Protennis levert snelle verzending en levert de bestelling doorgaans conform aan de beschrijving, met pakketten die vaak snel en probleemloos arriveren en snelle service bij vragen of aftersales. Klanten noemen herhaaldelijk vriendelijke communicatie, vriendelijke en responsieve klantenservice en uitstekende ondersteuning, wat combineert met proefproducten die snel leveren en goede prijs-kwaliteitverhouding bieden. De leveringen gebeuren doorgaans zonder problemen, met efficiënte afhandeling en betrouwbare levering via verschillende bezorgopties, en retouren worden gratis aangeboden bij sommigen en snel terugbetaald bij anderen. Consumenten geven aan dat de producten meestal overeenkomen met wat besteld is en dat de winkel betrouwbare service biedt, inclusief snelle levering en duidelijke afhandeling van bestellingen.
Hallo Isabelle, helaas hebben we geen controle over de levering van het pakket, Chronopost heeft het initiatief genomen om het leveringspunt te wijzigen omdat het oorspronkelijk gekozen punt niet beschikbaar was. We staan tot uw beschikking voor elk ander verzoek, bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groeten
Het ProTennis-team
T
Thorsten R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/12/2023
Niet meer met Händler! Paket is nicht angekommen und Geld ist weg! Inzetten!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, het spijt ons, maar we kunnen uw ontevredenheid en uw mening niet begrijpen. We hebben uw pakket snel verzonden, maar we kunnen in de tracking zien dat u weigerde het pakket te ontvangen. Uw pakket is daarom naar ons teruggestuurd en we hebben uw geld dezelfde dag nog teruggestort. We hebben het bedrag teruggestort op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om ons te betalen. Bedankt dat u zo nodig opnieuw contact met ons opneemt. Het ProTennis-team
A
Axel M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/12/2023
Het pakket was niet goed beschermd, gelukkig kwam het pakket aan in goede staat, maar het was heel gemakkelijk om het pakket aan te laten komen met een aantal onderdelen van het transport.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Bedankt voor je opmerking, Axel. We hebben je opmerkingen ter harte genomen en zullen ons verpakkingssysteem verbeteren om ervoor te zorgen dat je bestellingen in perfecte staat aankomen. We zijn blij dat je sneeuwschoen in goede staat is aangekomen. We hopen je snel weer te zien op onze site. Het ProTennis team
J
Jonathan B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/11/2023
Het was een heel gedoe om het pakket terug te krijgen, het relaispunt werd niet gerespecteerd, beschamend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo meneer Bilger, onze excuses voor uw ontevredenheid. Helaas zijn wij niet verantwoordelijk voor de verandering van het afleverpunt, want zodra het pakket is overgedragen aan de vervoerder hebben wij geen controle meer over de routering en levering van uw pakket. We zullen de informatie doorgeven aan onze vervoerder zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We blijven tot uw beschikking indien nodig. Met vriendelijke groet, het ProTennis team
J
Julie L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2023
Een beetje teleurgesteld in de manier waarop deze site werkt. 1e bestelling geplaatst maar schoenen ontvangen zijn te klein. De retourzending is voor onze rekening. Ruilverzoeken duren langer om te verwerken, we worden aangemoedigd om een nieuwe bestelling te plaatsen om de volgende maat te krijgen, maar we moeten opnieuw portokosten betalen. Ik zal deze ervaring niet herhalen. Jammer, want de schoenen zijn van goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Julie, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat uw eerste ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerkingen ter harte en werken er voortdurend aan om onze service te verbeteren. We kijken ernaar uit om u tevreden te stellen bij uw volgende bezoek aan Protennis. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig heeft. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het Protennis-team.
V
Vang-Tchong L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2023
Prijzen zijn oké als ze in de aanbieding zijn, maar als het gaat om retourzendingen, die voor rekening van de klant zijn, moet dat worden herzien!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Vang-tchong, bedankt voor je beoordeling van Protennis.
We zijn ons ervan bewust dat retourkosten lastig kunnen zijn voor onze klanten. Dit staat echter duidelijk vermeld in onze Algemene Voorwaarden. We stellen uw feedback zeer op prijs en hopen dat u gebruik zult blijven maken van onze aanbiedingen. Bedankt voor uw bezoek en tot snel op Protennis.
