Klantenbeoordelingen van Nutrimea

Vertrouwenscertificaat
9,3 /10
Algemene beoordeling: 9,3 van 10
Gebaseerd op 12 976 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Nutrimea levert kwaliteitsproducten die klanten waarderen om hun effectiviteit en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, met duidelijke positieve ervaringen over magnesium, zink, collageen en whey isolaat. Snelle verzending en betrouwbare leveringen komen herhaaldelijk terug, samen met zorgvuldig verpakte bestellingen en consistente beschikbaarheid van artikelen. De klantenservice blijkt uitstekend en de site gebruiksvriendelijk met goede productinformatie en advies, wat leidt tot blijvende klanten en herhaalaankopen. Klanten melden directe positieve effecten en een gemakkelijke integratie in dagelijkse routines, zoals verbeteringen in nagels en spijsvertering, en bevelen Nutrimea actief aan.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
S
Sandrine
Opmerking: 2 van 5
Ik vond de verzending lang in vergelijking met andere sites. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van de service en de kwaliteit van de producten. Ik wil u bedanken voor de uitstekende service en de kwaliteit van de producten. Ik kreeg een bericht van LaPoste dat ik hen moest contacteren om het adres te vervolledigen: 30 minuten met een stemserver: een waar genoegen! Ik wil u bedanken voor uw uitstekende service. Ik zal u niet aanbevelen als ik elders hetzelfde product kan vinden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Wij verontschuldigen ons voor het leverings/bereidingsprobleem en zullen uw opmerkingen doorgeven om onze dienstverlening te verbeteren en hopen uw vertrouwen te behouden.
P
Pierre
Opmerking: 1 van 5
Nooit ontvangen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Pierre, Heb je eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van je ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De navigatie van de producten is niet praktisch en geeft geen zin om te bestellen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik ben 1 maand geleden begonnen met de 2 dagelijkse capsules en ik zie absoluut geen verschil in mijn huid, die noch meer gehydrateerd, noch minder getekend lijkt. Ik moet toegeven dat ik teleurgesteld ben, maar aangezien ik nog 2 maanden kuur heb, ga ik door met het experiment om echt te kunnen beoordelen of deze veelgeroemde voedingssupplementen al dan niet effectief zijn!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling nooit ontvangen zeer teleurgesteld 40 euro weg ik raad niet aan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo mevrouw, Heeft u eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Vertel ons hoe u met ons in contact bent gekomen.
L
Lauriane
Opmerking: 2 van 5
Bestelling gedeeltelijk ontvangen (diffuser ontbreekt). Zeer responsieve klantenservice, maar epische Mondial Relay levering... Ik bestelde op 7/12, ontving een gedeeltelijke levering op 12/12 en ontving het ontbrekende product op 22/12 in een relais op meer dan 20 minuten van mijn huis...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Lauriane,Het spijt ons voor de slechte leveringservaring die u had. We zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt. Fijne dag, Pierre, van het Nutrimea team.
M
Magalie
Opmerking: 1 van 5
Zeer slecht product, helemaal niet consumeerbaar! Een zogenaamde serieuze site die een wereldwijde estafette in een bubbel envelop stuurt! Ik kreeg voedingssupplementen in een erbarmelijke staat! Ik raad deze site helemaal niet aan!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Magalie, Het spijt ons voor de slechte ervaring die u heeft gehad. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onze klantenservice, zodat we een oplossing kunnen vinden.
J
Jacques
Opmerking: 1 van 5
Product kwam los in de envelop aan, de dop van de fles was opengegaan...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Jacques, Het spijt ons dat u uw pakket in slechte staat heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de schade te wijten is aan het transport, waar we maar weinig invloed op hebben. Goedendag, Pierre, van het Nutrimea team.
G
Georges
Opmerking: 2 van 5
Levertijd van ten minste twee weken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Georges,Volgens onze informatie heeft u een bestelling geplaatst op 24/09, en is deze de volgende dag verzonden. U werd geleverd op 3/10, wat slechts een paar dagen na de gemiddelde levertijd is, en zeker te wijten aan transportproblemen buiten onze controle. Ik wil u bedanken voor uw uitstekende service.
