Klantenbeoordelingen van RIPATON

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 4 567 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Ripaton levert regelmatig snelle levering en duidelijke productomschrijvingen, met bevestigde prijzen en leveringen die vrijwel altijd overeenkomen met wat op de site staat. Klanten waarderen de hoge kwaliteit en zorgvuldige afwerking van de producten, waaronder stevige materialen, fraaie afwerkingen en professionele behandeling, waarmee de items vaak als ideaal en duurzaam worden ervaren. De klantenservice wordt als zeer responsief en behulpzaam beschreven, met snelle reacties, eenvoudige wijziging van orders en vriendelijke ondersteuning ondanks soms drukke kanalen. Ook de Franse productie en het vertrouwenwekkende vakmanschap komen meerdere keren terug als sterke punten, samen met gebruiksgemak bij bestellen en montages, en de snelle, zorgvuldige verpakking bij verzending.

Beoordelingen 1, 2, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
D
David D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/06/2025
Snelheid, veel producten maar sporen van impact op sommige voeten....jammer....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo David,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. We zijn blij dat je de snelheid van onze service en de diversiteit van onze producten waardeert. We nemen echter je feedback over de sporen van impact zeer serieus. Dit helpt ons de kwaliteit van onze aanbiedingen te verbeteren. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als je specifieke vragen of zorgen hebt.

We hopen je binnenkort weer te zien op RIPATON!

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
M
Michel B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/05/2025
Goede kwaliteit, snelle uitvoering van de bestelling. Tevreden. Enige minpunt: in tegenstelling tot wat op de site staat, ben ik niet geïnformeerd over de verzending van mijn bestelling door het bedrijf.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Michel,

Wij danken u hartelijk voor uw feedback en voor de beoordeling van 4/5. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en de snelheid van de uitvoering van uw bestelling. We nemen ook uw opmerking over de informatie over de verzending van uw bestelling in overweging, en we zullen ervoor zorgen dat we dit punt in de toekomst voor onze klanten verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere vragen of suggesties heeft.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
G
Gérard S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/04/2025
Na het openen van het pakket, uiteraard na het vertrek van de bezorger, merkte ik dat alle schroeven ontbraken. Ik raad deze site af en zal niet meer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Gérard,

Het spijt me dat de schroeven zijn vergeten, ze zijn vaak bij de kraftenvelop die het pakket vergezelt gestopt. Een eenvoudig telefoontje of e-mail naar de klantenservice en we hadden ze u kunnen opsturen ;-)

We hopen dat u enkele schroeven bij u thuis heeft kunnen vinden om de montage van uw onderstel te kunnen uitvoeren.

Tot snel,
De klantenservice
J
Jérémy T.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/04/2025
Mooie site. Snelle verzending. Maar wat betreft de afwerking van het product: 4 V-vormige poten. De kwaliteit lijkt erg goed, maar de afwerking is niet zorgvuldig. Inderdaad, de plaat waarop de voet is gelast heeft scherpe randen. De onderkant van de voet ook. Deze delen zouden moeten worden afgerond om het risico op ernstige snijwonden bij een kind te vermijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Jérémie,

Hartelijk dank voor uw feedback en uw opmerkingen over onze website en de snelheid van levering. We zijn blij dat u de kwaliteit van onze producten waardeert.

