Prêt à Garnir levert snelle en efficiënte service met duidelijke communicatie over de voortgang en levering, en klanten waarderen de zorgvuldige verpakking en betrouwbare verzending. De producten worden herhaaldelijk genoemd als van kwaliteit en conform de verwachtingen, met positieve ervaringen over smaak en presentatie zoals taartjes, bodems en andere artikelen. Klanten noemen ook een consistente leveringssnelheid en vriendelijke, behulpzame klantenservice die bijdraagt aan een tevreden winkelervaring. Enkele meldingen benadrukken de betrouwbaarheid van herhaalde bestellingen en de positieve indrukken van speciale kleinigheden en cadeau’s.
Het pakket wordt nooit bij het juiste afhaalpunt bezorgd. Dit is niet serieus.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Isabelle,
Bedankt voor uw reactie.
Het spijt ons oprecht voor dit ongemak en we begrijpen uw frustratie. Helaas kunnen vervoerders het oorspronkelijk gekozen afhaalpunt soms wijzigen wanneer dit vol is, tijdelijk gesloten is of niet beschikbaar is. Deze beslissing wordt rechtstreeks door het vervoersnetwerk genomen en wij worden hier helaas niet van tevoren over geïnformeerd.
We beseffen dat deze situatie niet ideaal is en betreuren de ongemakken die dit kan veroorzaken. Weet dat we dit soort feedback regelmatig doorgeven aan onze vervoerspartners om de bezorgervaring te verbeteren.
Bedankt voor uw begrip. We hopen u bij een volgende bestelling volledig tevreden te kunnen stellen.
Fijne dag
Charlotte
J
Jeanine L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/09/2026
Te veel gebroken stukken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Jeanine,
Bedankt voor uw reactie en het spijt me oprecht te horen dat uw bestelling schade heeft opgelopen tijdens het transport. Ik bied u onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.
Ik bevestig u dat onze klantenservice uw klacht heeft ontvangen en deze in behandeling heeft genomen om u zo snel mogelijk een antwoord te geven.
Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding en verpakking van onze producten, kunnen er helaas incidenten optreden tijdens het transport van de pakketten, vanwege de vele handelingen die door de verschillende betrokkenen in het transport worden uitgevoerd.
We werken voortdurend aan het verbeteren van de bescherming van onze zendingen, terwijl we aandacht besteden aan milieukwesties en de verwachtingen van onze klanten, die ons aanmoedigen om het gebruik van verpakkingsmaterialen zoveel mogelijk te beperken.
Wees gerust dat we uw feedback zeer serieus nemen, omdat het ons helpt om verbeterpunten te identificeren en de best mogelijke ervaring aan onze klanten te bieden.
Als u vragen heeft of ons aanvullende informatie wilt geven, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan tot uw beschikking en zullen alles in het werk stellen om u een bevredigende oplossing te bieden.
Met vriendelijke groet,
Charlotte en het team van Klaar om te Decoreren
L
Laurence S.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 28/08/2026
Zeer goed, conform wat is aangekondigd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Laurence,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze mooiste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
C
Carine N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/08/2026
De vervoerder is niet verschenen op het afleveradres, heeft de camera ter ondersteuning en heeft het pakket rechtstreeks in een afhaalpunt achtergelaten met openingstijden die tegenovergesteld zijn aan de mijne.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Carine,
We zijn oprecht sorry voor deze ervaring en begrijpen uw ontevredenheid volledig. Als de vervoerder niet op het afleveradres is verschenen zoals gepland en het pakket rechtstreeks in een afhaalpunt heeft achtergelaten, komt dat niet overeen met het verwachte serviceniveau.
Ook al zijn we helaas afhankelijk van de acties van onze vervoerder zodra het pakket is opgehaald, nemen we uw opmerking zeer serieus.
We zullen deze informatie doorgeven aan zijn diensten zodat er een controle kan worden uitgevoerd met betrekking tot deze levering.
We danken u voor het nemen van de tijd om ons uw feedback te geven, die ons in staat stelt om onze logistieke partners aan te spreken en de kwaliteit van de aangeboden service te verbeteren.