Y
Yolande
Opmerking: 2 van 5
Erg teleurgesteld. Echt gebrek aan informatie over de producten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Yolande,Het spijt ons dat u uw ervaring op onze site niet leuk vond. Wij waren verrast door uw opmerking, aangezien wij er zorg voor dragen het gebruik en de voordelen van elk van onze producten in detail te beschrijven. U kunt ook meer informatie vinden op de Nutrimea.Pierre blog, van het Nutrimea team.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling nooit ontvangen tot op heden. Heel boos.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo, het spijt ons zeer dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Het is mogelijk dat uw pakket verloren is gegaan door de vervoerder. Aarzel niet om ons te contacteren via onze klantendienst zodat we u kunnen helpen. Nog een fijne dag,Pierre, van het Nutrimea team
P
Paola
Opmerking: 1 van 5
verschrikkelijk. mijn bestelling is nooit aangekomen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Paola, Het spijt ons voor het ongemak. Volgens onze informatie kon onze vervoerder uw pakket niet afleveren wegens een onvolledig adres en werd het naar ons teruggestuurd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst om een terugbetaling of een gratis terugzending te bekomen.
O
Olivier
Opmerking: 2 van 5
Ongewoon lange levertijden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Olivier,Het spijt ons voor deze negatieve ervaring. Wij doen ons best om onze producten binnen 3 tot 5 werkdagen na de bestelling te leveren, maar het is mogelijk dat een bestelling soms vertraging oploopt bij onze transporteur. Een fijne dag, Pierre, van het Nutrimea team.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb twee keer geprobeerd artikelen van nutrimea te bestellen, en beide keren heb ik ze niet ontvangen. Ik zal niet meer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
M
Muriel
Opmerking: 1 van 5
Levering aan de verkeerde brievenbus.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Wij verontschuldigen ons voor het leverings/bereidingsprobleem en zullen uw opmerkingen doorgeven om onze dienstverlening te verbeteren en hopen uw vertrouwen te behouden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Het verkeerde product ontvangen was om mij het bestelde product ravinsara terug te sturen waar ik nog steeds op wacht na een mail van 30 april waarin stond dat ik 2 tot 3 weken moest wachten op de ontvangst.Vandaag 1 juni heb ik nog steeds niets ontvangen!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo, onze excuses voor ons late antwoord, we hebben u zojuist privé geantwoord. Nog een fijne dag.Het Nutrimea team
J
Jean-Paul
Opmerking: 1 van 5
Ik had recht op korting op mijn 2e bestelling die ik niet kreeg (door een fout van mijn kant toen ik mijn bestelling plaatste). Ik kreeg alleen een tegoedbon. Ik zou ze niet meer aanbevelen, en ik ben de tegoedbon kwijt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Jean-Paul,Je hebt een kortingscode ontvangen waarmee je 5% korting krijgt op je volgende bestelling. U heeft het echter niet ingevoerd toen u uw aankoop deed. Daarom hebben wij u bij wijze van uitzondering een bedrag terugbetaald dat gelijk is aan 5% van uw aankoop, d.w.z. 2,68€. Dit bedrag is normaal gesproken op uw bankrekening bijgeschreven. Het spijt ons oprecht dat u niet tevreden was met dit uitzonderlijke commerciële gebaar, maar we hopen u snel weer te zien op Nutrimea. Tot ziens, Vincent. - Nutrimea.
I
Isabelle
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn bestelling van 2 april nog steeds niet ontvangen en men vraagt mij te wachten ondanks mijn verzoek om terugbetaling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
ISABELLE, ik wil me verontschuldigen voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering.Helaas, gezien de huidige situatie, zijn de levertijden momenteel 3 tot 4 weken.Uw pakket is verzonden door Colissimo voor levering aan uw huis. Uw pakket is verzonden door Colissimo voor levering aan huis, maar helaas kunnen zij geen levertijden meer garanderen en werken zij de tracking informatie niet meer bij. Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
first diahree company
Vertaalde beoordelingen
L
Laura
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van uw pakket, dat door Colissimo is verzonden om bij u thuis te worden afgeleverd. Wij hebben van Colissimo de bevestiging gekregen dat alle pakketten die in behandeling zijn ondanks de langere wachttijd toch geleverd zullen worden.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
X
Xavier
Opmerking: 2 van 5
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten, maar in normale tijden (vóór COVID) duurde het 8 dagen om te worden geleverd en betaald voor colissimo en nu duurde de laatste bestelling 29 dagen om te worden geleverd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Ik wil mij verontschuldigen voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van onze producten, aangezien de huidige situatie betekent dat de levertijden momenteel 3 tot 4 weken bedragen, terwijl ze gewoonlijk slechts enkele dagen bedragen. Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Producten niet geleverd over meerdere dagen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van uw pakket, dat door Colissimo is verzonden om bij u thuis te worden afgeleverd. Wij hebben van Colissimo de bevestiging gekregen dat alle pakketten die in behandeling zijn ondanks de langere wachttijd toch geleverd zullen worden.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