We nemen uw opmerking over de afwerking van de V-vormige poten zeer serieus. Uw veiligheid en die van uw dierbaren zijn voor ons van het grootste belang. We zullen uw suggestie doorgeven aan ons team om dit punt te verbeteren.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere opmerkingen of vragen heeft.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
Y
Yannick Z.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/03/2025
Mooie kwaliteit materialen, maar de kleur is niet zoals op de foto... jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Yannick,
C
Chantal L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 19/03/2025
De bestelling voldoet aan mijn verwachtingen. De verzending is zeer snel uitgevoerd. Dank je.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Beste Chantal,
C
Cyrièle Z.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 13/02/2025
Zeer tevreden, de woonkamertafel is een uniek stuk, nergens anders gezien dankzij Ripaton. Hartelijk dank aan het hele team. Cyrièle
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Beste Cyrièle, wij danken u oprecht voor uw lovende beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw salontafel. Uw feedback over de uniciteit van onze stukken raakt ons bijzonder en moedigt ons aan om onze zoektocht naar originaliteit voort te zetten. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien bij Ripaton!
A
Alain P.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/02/2025
Gemakkelijk bestellen op de site en snelle levering zonder problemen, het product was zeer goed verpakt. De standaard is erg elegant, vrij slank, en de prijs is goed. Ik geef niet het maximale cijfer omdat de montage van de Mikado (kruis)poot lastig is: er is geen marge, de randen zijn scherp, en ik heb krassen op de verf gemaakt toen ik het forceerde. Dit moet verbeterd worden en dan zou het perfect zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Beste Alain,
M
Marc O.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/01/2025
De bestelling kwam aan zoals beschreven en verwacht
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Marc, bedankt voor je feedback en we zijn blij te horen dat je bestelling is aangekomen zoals verwacht. Laat het ons weten als je suggesties hebt over hoe we je ervaring op onze site kunnen verbeteren, want jouw tevredenheid is onze prioriteit.
M
Marie Christine S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/01/2025
Nog niet geïnstalleerd, in afwachting van de set die eind februari wordt verwacht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Marie Christine,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de installatie van uw product nog steeds op zich laat wachten. U kunt er zeker van zijn dat we ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de tray op tijd aankomt en dat uw ervaring met RIPATON naar volle tevredenheid is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of hulp nodig heeft.

Met vriendelijke groeten
Het RIPATON team
C
Christophe R.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/11/2024
Product is conform bestelling Deadline niet aangekondigd bij bestelling Deadline meegedeeld op mijn verzoek en gerespecteerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze RIPATON website. We zijn blij dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldeed en dat de levertijd gerespecteerd werd. We zien u graag terug op onze site bij uw volgende bestelling."
M
Michèle B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 28/11/2024
Ik had een alert geplaatst voor een product dat niet langer op voorraad was. Ik werd op de hoogte gebracht zodra het beschikbaar was en de levertijden werden gerespecteerd. Het enige minpuntje was de kwaliteit van het zwarte frame dat de plank ondersteunt, dat bramen had van het lassen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Bedankt voor je feedback, Michèle. We zijn blij dat we je op de hoogte hebben kunnen houden van de beschikbaarheid van het product en dat we de leveringstermijn hebben gehaald. We zullen rekening houden met uw opmerking over de kwaliteit van het frame om onze service te verbeteren. We hopen u snel te zien op onze RIPATON site!
G
Geraldine S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/11/2024
Mikado voeten: goede kwaliteit schroot, maar ... - De instructies zijn niet duidelijk: als je een fout maakt, moet je demonteren, de schroeven zijn ontoegankelijk en het meegeleverde gereedschap bepaalt de schroefdraad, die van slechte kwaliteit is. Montage en demontage veroorzaken onherstelbare krassen op het schroot. - 4 ijzeren platen en 8 schroeven betekent in het beste geval 3/4 uur monteren en torque conflicten. Kortom, het is maar €135 waard!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Mevrouw Géraldine, wij danken u voor uw gedetailleerde feedback over uw ervaring met onze Mikado-voeten. Het spijt ons te horen dat de montage-instructies niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u moeilijkheden heeft ondervonden tijdens de assemblage. Uw mening is waardevol en we zullen uw opmerkingen in overweging nemen om onze instructies en de kwaliteit van de geleverde gereedschappen te verbeteren.
F
Francois P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/11/2024
Ik heb twee zwart gelakte X-benen besteld. Ze botsten tegen elkaar in de verpakkingsdoos en hadden daardoor schuurplekken op de lak. Jammer dat ze niet beter beschermd waren toen ze werden verzonden...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo François,

Wij danken u voor uw terugkoppeling en het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is geraakt tijdens de verzending. Uw ervaring is belangrijk voor ons en we zullen onze verpakkingsmaatregelen versterken om dit soort ongemakken in de toekomst te voorkomen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor hulp, wij zijn er om u te helpen.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
A
Aurelie R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/11/2024
Ten eerste hoef je geen haast te hebben om je voeten te ontvangen, de levertijd wordt niet gerespecteerd! Maar er is altijd een excuus... (veel bestellingen, drager ....) Dan is er het werk zelf! De afwerking is er niet, en jij durft te zeggen dat het normaal is! Kijk naar het werk van je concurrenten en leer ervan ... Ik had bij mijn gebruikelijke leverancier moeten bestellen, maar ripaton had een goede aanbieding, dus ik heb het geprobeerd... En daar laten we het bij !!!!! Geen enkele compensatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Aurélie,

Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, zowel wat betreft de levertijden als de afwerking. Uw feedback is waardevol en stelt ons in staat om onze diensten te verbeteren.

