★★★★★
op 9069 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Schuurmachine die niet meer werkt na 3 keer gebruiken, lamp die 3 uur nodig heeft om te drogen
Het licht werkt niet
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
3 weken en nog steeds geen pakket!
Mijn bestelling is nooit aangekomen
Bestelling op tijd ontvangen Zeer goed
Trage levering Slechte communicatie
Zeer slechte ervaring. Hoewel een vertraging in de levertijd tijdens de kerstperiode begrijpelijk is, is deze vertraging niet langer te rechtvaardigen: ik heb het pakket niet, ik heb het geld niet, ik heb geen feedback van het bedrijf (geen excuses nodig...).Onlangs werd ik gecontacteerd met de mededeling dat het pakket zou aankomen. Het is nog niet aangekomen. Ik geef aan dat het een cadeau moest zijn. Ik hoop dat de ontvanger in de tussentijd niet zelfstandig koopt wat ik had besloten haar te geven!
Eén ster is nog steeds te veel! Mijn pakket miste een ballet set (degene die mijn dochter echt wilde) die werd vergoed nadat ik geklaagd had. Hoe is het mogelijk dat we kunnen bestellen terwijl ze niet op voorraad zijn?
Te late levering. Geen informatie over leveringsfasen.
Het apparaat werkt niet en de lak houdt niet
Zeer teleurgesteld over mijn producten Sommige van de nagellakjes die ik heb ontvangen zijn helemaal leeg! Ik raad duidelijk niet aan
Toen ik mijn bestelling plaatste, zou ik een gratis cadeau krijgen en ik heb helemaal niets gekregen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Pakket niet ontvangen
Ik heb een spijkerlamp gekocht. De kabel waar de lamp op aangesloten kan worden werkt niet. Als je bestelt staat er dat ze je een fantoomcadeau sturen ter waarde van 14 euro en in plaats daarvan sturen ze je wat nagelstickers die nog geen euro waard zijn. Ze brengen verzendkosten in rekening bij retourzendingen. Ik raad het niet aan
Ik ben niet tevreden, ik vroeg om een retourzending vanwege een dubbel cadeau, ik kreeg te horen dat ik mijn geld terug zou krijgen, en vandaag is het 1 maand geleden, nog steeds geen terugbetaling.
Pakket helemaal kapot ontvangen..klantenservice reageert af en toe....
Hallo, ik heb u na Kerstmis een e-mail gestuurd en als ik me niet vergis heb ik nog niets teruggekregen over mijn verzoek. Aangezien het pakket dat ik had besteld twee keer was besteld, vroeg ik u zelfs om het product te volgen om het terug te kunnen sturen. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet F-CHAMPEY
2 bestellingen zouden zijn verzonden en nooit zijn ontvangen
Oven werkt niet
Ik heb een bestelling geplaatst. Het pakket werd geleverd in een kluisje, maar het kluisje was leeg. Ik moest Mondial Relay bellen die me vertelde dat het pakket opnieuw zou worden geleverd. Uiteindelijk ging het terug naar de afzender, de bestelling werd terugbetaald op geen enkel moment kreeg ik een bericht van u om uit te leggen wat er aan de hand was met mijn bestelling of om een ander pakket te sturen. Ik ben erg teleurgesteld.
Waardevol merk voor een duurzame en bevredigende thuismanicure
Bestelling nog niet ontvangen en besteld op de 22e. Geen reactie op mijn e-mails met een verzoek om informatie over de levering. Ik wacht nog steeds
UV-stekker werkt niet goed 😥
De UV-lamp werkt niet en er is geen reactie van de after-sales service.
Ik wacht nog steeds op mijn pakje!
Teleurgesteld omdat ik 2 keer dezelfde doos heb ontvangen, ik wacht tot ik weer iets van ze hoor.
Sommige artikelen ontbraken in de bestelling
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Na mijn bestelling die ik bij jullie had geplaatst, heb ik mijn pakket niet ontvangen en geen reactie van jullie klantenservice binnen 24 uur. Ze antwoordden 5 dagen later, dus ik moest mijn betaling op mijn PayPal-account weigeren.
Perfect
Ik bestelde de Sphere Kit en kreeg de Ruby Kit. De accessoires zijn hetzelfde, maar de lamp is anders en de prijs verschilt enorm.
Nooit mijn pakket ontvangen, dus geen kerstcadeau voor een familielid. Zeer teleurgesteld
Ik heb het niet ontvangen en ze hebben mijn geld teruggestort
Bestelling voor 01:00 geleverd op het gewenste relaispunt
Bestelling niet ontvangen, geen statusinformatie!!!
Ik zal het niet hebben over de kwaliteit van hun producten, dat weet ik niet. Ik plaatste een bestelling twee dagen nadat het pakket dat ik had besteld met 10 euro was afgeprijsd, en ik nam contact met ze op om te vragen of het in orde zou zijn als ik mijn pakket terugstuurde en een nieuw pakket met tien euro minder aanbeval, of dat er een mogelijkheid was voor een commercieel gebaar. Ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk was. Dus ik krijg het pakket niet terug om een pakket te kopen tijdens Black Friday en het na Black Friday nog goedkoper te maken voor mij, het is commerciële oplichterij.
Ik heb de bestelling van iemand anders ontvangen Ondanks 4 e-mails heeft niemand me verteld hoe ik mijn bestelling kan ontvangen Agnes marchand 24 rue beletre 18600 sancoins [email protected] Of [email protected]
Extreem teleurgesteld door de levering (20 dagen om de bestelling te ontvangen terwijl de site 3 tot 6 werkdagen aangaf) en de rampzalige klantenservice die, wanneer je contact met ze opneemt, doet alsof ze het probleem van een verdrievoudigde levertijd niet begrijpen. Ik zou ze niet aanraden!