★★★★★
op 9199 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik wil mijn bestelling retourneren. E-mail gestuurd afgelopen maandag. Geen antwoord. Geen gemakkelijk zichtbare informatie op de site om een artikel te retourneren.
Bedankt voor uw terugkoppeling. Onze oprechte excuses voor de vertraging in de reactie op uw retourverzoek. We nemen uw opmerking zeer serieus en zullen de zichtbaarheid van de retourinformatie op onze site verbeteren. Aarzel niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Precision Ski
Ik zou van maat moeten veranderen, maar geen enkele operator geeft antwoord en helpt me.
Worst website ever. Displayed the wrong fashion. Ended up with something that I didn’t order.
Het artikel lijkt in niets op de beschrijving op de website. Het is een slecht gemaakte kopie.
Ik heb niets ontvangen. Ik ben erg ontevreden 0 sterren
Portokosten om het terug te sturen als je er al voor betaald hebt!
De bestelling is niet aangekomen
Er staat tax included op je rekening, dan zit je met £197 aan rechten te betalen, ze weigerden te betalen, ik vroeg ze me te laten zien waar het op hun website staat, hun antwoord was dat ik het zou moeten weten omdat iedereen het weet! Ik weet het wel, maar als er staat TAx included dan betekent dat tax included. Dus nu heb ik een jas die te groot is en ik kan hem niet eens ruilen, kostte me £1089!!! Niet kopen!
Zou niet overwegen om met dit bedrijf in zee te gaan vanwege hun verborgen kosten. Vreselijke klantenservice!
Het artikel komt niet overeen met wat er besteld is
Geen sterren: Bestelling komt niet overeen met het gepresenteerde product en geen reactie van klantenservice Port betaald. Bestelling betaald, verkeerd artikel verzonden en misleiding bij de presentatie
Bestelling geplaatst, 10 betaald voor levering binnen 24 uur, kwam 4 dagen later aan. Klantenservice toevallig niet bereikbaar. Zou het niet aanraden
Als je in Groot-Brittannië bent, koop dan niet via deze website, want dan moet je extra belasting betalen. De klantenservice was nutteloos (ze zouden de bestelling annuleren en terugvorderen). In plaats daarvan lieten ze de levering doorgaan en uiteindelijk betaalde ik de extra belasting (£45 bovenop de prijs van het artikel van £189). Ik ben nu aan het vechten om de belasting betaald te krijgen door Precision Ski omdat niet duidelijk was aangegeven dat ik extra belasting zou moeten betalen.
Voor ruilzendingen worden kosten in rekening gebracht en ze zijn niet geschikt (de aangeboden relaispunten voldoen niet: mogelijkheid om een pakket te ontvangen maar niet te verzenden).
Ik heb 2 linker schoenen ontvangen en moest betalen voor het terugsturen! Het is een schande
Geen succes met retourportaal of klantenservice over het verhelpen van de fout
De site beschrijft het product met kenmerken die niet overeenkomen met het product dat is aangekomen. Bovendien kwam de bestelling te laat aan zonder enige voorafgaande informatie. Toen ik het wilde retourneren, kreeg ik een label toegestuurd dat niet overeenkwam met de afhaallocatie die ik had gekozen.
Perfect bord teruggestuurd met een vlek die waarschijnlijk door jou is gemaakt. Hartelijk dank voor de slechte service die je waarschijnlijk niet wilde retourneren.
De transporteur liet het pakket 12 dagen wachten vanwege een probleem met het relaispunt en weigerde het relaispunt te vervangen. Het gevolg was dat mijn beschermers arriveerden nadat we naar de sneeuw waren vertrokken en dus onbruikbaar waren (ik moest er ter plekke een paar kopen!).
Ik betaalde voor 24-uurs colissimo levering en mijn pakket kwam 4 of 5 dagen later aan, maar het was niet op het juiste adres afgeleverd. Namelijk voor de ingang van een hotel buiten. De receptioniste was zo vriendelijk om me te waarschuwen, anders had ik mijn pakket nooit ontvangen.