Wij hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen in de toekomst terug te winnen. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen om uw bestelling te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
J
Jan D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/11/2024
Bevestigingsplaat was verbogen!
Vertaalde beoordelingen
N
Nicolas A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/11/2024
De verpakking is bedroevend, de kwaliteit is middelmatig en er is nul feedback van de klantenservice. Ik kan jullie niet aanbevelen !!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Nicolas,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met RIPATON niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback over de verpakking en de kwaliteit is waardevol en we zullen dit in overweging nemen om ons te verbeteren. Weet dat onze klantenservice er is om u te helpen, en we zijn toegewijd aan het oplossen van de problemen die u heeft ondervonden. We hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
J
Jean D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 21/10/2024
Positieve mening over het product. Een klein probleem met de verpakking: de voetjes zaten niet goed vast in de doos en kletterden tegen elkaar. De beschermers moeten aan de producten worden bevestigd voor transport.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Bedankt voor je feedback, Jean. We zijn blij dat je ons product goed vindt. Onze excuses voor het verpakkingsprobleem en we zullen ervoor zorgen dat we dit in de toekomst verbeteren. Nog een fijne dag!"
L
Laurent D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/10/2024
Geen montagehandleiding meegeleverd, maar 8 bevestigingsschroeven in plaats van 4.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo,
De montagehandleiding is beschikbaar via de QR-code op de Merci-kaart + in PDF-formaat op de productkaart.
We wensen u veel plezier met uw bestelling!
Tot binnenkort,

Ripaton Klantendienst
S
Schmidt A.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 04/10/2024
Pakket op het verkeerde adres afgeleverd Gelukkig hebben we het teruggevonden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Bedankt voor uw beoordeling van onze RIPATON website. Het spijt me te horen dat uw pakket op het verkeerde adres is afgeleverd, maar ik ben blij dat u het uiteindelijk heeft gevonden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, maar soms kan er iets misgaan. We blijven eraan werken om onze bezorgservice te verbeteren. Bedankt voor uw vertrouwen in RIPATON.
N
Nathalie B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/10/2024
.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Bedankt voor uw positieve feedback op onze RIPATON website. We zijn blij dat u onze producten mooi vindt. Aarzel niet om uw mening te delen met uw vrienden en familie en kom terug naar onze site om onze nieuwe houten creaties te ontdekken. We hopen u snel te zien!
B
Bruno D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 14/08/2024
Perfect product, maar de tracking van het pakket was niet in orde. Relais Colis weigerde het pakket en we ontvingen geen e-mail of sms.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Bruno, bedankt voor je feedback op onze RIPATON website. We zijn blij dat het product u bevalt. We zullen de informatie doorgeven aan onze verzendafdeling om dit in de toekomst te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen en tot snel op onze site.
A
Anne H.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/08/2024
Ik had veel moeite om het product in elkaar te zetten zodat het min of meer recht was! Voor de rest een prachtige afwerking!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Bedankt voor je feedback, ANNE! Het spijt ons dat je problemen had met de montage. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als je hulp nodig hebt. We zullen ons best doen om je door het proces heen te helpen. Desondanks zijn we blij dat je tevreden bent met de afwerking van ons product. We hopen dat u volop kunt genieten van uw RIPATON zodra deze correct is gemonteerd. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw 4/5 beoordeling. Nog een fijne dag! Het RIPATON team.
A
Audrey T.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 25/08/2024
Ik vind echter dat het rechtermodel niet erg stabiel is (het leunt naar links of naar rechts als ik de hangers van links naar rechts beweeg). Jammer dat ik de instructies voor het in elkaar zetten niet heb gekregen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hoi Audrey,

Bedankt voor je mening!

Als alle onderdelen goed zijn vastgeschroefd, zou het rek niet moeten wiebelen. Aarzel niet om de onderdelen aan elkaar vast te draaien.
De montage-instructies zijn direct beschikbaar op het gegevensblad van het product.

We helpen je graag als je ons nodig hebt.