In de hoop aan uw verwachtingen te hebben voldaan,
Fijne dag
Charlotte
C
Christine F.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 22/07/2026
Zeer tevreden over de snelheid van verzending en de kwaliteit van de verzending. Aangenaam verrast door de kleine attentie. Ik kan nog geen mening geven over de kwaliteit van het product omdat ik het nog niet heb geproefd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Christine,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat u onze producten leuk vindt en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
B
Bruno R.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/07/2026
Hallo, snelle levering, producten zien er goed uit en smaken goed, enige minpuntje is dat enkele taartbodems gebroken waren in het pakket. Ik beveel de site aan en zal niet aarzelen om opnieuw te bestellen. Met vriendelijke groet. Mr Robillard
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Bruno,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u hun kwaliteit heeft gewaardeerd. Uw tevredenheid is onze mooiste beloning.
We kijken ernaar uit om u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
J
Julien N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/07/2026
Het is nu de tweede keer dat ik bestel en ik krijg beschadigde spullen in de dozen, ik heb verschillende foto's gestuurd en heb geen enkele reactie ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Julien,
We zijn oprecht sorry voor deze ervaring en begrijpen uw teleurstelling over de schade die is vastgesteld bij uw twee bestellingen.
Na uw melding hebben we de verzonden foto's goed ontvangen en hebben we op uw e-mail geantwoord. Tot op heden wachten we nog steeds op de aanvullende informatie die is gevraagd om uw dossier in zijn geheel te kunnen bestuderen.
Ons doel is om u een commerciële geste aan te bieden die recht doet aan de geleden schade. Helaas stellen de elementen waarover we momenteel beschikken ons nog niet in staat om de situatie precies te beoordelen.
We blijven tot uw beschikking en nodigen u uit om ons de gevraagde informatie te sturen, zodat we een bevredigende oplossing in de kortst mogelijke tijd kunnen vinden.
Fijne dag
Charlotte
C
Cynthia L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 16/06/2026
Goede site met over het algemeen goede producten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Cynthia,
Een grote dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u hun kwaliteit heeft gewaardeerd. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit om u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
C
Chantal D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/06/2026
Genoise die niet door Prêt à Garnir zijn gemaakt waren vorig jaar super zacht terwijl ze dit jaar extreem droog zijn (gelukkig staat dit ook op de verpakking...) ik zal niet meer kopen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Chantal,
Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen.
Wij zijn oprecht bedroefd te horen dat de genoise u niet volledig tevreden heeft gesteld en dat deze u droog leek.
Wij willen u graag verduidelijken dat wij geen fabrikanten van dit product zijn. Wij werken met een unieke en gebruikelijke leverancier, en tot op heden is alleen het etiket gewijzigd zonder verandering van recept of productie.
Het is echter mogelijk dat een tijdelijk defect, met name gerelateerd aan de verpakking, de kwaliteit van het product heeft aangetast.
Om uw klacht aan onze leverancier door te geven en de nodige controles uit te voeren, zouden wij u dankbaar zijn als u ons het lotnummer op de verpakking van het product zou kunnen doorgeven.
In afwachting van uw reactie, danken wij u nogmaals voor uw waakzaamheid en blijven wij tot uw beschikking voor verdere informatie.
Fijne dag
Charlotte
C
Christian G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/05/2026
Taartbodems, beschadigde aankomst. waardeloze verpakking. onbruikbaar. Ondanks het sturen van foto's van de ramp, geen compensatie van de klantenservice. Ik zal geen bestelling meer plaatsen. Te vermijden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Christian,
We zijn oprecht sorry om uw teleurstelling te lezen.
Naar aanleiding van uw bericht dat we op een zaterdag per SMS hebben ontvangen, hebben we u onmiddellijk gevraagd om ons foto's per e-mail te sturen zodat uw klacht onder de beste omstandigheden kan worden bestudeerd.
Tot op heden wachten we helaas nog steeds op deze elementen.
Om redenen van opvolging en efficiënte behandeling, moeten al onze klachten per e-mail worden verzonden, vergezeld van ondersteunende foto's. Dit stelt ons in staat om u zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.
