Klantenbeoordelingen van Protennis

Vertrouwenscertificaat
9,3 /10
Algemene beoordeling: 9,3 van 10
Gebaseerd op 3 182 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Protennis levert snelle verzending en levert de bestelling doorgaans conform aan de beschrijving, met pakketten die vaak snel en probleemloos arriveren en snelle service bij vragen of aftersales. Klanten noemen herhaaldelijk vriendelijke communicatie, vriendelijke en responsieve klantenservice en uitstekende ondersteuning, wat combineert met proefproducten die snel leveren en goede prijs-kwaliteitverhouding bieden. De leveringen gebeuren doorgaans zonder problemen, met efficiënte afhandeling en betrouwbare levering via verschillende bezorgopties, en retouren worden gratis aangeboden bij sommigen en snel terugbetaald bij anderen. Consumenten geven aan dat de producten meestal overeenkomen met wat besteld is en dat de winkel betrouwbare service biedt, inclusief snelle levering en duidelijke afhandeling van bestellingen.

Beoordelingen 2 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
O
Olivier V.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/05/2025
Korting op racket OK, snaren niet tevreden
Vertaalde beoordelingen
D
Damien M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/04/2025
Artikel conform, het ging om Nike schoenen maar teleurgesteld omdat ik denk dat iemand ze al minstens één keer heeft gedragen... ze zijn niet beschadigd maar de zolen onderaan waren vies alsof ze buiten zijn gedragen...
Vertaalde beoordelingen
C
Christine C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/04/2025
2 weken om een pakket te verzenden (voorzien in 3 dagen op de site). Dit cadeau is aangekomen na de verjaardag (en nadat ik had geklaagd)
Vertaalde beoordelingen
P
Philippe R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/04/2025
UPS van de grote onzin!! Levering op een ander afhaalpunt dan vermeld! Met 1 dag vertraging en voor de communicatie helemaal in het Engels!
Vertaalde beoordelingen
R
Richard K.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/03/2025
Ik neem altijd dezelfde maat bij Adidas, en dit is de tweede keer dat het niet klopt. Bovendien zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean-Marc B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/03/2025
Goedenavond producten tegen gemiddelde prijzen van verkopers. Maar onbereikbaar per telefoon en geen antwoord op e-mail. Let op, als je een cadeaubon gebruikt, is het alleen wat je toevoegt als betaling met een creditcard dat je minimum bedrag bepaalt om gratis verzendkosten te krijgen. Bovendien kun je maar één cadeaubon tegelijk gebruiken. Ik heb hierover geen antwoord gekregen.
Vertaalde beoordelingen
M
Manuel D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/02/2025
Ik ben niet echt tevreden. Niet over uw service, maar over uw vervoerder die mijn pakket voor mijn huis heeft achtergelaten en dat na het tijdstip van de afspraak dat hij me had aangegeven.
Vertaalde beoordelingen
C
Clement M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/01/2025
Bedankt voor de uiteindelijke levering van mijn bestelling, maar er was een vertraging van een maand ten opzichte van de aangekondigde termijn bij de aankoop (48 uur) en ik begon pas na meerdere herinneringen informatie te ontvangen (leverancier probleem) en een voortdurende communicatie, vandaar mijn gemiddelde beoordeling. Aan de andere kant is het product uiteindelijk conform de bestelling. Bedankt.
Vertaalde beoordelingen
N
Nils P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/02/2025
Te hoge retourkosten, ik zal niet meer bij jullie bestellen, want als het product niet geschikt is, is het niet de moeite waard om het op onze kosten terug te sturen omdat er geen mogelijkheid is om via Mondial Relay of iets anders te verzenden...
Vertaalde beoordelingen
G
Gauthier D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/02/2025
Ik moest opnieuw contact opnemen, omdat de bestelling niet was verwerkt. De vervoerder UPS is een ramp (gebrekkige leveringsinformatie en levering op een ander afhaalpunt zonder dit te vermelden)
Vertaalde beoordelingen
J
Jean-Marie P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/02/2025
Racket ontvangen in perfecte staat en zeer goed verpakt. Snelle levering. Helaas is de bestelling niet gerespecteerd wat betreft de snaren. Snaren besteld in 4 knopen met specifieke spanningen en ontvangen in 2 knopen. Het plaatsen van de snaren heeft het frame onder druk gezet (+7mm in de lengte en -4mm in de breedte. Vergelijking met dezelfde nieuwe racket op dezelfde spanning). Dus spijt over de plaatsing, vooral wanneer je kiest voor een kwaliteits multifilament.
