van Selfpackaging en hebben te maken gehad met een voorraadtekort van de dozen met kerstafdrukken veel eerder dan verwacht.
Tijdens deze eindejaarsperiodes is het belangrijk om in gedachten te houden dat we ons best doen om het grote volume aan bestellingen te verwerken en te proberen geen vertraging op te lopen in de productie.
Helaas is dit niet het geval voor enkele bestellingen.
Daarom hebben we u dozen met geprinte stickers als alternatief gestuurd.
Wat betreft de staat waarin u de dozen heeft ontvangen, stuur me alstublieft de foto's en het aantal dozen die door de schokken zijn aangetast per e-mail naar [email protected] zodat we deze kunnen doorgeven aan onze vervoerder en u een compensatie kunnen sturen.
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 21/11/2020
Het is heel goed, alleen de levertijd was langer.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 23/11/2020
Het pakket arriveerde op tijd, bedankt
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.