We blijven uiteraard tot uw beschikking en nodigen u uit om ons de gevraagde elementen te sturen zodat we uw verzoek kunnen behandelen.
Fijne dag
Charlotte
M
Marie B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/06/2026
Tevreden met mijn bestelling, ondanks enkele gebroken chocolade schelpen. Misschien is een veiligere verpakking nodig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Marie,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze mooiste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
L
Lydie B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/05/2026
Alles is met 2 weken vertraging aangekomen en kapot, service is bezig ....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Lydie,
We zijn oprecht sorry te horen dat uw pakket beschadigd en te laat is aangekomen.
We willen echter een belangrijke opmerking maken: wanneer een pakket zichtbaar beschadigd is bij de levering, is het beter om het te weigeren of specifieke voorbehouden te maken bij de vervoerder.
Inderdaad, in het geval van acceptatie zonder voorbehoud, beschouwen de vervoerders dat de inhoud in goede staat is ontvangen, wat het indienen van een claim sterk bemoeilijkt.
Wat uw dossier betreft, heeft u ons foto's gestuurd van slechts 2 artikelen, terwijl de bestelling er 8 bevat. Om uw verzoek in zijn geheel te kunnen behandelen, hebben we visuele materialen nodig van alle betrokken artikelen.
Daarnaast hebben we geprobeerd u 3 keer telefonisch te bereiken om direct met u te overleggen en een snelle oplossing te vinden, maar tot op heden hebben we geen reactie van u ontvangen.
We blijven uiteraard beschikbaar en staan klaar om deze situatie onder de beste voorwaarden op te lossen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen of ons terug te bellen zodat we samen verder kunnen.
Fijne dag
Charlotte
S
Sylvie P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/05/2026
Zeer snelle verzending. Producten van zeer goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Sylvie,
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Klaar om te Decoreren
O
Olivier C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/01/2026
Bestelling en ontvangst van het pakket RAS, de mini taco's waren minstens 30% gebroken en de rest 5 tot 10%, dus ongeveer 15% van de totale bestelling verloren. Niet serieus.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Olivier,
Bedankt voor uw reactie en het spijt me te horen dat uw bestelling schade heeft opgelopen tijdens het transport. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen die we nemen bij het verpakken, komen er soms incidenten voor die buiten onze controle liggen vanwege de vele handelingen die de pakketten ondergaan.
We zijn voortdurend op zoek naar oplossingen om de bescherming van onze pakketten te verbeteren, terwijl we ook rekening houden met de milieuzorgen van onze klanten, die ons aanmoedigen om de hoeveelheid gebruikte verpakking te verminderen.
Om de situatie zo goed mogelijk te analyseren en de nodige elementen aan onze logistieke dienst door te geven, nodig ik u uit om ons enkele foto's per e-mail te sturen naar [email protected]. Dit stelt ons in staat om u een schadevergoeding aan te bieden.
Als u andere zorgen of aanvullende vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om u te helpen en alles te doen wat in onze macht ligt om deze situatie op een bevredigende manier op te lossen.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak en we hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en u in de toekomst te blijven bedienen.
Fijne dag
Charlotte
D
Dominique P.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/12/2025
zeer goed maar veel breuken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Dominique,
Dank u voor het nemen van de tijd om uw mening en uw ervaring te delen. We zijn blij te horen dat u de kwaliteit van onze producten waardeert.
Echter, we zijn oprecht sorry voor de breuken die bij sommige producten zijn vastgesteld. Ondanks de zorg die aan de verpakking wordt besteed, kan dit helaas gebeuren tijdens het transport. We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail en ons een foto van de gebroken artikelen te sturen, zodat we u een commerciële geste kunnen aanbieden.
Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw begrip.
Fijne dag
Charlotte
L
Laurence G.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 19/12/2025
Tevreden met mijn aankoop, maar sommige hoorns waren gebroken en dus onbruikbaar, echt jammer. Bovendien had ik een set van twee verpakkingen mini bladerdeegsterren besteld, maar ik heb er maar één ontvangen en in plaats van de ontbrekende kreeg ik bladerdeeg in de vorm van een halve maan. Verder zijn het zeer goede producten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Laurence,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening en uw ervaring te delen. We zijn blij te horen dat u de kwaliteit van onze producten waardeert.