A
Alexandre M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/11/2023
Levering binnen een week en geen informatie voordat ik contact opnam met de verkoper
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Alexandre, bedankt voor het delen van je feedback met ons. Onze excuses voor de langer dan verwachte levertijd en voor het gebrek aan informatie. We nemen je feedback ter harte en werken er hard aan om onze bezorgservice te verbeteren zodat je in de toekomst een betere winkelervaring hebt. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Bedankt voor uw begrip. Het ProTennis-team
M
Maximilian C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/11/2023
Retourbeleid helaas erg moeilijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, het spijt ons dat je ons retourbeleid moeilijk vindt. Je kunt alle informatie die je nodig hebt vinden op onze pagina met veelgestelde vragen. We wensen u een fijne dag en hopelijk tot snel op onze site. Met vriendelijke groet, het ProTennis team
M
Marc M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/11/2023
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Catastrofale ervaring
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, het spijt ons echt om te horen over het probleem dat je hebt gehad met je pakket. Het is ons gelukt om je pakket de dag nadat je je bestelling had geplaatst naar je toe te sturen, maar helaas is het zoekgeraakt bij de transporteur. We hebben het naar je teruggestuurd zodra het naar ons was teruggestuurd. Nogmaals onze excuses voor dit probleem, waar we geen invloed op hadden, en we hopen je terug te zien op onze website. Hoogachtend, het ProTennis-team
M
Manuel C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/11/2023
geen pakket ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Manuel, we zijn verrast door uw bericht van 01/12/2023 aangezien uw pakket werd aangegeven als zijnde afgeleverd op 30/11/2023 op een relaispunt. Als u dit wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail. Met vriendelijke groeten, het Protennis-team.
L
Laurent F.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/11/2023
Correct
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Bedankt Laurent voor je feedback. We zijn blij dat onze Protennis-site op een bevredigende manier aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en tot snel op Protennis.
P
Patrick G.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/11/2023
Snelle levering Product voldoet Betaling gemakkelijk te gebruiken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Bedankt voor je feedback, Patrick. We zijn blij dat u de snelheid van levering, de conformiteit van het product en de eenvoud van betaling op onze Protennis-site op prijs stelde. We werken er voortdurend aan om onze klanten een kwaliteitsservice te bieden. Nog een fijne dag! Het ProTennis-team
O
Olivier B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/11/2023
Levertijd van meer dan een week niet aangekondigd op de site op het moment van aankoop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo OLIVIER, bedankt voor je beoordeling van onze Protennis-site. Onze excuses voor de langer dan verwachte levertijd. We zullen ons uiterste best doen om onze communicatie over dit onderwerp in de toekomst te verbeteren. Wij waarderen uw feedback omdat het ons helpt om ons voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt en een fijne dag! Het ProTennis-team
R
Romuald A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/11/2023
Beschadigd pakket (kapotte doos), ik hoop dat het touw niet verzwakt. Helemaal niet respectvol. Teleurstellend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Romuald, bedankt voor je review. Het spijt ons dat uw pakket beschadigd is aangekomen, we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze producten in perfecte staat worden afgeleverd, maar helaas kunnen deze tijdens het transport soms schokken oplopen waar wij geen invloed op hebben. We hopen dat het touw niet beschadigd is en bieden onze excuses aan voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Het Protennis team.
J
Jean-Sébastien B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/11/2023
In de beschrijving stond dat er ruimte was voor 2 sneeuwschoenen in de tas, maar er past maar één sneeuwschoen in de meegeleverde schede...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo, de informatie over de producten is ons rechtstreeks door het merk Babolat verstrekt. Het spijt ons te vernemen dat het product niet aan uw eisen voldeed. We zullen de informatie doorgeven aan het merk. Met vriendelijke groet, Het ProTennis-team
S
Stephane P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/11/2023
Schoenen van slechte kwaliteit... erg teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Stéphane, het spijt me dat je teleurgesteld was over de kwaliteit van de schoenen op onze Protennis-website. Dit kan te wijten zijn aan een productiefout. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen nota van je feedback. We hopen dat je bij je volgende aankoop de juiste schoen zult vinden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail indien nodig. Met vriendelijke groet, Het Protennis-team.
J
Jino B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/11/2023
Erg teleurgesteld door deze bestelling. Dit is echter niet de eerste keer dat we bij hen bestellen. We hadden touwen besteld. Ze werden niet alleen niet in de originele verpakking geleverd, maar ze hadden ook de verkeerde lengte. (11,50 m in plaats van de normale 12 of 12,20 m). Schandalig voor een site als deze.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Protennis
Hallo Jino, het spijt ons te horen dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldeed. We verontschuldigen ons voor deze fout en verzekeren je dat we er alles aan doen om onze service en klanttevredenheid te verbeteren. We hopen dat je ons de kans geeft om onze toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid te tonen bij je volgende aankoop. Bedankt voor uw vertrouwen en nog een fijne dag.
Het ProTennis-team
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.