We hopen je snel te zien,

Het Ripaton team
A
Annick S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/08/2024
Ik was heel enthousiast over de aangeboden artikelen. Mijn bestelling geplaatst, onmiddellijk betaald. Maar nog steeds niets ontvangen en al 3 keer uitgesteld met telkens ander excuus. Niet fijn dus.
Vertaalde beoordelingen
L
Lovely C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/07/2024
Ik ben heel blij met mijn aankoop. Hartelijk dank aan Marie voor haar hulp, je bent briljant.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Ik ben blij dat uw winkelervaring op onze RIPATON website naar tevredenheid was. Bedankt voor uw vertrouwen en uw positieve feedback over ons team, vooral over Marie. We doen ons uiterste best om onze klanten een kwaliteitsservice te bieden. We zien u graag terug op onze site voor toekomstige aankopen!"
K
Kristin K.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/07/2024
Helaas heb ik de goederen nog niet ontvangen, ik wacht nog steeds ... zodra ik het product heb ontvangen, kan ik het beoordelen.
Vertaalde beoordelingen
T
Thibaut B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/07/2024
Zeer tevreden met het product, maar de levertijden werden bij lange na niet nageleefd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Het spijt me dat de levertijden voor uw RIPATON product niet zijn gehaald. We begrijpen hoe belangrijk dit is voor onze klanten en zullen ons best doen om de efficiëntie van onze leveringsservice in de toekomst te verbeteren. Bedankt voor uw feedback en uw vertrouwen in ons product.
V
Virginie L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/07/2024
Geweldig product! Logistiek en bezorgservice kunnen beter....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Virginie, bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen op onze RIPATON website. We zijn blij om te weten dat u ons product goed vond. We hebben nota genomen van uw opmerkingen over onze logistiek en bezorgservice en zullen er alles aan doen om dit te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en tot snel op onze site!"
J
Julie M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 23/07/2024
Zeer goed. Blij dat ik Frans heb gekocht, alles lijkt solide. Bekwame dienst na verkoop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
We zijn blij dat uw ervaring met RIPATON positief is geweest en we zijn er trots op dat we degelijke kwaliteitsproducten kunnen aanbieden! Ons team staat tot uw beschikking voor elke dienst na verkoop die u nodig zou kunnen hebben. Bedankt voor uw steun aan Franse bedrijven!
C
Christiane F.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/06/2024
Ingenieus systeem van rekken, maar de logistiek had moeite om het bij te houden. Ik moest 15 dagen wachten op ontbrekende onderdelen in het pakket. Voor de rest makkelijk te monteren, zelfs voor een doe-het-zelver. Dit is de tweede die ik heb gekocht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Bedankt voor uw feedback, we zijn blij dat u tevreden bent over ons RIPATON stellingsysteem. We nemen nota van uw opmerking over de logistiek en werken er voortdurend aan om onze service te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u problemen hebt, we zullen ons best doen om u snel te helpen. Veel plezier met uw tweede RIPATON!
M
Mélanie N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/05/2024
We hadden veel problemen met onze bestelling en de klantenservice is niet naar wens.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Mélanie,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is waardevol en we zijn vastbesloten om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
O
Olivier F.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 21/05/2024
Verf op voeten beschadigd ontvangen door slechte bescherming. Na retourzending opnieuw geverfd; perfecte bescherming, product voldoet. Er ontbreken echter 2 van de 4 voetstempels. Klachtemail gestuurd; ik wacht af of ze me er nog meer zullen sturen. Marie hield me in elk stadium van het werk goed op de hoogte van de voortgang van het overschilderen. Kwaliteitsproduct.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Bedankt voor je feedback, Olivier. Het spijt ons van de problemen met de verf en de ontbrekende voetkussentjes. We zijn blij dat ons team in staat was om u te helpen deze problemen op te lossen en dat u tevreden bent met het product als geheel. We zullen rekening houden met uw opmerkingen om onze service in de toekomst te verbeteren. Hartelijk dank voor uw vertrouwen en geduld. We hopen u snel weer te zien op onze RIPATON website. Nog een fijne dag!
P
Patrice C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/05/2024
OK, de standaard komt overeen met onze aanvraag en de levertijden zijn in lijn. Het enige nadeel was dat ik de 5 schroeven niet kon vinden (of helaas heb ik ze weggegooid met de verpakking...).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat de RIPATON tafelpoot aan uw verwachtingen voldeed en dat de levering op tijd was. Het spijt ons van de ontbrekende schroeven, maar we zullen de informatie doorgeven aan onze logistieke afdeling om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. We willen je bedanken voor je vertrouwen in ons en hopen dat dit kleine incident je er niet van zal weerhouden om volop van je tafelpoot te genieten. Tot binnenkort op onze website!
J
Jessica P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/06/2024
Levertijden niet gehaald
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Jessica,