Wat betreft de mini bladerdeegsterren, deze worden per stuk verkocht (1 doos). De bladerdeeg in de vorm van een halve maan die u als aanvulling heeft ontvangen, was een cadeau van de maand, toegevoegd aan uw bestelling.
Aan de andere kant zijn we oprecht verdrietig over de schade aan sommige mini hoorns. Ondanks de zorg die aan de verpakking is besteed, kan dit helaas gebeuren tijdens het transport. We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail en ons een foto van de gebroken artikelen te sturen, zodat we u een commerciële geste kunnen aanbieden.
Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw begrip.
Fijne dag
Charlotte
N
Nicole D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 04/12/2025
Eenvoudig, effectief, snel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Nicole,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze mooiste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
M
Marc W.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 15/12/2025
Zeer tevreden, snelle levering, perfecte verpakking, ze waren goed beschermd in de doos. Het bladerdeeg was uitstekend, goed product, ik raad het aan en zal het goed promoten bij mijn omgeving.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Marc,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
H
Héloïse G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/12/2025
We hebben niet de juiste hoeveelheden ontvangen en we hebben geen terugbetaling gehad
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Héloise en Robin,
We zijn oprecht sorry dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en willen feitelijke verduidelijkingen aanbrengen.
Uw bestelling omvatte 16 dozen, verzonden in 2 aparte pakketten van elk 8 dozen, volgens de voorbereidingsbon.
Bij de levering is in eerste instantie slechts één pakket opgehaald. Dit pakket had een gewicht dat overeenkwam met 8 dozen, wat niet overeenkomt met de 3 dozen die als ontvangen zijn verklaard.
Na uw klacht heeft u ons om een terugbetaling gevraagd en aangegeven dat u een nieuwe bestelling zou plaatsen met hogere hoeveelheden. In een commerciële geest hebben we u toen een commerciële aanbieding per e-mail naar Robin gestuurd op 19/12/25, deze is tot op heden onbeantwoord gebleven.
We blijven uiteraard beschikbaar om een evenwichtige oplossing te vinden, maar dit vereist een constructieve uitwisseling en coherente elementen van beide kanten.
We nodigen u uit om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice om dit dossier af te ronden.
Fijne feestdagen
Charlotte
P
Patrick T.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 08/12/2025
serieuze onderneming en respect voor de levertijden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Patrick,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze mooiste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
A
Agnès M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/11/2025
De bestelde taartbodems zijn erg goed, de bestelling was snel en de levering gratis
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Agnès,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
M
Michel B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/11/2025
Het pakket is niet thuis afgeleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Michel,
Bedankt voor uw reactie.
Na controle heeft de vervoerder de levering inderdaad uitgevoerd volgens uw keuze van afhaalpunt tijdens de bestelling.
Fijne dag
Charlotte
S
Sebastien J.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/11/2025
Minstens tien gebroken taartjes van de 48....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Sébastien,
Bedankt voor uw positieve feedback, we zijn blij dat onze producten u bevallen!
We zijn echter erg verdrietig om te horen dat enkele artikelen beschadigd zijn geraakt tijdens het transport, ondanks alle voorzorgsmaatregelen die we nemen voor de verpakking.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen zodat we dit samen kunnen bekijken en een oplossing kunnen vinden.
Uw tevredenheid blijft onze prioriteit!
Tot snel,
Charlotte & het team van Prêt à Garnir
P
Paulette P.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 17/10/2025
Pakket zeer snel aangekomen na de bestelling. Bedankt voor het extra cadeau. Ik heb de 96 taco cups gekozen. Jammer dat er geen vier verpakkingen van 24 zijn. Bewaren ze goed? Ik hoop het.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Paulette,
Heel erg bedankt voor uw feedback!