Vertaalde beoordelingen
G
Georges H.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/02/2025
De vertraging was langer dan verwacht, maar de bestelling is aangekomen, wat het belangrijkste is.
Vertaalde beoordelingen
S
Stephane L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/02/2025
Een artikel is niet op voorraad terwijl ik het heb kunnen bestellen en er is geen bericht geweest om me hierover te informeren. Ik heb de informatie pas gekregen toen ik een ruil opende waarin stond dat er een artikel ontbrak en ik bewijsstukken moest opsturen!!! Terwijl jullie dit vanaf het begin al konden weten!
Vertaalde beoordelingen
A
Ana Paula B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/02/2025
Het heeft heel lang geduurd om aan te komen.
Vertaalde beoordelingen
F
Francesco C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/01/2025
Negatieve UPS-aflevertijden en -modi.
Vertaalde beoordelingen
G
Gianluca G.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/12/2024
Zeer serieus bedrijf, supersnelle verzending producten zoals beschreven
Vertaalde beoordelingen
A
Adriano L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/12/2024
Het product dat ik kocht was niet zoals geadverteerd op de website
Vertaalde beoordelingen
C
Christine B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/12/2024
Tevreden over het product, maar zeer lange levertijden omdat het 10 dagen na mijn aankoop werd verzonden omdat ik een klacht had ingediend en toen het pakket aankwam moest ik naast de verzendkosten ook douanerechten betalen, wat niet was gespecificeerd toen ik het product kocht: uiteindelijk zijn de kosten echt buitensporig hoog.
Vertaalde beoordelingen
S
Selma E.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/12/2024
De levering duurde te lang en was meerdere keren vertraagd.
Vertaalde beoordelingen
M
Mari B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/12/2024
de levering duurde een week en de chauffeur leverde niet aan huis, maar aan een tussenstation
Vertaalde beoordelingen
C
Christophe R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/12/2024
Tevreden voor de prijs, maar erg teleurgesteld over het feit dat de getoonde voorraad niet echt was.
Vertaalde beoordelingen
V
Valérie P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/12/2024
Probleem met de levering, het pakket zou bij mij thuis worden afgeleverd. Ik heb op de levering gewacht, het pakket werd bij een relaispunt afgegeven met een bericht om 17.50 uur, het relaispunt sloot om 18.00 uur, gesloten op 24 december, het kerstcadeau bleef geblokkeerd tot 26 december, zeer teleurstellend Tevreden over de aankoop en de eiwitsite. Desastreuze levering
Vertaalde beoordelingen
J
Jean Pierre C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/12/2024
Bestelling, levering, volledig conform de voorschriften.
Vertaalde beoordelingen
L
Laurent S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/12/2024
Racket zoals beschreven, maar levering aan het UPS sorteercentrum 40 km heen en terug van mijn huis terwijl het gekozen punt dicht bij mijn huis was, waarom?
Vertaalde beoordelingen
L
Loredana F.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/12/2024
Slechte retourprocedure
Vertaalde beoordelingen
M
Mickael D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/12/2024
De bestelling verliep prima en werd zeer snel verwerkt en verzonden. Er wordt echter geen rekening gehouden met het volume van het pakket bij de keuze van de levering op een relaispunt. In feite werd ik verplicht om te valideren in een kluis die niet geschikt was, en het leveringsbedrijf heeft, zonder het me vooraf te vragen, mijn pakket afgezet bij een particulier die voor hen werkt in een andere stad. Bovendien kreeg ik tegenstrijdige informatie over waar mijn pakket was. Ik heb dus veel tijd verloren (een dag) met het ophalen van het pakket. Ik had dus een gemengde ervaring en heel weinig communicatie van de verkoper. Misschien herhaal ik deze ervaring, maar ik zal levering door UPS weigeren!
Vertaalde beoordelingen
V
Viviane C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/11/2024
Ondanks de zeer kleine vergoeding was ik erg teleurgesteld door de vertraging van meer dan een week in het ontvangen van mijn bestelling, omdat het voor een verjaardagsfeestje voor een 7-jarig kind was.
Vertaalde beoordelingen
J
Juan Carlos R.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/11/2024
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, maar het duurde veel langer dan verwacht en ze vertelden het ons niet, toen we besloten om ons geld terug te krijgen, zeiden ze twee dagen later dat de goederen al waren vertrokken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo,