Wij danken u voor uw feedback. Het spijt ons oprecht te horen dat onze levertijden niet zijn nageleefd. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we nemen uw mening zeer serieus. Weet dat we alles in het werk stellen om onze service te verbeteren zodat we u in de toekomst een optimale ervaring kunnen bieden. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen voor vragen of zorgen.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
C
Coralie Z.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/05/2024
Ik geef het voorlopig 2 van de 5 sterren omdat ik gisteren een beschadigde tafelpoot heb ontvangen (stoten + krassen) en ik wacht op een antwoord van de dienst na verkoop na mijn klacht van gisterennamiddag :) in de hoop dat ze er snel rekening mee zullen houden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Coralie,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat uw tafelvoet beschadigd is aangekomen. Uw klacht is goed geregistreerd en onze klantenservice zal zich inspannen om u snel en naar tevredenheid een oplossing te bieden. We waarderen uw geduld en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
D
De Froberville H.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/05/2024
Bestelling van een tafel op maat. Positieve punten: goed opgezette website voor het offreren van een maatwerkpoot, naleving van maatvoering, goede kwaliteit van onderdelen, eerlijke en stipte doorlooptijd tussen bestelling en levering (4 weken), communicatie over de voortgang van het project. Verbeterpunten: de kwaliteit van de verpakking was duidelijk onvoldoende voor levering (een poot was bekrast) en de mee bestelde stelpoten werden niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Meneer of Mevrouw DE FROBERVILLE,

Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw mening over uw bestelling bij RIPATON te delen. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze site, de naleving van de afmetingen en de levertijd. We zijn echter teleurgesteld te horen dat de verpakking niet aan uw verwachtingen voldeed en dat de verstelbare poten niet in uw bestelling zijn opgenomen. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en we zullen onmiddellijk werken aan de verbetering van onze verpakkingsprocessen om dergelijke ongemakken in de toekomst te voorkomen. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen om een oplossing te vinden voor de ontbrekende poten.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
A
Anthony R.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/05/2024
Kwaliteitsproducten. Snelle levering. Een beetje teleurgesteld dat mijn producten een week na levering 30% goedkoper waren... jammer, ik had moeten wachten!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Anthony,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor de beoordeling van 4/5! We zijn blij dat u de kwaliteit van onze producten en de snelheid van levering waardeert. We begrijpen uw teleurstelling over de promotie en waarderen uw geduld. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor eventuele toekomstige aanbiedingen.

Met vriendelijke groet,
Het RIPATON-team
S
Sophie D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/05/2024
Keuze van kleur niet gerespecteerd of foto van kleuren absoluut niet contractueel op de website, after-sales service neemt niet echt de verantwoordelijkheid om de klant tevreden te stellen. Product beschadigd bij ontvangst dienst na verkoop? Ik zou een commercieel gebaar van 10% moeten hebben waar ik op wacht. Maar hoe dan ook, het ontvangen artikel is niet conform.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hallo Sophie,

Zoals aangegeven kan de weergave van de kleuren van RAW STEEL of MATT Varnish variëren afhankelijk van de kleur van het basisstaal, dat donkerder of lichter kan zijn afhankelijk van de partij. Daarom zijn de foto's niet contractueel.
Je hebt je basis in de door jou gekozen kleur ontvangen.

Je bestelling is ook gedeeltelijk terugbetaald.

We hopen dat je bestelling een plaatsje heeft gevonden in je huis.

Nog een fijne dag verder,
Klantenservice
M
Marianne M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/05/2024
Het product is. Precies wat we hadden verwacht. Het staat prachtig op een houten tafel. Efficiënte en zeer snelle levering. Ik zou
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van RIPATON
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over ons RIPATON product. We zijn blij dat het aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat het is wat u zocht voor uw houten tafel. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze producten en diensten en zijn blij dat onze levering voor u snel en efficiënt was. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen in ons klantenbestand en danken u voor uw aanbeveling.