Onze taco's blijven heel goed in een luchtdichte doos of een metalen doos, beschermd tegen vocht. Zo kunt u hun krokante textuur zelfs meerdere weken na opening behouden.
De keuze voor een verpakking van twee zakken van 48 door onze leverancier is ook bedoeld om afval en overbodige verpakkingen te beperken - een aanpak die we willen voortzetten om onze ecologische impact te verminderen.
We nemen uw suggestie echter goed in overweging, want uw feedback helpt ons voortdurend onze producten te verbeteren.
Fijne dag
Charlotte
M
Martine V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/10/2025
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Martine,
Het spijt ons te horen dat de levering van uw bestelling niet is verlopen zoals gepland.
De vervoerder heeft uw pakket inderdaad op een ander afhaalpunt afgeleverd, omdat het punt dat u had geselecteerd tijdelijk gesloten was. Deze procedure is voorzien in hun algemene verkoopvoorwaarden, om een automatische retour van het pakket te voorkomen en u in staat te stellen het zo snel mogelijk op te halen.
We begrijpen volledig de ongemakken die dit met zich meebrengt en dat u niet naar een andere stad wilt reizen. Helaas hebben we echter geen controle over de vervangende keuze die door de vervoerder is gemaakt.
We hopen dat u begrijpt dat deze situatie niet van ons afhangt en dat het op geen enkele manier de kwaliteit van onze service weerspiegelt.
Met vriendelijke groet,
Charlotte en het Team Klaar om te Garnieren
Y
Yvon G.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/09/2025
Goed ontvangen en goed gemaakt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Yvon,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit om u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
N
Nicole A.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 08/09/2025
Het product zelf bevalt me, maar ik heb besteld om geleverd te worden op een afhaalpunt op 500 m van mijn huis. Ik moest het echter 5 km van mijn huis ophalen. Dat is de reden voor mijn ontevredenheid.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Nicole,
We begrijpen uw teleurstelling over het leveringsprobleem en delen volledig uw frustratie.
We begrijpen dat dit bijzonder teleurstellend kan zijn, maar het leveringsprobleem is te wijten aan onze vervoerder en niet aan ons team.
Dit kan gebeuren wanneer het gekozen afhaalpunt vol, gesloten of tijdelijk niet beschikbaar is. In dat geval kiest de vervoerder automatisch het dichtstbijzijnde beschikbare afhaalpunt om uw levering niet te vertragen.
Ons belangrijkste doel is om u een probleemloze winkelervaring te bieden, en we zijn diep bedroefd dat dit niet het geval is geweest.
We blijven uiteraard tot uw beschikking voor eventuele vragen en danken u voor uw vertrouwen.
We kijken ernaar uit u weer te zien bij een volgende bestelling.
Fijne dag
Charlotte & de Team van Prêt à Garnir
W
William T.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/09/2025
Aangenaam verrast en tegelijkertijd teleurgesteld... Inderdaad, ik heb 2 pakketten besteld en ik heb 48 mini cacao bladerdeegjes als cadeau ontvangen, oprecht geweldig! Maar wat een teleurstelling bij mijn laatste bestellingen van 7-8 pakketten waar het cadeau 6 mini bladerdeegjes was... zoek de fout. Uw producten zijn uitstekend, commercieel gezien is het niet hetzelfde! Mijnheer THOMAS William
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo meneer Thomas,
Hartelijk dank voor uw feedback en voor uw complimenten over onze producten, dat doet ons veel plezier!
We willen u graag enkele verduidelijkingen geven over de mini cacao bladerdeegjes. Het zijn producten die door onze leverancier worden geleverd en tijdens hun productie is er een probleem met het gewicht vastgesteld, waardoor ze niet voldoen aan de standaard voor verkoop. In plaats van ze te vernietigen, hebben we ervoor gekozen om ze aan onze klanten aan te bieden voor elke bestelling die een bepaald bedrag overschrijdt, zodat ze er toch van kunnen genieten.
In het algemeen voegen we altijd slechts enkele monsters toe aan de pakketten. Het kan dus voorkomen dat het aantal aangeboden mini bladerdeegjes varieert afhankelijk van het volume van de bestelling.