Hallo, sorry dat ik jullie zo'n slecht cijfer moet geven. Maar ik heb mijn op 12 december bestelde après-ski nooit ontvangen, blijkbaar door Mondial Relais, de onderaannemer van PRECISION SKI voor de levering. Na verschillende telefoontjes naar de klantenservice, stelde ik zelf een annuleringsoplossing voor.... Er werd nooit iets anders voorgesteld... Ik voel me alleen ....
Bestelling bijna 1 MAAND geleden geplaatst en nog steeds geen pakket op 18 december! Schandalig, ik ben bij 3 opslaglocaties geweest, niemand heeft mijn pakket opgehaald!!! gehandicapt, ik had gekozen voor thuisbezorging... Ik walg ervan... betreurenswaardig...
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en ik heb nog niets gehoord!
7 dagen te laat geleverd.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen! Ik wil graag mijn geld terug. Bedankt voor uw snelle antwoord.
Ik heb op 21 februari een bestelling geplaatst en nadat ik meer dan 20 e-mails heb gestuurd en de winkel en het verzendbedrijf meerdere keren heb gebeld, heb ik mijn product nog steeds niet ontvangen. Het zou binnen 3 dagen aankomen en ik heb zelfs meer betaald om het sneller te krijgen, maar niemand houdt zich ermee bezig en ik krijg alleen "algemene reacties" zoals "u ontvangt het binnenkort". Zeer slechte service, zeer amateuristische winkel, koop er niet. Ik wacht nog steeds en kan mijn producten helemaal niet krijgen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gezien. Tommy - Barcelona
Skitas ontworpen voor 1 paar ski's en kan worden gebruikt voor q ski's
Niet op tijd geleverd
Verkeerde maat geleverd
Rampzalige levering
Ik moest een product terugsturen vanwege een fout in de maat, helaas kan dit niet, je moet een nieuwe bestellen en wachten tot de oude is teruggestuurd en de kosten door de klant zijn betaald.
Ik heb net mijn bestelling ontvangen en ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Ik ben erg teleurgesteld over deze bestelling. Ik heb betaald voor een vrij duur artikel en ik heb een trui ontvangen die ik had besteld in maat 40, terwijl hij werd geleverd in maat 38, en de trui jeukt zo erg dat ik elke keer jeuk heb als ik hem draag!
Ik bestelde een skibroek in maat XS en kreeg maat 46! Ik heb de broek teruggestuurd en moet de kosten betalen, wat onaanvaardbaar is... bovendien worden producten niet geruild. Niet erg tevreden.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd voor terugbetaling
Ik bestelde een bivakmuts voor 40 en koos voor snelle levering (levering binnen 24 uur in Europa, 25!) om hem in Zwitserland te laten bezorgen omdat ik hem koste wat kost 2 weken later nodig had, maar uiteindelijk kwam hij 3 weken na de e-mail waarin stond dat hij binnen 24 uur op de plaats van bestemming zou zijn. Dit alles plus 30 administratieve kosten voor inklaring. Ik heb ook contact opgenomen met de dienst na verkoop om te horen te krijgen dat de nodige stappen zouden worden ondernomen om het pakket te deblokkeren, maar na verschillende uitwisselingen is er niets veranderd. Vermijd een bestelling als je niet het dubbele wilt betalen aan onnodige kosten!
Het geleverde product komt niet overeen met het bestelde product. Verplicht om het terug te sturen, geen maten meer beschikbaar. 5 dagen kwijt?
Maat
Niet op tijd ontvangen. Betaalde £155 aan DPD (douane) om het bij mij thuis af te leveren Het pakket was volledig beschadigd en was open Artikelen waren buiten hun dozen Boots heeft een aantal krassen erop
Hallo, ik heb deze beoordeling, voor nu is het niet in verband met precisie ski, precies, maar het probleem is dat toen we het pakket ontvangen, de inhoud was niet wat we besteld. In plaats van de jas die we wilden, kregen we een magisch kindertablet. Uiteraard heb ik meteen de klantenservice van jullie merk op de hoogte gesteld, een klacht ingediend bij mondiales relais en ik wacht nu op antwoord van de klantenservice.
- 1
- 2