Bedankt voor uw opmerkingen, die ons helpen om onze diensten te verbeteren.

Onze excuses dat we uw e-mail niet op tijd hebben ontvangen.

We hopen dat uw bestelling u de voldoening zal geven die u ervan verwachtte.

Met vriendelijke groeten,

Het ProTennis Team
J
Julien B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/10/2024
Bestelling verwacht in 48/72 uur, ontvangen na een week, klantenservice bijna onbereikbaar (25 telefoontjes om iemand te krijgen) antwoord, de leverancier is te laat het is niet onze schuld ... geen excuses, geen aanbod, geen cadeau voor te laat ... De prijzen mogen dan lager zijn dan elders, de rest laat te wensen over
Vertaalde beoordelingen
J
Jose Antonio P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/09/2024
De aankoop, de levering, de tijd, ... Ik ben er heel blij mee. Het lijkt me niet normaal dat een racket met deze eigenschappen zonder hoesje aankomt, maar dat gebeurt bij andere websites dus het zal wel zo moeten zijn. Maar ik klaag dat de informatie verbeterd moet worden, want het racket kwam zonder snaren aan, terwijl dat niet was aangegeven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten die ons zal helpen om elke dag beter te worden. Tegenwoordig maken merken geen beschermhoezen meer, alle rackets worden geleverd in bubbeltjesplastic en onbesnaard of oorspronkelijk bespannen met fabriekssnaren. Daarom bieden we een selectie snaren van verschillende merken. We zien je graag snel op onze website. We wensen u een hele fijne dag, Met vriendelijke groet, Het ProTennis Team
P
Philipp J.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/09/2024
UPS had te veel tijd nodig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u denkt, zodat we de informatie kunnen doorgeven om onze service te verbeteren. Het spijt ons erg om te horen dat de levertijd van UPS niet naar wens is. We hopen u snel weer op onze website te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Uw ProTennis Team
G
Giosuè M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/01/2024
Alles OK. Trage verzending
Vertaalde beoordelingen
G
Georges H.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2024
Hallo, jammer dat het langer duurde dan normaal en vooral dat mijn selectie voor levering niet werd gerespecteerd! Chronopost heeft de locatie veranderd (verder weg en niet erg bereikbaar met transport).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Georges, het spijt me te horen dat uw ervaring met de leveringsdienst van Chronopost niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij werken, net als zij, voortdurend aan de verbetering van onze diensten en ik zal uw opmerking doorgeven zodat we een oplossing kunnen vinden om dergelijke ongemakken in de toekomst te vermijden. Hartelijk dank voor uw constructieve feedback.
Met vriendelijke groet, Loulia van het Protennis-team.
H
Halim M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/01/2024
Late levering wanneer de site 24/48 uur garandeert
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, het spijt ons voor de vertraging in uw levering. We doen ons best om een levertijd van 24/48 uur te garanderen, maar helaas kunnen er uitzonderingen zijn door nationale gebeurtenissen, waar wij geen invloed op hebben. We waarderen je mening en zullen ons best doen om onze service in de toekomst te verbeteren. Hartelijk dank voor uw begrip.
Het ProTennis-team.
F
Frederich C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/01/2024
Ik had natuurlijk een fout gemaakt bij de bestelling, maar er was geen commercieel gebaar om het racket terug te nemen, wetende dat ik er meerdere zou hebben gekocht nadat ik dit racket had geprobeerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, zoals aangegeven in onze Algemene Voorwaarden, kunnen producten die gebruikt zijn niet worden teruggenomen. Alleen producten in originele staat kunnen worden geretourneerd voor omruiling of terugbetaling. Bedankt voor uw begrip, het ProTennis-team
P
Paolo G.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 28/12/2023
Alles OK! Aanbevolen
Vertaalde beoordelingen
M
Marie L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/12/2023
Gemengde mening, want ik heb ze heel snel ontvangen, maar de maat komt niet overeen met andere paren van hetzelfde merk!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Bedankt voor uw feedback. Niet alle modellen zijn identiek, zelfs niet als ze van hetzelfde merk zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groeten. Het ProTennis-team.
P
Pierre J.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/12/2023
Een beetje teleurstellend, 15 dagen na de bestelling vroeg ik om nieuws (want 0 gebeurtenissen sinds de betaling), ik kreeg al snel te horen dat het product op voorraad defect was en dat er een bestelling was geplaatst bij de leverancier. Er gingen weer 15 dagen voorbij zonder nieuwe informatie, dus ik stuurde weer een bericht. Geen retour, maar de volgende dag ontving ik de trackingcode en de volgende dag was het racket er in goede staat. Nou, de tracking van de bestelling is een beetje gemiddeld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Pierre, bedankt voor je beoordeling van onze site.
Het spijt ons voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. Helaas bleek tijdens het klaarmaken van je pakketje dat het racket een defect had. We hebben daarom een bestelling geplaatst bij de leverancier om een nieuw racket voor je te leveren. We nemen nota van je opmerking en zullen ons best doen om onze orderopvolging in de toekomst te verbeteren. We zijn blij dat je je racket uiteindelijk in goede staat hebt ontvangen en hopen dat dit je niet zal weerhouden om van je aankoop te genieten.
Nogmaals bedankt voor uw feedback en tot snel op onze website!
Loulia van het ProTennis team
P
Philippe R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/12/2023
Item niet zoals afgebeeld op foto. Geleverd zonder touw als het item op de foto wordt gepresenteerd met touw en er geen optie is op het moment van aankoop die met of zonder touw specificeert.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hoi Philippe, het spijt ons dat je het artikel zonder touw hebt ontvangen, terwijl het op de foto met touw werd getoond. We zullen deze fout zo snel mogelijk herstellen. Als je twijfelt, raadpleeg dan het productblad, waarop staat of het product met of zonder koord wordt geleverd. Bedankt voor uw feedback en begrip. Het ProTennis-team
I
Isabelle T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/12/2023
Niet op de juiste plaats afgeleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Isabelle, helaas hebben we geen controle over de levering van het pakket, Chronopost heeft het initiatief genomen om het leveringspunt te wijzigen omdat het oorspronkelijk gekozen punt niet beschikbaar was. We staan tot uw beschikking voor elk ander verzoek, bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groeten
Het ProTennis-team