We hopen dat deze uitleg de situatie verduidelijkt en danken u nogmaals voor uw loyaliteit en begrip.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen,
Fijne dag
Charlotte en het team van Klaar om te Garnieren
J
Jean Luc S.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/09/2025
Kwaliteitsproducten, snelle levering en goede verpakking, maar helaas een beetje schade aan de kwetsbare taartjes tijdens het transport. Aanbevolen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Thomas,
Hartelijk dank voor je feedback!
We zijn blij dat onze producten je bevallen en dat je hun kwaliteit hebt gewaardeerd. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit je opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
F
Farah D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/08/2025
De taartjes zijn gebroken aangekomen, ze zijn niet meer te redden Slechte ervaring ik koop niet opnieuw
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Farah,
We zijn erg sorry te horen dat uw artikelen beschadigd zijn geraakt tijdens het transport, ondanks alle voorzorgsmaatregelen die we nemen voor de verpakking.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen zodat we dit samen kunnen bekijken en een oplossing kunnen vinden.
Uw tevredenheid blijft onze prioriteit!
Tot snel,
Charlotte & het team van Prêt à Garnir
M
Mireille D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 22/08/2025
Lang gezocht voor een verjaardag. Diversiteit, origineel om te zien voor de smaak en het behoud na het vullen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Mireille,
Hartelijk dank voor uw reactie!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Prêt à Garnir
A
Andre M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 13/08/2025
een beetje teleurgesteld dat de "waterdichte" hoorntjes alleen voor professionals zijn gereserveerd gezien de aangeboden hoeveelheid. ik had het al geprobeerd, ik vond het leuk, behalve dat ze heel snel hun knapperigheid verloren. ik ontving een advertentie waarin stond dat het proces nu was verbeterd, en dat ze nu bestand waren tegen de vochtigheid van de inhoud. maar, er is een maar, je moet een industriële hoeveelheid bestellen. voor een particulier is dat een drempel. desondanks zijn de artikelen aangenaam. met vriendelijke groet, Mr MILLE
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo André,
Hartelijk dank voor uw gedetailleerde en constructieve feedback.
We begrijpen uw opmerking over de verpakking van de waterdichte hoorntjes volledig. Inderdaad, we zijn zelf afhankelijk van de formaten die door onze leverancier worden aangeboden, wat deze aanzienlijke hoeveelheden verklaart die eerder voor professionals zijn gereserveerd.
We betreuren het dat dit een belemmering kan vormen voor particulier gebruik, en we houden uw opmerking in gedachten voor de toekomst. Uw tevredenheid blijft essentieel voor ons, en uw feedback helpt ons om ons aanbod te verbeteren.
We zijn blij dat u ondanks alles onze artikelen waardeert, en hopen dat u blijft genieten van het gebruik ervan.
Met vriendelijke groet,
Charlotte & de team Prêt à Garnir
C
Chantal D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/08/2025
Een beetje duur
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Chantal,
Dank u voor uw feedback en uw eerlijkheid.
We begrijpen dat onze producten duurder kunnen lijken. Dit komt doordat we direct afhankelijk zijn van de prijs van de kwaliteitsgrondstoffen die door onze leveranciers worden gebruikt. We kiezen ervoor om authentieke ingrediënten te verkiezen en zoveel mogelijk additieven of kunstmatige ingrediënten te vermijden om gezonde, smakelijke en respectvolle recepten te garanderen.
Het is een sterke verbintenis van onze kant: producten aanbieden die smaak, kwaliteit en transparantie combineren.
Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw mening, die ons motiveert om deze weg voort te zetten.
Met vriendelijke groet,
Charlotte & het team van Prêt à Garnir
L
Lisette C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/08/2025
Goed ontvangen, maar pallet was vergeten
Vertaalde beoordelingen
L
Lea V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/07/2025
Zeer goed maar veel tegels waren gebroken. Erg jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Léa,
Bedankt voor uw feedback en het spijt me te horen dat uw bestelling schade heeft opgelopen tijdens het transport. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor dit ongemak.