slechte
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Om het product te ontvangen was het moeilijk
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Het versturen van mijn pakket naar een relaispunt op 48 km van mijn huis, hoewel er een is op 500 meter van mijn huis. Voorwendsel dat uw relaispunt niet meer bestaat !!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
We hebben uw verzendkosten al terugbetaald, maar we wachten nog steeds op de levering van uw bestelling. Wij zijn reeds overgegaan tot de terugbetaling van uw leveringskosten. Wij zullen ook per e-mail contact met u opnemen om u een andere vergoeding voor te stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de service. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en de kwaliteit van het product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Wij verontschuldigen ons voor de leveringsproblemen die buiten onze macht lagen. Na controle van de tracking van uw bestelling, was er inderdaad een fout van de vervoerder die ons uw pakket terugstuurde zonder een poging te doen om het te leveren.Zodra we uw bericht ontvingen, zijn we overgegaan tot het onmiddellijk terugsturen van een nieuw pakket, naar een relaispunt om elke nieuwe tegenslag te vermijden. We hebben sindsdien het volledige bedrag van uw verzendkosten terugbetaald als compensatie. Wij hebben inmiddels een onderzoek ingesteld bij onze vervoerder om de oorzaak van het probleem te achterhalen en dergelijke ongemakken in de toekomst te voorkomen. Aangezien klanttevredenheid onze eerste prioriteit is, aarzel dan ook niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] als wij u verder van dienst kunnen zijn.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
De levertijd werd niet gerespecteerd. Het pakket werd teruggestuurd naar Nutrimea vanwege colissimo, maar ik geloof dat Nutrimea verantwoordelijk is voor de dienstverleners die zij kiezen. De herlevering duurde ook veel te lang. Het enige positieve punt is de follow-up door de verkoopafdeling, die bijna in real time reageert, maar de logistiek loopt niet in hetzelfde tempo. Het enige positieve punt is de follow-up van de verkoopafdeling die bijna in real time antwoordt, maar de logistiek is niet in hetzelfde tempo. Daarom ben ik nog meer teleurgesteld dat ik geen voorstel tot schadevergoeding heb gehad. Ik hoop tenminste de verzendkosten vergoed te krijgen die Nutrimea op de Post zou moeten verhalen, want die waren nihil.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo, we begrijpen uw teleurstelling en ontevredenheid over de levering van uw pakket. Wij zullen de informatie uiteraard doorgeven aan de betreffende afdeling. We hebben zojuist uw leveringskosten terugbetaald als compensatie. Nog een fijne dag.Het Nutrimea team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb besteld voor de feestdagen. Maar mijn bestelling werd twee dagen na de bevestiging geannuleerd. Zo teleurgesteld in de service.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo Christel,Het spijt ons dat we uw bestelling niet hebben kunnen uitvoeren. We hadden een technisch probleem met de voorraad, omdat een andere klant de laatste kit een paar seconden voor u bestelde. We willen echter samen met u een oplossing vinden voor dit ongemak. Wanneer kan ik contact met u opnemen? Met vriendelijke groet, Sébastien - Het Nutrimea team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Non ho ricevuto il prodotto e dopo diverse emails nel quale mi dicevano che lo avrebbero spedito, a distanza di un mese ancora non ho ricevuto nulla.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik was erg teleurgesteld met mijn aankoop. Het had geen effect op mij.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Een van de producten past niet bij mij en ik heb geen antwoord voor de twee ongeopende dozen die ik heb teruggevraagd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Nutrimea
Hallo, Dank u voor uw geposte beoordeling. U hebt de mogelijkheid om ons de producten terug te sturen, hier is de procedure voor de retourzendingen:De retourzendingen moeten op uw kosten worden gestuurd naar het adres dat onderaan uw factuur staat vermeld, in hun originele verpakking, namelijk:Plastimea - RetourRue Saint Denis 1121190 BruxellesBelgiqueHet pakket moet het volgende bevatten:Het (de) artikel(en) die niet geschikt zijnDe factuur met de reden en een verzoek om terugbetalingDe gebruikte artikelen worden noch geretourneerd, noch geruild. Zodra de terugkeer is gemaakt, nodigen wij u uit om opnieuw contact met ons op te nemen, wij zullen dan overgaan tot uw terugbetaling.Prettige dag.Het Nutrimea team