Ondanks de voorzorgsmaatregelen die we nemen bij de verpakking van elk pakket, komt het helaas voor dat sommige schade oplopen tijdens hun verzending, vanwege de vele handelingen buiten onze controle.
Om de situatie zo goed mogelijk te analyseren en de nodige elementen aan onze logistieke dienst door te geven, nodig ik u uit om ons enkele foto's per e-mail te sturen naar info[at]pidy.com. Dit stelt ons in staat om sneller en efficiënter te handelen.
Daarnaast zijn we betrokken bij een continue verbeteringsproces om de bescherming van onze zendingen te versterken, terwijl we voldoen aan de milieueisen van onze klanten, door overbodige verpakkingen te beperken.
Als u andere vragen of behoeften heeft, aarzel dan vooral niet om contact met ons op te nemen. We staan voor u klaar en doen ons best om deze situatie op een bevredigende manier op te lossen.
Nogmaals bedankt voor uw begrip en hopelijk hebben we snel de kans om u opnieuw onder betere omstandigheden van dienst te zijn.
Een fijne dag,
Charlotte en het Team Klaar om te Garnieren
M
Marie Claude A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/06/2025
Mijn pakket is aangekomen met 25 taarten van de 96 gebroken. U vroeg me om foto's, wat ik heb gedaan. Sindsdien is het stil. Dat is niet erg commercieel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Marie Claude,
Dit is absoluut niet de ervaring die we onze klanten willen bieden.
Ik bied mijn oprechte excuses aan voor dit ongemak, evenals voor mijn stilte na ontvangst van uw foto's. Het is duidelijk dat ik sneller contact met u had moeten opnemen, en ik begrijp uw teleurstelling volledig.
Ik ga uw dossier onmiddellijk heropenen om de situatie recht te zetten. Ik neem zo snel mogelijk contact met u op om een oplossing te vinden die aan uw verwachtingen voldoet.
Bedankt voor uw feedback, die ons helpt te verbeteren.
Fijne dag
Charlotte
O
Orly C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/07/2025
Goed product snelle levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Orly,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.
We kijken ernaar uit om u opnieuw te verwennen!
Tot snel,
Charlotte en het team van Klaar om te Garnieren
J
Johanna M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/07/2025
Ik heb 21€ betaald voor een levering zodat de termijn niet gerespecteerd zou worden. Men zegt een korting te geven zodra het pakket is ontvangen, maar als ik contact met hen opneem om hen te laten weten dat het pakket is ontvangen en dat de korting kan worden gegeven, is er geen gehoor meer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Johanna,
Dit is absoluut niet de ervaring die we onze klanten willen bieden.
Ik bied mijn oprechte excuses aan voor dit ongemak, evenals voor mijn stilte na ontvangst van uw foto's. Het is duidelijk dat ik sneller contact met u had moeten opnemen, en ik begrijp uw teleurstelling volledig.
Ik ga uw dossier onmiddellijk heropenen om de situatie recht te zetten. Ik neem zo snel mogelijk contact met u op om een oplossing te vinden die aan uw verwachtingen voldoet.
Bedankt voor uw feedback, die ons helpt te verbeteren.
Fijne dag
Charlotte
J
Joelle D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/06/2025
Ik heb al aangegeven dat er een aantal gebroken waren in de mini lotus doos, maar ik heb geen reactie van u ontvangen. Ik doe ermee en hoop niet teleurgesteld te worden door de macaronschalen. Ik wacht op de proeverij.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Prêt à Garnir
Hallo Joëlle,
We hebben uw klacht goed ontvangen en wachtten op de foto van de beschadigde producten, die essentieel is voor de behandeling van dit soort verzoeken.
We bevestigen dat we deze foto ondertussen hebben ontvangen, en we hebben u een e-mail gestuurd met onze reactie en een commerciële geste, ter erkenning van het ongemak dat u heeft ondervonden.
We blijven uiteraard tot uw beschikking indien nodig.
Nogmaals bedankt voor uw begrip en uw vertrouwen.
Fijne dag
Charlotte en het Team van Prêt à Garnir
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.